Ο αριθμός των ατόμων σε τέσσερεις ευρωπαϊκές χώρες που καταγγέλλουν φθορές στις παραδόσεις προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκε το τελευταίο έτος, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την OnePoll, για λογαριασμό της DS Smith τον Οκτώβριο του 2024.
Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και την Πολωνία, στην οποία συμμετείχαν 2.000 καταναλωτές από κάθε χώρα που πραγματοποιούν αγορές ηλεκτρονικά, οι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι παρέλαβαν κατά μέσο όρο 35,5% δέματα με μικρές ή σημαντικές φθορές το 2024, με το 22,5% αυτών να πραγματοποιούν διαδικτυακές παραγγελίες τουλάχιστον μία φορά τον μήνα.
Το 8% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι παρέλαβαν τουλάχιστον 5 με 9 φθαρμένα προϊόντα από διαδικτυακές αγορές τους τελευταίους 12 μήνες. Αυτό προκαλεί απογοήτευση, καθώς παραδέχονται ότι θα δίσταζαν να ψωνίσουν ξανά από εταιρεία λιανικής πώλησης από την οποία παρέλαβαν φθαρμένο ή κατεστραμμένο προϊόν.
Οι προσφορές της Black Friday
Αυτά τα στοιχεία παρουσιάζονται καθώς οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις προετοιμάζονται για το Black Friday και το Cyber Monday, τις ημέρες του έτους με τη μεγαλύτερη κίνηση για το λιανικό εμπόριο.
Ο Γ. Φιλιππόγλου, Γενικός Διευθυντής του Ελληνικού Cluster, Τομέας Συσκευασιών, DS Smith δήλωσε: «Οι καταναλωτές ενθουσιάζονται με τις προσφορές του Black Friday, αλλά με κάθε παράδοση φθαρμένου προϊόντος αυτός ο ενθουσιασμός ξεφουσκώνει και διαιωνίζεται ένα πρόβλημα που κοστίζει πολλά δισεκατομμύρια ευρώ σε ετήσια βάση. Από την τεχνολογία οικιακής ψυχαγωγίας μέχρι γλάστρες και τα ψώνια της εβδομάδας, σήμερα μπορούμε να παραγγείλουμε περίπου τα πάντα διαδικτυακά, αλλά τα προϊόντα υπόκεινται σε πτώσεις, κρούσεις, κραδασμούς και σύνθλιψη κατά τη μεταφορά. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζονται έξυπνα σχεδιασμένες συσκευασίες, ώστε οι άνθρωποι να μην απογοητεύονται με μια διαδικτυακή παραγγελία που φτάνει στα χέρια τους κατεστραμμένη».
Τα υψηλότερα ποσοστά αιτιών φθοράς στην παραγγελία – κατά μέσο όρο στις 4 χώρες – ήταν η σύνθλιψη της συσκευασίας με ποσοστό 27,5%, στη συνέχεια το σχίσιμο της συσκευασίας με ποσοστό 27,25% και η φθορά του προϊόντος ως αποτέλεσμα της φθοράς της συσκευασίας με ποσοστό 22,25%.
Η εταιρεία παραγωγής βιώσιμων συσκευασιών DS Smith εκτιμά ότι 126 εκατομμύρια συσκευασίες θα επιστραφούν συνολικά στις 4 αυτές χώρες, κατά τον μήνα Νοέμβριο.
Latest News
Και ο Μπουρλά της Pfizer στο Μαρ-α-Λάγκο - Η συνάντηση με τον Τραμπ
Η Pfizer είναι μία από τις πολλές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Meta και Amazon, που έχουν υποσχεθεί χρήματα για την ορκωμοσία Τραμπ
Από την Kiko Milano στη Gisou - Συγχωνεύσεις κι εξαγορές «ομορφαίνουν» την αγορά και το 2025
Μετά την Kiko Milano, μάρκες όπως οι Gisou, Medik8, Merit, IGK και One/Size θέλουν να πρωταγωνιστήσουν στα επόμενα mega deals - Μπορούν;
Άλμα 32% στις τιμές φυσικού αερίου το δωδεκάμηνο - Οι κίνδυνοι για τη βιομηχανία [γράφημα]
Καμπανάκι για τον πληθωρισμό από συνολικό κόστος ενέργειας και αυξήσεις στο ρεύμα - Οι προκλήσεις στο φυσικό αέριο
Τα ποτά χωρίς αλκοόλ εξελίσσονται σε μεγάλη μπίζνα
Πολλοί γίγαντες της βιομηχανίας αλκοολούχων ποτών έχουν αναπτύξει σειρές προϊόντων με ποτά χωρίς αλκοόλ
Ξένες επενδύσεις ύψους 20 δισ.δολ. ανακοίνωσε ο Τραμπ - Πού στρέφει το ενδιαφέρον του
Ο Ντόναλντ Τραμπ υπογράμμισε πως «οι επενδύσεις αυτές μπορει να πάνε στο διπλάσιο, ή και κάπως περισσότερο από το διπλάσιο»
Η επόμενη οικονομική αποστολή του Χαβιέ Μιλέι: φθηνά air fryers
Ο Χαβιέ Μιλέι καταργεί τους δασμούς για να ανοίξει η προστατευτική οικονομία της Αργεντινής, εκνευρίζοντας την εγχώρια βιομηχανία
Η μακρά παράδοση συμμετοχής επιχειρηματιών στην κυβέρνηση των ΗΠΑ
Ο Ίλον Μασκ δεν είναι ο πρώτος. Οι Πρόεδροι των ΗΠΑ απασχολούν επί μακρόν ηγέτες επιχειρήσεων.
Πώς ναυάγησε το όνειρο του Σολτς για έναν κόμβο παραγωγής ημιαγωγών στη Γερμανία
Η φιλοδοξία να μετατραπεί η Γερμανία σε υπερδύναμη ημιαγωγών φαίνεται μάλλον αδύνατο να υλοποιηθεί
Ο κατάλογος των κινδύνων για την Ευρώπη - Η ανάλυση της BofA [γραφήματα]
BofA: Η εστίαση της αγοράς μπορεί να είναι στις εμπορικές εντάσεις, στις αναταράξεις της Κίνας ή στις τιμές της ενέργειας
Απολύσεις ανακοίνωσε η Washington Post - Θα απολύσει το 4% του δυναμικού της
Η Washington Post, έχασε 200.000 αναγνώστες που ακύρωσαν τις ψηφιακές συνδρομές τους όταν αποφάσισε να μην υποστηρίξει κανέναν υποψήφιο στις προεδρικές εκλογές