Η Volkswagen ήταν ένας από τους πρώτους ξένους επενδυτές στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας. Τα μοντέλα Santana της δεκαετίας του 1980 που κατασκεύασε η κοινοπραξία της στη Σαγκάη αποτέλεσαν τη βάση των στόλων ταξί στη Σαγκάη και σε άλλες πόλεις για πολλά χρόνια. Η SAIC, με έδρα τη Σαγκάη, λέει ότι είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Κίνα, κατασκευάζοντας 5 εκατομμύρια οχήματα το 2023. Έχει επίσης συνεργασίες με τη General Motors και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η Volkswagen και η SAIC Motor της Σαγκάης συμφώνησαν να πουλήσουν ένα εργοστάσιο στην μακρινή δυτική περιοχή Xinjiang της Κίνας που προκάλεσε επικρίσεις λόγω των κατηγοριών δυτικών κυβερνήσεων για παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Volkswagen: Aντιμέτωπη με μεγάλες απεργίες από τον Δεκέμβριο

Οι εταιρείες δήλωσαν επίσης την Τετάρτη ότι επέκτειναν την 40χρονη κοινοπραξία τους στην αυτοκινητοβιομηχανία έως το 2040, νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, και ότι η κοινοπραξία θα εντείνει τη στροφή της προς τα ηλεκτρικά οχήματα.

Ο χώρος της κοινοπραξίας στην πρωτεύουσα Urumqi της Xinjiang θα πωληθεί στο Κέντρο Επιθεώρησης Μηχανοκίνητων Οχημάτων της Σαγκάης

Νωρίτερα φέτος, ο Όμιλος Volkswagen, που περιλαμβάνει την Audi και την Porsche, δήλωσε ότι σχεδιάζει να λανσάρει 40 νέα μοντέλα στην Κίνα τα επόμενα τρία χρόνια και να έχει μια σειρά 30 ηλεκτρικών μέχρι το 2030. Την Τετάρτη, δήλωσε ότι η SAIC -Volkswagen σχεδιάζει να λανσάρει 18 νέα μοντέλα μέχρι το 2030, συμπεριλαμβανομένων οκτώ EV.

Η Volkswagen πιάστηκε εξ απήνης

Η Volkswagen είναι μεταξύ πολλών ξένων αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν πιαστεί εξ απήνης από μια έκρηξη ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα που έχει ταράξει την μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο, τα τελευταία τρία χρόνια.

Η εταιρεία είπε ότι ο χώρος της κοινοπραξίας στην πρωτεύουσα Urumqi της Xinjiang θα πωληθεί στο Κέντρο Επιθεώρησης Μηχανοκίνητων Οχημάτων της Σαγκάης, διατηρώντας παράλληλα τις θέσεις εργασίας των περίπου 170 ατόμων που εργάζονται εκεί. Ανέφερε ότι η κοινοπραξία έχει επίσης πουλήσει πίστες δοκιμών στο Turpan της Xinjiang και στο Anting, έξω από τη Σαγκάη.

Σε απάντηση στις επικρίσεις για τις δραστηριότητές της στο Xinjiang, η Volkswagen είπε νωρίτερα ότι ο έλεγχος που παρήγγειλε δεν βρήκε στοιχεία καταναγκαστικής εργασίας στις εγκαταστάσεις, αλλά εξέταζε επιλογές για το μέλλον της.

Το εργοστάσιο, το οποίο λειτουργεί από θυγατρική της SAIC-VW, ξεκίνησε την παραγωγή το 2013 και είχε μέγιστη δυνατότητα κατασκευής 50.000 οχημάτων. Δεν κατασκευάζει πλέον οχήματα αλλά παρέχει επιθεωρήσεις.

Η αναδιάρθρωση της κοινής επιχείρησης VW-SAIC έρχεται σε μια περίοδο αβεβαιότητας σχετικά με το κόστος και την πρόσβαση στην αγορά λόγω των κινήσεων των δυτικών κυβερνήσεων να επιβάλλουν υψηλότερους δασμούς στα ηλεκτρικά οχήματα που εισάγονται από την Κίνα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή