Για τα σχέδια της ThyssenKrupp, της μεγαλύτερης χαλυβουργίας της Γερμανίας, να περικόψει 11.000 θέσεις εργασίας γράφει η γερμανική tagesschau.
Η γερμανική εταιρεία σχεδιάζει «να περιορίσει την παραγωγική της ικανότητα από τους 11,5 εκατομμύρια τόνους σήμερα στους 8,7 έως 9 εκατομμύρια τόνους, προκειμένου “να προσαρμοστεί στις μελλοντικές απαιτήσεις της αγοράς”. […] Ως εκ τούτου η ThyssenKrupp σχεδιάζει να μειώσει σημαντικά και τις θέσεις εργασίας της. Στο πλαίσιο της προσαρμογής της παραγωγής και του “εξορθολογισμού της διοίκησης” θα περικοπούν έως το 2030 περίπου 5.000 θέσεις εργασίας», ενώ 6.000 ακόμη θέσεις θα ανατεθούν σε εξωτερικούς παρόχους υπηρεσιών.
Thyssenkrupp: Γερμανός υπουργός ασκεί κριτική για επιδοτούμενη επένδυση που καθυστερεί
«Ήρθε και η σειρά της ThyssenKrupp. […] Ολοένα και περισσότερα κορυφαία στελέχη της βιομηχανίας φαίνεται πως χάνουν την πίστη τους πως η οικονομική κατάσταση στη Γερμανία θα αλλάξει άμεσα προς το καλύτερο», σχολιάζει από την πλευρά της η Augsburger Allgemeine. «Εξάλλου, σε περιόδους έλλειψης ειδικευμένου εργατικού δυναμικού δεν αποφασίζει κανείς ελαφρά τη καρδία να απολύσει εκπαιδευμένο προσωπικό.
[…] Volkswagen, Ford, Schaeffler, Bosch, Hirschvogel – η λίστα των επιχειρήσεων που αποφασίζουν να περικόψουν τις θέσεις εργασίας τους μεγαλώνει σχεδόν καθημερινά. Έτσι, μεγαλώνει ο κίνδυνος να δημιουργηθεί μία δυναμική που θα μπορούσε να επηρεάσει και άλλους τομείς της οικονομίας, εφ’ όσον δεν καταφέρει κανένας να αντιστρέψει την κατάσταση. Για πρώτη φορά εδώ και μία δεκαετία ο αριθμός των ανέργων πλησιάζει τα τρία εκατομμύρια.
Η οικονομία συνδέεται άμεσα και με την ψυχολογία και μέσω των απολύσεων η οικονομική ύφεση μπαίνει στην καθημερινότητα ολοένα και περισσότερων ανθρώπων. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό […] να εκλεγεί τον Φεβρουάριο μία νέα Μπούντεσταγκ. Όχι, ο κυβερνητικός συνασπισμός δεν τα έκανε όλα λάθος, ούτε και ο Μερτς, εάν εκλεγεί καγκελάριος, δεν θα μπορούσε να φέρει πίσω την ανάπτυξη ως διά μαγείας.
Η χώρα και οι εταιρείες της όμως χρειάζονται επειγόντως ένα σημάδι πως γίνεται μία νέα αρχή. Κάτι που να τους δημιουργήσει το αίσθημα πως επιτέλους κάτι αλλάζει», καταλήγει το γερμανικό μέσο.
Πηγή: DW
Latest News
Το 2024 ήταν η «όμορφη στιγμή» του TikTok Shop - Η απειλή της απαγόρευσης
Tο TikTok Shop συνεχίζει να αναπτύσσεται, οι μάρκες ομορφιάς εντάσσονται σιγά-σιγά στην αγορά που έχει δημιουργήσει
Θα επαναλάβει η Λαγκάρντ το ιστορικό «οτιδήποτε χρειαστεί»;
Η ιστορική φράση του Μάριο Ντράγκι για τη σωτηρία του ευρώ αποτελεί μια παρακαταθήκη που γνωρίζουν στο Παρίσι. Το να στηρίζονται αποκλειστικά σε αυτή ίσως αποβεί μοιραίο.
Η μεγάλη επιστροφή στις επενδύσεις - Κέρδισε δισεκατομμύρια το 2008 και «στοιχηματίζει» ξανά στην αγορά
Από την Artradis στη Vulpes του Στιβ Ντιγκλ - Γιατί αναζητά έως και 250 εκατ. δολάρια για επενδύσεις
Στο 5% - 5,5% ο στόχος του γαλλικού υπουργείου Οικονομικών της Γαλλίας για το έλλειμμα το 2025
Ο υπουργός Οικνομικών στη Γαλλία δήλωσε ότι το δημοσιονομικό έλλειμμα θα είναι «πιθανόν» γύρω στο 6,1% το 2024
Μπροστά στην ανοικοδόμηση ξανά - Πώς έκλεισε το 2024 για την Boeing
Η Boeing επί 12 μήνες βρέθηκε στο στόχαστρο λόγω ανησυχιών σχετικά με την ασφάλεια και την ποιότητα - Πόσο θα διαρκέσει η ανάκαμψή της
Ποδαρικό με... πτώση - Οι κινεζικές μετοχές συνεχίζουν να υποχωρούν
Στην Κίνα η αναμενόμενη πτώση αντανακλά εν μέρει την επερχόμενη προεδρία Τραμπ
Αβεβαιότητες αλλά και αισιοδοξία για την παγκόσμια οικονομία - Οι δείκτες για το 2025
Ενίσχυση αναμένει ο ΟΟΣΑ για την παγκόσμια οικονομία το 2025, με ανάπτυξη 3,3% από 2,2% και πτώση πληθωρισμού στο 3,8% από 5,4%
Οι νεαροί Γάλλοι, ειδικά η γενιά Z, δεν πίνει κρασί - επιλέγει τη μπύρα
Η κατανάλωση κόκκινου κρασιού στη Γαλλία έχει μειωθεί περίπου 90 % από τη δεκαετία του 1970, σύμφωνα με το CIVB, μια διεπαγγελματική βιομηχανική ένωση
Αντίστροφη μέτρηση στην ΕΕ και φόβοι για βαρύ πλήγμα από τον Τραμπ
Η ΕΕ αισθάνεται την πίεση της κόντρας μεταξύ Τραμπ και Τζινπίνγκ, που θα μπορούσε να βλάψει το εμπόριο και την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη
Ο μεγάλος χαμένος του Dow Jones ήταν η Boeing για το 2024
Η τιμή της μετοχής της Boeing μειώθηκε κατά 31% πέρυσι - καταγράφοντας τη χειρότερη πορεία από τις 30 βιομηχανίες του δείκτη