H βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το εννεάμηνο του 2024, σύμφωνα με τα οποία ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 207,48 εκ. ευρώ έναντι 176,67 εκ. το αντίστοιχο διάστημα του 2023, αυξημένος κατά 17,4%.
Τα μικτά κέρδη ανήλθαν 69,45 εκ. ευρώ έναντι 62,74 εκ. το εννεάμηνο του 2023, ενώ τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 43,72 εκ. ευρώ έναντι 41,54 εκ. το εννεάμηνο 2023. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 40,06 εκ. ευρώ, έναντι 37,84 εκ. το εννεάμηνο 2023. Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 36,36 εκ. ευρώ, έναντι 30,19 εκ. ευρώ.
Ο Τσινάβος πάτησε το κουμπί – Η Κρι Κρι προχώρησε σε placement για το 3%
Κρι-Κρι και αγορά γιαουρτιού
Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 16,3% σε αξία και 19,7% σε όγκο. Στις αγορές εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού παρουσιάζουν ισχυρή διψήφια ανάπτυξη 29,9%, ξεπερνώντας τα 98εκ ευρώ. Πλέον αποτελούν το 62,2% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών. Σημαντική ώθηση υπάρχει από τις βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιταλίας, καθώς και από την είσοδο σε νέες αγορές όπως η Γαλλία.
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 59,6εκ. ευρώ παρουσιάζοντας μείωση 0,8% σε αξία, αλλά αύξηση 5,4% σε όγκο. Αυτό οφείλεται στη μείωση των τιμών με στόχο τη στήριξη του Έλληνα καταναλωτή. Σε σχέση με την κατάσταση στην αγορά, συνεχίζεται η στροφή των καταναλωτών στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας, ως αποτέλεσμα των επιλογών τους για οικονομικότερα προϊόντα.
Οι ανακατατάξεις που συμβαίνουν δείχνουν το μερίδιο αγοράς σε όγκο των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας ενισχυμένο κατά 0,9 ποσοστιαίες μονάδες φτάνοντας στο 35,9%, με αποτέλεσμα να ασκείται πίεση στα branded γιαούρτια. Η συνεχιζόμενη πίεση από την ανάπτυξη των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας, οδηγεί τα branded γιαούρτια της ΚΡΙ-ΚΡΙ σε μικρή μεριδιακή απώλεια (-1,2 ποσοστιαία μονάδα σε αξία), με το μερίδιο να διαμορφώνεται στο 15,1%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία Circana (προηγ. IRI) σε αξία, Ιαν.-Σεπ. 2024].
Γενικότερα, από τις εξελίξεις στην αγορά φαίνεται να προκύπτει όφελος για την ΚΡΙ-ΚΡΙ, μιας και αποτελεί τον μεγαλύτερο παραγωγό για την εγχώρια αγορά γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας.
Ο κλάδος του παγωτού
Στον κλάδο του παγωτού, στην εγχώρια αγορά, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ εμφανίζουν μεταβολή +16,7%. Σε αυτήν συντελούν, αφενός οι ευνοϊκές καιρικές συνθήκες και αφετέρου, η επέκταση του δικτύου πωλήσεων και η ενίσχυση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου. Σημαντικός είναι και ο ρόλος των τουριστικών ροών από το εξωτερικό. Το μερίδιο αγοράς των παγωτών ΚΡΙ-ΚΡΙ αυξήθηκε κατά 0,1 ποσοστιαίες μονάδες σε αξία (14%) και μειώθηκε κατά 1,2 ποσοστιαίες μονάδες σε όγκο (11,7%) [στοιχεία NIELSEN, Ιάν.-Σεπ. 2024].
