
Ο κυβερνήτης της Καλιφόρνια, Γκάβιν Νιούσομ, θα προτείνει μια νέα έκδοση του Έργου Έκπτωσης Καθαρών Οχημάτων (CVRP) που έχει διακοπεί, εάν η νέα κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ καταργήσει την ομοσπονδιακή πίστωση φόρου για αγορές σε ηλεκτρικά οχήματα, ανακοίνωσε το γραφείο του τη Δευτέρα.
Ηλεκτρικά οχήματα: Σε ποια χώρα είναι πραγματικά φθηνότερο να οδηγείς ένα EV – Η θέση της Ελλάδας
Η μεταβατική ομάδα του Τραμπ εξετάζει την κατάργηση της ομοσπονδιακής έκπτωσης φόρου των 7.500 δολαρίων για αγορές ηλεκτρικών οχημάτων, σύμφωνα με την ευρύτερη νομοθεσία φορολογικής μεταρρύθμισης, ανέφερε το Reuters νωρίτερα αυτόν τον μήνα.
Η Καλιφόρνια έχει ξεπεράσει το όριο των 2 εκατομμυρίων σε πωλήσεις οχημάτων μηδενικών εκπομπών, διπλασιάζοντας τον αριθμό από το 2022.
Το CVRP, μέσω του οποίου η πολιτεία της Καλιφόρνια είχε παράσχει έως και 7.500 δολάρια για την αγορά ή τη μίσθωση ενός νέου plug-in υβριδικού EV, μπαταρίας ή κυψελών καυσίμου, καταργήθηκε σταδιακά πριν από περίπου έναν χρόνο.
Η Καλιφόρνια έχει ξεπεράσει το όριο των 2 εκατομμυρίων σε πωλήσεις οχημάτων μηδενικών εκπομπών
Η πρόταση της Καλιφόρνια για τα ηλεκτρικά οχήματα
Οι προτεινόμενες εκπτώσεις στην Καλιφόρνια θα μπορούσαν ενδεχομένως να χρηματοδοτηθούν από το Ταμείο Μείωσης των Αερίων Θερμοκηπίου, το οποίο χρηματοδοτείται από τους ρυπαίνοντες, δήλωσε το γραφείο του Κυβερνήτη.
Πρόσθεσε ότι το CVRP χρηματοδότησε περισσότερες από 594.000 αγορές οχημάτων κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Καλιφόρνια έχει τον υψηλότερο αριθμό πωλήσεων σε ηλεκτρικά οχήματα σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Τον περασμένο μήνα, ένας αξιωματούχος της Καλιφόρνια δήλωσε ότι αναμένει από την Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος να εγκρίνει το σχέδιο της πολιτείας να σταματήσει την πώληση οχημάτων που κινούνται αποκλειστικά με βενζίνη έως το 2035, μια πρόταση που αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Οι κανόνες της Καλιφόρνια, που έχουν υιοθετηθεί από δώδεκα άλλες πολιτείες, απαιτούν το 80% όλων των νέων οχημάτων που πωλούνται στην πολιτεία να είναι ηλεκτρικά έως το 2035 και όχι περισσότερο από το 20% plug-in υβριδικά ηλεκτρικά.


Latest News

Πιέσεις στον Στάρμερ από την αυτοκινητοβιομηχανία για νέα κίνητρα στα EV
Οι ηγέτες της βιομηχανίας αυτοκινήτων στη Βρετανία απαίτησαν επειγόντως νέα κίνητρα για την ενίσχυση της αγοράς EV

Νέο επενδυτικό χτύπημα από τον όμιλο Aktor – Εξαγοράζει το 51% της Sunforce One
Ο Όμιλος Aktor θα συνεργαστεί με την Greenline για την ανάπτυξη έργων ΑΠΕ

Πόσα...δίνουν τα hedge funds για να προσλάβουν μετεωρολόγο
Γιατί οι επενδυτικές εταιρείες ζητούν ολοένα και περισσότερο μοντέλα πρόβλεψης καιρού - Πώς οι αλλαγές στον καιρό επηρεάζουν τις τιμές των εμπορευμάτων

Συμφωνία TotalEnergies - RWE για πράσινο υδρογόνο - Τι προβλέπεται
TotalEnergies και RWE ενώνουν τις δυνάμεις τους στο πράσινο υδρογόνο - Στόχος η απανθρακοποίηση

Οι τράπεζες εγκαταλείπουν τους «πράσινους» στόχους
Οι τράπεζες υποβαθμίζουν τους κορυφαίους στόχους βιωσιμότητας που είχαν θέσει

Συνάντηση ΕΛΕΤΑΕΝ με τον Αλέξη Χαρίτση
Μεταξύ άλλων, τέθηκε ο ενεργειακός σχειδασμός και στην ανάγκη για ισορροπημένο μείγμα τεχνολογιών Α.Π.Ε. ώστε να μειωθούν οι περικοπές ενέργειας

Elpedison: Κατασκευάζει ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ατμού
Το έργο αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη των στρατηγικών στόχων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, σχετικά με τη βελτίωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος

Πόσα πλωτά φωτοβολταϊκά πήραν το «πράσινο φως» - Ποιος κόφτης μπαίνει
Μόνο την ανάπτυξη πιλοτικών έργων στη θάλασσα και σε τεχνητές υδάτινες επιφάνειες επιτρέπει η ελληνική νομοθεσία

Απότομη προσγείωση για την Tesla - Πόσα έχασε μετά τις εκλογές
Οι επενδυτές εξακολουθούν να συζητούν αν η εταιρεία του Μασκ παραμένει υπερτιμημένη

Τα σχέδια της Κομισιόν για «καθαρή ενέργεια» στην Αφρική
Το «Scaling Up Renewables in Africa» της Κομισιόν με στόχο την ανάπτυξη των ΑΠΕ στην Αφρική