H πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών (86,7%) προτίθεται να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday, σύμφωνα με έρευνα της Klarna που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα τεχνολογικά προϊόντα παραμένουν η βασική προτεραιότητα για τους Έλληνες καταναλωτές, με το 38,2% να δηλώνει ότι θα επενδύσει στη συγκεκριμένη κατηγορία. Ακολουθούν τα ρούχα και τα παπούτσια (33,7%), τα χριστουγεννιάτικα δώρα (22,1%), τα είδη σπιτιού (19,1%) και τα προϊόντα ομορφιάς (15,8%). Μόνο το 22,5% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχει πρόθεση να κάνει αγορές κατά τη Black Friday, αλλά δεν γνώριζε τι θα ήθελε να αγοράσει.
Black Friday: Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα – Ανοιχτά και την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου
Το online shopping κυριαρχεί στη Black Friday
Το 58,7% των καταναλωτών δηλώνει ότι αναζητά και αγοράζει προϊόντα online, ενισχύοντας τη στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα, το 25% αναζητά προσφορές online, αλλά ολοκληρώνει τις αγορές του σε φυσικά καταστήματα. Αντίθετα, μόλις το 12,7% παραμένει πιστό στις παραδοσιακές αγορές αποκλειστικά σε φυσικά καταστήματα.
Οι απόψεις των καταναλωτών για τη Black Friday
Οι αντιλήψεις των Ελλήνων καταναλωτών για την ημέρα αυτή αποκαλύπτουν μία ισορροπία μεταξύ προσδοκιών και επιφυλάξεων. Το 42,3% σχεδιάζει να συγκρίνει τις τιμές για να εξασφαλίσει πραγματικές εκπτώσεις, το 34,5% θα αγοράσει μόνο ό,τι μπορεί να αντέξει οικονομικά, ενώ το 33,9% σκοπεύει να αγοράσει μόνο προϊόντα που θα αγόραζε ούτως ή άλλως, αλλά σε χαμηλότερες τιμές. Παράλληλα, το 20,5% θεωρεί τη Black Friday εξαιρετική ευκαιρία για προσφορές, το 19,7% αναμένει μεγάλες εκπτώσεις, ενώ ένα αξιοσημείωτο 19,5% δηλώνει ότι απέφυγε πρόσφατα αγορές, περιμένοντας τις χαμηλότερες τιμές της Black Friday.
Ωστόσο, οι καταναλωτές εμφανίζονται και επιφυλακτικοί: Το 32% αμφιβάλλει για τη γνησιότητα των εκπτώσεων, ενώ το 7,2% φοβάται ότι θα ξοδέψει περισσότερα από όσα σχεδίαζε.
«Η φετινή έρευνα της Klarna για τη Black Friday αποτυπώνει την αλλαγή στη νοοτροπία των Ελλήνων καταναλωτών, οι οποίοι επιδεικνύουν ισορροπία μεταξύ της αξιοποίησης των προσφορών και της προσοχής στο πόσα θα δαπανήσουν. Στην Klarna συνεχίζουμε να στηρίζουμε τους καταναλωτές με ευέλικτες λύσεις πληρωμών, όπως οι άτοκες δόσεις, που εξασφαλίζουν μια απρόσκοπτη και ασφαλή αγοραστική εμπειρία» δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.
Budget: Πόσα σκοπεύουν να ξοδέψουν οι Έλληνες καταναλωτές
Η πλειοψηφία των καταναλωτών (29,4%) σχεδιάζει να δαπανήσει από 101-250€, δείχνοντας μία ισορροπημένη προσέγγιση παρά τις οικονομικές πιέσεις, ενώ το 25,3% στοχεύει σε αγορές μεταξύ 51-100€. Το 18,9% σκοπεύει να δαπανήσει 251-500€ και το 8,9% 501-1.000€. Λιγότεροι καταναλωτές προγραμματίζουν δαπάνες από 1.001-2.000€ (2%) ή ακόμα και πάνω από 2.000€ (1,2%). Τέλος, το 7,2% των ερωτηθέντων δηλώνει πως θα ξοδέψει λιγότερα από 50€. Η Black Friday παραμένει ένα σημαντικό καταναλωτικό ορόσημο, με τους Έλληνες να επενδύουν σημαντικά ποσά παρά την οικονομική πίεση.
Latest News
Στρατηγικό σχέδιο για να αλλάξει πίστα το Υπερταμείο
Τις πρώτες επενδύσεις με ποσοστό μειοψηφίας σε δυναμικούς κλάδους και αναπτυξιακά projects θα κάνει το νέο εθνικό Επενδυτικό Ταμείο εντός του 2025
Ο χάρτης των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑτην εβδομάδα έως τις 10 Ιανουαρίου
Αναλυτικά οι ημερομηνίες, τα ποσά και οι δικαιούχοι που έχουν λαμβάνειν από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ
Υπεραπόδοση της οικονομίας και τη νέα χρονιά - Τι βλέπουν διεθνείς οίκοι και τράπεζες
Τι εκτιμούν κορυφαίοι οικονομολόγοι διεθνών τραπεζών, επενδυτικών οίκων και δεξαμενών σκέψης - Αναμένονται νέες αναβαθμίσεις του ελληνικού αξιόχρεου
Επιχειρείν των καφέ και μίνι μάρκετ στην Ελλάδα – Η άλλη όψη των στοιχείων του ΓΕΜΗ
Μόλις 2.500 νέες επιχειρήσεις στη μεταποίηση άνοιξαν το 2024, σύμφωνα με το ΓΕΜΗ
10 ερωτήσεις και απαντήσεις για το πάρκινγκ στις πιλοτές
Επειτα από σχετική ρύθμιση, οι θέσεις στάθμευσης ενσωματώνονται στο ποσοστό συνιδιοκτησίας επί του οικοπέδου, χωρίς να χρειάζεται η σύμφωνη γνώμη των συνιδιοκτητών
Ανατροπές στα Airbnb - Πώς θα φορολογούνται, τι πρέπει να κάνουν οι ιδιοκτήτες [παραδείγματα]
Αυξάνονται χρόνο με τον χρόνο τα ακίνητα που αξιοποιούνται από τους ιδιοκτήτες τους για Airbnb - Οδηγός ΑΑΔΕ
«Πρωτιά» των Ελλήνων στις δαπάνες για στέγαση σύμφωνα με τη Eurostat
Πάνω από το 1/3 του εισοδήματός τους δίνουν οι Έλληνες για να έχουν ένα κεραμύδι πάνω από το κεφάλι τους, χωρίζοντάς τους ένα χάσμα από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
Μητσοτάκης: Το 2024 ήταν μια χρονιά-ορόσημο για το ελληνικό επιχειρείν
Τι αναφέρει στην πρώτη ανάρτησή του για το 2025 ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Πώς να αλλάξετε θερμοσίφωνα - Δικαιούχοι και διαδικασία για την επιδότηση
Στα 223,2 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
«Απογειώθηκε» η βραχυχρόνια μίσθωση - Πόσα ακίνητα «μπαίνουν» στο Airbnb κάθε μήνα [γραφήματα]
Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία του ΙΝΣΕΤΕ για τα Airbnb στην Ελλάδα - Πώς κινήθηκαν στην Ευρώπη