Το Paralimnio Ioannina Fun Park αναμένεται να ανοίξει ξανά τις πύλες του το 2025, επαναπροσδιορίζοντας τον εμπορικό χάρτη των Ιωαννίνων. Πλήρως ανανεωμένο και αναβαθμισμένο, το νέο εμπορικό πάρκο στοχεύει να γίνει ο κορυφαίος προορισμός για αγορές στην περιοχή, προσφέροντας ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον που θα ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες και προσδοκίες των καταναλωτών.
Με άνετη πρόσβαση και πάρκινγκ περίπου 300 θέσεων στάθμευσης, διαθέτοντας 50.000 τ.μ. υπαίθριων και 10.000 τ.μ. στεγασμένων χώρων και σε μικρή απόσταση από τις γύρω περιοχές, το νέο εμπορικό πάρκο πληροί όλες τις προϋποθέσεις ώστε να αποτελέσει έναν νέο πόλο έλξης στην πόλη των Ιωαννίνων.
Αποκαθίσταται η πολυκατοικία στους Αμπελοκήπους μετά την έκρηξη βόμβας – Η δωρεά της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Το Εμπορικό Πάρκο βρίσκεται επί της νέας περιφερειακής οδού (Λεωφόρος Γεννηματά), με κόμβο λίγα μέτρα από την είσοδο του, ενώ διαθέτει πρόσβαση και από την Παραλίμνια Οδό (Λεωφ. Καρόλου Παπούλια). Η ολοκλήρωση της νέας περιφερειακής οδού θα συνδέει απευθείας την πόλη των Ιωαννίνων με την Εγνατία και την Ιόνια Οδό.
Σε απόσταση μόλις 30 λεπτών από την Άρτα και 70 λεπτών από τα Γρεβενά, βρίσκεται σε στρατηγική θέση ώστε να αποτελέσει ένα κομβικό σημείο συνάντησης για καταναλωτές από τις γύρω περιοχές, αλλά και από τις γειτονικές χώρες.
Το νέο Εμπορικό Πάρκο (πρώην Παραλίμνιο) θα ξανασυστηθεί προσεχώς στο ευρύ κοινό με τη νέα του ταυτότητα. Το project ανάπτυξης κι ανάπλασης περιλαμβάνει γνωστή αλυσίδα super market ενώ συμφωνίες με μεγάλες εταιρείες και γνωστά retail brands βρίσκονται ήδη προς υπογραφή, συμβάλλοντας από τώρα στην διαμόρφωση ενός νέου εμπορικού κέντρου εντός του αστικού ιστού της πόλης.
Στο Εμπορικό Πάρκο θα συνεχίσουν την λειτουργία τους οι μοναδικές κινηματογραφικές αίθουσες της πόλης (ODEON), που θα συνδυαστούν με την πιο εμπορική διάσταση του Πάρκου. Τα νέα brands που θα λειτουργήσουν με καταστήματα τους στο Εμπορικό Πάρκο θα έχουν την ευκαιρία να προσφέρουν μια μοντέρνα και άνετη εμπειρία shopping στους πελάτες τους.
Η νέα εκδοχή του εμπορικού πάρκου, θα προσφέρει μία ολοκληρωμένη εμπειρία αναψυχής και all day shopping, αναβαθμίζοντας συνολικά την ευρύτερη περιοχή. Ο εμπορικός χάρτης των Ιωαννίνων αλλάζει ριζικά τους πρώτους μήνες του 2025.
Latest News
NBG Securities: Τα 7 σημεία - κλειδιά για τις ελληνικές τράπεζες
Ο κλάδος ανέφερε ένα υγιές γ' τρίμηνο του 2024 με την αύξηση των βασικών εσόδων να αντικατοπτρίζει την ανθεκτικότητα των επιτοκιακών εσόδων
Ένας στους τρεις Έλληνες σκοπεύει να ξοδέψει λιγότερα για τις εορταστικές αγορές - Τι δείχνει έρευνα της EY
Τιμή, ποιότητα και προσφορές τα βασικά αγοραστικά κριτήρια για τους Έλληνες καταναλωτές σύμφωνα με έρευνα της Ernst & Young για το λιανεμπόριο
Περιμένει η αγορά το μεγαλύτερο εκπτωτικό γεγονός - Η ζήτηση για Black Friday
Στην τελική ευθεία ο εμπορικός κόσμος για το «καυτό» τετραήμερο από Black Friday μέχρι και Cyber Monday - Τι βλέπει η αγορά
Τι ζητά η βιομηχανία για ένα νέο παραγωγικό πρότυπο - Ο Χατζημηνάς στο 4ο OT FORUM
Το ζήτημα της επαναβιομηχάνισης θα θέσει στο 4o OT FORUM ο πρόεδρος της ΕΕΝΕ Κρίστιαν Χατζημηνάς - Το debate με τον Τάκη Θεοδωρικάκο
Υποθαλάσσιο δίκτυο υψηλών ταχυτήτων στο Αιγαίο με το έργο SEA-SPINE
Το πρόγραμμα SEA-SPINE περιλαμβάνει τη μελέτη και κατασκευή επτά νέων υποθαλάσσιων υποδομών για οπτικές ίνες και την διασύνδεση έντεκα νησιών του Αιγαίου πελάγους - Τι περιλαμβάνει η συμμετοχή της Cosmote
Eurobank: Συμφωνία για απόκτηση επιπλέον 24,66% στην Ελληνική Τράπεζα
H Eurobank ανακοίνωσε συμφωνίες με Demetra και Logicom για την εξαγορά πρόσθετου ποσοστού 24,66% έναντι 493 εκατ. ευρώ
Πλαστικά Θράκης: Αύξηση τζίρου 4,6% το εννεάμηνο - Οι προοπτικές
Κατά το εννεάμηνο του 2024, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε €282,2 εκατ., αυξημένος κατά 4,6%, για τον Ομιλο Πλαστικά Θράκης
ΜΕΒΓΑΛ: Οι έριδες των μετόχων, η επιστροφή Χατζάκου και το restart με τον Θεοδωρόπουλο
Η πολυκύμαντη πορεία της βορειοελλαδίτης γαλακτοβιομηχανίας ΜΕΒΓΑΛ που ξεκίνησε το 1950 από τα Κουφάλια της Θεσσαλονίκης
Από τη Sephora στην Kiko Milano - Όλοι στη μάχη για τους... Zalphas
Οι Zalphas κρατούν ήδη στα χέρια τους το 49% της αγοράς ομορφιάς - Γιατί «τρέχουν» σε Sephora και Kiko Milano
Από την Palirria στο Ελληνικό – Χρονιά αποφάσεων το 2025 για το VNK του Κάτσου
Ο Βασίλης Κάτσος «κυνηγά» διάφορες ευκαιρίες για να μεγαλώσει το αποτύπωμα της VNK Capital – Στα σκαριά νέες επενδύσεις