H βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το εννεάμηνο του 2024, σύμφωνα με τα οποία ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 207,48 εκ. ευρώ έναντι 176,67 εκ. το αντίστοιχο διάστημα του 2023, αυξημένος κατά 17,4%.
Τα μικτά κέρδη ανήλθαν 69,45 εκ. ευρώ έναντι 62,74 εκ. το εννεάμηνο του 2023, ενώ τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 43,72 εκ. ευρώ έναντι 41,54 εκ. το εννεάμηνο 2023. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 40,06 εκ. ευρώ, έναντι 37,84 εκ. το εννεάμηνο 2023. Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 36,36 εκ. ευρώ, έναντι 30,19 εκ. ευρώ.
Ο Τσινάβος πάτησε το κουμπί – Η Κρι Κρι προχώρησε σε placement για το 3%
Κρι-Κρι και αγορά γιαουρτιού
Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 16,3% σε αξία και 19,7% σε όγκο. Στις αγορές εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού παρουσιάζουν ισχυρή διψήφια ανάπτυξη 29,9%, ξεπερνώντας τα 98εκ ευρώ. Πλέον αποτελούν το 62,2% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών. Σημαντική ώθηση υπάρχει από τις βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιταλίας, καθώς και από την είσοδο σε νέες αγορές όπως η Γαλλία.
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 59,6εκ. ευρώ παρουσιάζοντας μείωση 0,8% σε αξία, αλλά αύξηση 5,4% σε όγκο. Αυτό οφείλεται στη μείωση των τιμών με στόχο τη στήριξη του Έλληνα καταναλωτή. Σε σχέση με την κατάσταση στην αγορά, συνεχίζεται η στροφή των καταναλωτών στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας, ως αποτέλεσμα των επιλογών τους για οικονομικότερα προϊόντα.
Οι ανακατατάξεις που συμβαίνουν δείχνουν το μερίδιο αγοράς σε όγκο των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας ενισχυμένο κατά 0,9 ποσοστιαίες μονάδες φτάνοντας στο 35,9%, με αποτέλεσμα να ασκείται πίεση στα branded γιαούρτια. Η συνεχιζόμενη πίεση από την ανάπτυξη των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας, οδηγεί τα branded γιαούρτια της ΚΡΙ-ΚΡΙ σε μικρή μεριδιακή απώλεια (-1,2 ποσοστιαία μονάδα σε αξία), με το μερίδιο να διαμορφώνεται στο 15,1%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία Circana (προηγ. IRI) σε αξία, Ιαν.-Σεπ. 2024].
Γενικότερα, από τις εξελίξεις στην αγορά φαίνεται να προκύπτει όφελος για την ΚΡΙ-ΚΡΙ, μιας και αποτελεί τον μεγαλύτερο παραγωγό για την εγχώρια αγορά γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας.
Ο κλάδος του παγωτού
Στον κλάδο του παγωτού, στην εγχώρια αγορά, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ εμφανίζουν μεταβολή +16,7%. Σε αυτήν συντελούν, αφενός οι ευνοϊκές καιρικές συνθήκες και αφετέρου, η επέκταση του δικτύου πωλήσεων και η ενίσχυση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου. Σημαντικός είναι και ο ρόλος των τουριστικών ροών από το εξωτερικό. Το μερίδιο αγοράς των παγωτών ΚΡΙ-ΚΡΙ αυξήθηκε κατά 0,1 ποσοστιαίες μονάδες σε αξία (14%) και μειώθηκε κατά 1,2 ποσοστιαίες μονάδες σε όγκο (11,7%) [στοιχεία NIELSEN, Ιάν.-Σεπ. 2024].
Η ΚΡΙ-ΚΡΙ συνεχίζει να ενισχύει το κοινωνικό και οικονομικό της αποτύπωμα. Το τελευταίο διάστημα, ο αριθμός των απασχολούμενων εργαζομένων αυξήθηκε, με 100 νέες προσλήψεις. Έτσι, πλέον το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού αγγίζει τα 700 άτομα. Παράλληλα, επεκτάθηκε η ζώνη γάλακτος, με νέες συνεργασίες με τοπικούς κτηνοτρόφους. Τέλος, οι σχεδιαζόμενες επενδύσεις, συνολικού ύψους €50 εκ, για την επόμενη 3ετία, αναμένεται να συμβάλλουν καθοριστικά στην περεταίρω ανάπτυξη της οικονομικής δραστηριότητας της ΚΡΙ-ΚΡΙ, η οποία διαχέεται και στην τοπική κοινωνία.
Latest News
Όμιλος Fourlis: Αύξηση 40,9% σημείωσε το EBITDA το εννεάμηνο του 2024
Οι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 407,6 εκατ. το εννεάμηνο
Υπογραφή πρωτοκόλλου συνεργασίας ΤτΕ με Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Τι προβλέπει η συμφωνία
Νεμπής: Το όραμα για τον ΟΤΕ του 2030 - Οι πυλώνες που θα στηριχθεί
Το σχέδιο ΟΤΕ 2030, στο οποίο αναφέρθηκε ο Κώστας Νεμπής, θα στηριχθεί σε τρεις στρατηγικούς πυλώνες: στην ανάπτυξη, στον μετασχηματισμό και στη διαφοροποίηση
Δώρα μεγάλης αξίας έως και 50.000 ευρώ για τους πελάτες της Protergia - Κληρώσεις κάθε μήνα
Οι κληρώσεις της Protergia είναι προγραμματισμένες στο πρώτο 10ήμερο κάθε μήνα - Πότε θα γίνει η πρώτη πανηγυρική κλήρωση
Μία ομάδα που τολμά, πετυχαίνει και αναγνωρίζεται πανευρωπαϊκά: Η Kaizen Gaming
Η ελληνική εταιρεία Kaizen Gaming αναδείχθηκε ως ένα από 100 καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα στην Ευρώπη για τρίτη φορά
Η ρωσική Mere διπλασιάζει το δίκτυό της στην ελληνική αγορά παρά τις υψηλές ζημιές
Πού ανοίγουν νέα καταστήματα τα ρωσικά σούπερ μάρκετ Mere - Οι 8 ΑΜΚ και οι σωρευμένες ζημιές των 2,19 εκατ.
Elpedison: Άναψε η «μονομαχία» Helleniq Energy – Edison
Για την απόκτηση της Elpedison, υπέβαλε πρώτη η Helleniq Energy προσφορά και αναμένεται η απάντηση της Edison
Οδηγός επιβίωσης στην Black Friday - Πώς θα αποφύγετε τις παγίδες
Ενόψει Black Friday και Cyber Monday οι καταναλωτές πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί ιδίως όσον αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές
Τα κινέζικα brands κερδίζουν τον Έλληνα - Από την ελληνική China Town του 2000, στη Shein και την Temu
Οι Έλληνες πέρασαν από την ελληνική China Town της δεκαετίας του 2000, στη Shein και την Temu - Η μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Ξεπέρασε το μισό δισ. ο τζίρος της Νιτσιάκος – «Πέταξαν» τα κέρδη
Το αποτύπωμα της Νιτσιάκος στην αγορά - Πόσο αυξήθηκε το περιθώριο καθαρού κέρδους και οι τιμές στο ράφι