Για την αναγκαιότητα «πράσινων» πρωτοβουλιών που μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη ενός βιώσιμου μοντέλου θα μιλήσει η CEO της L’ Oreal Ηellas, Alessandra Delfini, στο ΟΤ FORUM «Ένα νέο παραγωγικό πρότυπο – «”Ελλάδα 2030″» που διοργανώνει ο Οικονομικός Ταχυδρόμος στις 2 και 3 Δεκεμβρίου στο Μικρό Χρηματιστήριο Αθηνών.
Στην πρώτη γραμμή θα βρεθούν οι πράσινες επιχειρηματικές δραστηριότητες, που αποτελούν κλειδί για τη βιώσιμη ανάπτυξη, όπως και το πώς αποτυπώνεται η «πράσινη» φιλοσοφία του ομίλου στα προϊόντα που βλέπει, αγοράζει και χρησιμοποιεί ο Έλληνας καταναλωτής.
OT FORUM: Ποια μέτρα θα αλλάξουν το παραγωγικό μοντέλο της χώρας
OT FORUM: Η ευθύνη της βιώσιμης ανάπτυξης
«Ως μέλη του ομίλου L’ Oreal, αντιλαμβανόμαστε πως η ευθύνη απέναντι στο κοινωνικό σύνολο είναι μεγάλη», είχε τονίσει τον Ιούνιο η κα. Delfini, στο πλαίσιο εκδήλωσης για την παρουσίαση της νέας καμπάνιας της εταιρείας και του έργου-πιλότου στην Αθήνα σε συνεργασία με το δήμο Αθηναίων.
Πεποίθηση που διαχέεται στην πρωτοποριακή καμπάνια που λάνσαρε ο όμιλος όπου για πρώτη φορά στην ιστορία της δεν εμφανίζεται κάποιο προϊόν ή brand, αλλά πρωταγωνιστεί η στρατηγική βιωσιμότητας της εταιρείας.
Η CEO της L’ Oreal Hellas θα μιλήσει για τις πράσινες επιχειρηματικές δραστηριότητες, που αποτελούν κλειδί για τη βιώσιμη ανάπτυξη, όπως και το πώς αποτυπώνεται η «πράσινη» φιλοσοφία του ομίλου στα προϊόντα που βλέπει, αγοράζει και χρησιμοποιεί ο Έλληνας καταναλωτής.
Το πρόγραμμα και οι πρωτοβουλίες
To 2020 ο όμιλος L’ Oreal εγκαινίασε το πρόγραμμα βιωσιμότητας «L’Oreal for the Future», με το οποίο έθεσε ως στόχο μέχρι το 2030, να μειώσει κατά 50% κατά μέσο όρο και ανά τελικό προϊόν, τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου που συνδέονται με τη μεταφορά των προϊόντων του, σε σύγκριση με το 2016.
Σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα, η εταιρεία ακολουθεί μια σειρά από βήματα για τη διαχείριση των πράσινων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, για τις οποίες και θα μιλήσει η CEO του ομίλου.
Ανάμεσά τους συγκαταλέγεται και η πρωτοβουλία που φέρνει στην πράξη τη φιλοσοφία της βιωσιμότητας του ομίλου L’ Oreal, το Micro Forest project που θα υλοποιηθεί στην Αθήνα.
Η στρατηγική του ομίλου στο OT FORUM
Έχοντας συμπληρώσει ένα χρόνο στην Ελλάδα ως επικεφαλής του ομίλου L’Oreal, η κα. Delfini θα εξηγήσει στο πλαίσιο του OT FORUM τις αλλαγές που έχει εντοπίσει αγορά των καλλυντικών και της ομορφιάς και το καταναλωτικό προφίλ της χώρας.