H πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών (86,7%) προτίθεται να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday, σύμφωνα με έρευνα της Klarna που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα τεχνολογικά προϊόντα παραμένουν η βασική προτεραιότητα για τους Έλληνες καταναλωτές, με το 38,2% να δηλώνει ότι θα επενδύσει στη συγκεκριμένη κατηγορία. Ακολουθούν τα ρούχα και τα παπούτσια (33,7%), τα χριστουγεννιάτικα δώρα (22,1%), τα είδη σπιτιού (19,1%) και τα προϊόντα ομορφιάς (15,8%). Μόνο το 22,5% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχει πρόθεση να κάνει αγορές κατά τη Black Friday, αλλά δεν γνώριζε τι θα ήθελε να αγοράσει.
Black Friday: Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα – Ανοιχτά και την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου
Το online shopping κυριαρχεί στη Black Friday
Το 58,7% των καταναλωτών δηλώνει ότι αναζητά και αγοράζει προϊόντα online, ενισχύοντας τη στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα, το 25% αναζητά προσφορές online, αλλά ολοκληρώνει τις αγορές του σε φυσικά καταστήματα. Αντίθετα, μόλις το 12,7% παραμένει πιστό στις παραδοσιακές αγορές αποκλειστικά σε φυσικά καταστήματα.
Οι απόψεις των καταναλωτών για τη Black Friday
Οι αντιλήψεις των Ελλήνων καταναλωτών για την ημέρα αυτή αποκαλύπτουν μία ισορροπία μεταξύ προσδοκιών και επιφυλάξεων. Το 42,3% σχεδιάζει να συγκρίνει τις τιμές για να εξασφαλίσει πραγματικές εκπτώσεις, το 34,5% θα αγοράσει μόνο ό,τι μπορεί να αντέξει οικονομικά, ενώ το 33,9% σκοπεύει να αγοράσει μόνο προϊόντα που θα αγόραζε ούτως ή άλλως, αλλά σε χαμηλότερες τιμές. Παράλληλα, το 20,5% θεωρεί τη Black Friday εξαιρετική ευκαιρία για προσφορές, το 19,7% αναμένει μεγάλες εκπτώσεις, ενώ ένα αξιοσημείωτο 19,5% δηλώνει ότι απέφυγε πρόσφατα αγορές, περιμένοντας τις χαμηλότερες τιμές της Black Friday.
Ωστόσο, οι καταναλωτές εμφανίζονται και επιφυλακτικοί: Το 32% αμφιβάλλει για τη γνησιότητα των εκπτώσεων, ενώ το 7,2% φοβάται ότι θα ξοδέψει περισσότερα από όσα σχεδίαζε.
«Η φετινή έρευνα της Klarna για τη Black Friday αποτυπώνει την αλλαγή στη νοοτροπία των Ελλήνων καταναλωτών, οι οποίοι επιδεικνύουν ισορροπία μεταξύ της αξιοποίησης των προσφορών και της προσοχής στο πόσα θα δαπανήσουν. Στην Klarna συνεχίζουμε να στηρίζουμε τους καταναλωτές με ευέλικτες λύσεις πληρωμών, όπως οι άτοκες δόσεις, που εξασφαλίζουν μια απρόσκοπτη και ασφαλή αγοραστική εμπειρία» δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.
Budget: Πόσα σκοπεύουν να ξοδέψουν οι Έλληνες καταναλωτές
Η πλειοψηφία των καταναλωτών (29,4%) σχεδιάζει να δαπανήσει από 101-250€, δείχνοντας μία ισορροπημένη προσέγγιση παρά τις οικονομικές πιέσεις, ενώ το 25,3% στοχεύει σε αγορές μεταξύ 51-100€. Το 18,9% σκοπεύει να δαπανήσει 251-500€ και το 8,9% 501-1.000€. Λιγότεροι καταναλωτές προγραμματίζουν δαπάνες από 1.001-2.000€ (2%) ή ακόμα και πάνω από 2.000€ (1,2%). Τέλος, το 7,2% των ερωτηθέντων δηλώνει πως θα ξοδέψει λιγότερα από 50€. Η Black Friday παραμένει ένα σημαντικό καταναλωτικό ορόσημο, με τους Έλληνες να επενδύουν σημαντικά ποσά παρά την οικονομική πίεση.
Latest News
Μηδενικός ο πληθωρισμός τροφίμων και τον Ιανουάριο [πίνακας]
Ο πληθωρισμός τροφίμων αφορά τα βασικά καταναλωτικά αγαθά - Υπουργείο Ανάπτυξη: Τι δείχνουν τα στοιχεία Eurostat και ΙΕΛΚΑ
«Τέλος χρόνου» στις αιτήσεις για το πρόγραμμα ΔΥΠΑ με επίδομα 1000 ευρώ - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα της ΔΥΠΑ, συνολικού προϋπολογισμού 100 εκ. ευρώ, έχει στόχο τη διασύνδεση της κατάρτισης με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας
Πώς κινήθηκαν επιτόκια σε δάνεια και καταθέσεις τον Δεκέμβριο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΤτΕ για τα επιτόκια σε δάνεια και καταθέσεις - Πώς διαμορφώθηκαν τα επιτόκια σε πιστωτικές κάρτες, ανοικτά δάνεια και υπεραναλήψεις
Θεοδωρικάκος: Ενιαία ευρωπαϊκή στρατηγική για τη χρηματοδότηση των επενδύσεων στη βιομηχανία και την καινοτομία
Ο Υπουργός Ανάπτυξης συμμετείχε στο υπουργικό Συμβούλιο Ανταγωνιστικότητας και Εμπορίου της Ε.Ε. στη Βαρσοβία
Χατζηδάκης: «Ένας παγκόσμιος εμπορικός πόλεμος, δεν είναι προς όφελος κανενός»
Ο Κωστής Χατζηδάκης εξήγησε ότι «ένα ποσοστό 90% των εξαγωγών μας πάει στις χώρες μέλη της ΕΕ, δεν θα είμαστε ευθέως θιγόμενοι»
Παρατείνεται η προθεσμία για τη ρύθμιση οφειλών στους δήμους
Τι ανέφερε ο υφυπουργός Εσωτερικών Βασίλης Σπανάκης για τη τη ρύθμιση οφειλών στους δήμους και στις περιφέρειες
Όταν αποθήκες γίνονται διαμερίσματα και πάρκινγκ
Τα κλειδιά για την πολεοδομική νομιμοποίηση σε 13 ερωτήσεις – απαντήσεις. Τι πρέπει να προσέξετε. Προθεσμία για τακτοποίηση έως τις 30 Σεπτεμβρίου
Airbnb: Αντίστροφη μέτρηση για «κλείδωμα» των εισοδημάτων του 2024
Έως τις 28 Φεβρουαρίου η οριστικοποίηση των στοιχείων στο μητρώο της ΑΑΔΕ – Ποια Airbnb κινδυνεύουν με έξτρα χρεώσεις και πρόστιμα
Το «κάστρο» του πληθωρισμού και τα μηνύματα του Ιανουαρίου
Η Ελλάδα εμφανίζει τον 3ο υψηλότερο πληθωρισμό υπηρεσιών στην Ευρωζώνη με τον σχετικό δείκτη να αυξάνεται κατά 5,5%
Πολύπλοκο το επιχειρείν, υψηλή η διαφθορά στο δημόσιο - Πώς βαθμολογεί η Allianz την Ελλάδα
Το επιχειρηματικό περιβάλλον παραμένει ιδιαιτέρως εποπτευόμενο και πολύπλοκο, σύμφωνα με την Allianz Trade - Αιχμές για τη...βραδυκίνητη δικαιοσύνη