«Σάρκα και οστά» παίρνει το νέο εγχείρημα της AVE του Νίκου Βαρδινογιάννη που αφορά στην αντιπροσώπευση και διανομή τροφίμων και ποτών στην ελληνική και διεθνή αγορά.

Οι διοικούντες την AVE  έχουν προχωρήσει ήδη στη σύσταση ξεχωριστής θυγατρικής ενώ έχουν αρχίσει να στελεχώνουν τα διοικητικά κλιμάκιά της.

Νίκος Θ. Βαρδινογιάννης: Από τα videogames στο κρασί, στο τυρί, στο λάδι και στα σούπερ μάρκετ

Ρόλο κλειδί στο όλο project θα έχουν τα καταστήματα Carrefour, τα οποία πέρα από βασικό κανάλι τροφοδοσίας θα αποτελέσουν εφαλτήριο για την επέκταση της δραστηριότητας στο εξωτερικό.

Όχημα τα Carrefour για διεθνή επέκταση

Ο Αντιπρόεδρος της AVE και Πρόεδρος της RETAIL & MORE , Θωμάς Ρούμπας μιλώντας στον ΟΤ αναφέρει πως πρόκειται για το νέο μεγάλο στοίχημα του ομίλου και δηλώνει αισιόδοξος για τη συνέχεια, τονίζοντας πως διαφαίνονται σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης και αποκόμισης κερδών.

Στα σχέδια της AVE είναι και η συνεργασία με μικρούς τοπικούς παραγωγούς για την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που θα φέρουν την σφραγίδα της Carrefour

«Αυτή τη στιγμή υπάρχουν στη διεθνή αγορά αρκετά brands με προοπτικές που δεν εκπροσωπούνται σήμερα στην Ελλάδα. Κάτι που αφήνει πεδίο για τη σύναψη συμφωνιών», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τον κ. Ρούμπα, στα σχέδια είναι και η συνεργασία με μικρούς τοπικούς παραγωγούς για την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία θα διοχετεύονται πρωτίστως στο δίκτυο καταστημάτων της Carrefour στην Ελλάδα και κατόπιν σε χώρες όπου δραστηριοποοιείται η Carrefour.

Ελληνικά προϊόντα με σφραγίδα… Carrefour

Οι παραγωγοί που θα συνεργαστούν με την AVE θα πρέπει να έχουν όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις, οι οποίες θα λειτουργήσουν ως διαβατήριο για την τοποθέτησή τους στα ράφια της γαλλικής αλυσίδας.

Διάφορες μονάδες σε όλη την Ελλάδα έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για συνεργασία, και δεν αποκλείεται το επόμενο διάστημα να υπάρχουν εξελίξεις.

Η AVE θα προχωρήσει στο επαναλανσάρισμα του ενεργειακού ποτού φέρει την υπογραφή του διάσημου Έλληνα μπασκετμπολίστα, Γιάννη Αντετοκούμπο

Εξίσου ενδεικτικό της έμφασης που θα δοθεί στην αντιπροσώπευση διάφορων brands είναι και η απόφαση επαναλανσαρίσματος του ενεργειακού ποτού που φέρει την υπογραφή του διάσημου Έλληνα μπασκετμπολίστα, Γιάννη Αντετοκούμπο, με τη διαφορά ότι θα παράγεται στην Ελλάδα για να είναι πιο ανταγωνιστικη η τιμή.

O «Κρητικός» και οι εξαγορές μικρών αλυσίδων

Πιο επιθετικά αναμένεται να κινηθεί η AVE και όσον αφορά την επέκταση του δικτύου της Carrefour στην ελληνική αγορά. Προς αυτή την κατεύθυνση, εξετάζονται και οι εξαγορές τοπικών αλυσίδων ενώ δεν αποκλείεται και ένα μεγαλύτερο επενδυτικό «χτύπημα».

Νίκος Βαρδινογιάννης: Αναζητά νέο deal στα σούπερ μάρκετ – Οι επαφές με Κρητικό και τα σχέδια για Carrefour

Ο κ. Ρούμπας απαντά και στις φήμες περί συνεργασίας με την αλυσίδα «Κρητικός», επιβεβαιώνοντας πως έχουν γίνει επαφές, με 4-5 αλυσίδες στην Ελλάδα, Βουλγαρία, Σερβία, αλλά είναι όλες σε πολύ πρώιμο στάδιο.Mέσα στο 2025 και σε κάθε περίπτωση εάν προκύψει κάτι, θα ανακοινωθεί επισήμως.

Ακολουθούν τα εκπτωτικά Supeco και τα Bio Carrefour  

Στα σχέδια της AVE είναι και το λανσάρισμα της εκπτωτικής αλυσίδας της Carrefour, της Supeco που σήμερα λειτουργεί με επιτυχία σε διάφορες χώρες αλλά και των βιολογικών καταστημάτων, υπό το σήμα Carrefour Bio μέσα στην επόμενη τριετία. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η εξεύρεση των κατάλληλων ακινήτων.

Έως τις 30 Ιουνίου 2024, η Retail & More λειτουργούσε συνολικά 43 καταστήματα Carrefour, εκ των οποίων τα 17 εταιρικά

Η Retail & More έχει αναλάβει το Master Franchise της Carrefour στην Ελλάδα από το 2022. Έως τις 30 Ιουνίου 2024, η Retail & More λειτουργούσε συνολικά 43 καταστήματα Carrefour, εκ των οποίων τα 17 εταιρικά ενώ στόχος είναι να ξεπεράσουν τα 50 καταστήματα στο τέλος του έτους. Ταυτόχρονα στη Βουλγαρία σήμερα λειτουργούν 12 Franchise καταστήματα.

 «Ήρθε η ώρα» της αποκόμισης κερδών

Ο κ. Ρούμπας αναφέρεται και στις ενέργειες για τη δραστική μείωση των τραπεζικών υποχρεώσεων που βαρύνουν τον όμιλο, λέγοντας πως τα δάνεια της μητρικής έχουν υποχωρήσει πλέον στα επίπεδα των 6 εκατ. ευρώ ενώ επισημαίνει πως ήρθε η ώρα της επιβράβευσης των μετόχων ύστερα από τις αλλεπάλληλες κεφαλαιακές ενέσεις των προηγούμενων χρόνων.

Tα δάνεια της μητρικής έχουν υποχωρήσει πλέον στα επίπεδα των 6 εκατ. ευρώ

Το βασικό στοίχημα των τελευταίων 5 ετών ήταν η σημαντική βελτίωση του παθητικού της εταιρείας , πράγμα το οποίο επετεύχθη. Απο το 2025 θα δοθεί έμφαση στην λειτουργική κερδοφορία , ενσωματώνοντας δραστηριότητες μόνο κερδοφόρες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις