Τα πρώτα 15 από τα συνολικά 41 καινούρια λεωφορεία που προμηθεύεται ο ΟΑΣΘ, προκειμένου να τα δρομολογήσει από την 1η Ιανουαρίου, έφτασαν στο αμαξοστάσιο του Οργανισμού στη Σταυρούπολη.
Ο νέος σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων αποτελεί μια νευραλγική υποδομή για τον ΟΑΣΘ
Τα λεωφορεία έρχονται στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο τριετούς χρονομίσθωσης 159 οχημάτων από τον ΟΑΣΘ, με τα οποία θα ανανεώσει τον στόλο του, αποσύροντας ισάριθμα παλαιότερα.
Τα πρώτα 15 λεωφορεία που έφτασαν στην Θεσσαλονίκη είναι καινούργια και, μαζί με ακόμα 26, θα κυκλοφορήσουν για πρώτη φορά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
Έτσι, μαζί με τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία, ο ΟΑΣΘ θα δρομολογεί από την 1η Ιανουαρίου, σε καθημερινή βάση, 151 καινούρια λεωφορεία, αριθμός που αποτελεί το 50% του στόλου του Οργανισμού.
Ήδη τεχνικοί του Οργανισμού εγκαθιστούν στα λεωφορεία επικυρωτικά και εκδοτικά μηχανήματα, σύστημα τηλεματικής και όποιον άλλον εξοπλισμό απαιτείται, ώστε στις αρχές του έτους να είναι όλα έτοιμα και τα λεωφορεία να αρχίσουν τα δρομολόγιά τους.
Ο μέσος όρος ηλικίας των λεωφορείων που προμηθεύεται ο ΟΑΣΘ με τη μέθοδο του leasing είναι 7,3 έτη, ενώ ο σημερινός είναι 14 έτη. Έτσι, πέρα από τα καινούρια λεωφορεία, το σύνολο του στόλου του Οργανισμού θα αποτελείται από νεότερης ηλικίας λεωφορεία, κάτι που μεταφράζεται σε περαιτέρω αναβάθμιση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, όπως σημειώνει ο ΟΑΣΘ σε σχετική ανακοίνωσή του.
Επεκτείνεται η επιβίβαση από την πόρτα του οδηγού σε λεωφορεία του ΟΑΣΘ
Σε επιπλέον 13 γραμμές του ΟΑΣΘ επεκτείνεται από την προσεχή Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου, το μέτρο της επιβίβασης αποκλειστικά από την μπροστινή πόρτα. Έτσι, μαζί με τις 10 γραμμές στις οποίες ισχύει ήδη το μέτρο από τον Σεπτέμβριο, η επιβίβαση αποκλειστικά από την πόρτα του οδηγού θα γίνεται στις 23, από τις συνολικά 40 λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ.
Το μέτρο επεκτείνεται στις εξής γραμμές:
Γραμμή 11, που εκτελεί το δρομολόγιο Πυλαία – Ν. Σ. Σταθμός
Γραμμή 15, που εκτελεί το δρομολόγιο Σαράντα Εκκλησιές – Ιστορικό Κέντρο
Γραμμή 16, που εκτελεί το δρομολόγιο Ευαγγελίστρια – Ιστορικό Κέντρο
Γραμμή 17, που εκτελεί το δρομολόγιο Τριανδρία – Ν. Σ. Σταθμός
Γραμμή 18, που εκτελεί το δρομολόγιο Άγιοι Ανάργυροι – Κορδελιό
Γραμμή 19, που εκτελεί το δρομολόγιο Κορδελιό – Ν. Σ. Σταθμός
Γραμμή 20, που εκτελεί το δρομολόγιο Μενεμένη – Αριστοτέλους
Γραμμή 21, που εκτελεί το δρομολόγιο Εύοσμος – Αριστοτέλους
Γραμμή 23, που εκτελεί το δρομολόγιο Ν. Σ. Σταθμός – Συκιές
Γραμμή 25, που εκτελεί το δρομολόγιο Νεάπολη – Βενιζέλου
Γραμμή 29, που εκτελεί το δρομολόγιο Πολίχνη – Αριστοτέλους
Γραμμή 33, που εκτελεί το δρομολόγιο Άγιος Παντελεήμων – Βενιζέλου
Γραμμή 39, που εκτελεί το δρομολόγιο Κηφισιά – Δικαστήρια
Υπενθυμίζεται ότι οι δέκα γραμμές στις οποίες ισχύει ήδη το μέτρο είναι:
Γραμμή 4, που εκτελεί το δρομολόγιο Καλαμαριά – Χαριλάου
Γραμμή 7, που εκτελεί το δρομολόγιο Άγιος Ιωάννης – Πανεπιστήμιο
Γραμμή 11Τ, που εκτελεί το δρομολόγιο Πυλαία – Χαριλάου
Γραμμή 24, που εκτελεί το δρομολόγιο Πλατεία Ελευθερίας – Χίλια Δένδρα
Γραμμή 26, που εκτελεί το δρομολόγιο Καλλιθέα – Πλατεία Ελευθερίας
Γραμμή 28, που εκτελεί το δρομολόγιο Τ.Σ. Ευκαρπίας – Σκλαβενίτης – Παπαγεωργίου – Πανεπιστήμιο
Γραμμή 30, που εκτελεί το δρομολόγιο Τριανδρία – Αποθήκη
Γραμμή 35, που εκτελεί το δρομολόγιο Μετέωρα – Βενιζέλου
Γραμμή 37, που εκτελεί το δρομολόγιο Ν.Σ. Σταθμός – Κρυονέρι
Γραμμή 38, που εκτελεί το δρομολόγιο Νέα Ευκαρπία – Αριστοτέλους
Πετυχημένο μέτρο
Το μέτρο της επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα, που άρχισε να ισχύει πιλοτικά από τις 23 Σεπτεμβρίου, στόχευε στη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής. Αξιολογήθηκε θετικά, καθώς καταγράφηκε θεαματική άνοδος στη χρήση εισιτηρίων. Είναι χαρακτηριστικό ότι από την 1η Οκτωβρίου έως και τις 18 του μηνός, σημειώθηκε, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα αύξηση στις εισπράξεις 67,19% στα προτυπωμένα εισιτήρια και 37,44% στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών, ενώ στις δέκα λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ όπου εφαρμόζεται ήδη η επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα, αυξήθηκαν οι επικυρώσεις προτυπωμένων εισιτηρίων κατά 35,75%.
Latest News
Α. Διαμαντοπούλου: Κώστας Σημίτης, στο κάδρο των μεγάλων Ελλήνων
H ανάρτηση της Διαμαντοπούλου για τον Κώστα Σημίτη
Πώς ο Σημίτης όριζε τον εκσυγχρονισμό
«O όρος «εκσυγχρονισμός» έχει περιεχόμενο, κοινωνική σημασία και πολιτική αξία. Αποτελεί εργαλείο δράσης για την αλλαγή της κοινωνίας»
Κώστας Σημίτης: Τετραήμερο εθνικό πένθος για τον θάνατό του
H κηδεία του Κώστα Σημίτη θα γίνει δημοσία δαπάνη
Το έργο και τα ορόσημα της διακυβέρνησης Σημίτη
Στην προσωπική του ιστοσελίδα γίνεται ένας απολογισμός του έργου του με αναφορές στα ορόσημα της διακυβέρνησής του.
Ο Σημίτης «διατηρεί μία ξεχωριστή θέση στη μνήμη και στην Ιστορία» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
Τι αναφέρει ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτησή του
Με «σχέδιο και συγκυρία» - Η προτροπή Σημίτη για την επίλυση των προβλημάτων
Τον Νοέμβριο του 2023 πραγματοποιήθηκε εκδήλωση προς τιμήν του από το «ΔΙΚΤΥΟ για τη Μεταρρύθμιση στην Ελλάδα και την Ευρώπη»
Πέθανε ο Κώστας Σημίτης
O πρώην πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης πέθανε σε ηλικία 88 ετών
Παραιτείται ο Αυστριακός καγκελάριος Καρλ Νεχάμερ - Κατέρρευσαν οι συνομιλίες για κυβέρνηση συνασπισμού
Οι συνομιλίες για συνασπισμό στην Αυστρία τορπιλίστηκαν αρχικά από το φιλελεύθερο Neos, που έφυγε από τις συνομιλίες
H στρατηγική του «αντανακλαστικού ελέγχου» στην Ουκρανία – Τι αναφέρουν οι αναλυτές για τον Πούτιν
Το Κρεμλίνο δείχνει να επιβάλει μια γκάμα επιλογών στη Δύση, δίχως να φαίνεται αποφασισμένο να απαντήσει σε δυτική κλιμάκωση
Θεοφάνεια: Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αθήνα και Πειραιά
Αναλυτικά οι αλλαγές για τη Δευτέρα 6 Ιανουαρίου