Αύξηση της τάξης του 40,9% σημείωσε το EBITDA του ομίλου Fourlis το εννεάμηνο του 2024 και ανήλθε στα 44,4 εκατ. ευρώ έναντι 31,5 εκατ. το εννεάμηνο του 2023, σύμφωνα με την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων.
Οι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 407,6 εκατ. το εννεάμηνο του ’24 από 389,6 εκατ. το εννεάμηνο του 2023, αυξημένες κατά 4,6% σε σύγκριση με το περυσινό εννεάμηνο.
Fourlis: Επέκταση της Foot Locker στη Βουλγαρία με τρία νέα καταστήματα
Η αύξηση των πωλήσεων υποστηρίχθηκε από όλες τις δραστηριότητες λιανικής του ομίλου, καθώς και την σημαντική αύξηση των εσόδων από τρίτους της Trade Estates.
Τα Κέρδη προ φόρων υπερδιπλασιάστηκαν φτάνοντας τα 19,8 εκατ. το εννεάμηνο του 2024 συγκριτικά με 7.4 εκατ. το εννεάμηνο του 2023, με το περιθώριο ΚΠΦ να ανέρχεται σε 4,9% το εννεάμηνο του ’24 από 1.9% το εννεάμηνο του 2023. Τα Κέρδη μετά τα Δικαιώματα μειοψηφίας υπερδιπλασιάστηκαν και ανήλθαν σε 12 εκατ. ευρώ από 5,2 εκατ το εννεάμηνο του ’23, με το αντίστοιχο περιθώριο να ανέρχεται σε 2,9% το Α’ εξάμηνο του ’24 από 1,3% το εννεάμηνο του 2023.
Το Μικτό Κέρδος του ομίλου ανήλθε σε 197,8 εκατ. το εννεάμηνο του ’24 από 176,9 εκατ. το εννεάμηνο του ’23, με το περιθώριο μικτού κέρδους του ομίλου να διαμορφώνεται σε 48,5% το εννεάμηνο του ’24 σε σύγκριση με το περσινό περιθώριο μικτού κέρδους 45,4%, υποστηριζόμενο από όλους τους κλάδους του ομίλου.
Ο Δημήτρης Βαλαχής, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Fourlis, σχολίασε: «Καθώς πλησιάζουμε τους τελευταίους μήνες του 2024, είμαι περήφανος που αναφέρω μια ακόμη περίοδο ισχυρής προόδου και μετασχηματισμού για τον όμιλο και επιβεβαιώνω τις προβλέψεις μας για το οικονομικό έτος 2024. Τα αποτελέσματα εννεαμήνου αντικατοπτρίζουν όχι μόνο την ανθεκτικότητά μας, αλλά και την επιτυχία των στρατηγικών μας πρωτοβουλιών για την περαιτέρω ανάπτυξη, τη βελτίωση της αποδοτικότητας και την παροχή μακροπρόθεσμης αξίας σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Βελτιώνουμε τις πωλήσεις και την κερδοφορία του ομίλου και συνεχίζουμε να χτίζουμε δυναμική μέσω στρατηγικών ορόσημων, όπως το άνοιγμα του νέου καταστήματος IKEA στην Πάτρα, την είσοδό μας στην αγορά athleisure με την Foot Locker μαζί με την περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου Intersport και την επέκταση της Holland & Barrett. Καθώς προχωράμε μπροστά, παραμένουμε αφοσιωμένοι στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών μας και της λειτουργικής μας αποτελεσματικότητας, στην προώθηση της ανάπτυξης και στην εδραίωση της θέσης του ομίλου μας ως ηγέτη στη διαμόρφωση της αγοραστικής εμπειρίας του μέλλοντος».
Δείτε τα αποτελέσματα εννεαμήνου εδώ
Latest News
Στα 40 εκατ. τα καθαρά κέρδη της Κρι Κρι - Πάνω από 100 νέες προσλήψεις
Τα μικτά κέρδη της Κρι-Κρι ανήλθαν 69,45 εκ. ευρώ έναντι 62,74 εκ. το εννεάμηνο του 2023, ενώ τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 43,72 εκ. ευρώ έναντι 41,54 εκ.
Υπογραφή πρωτοκόλλου συνεργασίας ΤτΕ με Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Τι προβλέπει η συμφωνία
Νεμπής: Το όραμα για τον ΟΤΕ του 2030 - Οι πυλώνες που θα στηριχθεί
Το σχέδιο ΟΤΕ 2030, στο οποίο αναφέρθηκε ο Κώστας Νεμπής, θα στηριχθεί σε τρεις στρατηγικούς πυλώνες: στην ανάπτυξη, στον μετασχηματισμό και στη διαφοροποίηση
Δώρα μεγάλης αξίας έως και 50.000 ευρώ για τους πελάτες της Protergia - Κληρώσεις κάθε μήνα
Οι κληρώσεις της Protergia είναι προγραμματισμένες στο πρώτο 10ήμερο κάθε μήνα - Πότε θα γίνει η πρώτη πανηγυρική κλήρωση
Μία ομάδα που τολμά, πετυχαίνει και αναγνωρίζεται πανευρωπαϊκά: Η Kaizen Gaming
Η ελληνική εταιρεία Kaizen Gaming αναδείχθηκε ως ένα από 100 καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα στην Ευρώπη για τρίτη φορά
Η ρωσική Mere διπλασιάζει το δίκτυό της στην ελληνική αγορά παρά τις υψηλές ζημιές
Πού ανοίγουν νέα καταστήματα τα ρωσικά σούπερ μάρκετ Mere - Οι 8 ΑΜΚ και οι σωρευμένες ζημιές των 2,19 εκατ.
Elpedison: Άναψε η «μονομαχία» Helleniq Energy – Edison
Για την απόκτηση της Elpedison, υπέβαλε πρώτη η Helleniq Energy προσφορά και αναμένεται η απάντηση της Edison
Οδηγός επιβίωσης στην Black Friday - Πώς θα αποφύγετε τις παγίδες
Ενόψει Black Friday και Cyber Monday οι καταναλωτές πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί ιδίως όσον αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές
Τα κινέζικα brands κερδίζουν τον Έλληνα - Από την ελληνική China Town του 2000, στη Shein και την Temu
Οι Έλληνες πέρασαν από την ελληνική China Town της δεκαετίας του 2000, στη Shein και την Temu - Η μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Ξεπέρασε το μισό δισ. ο τζίρος της Νιτσιάκος – «Πέταξαν» τα κέρδη
Το αποτύπωμα της Νιτσιάκος στην αγορά - Πόσο αυξήθηκε το περιθώριο καθαρού κέρδους και οι τιμές στο ράφι