Η ΚΡΙ-ΚΡΙ συνεχίζει να ενισχύει το κοινωνικό και οικονομικό της αποτύπωμα. Το τελευταίο διάστημα, ο αριθμός των απασχολούμενων εργαζομένων αυξήθηκε, με 100 νέες προσλήψεις. Έτσι, πλέον το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού αγγίζει τα 700 άτομα. Παράλληλα, επεκτάθηκε η ζώνη γάλακτος, με νέες συνεργασίες με τοπικούς κτηνοτρόφους. Τέλος, οι σχεδιαζόμενες επενδύσεις, συνολικού ύψους €50 εκ, για την επόμενη 3ετία, αναμένεται να συμβάλλουν καθοριστικά στην περεταίρω ανάπτυξη της οικονομικής δραστηριότητας της ΚΡΙ-ΚΡΙ, η οποία διαχέεται και στην τοπική κοινωνία.
Latest News
ΕΚΤ: Στα «σκαριά» μοντέλο αυστηρότερης εποπτείας των τραπεζών
Πώς θα επηρεάσουν τις ελληνικές τράπεζες τα σχέδια της ΕΚΤ για συμπερίληψη προηγούμενων περιόδων στα μοντέλα πιστωτικού κινδύνου
Οι πιστωτές υπέρ της αίτησης πτώχευσης της Τσάνταλης - Στο σφυρί τα «ασημικά»
Υπέρ της πτώχευσης της Τσάνταλης οι πιστωτές της ιστορικής οινοποιίας - Τα επόμενα βήματα
Όμιλος Τιτάν: Τον Φεβρουάριο η IPO της Titan America – Το 25% σε Χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης
Ο Όμιλος Εταιρειών Τιτάν θα πραγματοποιήσει τη δημόσια εγγραφή, σύμφωνα με πληροφορίες, εντός του Φεβρουαρίου με σκοπό την άντληση 600 εκατ. δολ.
Alter Ego Media - City Hub Events: Διοργανώνουν 3 σημαντικά συνέδρια
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση σε Ανοιχτό Διάλογο - «Βιώσιμη Ανάπτυξη και Κοινωνική Συνοχή»
Να μπει «φρένο» στις αυξήσεις των ασφαλίστρων υγείας - Τι εκτιμά ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου
Ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου αναφέρθηκε στην ανάγκη για πρωτόκολλα μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών και ιδιωτικών νοσοκομείων
ΔΕΗ και Open Farm προωθούν τη βιώσιμη γεωργία στους μαθητές μέσω του “Carbon Farming Schools”
Στο πλαίσιο του προγράμματος, μαθητές και εκπαιδευτικοί από την Κοζάνη, τη Φλώρινα, τη Μεγαλόπολη, την Ελευσίνα και την Αττική συμμετείχαν σε ενημερωτικές δράσεις
Τι έδειξε το ταμείο των εμπόρων τα Χριστούγεννα - Η έρευνα της ΕΣΕΕ [γραφήματα]
Τι έδειξε πανελλαδική έρευνα της ΕΣΕΕ στους εμπόρους για το ταμείο της χριστουγεννιάτικης και πρωτοχρονιάτικης αγοράς
ΗΛΕΚΤΩΡ και ΔΕΗ θα καλύψουν τις ανάγκες τηλεθέρμανσης της Δ. Μακεδονίας - Τι υπέγραψαν
Γιατί το έργο είναι μεγάλης σημασίας για την περιοχή της Δ. Μακεδονίας - Τι αφορά η συμφωνία
«Τριμερής» Κοπελούζου – ΑΔΜΗΕ – EETC για είσοδο στον GREGY – Στα «σκαριά» η επενδυτική συμφωνία
Για το καλώδιο Ελλάδας – Αιγύπτου η Elica του ομίλου Κοπελούζου, ο ΑΔΜΗΕ και ο Αιγύπτιος Διαχειριστής (EETC) πυκνώνουν τις επαφές τους
Τέσσερα πρώην στελέχη της P&G επενδύουν στα υγιεινά τρόφιμα
Ποια είναι τα πρώην στελέχη της P&G που επενδύουν στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα της υγείας και διατροφής