Ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, τόνισε ότι στόχος είναι «ο Όμιλος να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς τις κορυφαίες θέσεις ψηφιακού μετασχηματισμού στην Ευρώπη», ξεδιπλώνοντας το όραμά του για τον ΟΤΕ του 2030, σε σημερινή ενημέρωση εκπροσώπων του Τύπου.
Ο Κώστας Νεμπής, που βρίσκεται στο «τιμόνι» του μεγαλύτερου τηλεπικοινωνιακού παρόχου της χώρας το τελευταίο εξάμηνο, τόνισε ότι αυτό το διάστημα χαρακτηρίστηκε από πολλή δουλειά αλλά και «καλή δουλειά», θέλοντας να δώσει έμφαση στην ταχύτητα αλλά και την αποτελεσματικότητα με την οποία τρέχουν κάποια πράγματα στην εταιρεία.
Υποθαλάσσιο δίκτυο υψηλών ταχυτήτων στο Αιγαίο με το έργο SEA-SPINE
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του Ομίλου ΟΤΕ, το σχέδιο ΟΤΕ 2030 θα στηριχθεί σε τρεις στρατηγικούς πυλώνες: στην ανάπτυξη, στον μετασχηματισμό και στη διαφοροποίηση. Συγχρόνως ο Όμιλος θα διατηρήσει και κάποιες δεσμεύσεις, όπως να συνεχίσει να προσφέρει κορυφαία εμπειρία στον πελάτη, να παραμείνει ηγέτης στα Gigabit δίκτυα και να συνεχίσει να επιδιώκει τη δημιουργία ενός ακόμη πιο σύγχρονου και αποδοτικού μοντέλου λειτουργίας.
Σε ότι αφορά την ανάπτυξη του ΟΤΕ αυτή θα στηριχθεί στα δίκτυα οπτικών ινών (Fiber) όπου στόχος παραμένει να ηγηθεί ο Όμιλος της συνολικής μετάβασης της χώρας, στην επιτάχυνση της κάλυψης του δικτύου 5G στο φάσμα των 3.x GHz και να ενισχυθούν τα έσοδα από τα mobile data, στην αύξηση της διείσδυσης της συνδρομητικής τηλεόρασης του Ομίλου ώστε να φτάσει στον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην αύξηση της αξίας των B2B υπηρεσιών με επέκταση στο δημόσιο τομέα και επιτάχυνση της ψηφιοποίησης του ιδιωτικό τομέα και τέλος με την περαιτέρω ανάπτυξη των υφιστάμενων ψηφιακών υπηρεσιών.
Σε ότι αφορά στη διαφοροποίηση, ο Κώστας Νεμπής τόνισε τον στόχο να βρεθεί ο Όμιλος ΟΤΕ στις κορυφαίες θέσεις της ευρωπαϊκής αγοράς στην εμπειρία πελάτη, να αξιοποιήσει περαιτέρω το brand «T» για μεγαλύτερη διαφοροποίηση τη ελληνική αγορά, σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού να δημιουργηθούν πιο λιτές και ευέλικτες ομάδες, να προσφέρονται ανταγωνιστικές αμοιβές και να παρέχονται περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης και εξέλιξης εντός του Ομίλου.
Τέλος, στον μετασχηματισμό, στόχος του ΟΤΕ είναι να αλλάξει ο τρόπος που λειτουργούν τόσο τα ψηφιακά όσο και τα φυσικά κανάλια, με μείωση των μη πωλησιακών επαφών και μεταφορά σημαντικού κομματιού sales και care στο ψηφιακό κανάλι. Επιπλέον, παραμένει ο στόχος επιτάχυνσης του μετασχηματισμού του Ομίλου μέσω απλοποίησης, ψηφιοποίησης, τεχνητής νοημοσύνης, λειτουργικής βελτιστοποίησης, αυτοματισμών και μετάπτωσης στο cloud.
Latest News
Όμιλος Fourlis: Αύξηση 40,9% σημείωσε το EBITDA το εννεάμηνο του 2024
Οι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 407,6 εκατ. το εννεάμηνο
Στα 40 εκατ. τα καθαρά κέρδη της Κρι Κρι - Πάνω από 100 νέες προσλήψεις
Τα μικτά κέρδη της Κρι-Κρι ανήλθαν 69,45 εκ. ευρώ έναντι 62,74 εκ. το εννεάμηνο του 2023, ενώ τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 43,72 εκ. ευρώ έναντι 41,54 εκ.
Υπογραφή πρωτοκόλλου συνεργασίας ΤτΕ με Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Τι προβλέπει η συμφωνία
Δώρα μεγάλης αξίας έως και 50.000 ευρώ για τους πελάτες της Protergia - Κληρώσεις κάθε μήνα
Οι κληρώσεις της Protergia είναι προγραμματισμένες στο πρώτο 10ήμερο κάθε μήνα - Πότε θα γίνει η πρώτη πανηγυρική κλήρωση
Μία ομάδα που τολμά, πετυχαίνει και αναγνωρίζεται πανευρωπαϊκά: Η Kaizen Gaming
Η ελληνική εταιρεία Kaizen Gaming αναδείχθηκε ως ένα από 100 καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα στην Ευρώπη για τρίτη φορά
Η ρωσική Mere διπλασιάζει το δίκτυό της στην ελληνική αγορά παρά τις υψηλές ζημιές
Πού ανοίγουν νέα καταστήματα τα ρωσικά σούπερ μάρκετ Mere - Οι 8 ΑΜΚ και οι σωρευμένες ζημιές των 2,19 εκατ.
Elpedison: Άναψε η «μονομαχία» Helleniq Energy – Edison
Για την απόκτηση της Elpedison, υπέβαλε πρώτη η Helleniq Energy προσφορά και αναμένεται η απάντηση της Edison
Οδηγός επιβίωσης στην Black Friday - Πώς θα αποφύγετε τις παγίδες
Ενόψει Black Friday και Cyber Monday οι καταναλωτές πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί ιδίως όσον αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές
Τα κινέζικα brands κερδίζουν τον Έλληνα - Από την ελληνική China Town του 2000, στη Shein και την Temu
Οι Έλληνες πέρασαν από την ελληνική China Town της δεκαετίας του 2000, στη Shein και την Temu - Η μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Ξεπέρασε το μισό δισ. ο τζίρος της Νιτσιάκος – «Πέταξαν» τα κέρδη
Το αποτύπωμα της Νιτσιάκος στην αγορά - Πόσο αυξήθηκε το περιθώριο καθαρού κέρδους και οι τιμές στο ράφι