Ο κυβερνήτης της Καλιφόρνια, Γκάβιν Νιούσομ, θα προτείνει μια νέα έκδοση του Έργου Έκπτωσης Καθαρών Οχημάτων (CVRP) που έχει διακοπεί, εάν η νέα κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ καταργήσει την ομοσπονδιακή πίστωση φόρου για αγορές σε ηλεκτρικά οχήματα, ανακοίνωσε το γραφείο του τη Δευτέρα.
Ηλεκτρικά οχήματα: Σε ποια χώρα είναι πραγματικά φθηνότερο να οδηγείς ένα EV – Η θέση της Ελλάδας
Η μεταβατική ομάδα του Τραμπ εξετάζει την κατάργηση της ομοσπονδιακής έκπτωσης φόρου των 7.500 δολαρίων για αγορές ηλεκτρικών οχημάτων, σύμφωνα με την ευρύτερη νομοθεσία φορολογικής μεταρρύθμισης, ανέφερε το Reuters νωρίτερα αυτόν τον μήνα.
Η Καλιφόρνια έχει ξεπεράσει το όριο των 2 εκατομμυρίων σε πωλήσεις οχημάτων μηδενικών εκπομπών, διπλασιάζοντας τον αριθμό από το 2022.
Το CVRP, μέσω του οποίου η πολιτεία της Καλιφόρνια είχε παράσχει έως και 7.500 δολάρια για την αγορά ή τη μίσθωση ενός νέου plug-in υβριδικού EV, μπαταρίας ή κυψελών καυσίμου, καταργήθηκε σταδιακά πριν από περίπου έναν χρόνο.
Η Καλιφόρνια έχει ξεπεράσει το όριο των 2 εκατομμυρίων σε πωλήσεις οχημάτων μηδενικών εκπομπών
Η πρόταση της Καλιφόρνια για τα ηλεκτρικά οχήματα
Οι προτεινόμενες εκπτώσεις στην Καλιφόρνια θα μπορούσαν ενδεχομένως να χρηματοδοτηθούν από το Ταμείο Μείωσης των Αερίων Θερμοκηπίου, το οποίο χρηματοδοτείται από τους ρυπαίνοντες, δήλωσε το γραφείο του Κυβερνήτη.
Πρόσθεσε ότι το CVRP χρηματοδότησε περισσότερες από 594.000 αγορές οχημάτων κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Καλιφόρνια έχει τον υψηλότερο αριθμό πωλήσεων σε ηλεκτρικά οχήματα σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Τον περασμένο μήνα, ένας αξιωματούχος της Καλιφόρνια δήλωσε ότι αναμένει από την Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος να εγκρίνει το σχέδιο της πολιτείας να σταματήσει την πώληση οχημάτων που κινούνται αποκλειστικά με βενζίνη έως το 2035, μια πρόταση που αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Οι κανόνες της Καλιφόρνια, που έχουν υιοθετηθεί από δώδεκα άλλες πολιτείες, απαιτούν το 80% όλων των νέων οχημάτων που πωλούνται στην πολιτεία να είναι ηλεκτρικά έως το 2035 και όχι περισσότερο από το 20% plug-in υβριδικά ηλεκτρικά.
Latest News
Αρκτική: Ο κόσμος θέλει τα πολικά ορυκτά, αλλά ποιος θα εργαστεί σε μια παγωμένη ερημιά;
Η κλιματική αλλαγή και η υποχώρηση των πάγων καθιστούν «πολύ ευκολότερη» την εξόρυξη στην παγωμένη Αρκτική
Ένας δισεκατομμυριούχος δημιουργεί έναν οικολογικό ταξιδιωτικό παράδεισο
Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας που δημιούργησε το λειτουργικό σύστημα Ubuntu, Μαρκ Σατλγουόρθ, έψαχνε ένα μέρος να ξεφύγει. Τελικά βρήκε έναν παράδεισο και αποφάσισε να τον αξιοποιήσει
O Άγιος Βασίλης στρέφεται στην... ηλεκτροκίνηση - Το EV έλκηθρο και οι προκλήσεις
Ο Άγιος Βασίλης αγκάλιασε τον ψηφιακό μετασχηματισμό για να ενισχύσει τις ικανότητές του στον εφοδιασμό
Τι θα συμβεί εάν δεν ασφαλιστούμε έναντι φυσικών καταστροφών - Οι «ποινές»
Ποιοι απειλούνται με πρόστιμο 10.000-20.000 ευρώ - Οι νέες φορολογικές ρυθμίσεις που ενεργοποιούνται από την 1η Ιουνίου 2025 φέρνουν ανατροπές
Κλείνει εργοστάσιο της BYD στη Βραζιλία λόγω συνθηκών «σκλαβιάς»
Η BYD ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι διέκοψε τις σχέσεις της με την εμπλεκόμενη εταιρεία και παρέμεινε προσηλωμένη στην «πλήρη συμμόρφωση με τη νομοθεσία της Βραζιλίας»
Mega lifting της ΔΕΗ σε μονάδες ρεύματος στα νησιά - Οι πρώτες στη Σαντορίνη
Οι νέες μονάδες θα συμβάλουν στη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας του νησιού ενόψει της θερινής περιόδου.
Δυναμικό το αποτύπωμα της ηλεκτρικίνησης στο 2024 - Πώς διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις
Το 2024 χαρακτηρίζεται δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων, καθώς φέτος κυκλοφόρησαν περίπου 17 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Το «Trump Trade» του Μασκ αναδικνύει την Tesla νικητή με ράλι 570 δισ. δολαρίων
Oι επενδυτές θεωρούν ως ένα πολιτικό αριστούργημα του ηγέτη της Tesla, Ίλον Μασκ, την επιθετική στήριξη του Ντόναλντ Τραμπ
Σε επίπεδα ρεκόρ και το 2024 η κατανάλωση άνθρακα [γράφημα]
Στη χρονιά που φεύγει, σε όλο τον κόσμο κάηκαν 8,77 δισεκατομμύρια τόνοι άνθρακα, σύμφωνα με νέα έκθεση που δημοσίευσε ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (IEA).
Η ηλιακή βιομηχανία της Κίνας... αντιγράφει τον ΟΠΕΚ - Πώς θα διαχειριστεί την πλεονάζουσα παραγωγή
Περισσότερες από 30 από τις κορυφαίες εταιρείες της Κίνα που κατασκευάζουν φωτοβολταϊκά υπέγραψαν ένα πρόγραμμα αυτοπειθαρχίας