
Τα πολυκαταστήματα attica, εταιρεία-μέλος της IDEAL Holdings, ενισχύουν την αναπτυξιακή τους πορεία με το επενδυτικό πλάνο, συνολικού ύψους €40 εκατ. ευρώ, που ξεκίνησε το 2021 και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2027. Μέσα από μία δυναμική στρατηγική ανάπτυξης, η οποία παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση από μέλη της διοίκησης, τα attica φιλοδοξούν να αποτελούν διαχρονικά προορισμό για τις νέες τάσεις στη μόδα και την ομορφιά, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της αγοράς και προωθώντας υπεύθυνες και βιώσιμες πρακτικές.
Ideal: Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη στο εννεάμηνο – Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Συνεχής ανοδική πορεία και δυναμικές επενδύσεις για το μέλλον
Έχοντας ξεκινήσει το 2005 με 22.600 τ.μ., τα attica έχουν καταφέρει να διαθέτουν σήμερα 69.000 τ.μ. υπερβαίνοντας τις προκλήσεις και κατακτώντας και αναπτύσσοντας με επιτυχία το experiential και premium retail. Το δίκτυο περιλαμβάνει πλέον 4 πολυκαταστήματα, 4 monobrand stores και 3 multi-brand καταστήματα.
Τα πολυκαταστήματα attica εξυπηρετούν περισσότερους από 5 εκατ. πελάτες ετησίως και φιλοξενούν περισσότερα από 1.000 κορυφαία brands και 1 εκατ. προϊόντα στα φυσικά καταστήματα. Παράλληλα, το digital store διατηρεί πρωταγωνιστική θέση στον τομέα των καλλυντικών επιλεκτικής διανομής, προσελκύοντας 11,4 εκατ. επισκέπτες ετησίως και διαθέτοντας περισσότερους από 30.000 κωδικούς προϊόντων.

Δημοσθένης Μπούμης: Διευθύνων Σύμβουλος και μέλος Δ.Σ., Πολυκαταστήματα attica
Θετικές επιδόσεις στα πολυκαταστήματα Attica
Οι θετικές οικονομικές επιδόσεις επιβεβαιώνουν τη δυναμική της αναπτυξιακής στρατηγικής των πολυκαταστημάτων attica έως σήμερα. Συγκεκριμένα, το 2023 η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) διαμορφώθηκε στα €23,9 εκατ., με τις λιανικές πωλήσεις να φτάνουν τα €227 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 16,5% και 24% αντίστοιχα έναντι του 2022. Η θετική πορεία συνεχίστηκε και το 2024 με τις λιανικές πωλήσεις του πρώτου 10μήνου να ανέρχονται σε €179,6 εκατ., αυξημένες κατά 10% και την λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) σε €19,2 εκατ., αυξημένη κατά 15,7%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023.
Με το Elevation Project, η διοικητική ομάδα, ενισχυμένη με δύο ανώτερα στελέχη με μακροχρόνια εμπειρία στην παγκόσμια αγορά, θα συνεχίσει την επιτυχημένη επενδυτική στρατηγική. Σημειώνεται ότι ήδη έχουν πραγματοποιηθεί επενδύσεις άνω των €25 εκατ. τα τελευταία 4 χρόνια, ενώ μόνο το 2024 διατέθηκαν €6,5 εκατ. σε ανακαινίσεις και εμπορικές αλλαγές στα πολυκαταστήματα που λειτουργούν σε City link, Golden Hall και Mediterranean Cosmos. Παράλληλα, στο πλάνο εντάσσεται η περαιτέρω ενίσχυση της εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανάπτυξης των εργαζομένων με ειδικά προγράμματα και με πρωταρχικό στόχο την αναβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών.
Η βιωσιμότητα παραμένει κυρίαρχος πυλώνας της στρατηγικής των attica. Το 2023, η εταιρεία μείωσε το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα κατά 37% συγκριτικά με το 2022, ενώ έχει ήδη προχωρήσει σε ενέργειες, όπως η αντικατάσταση του φωτισμού με λύσεις μη ενεργοβόρες, η εγκατάσταση κάδων ανακύκλωσης ρούχων, η εισαγωγή σήμανσης σε προϊόντα με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα κ.ά.

Παναγιώτης Κανελλόπουλος, Πρόεδρος Δ.Σ., Πολυκαταστήματα attica
Επενδύοντας στη σύγχρονη τάση του experiential retail, ο στρατηγικός σχεδιασμός των πολυκαταστημάτων attica εστιάζει στην αναβαθμισμένη εμπειρία του πελάτη σε όλα τα κανάλια και σημεία με εισαγωγή νέων και επώνυμων brands, ενίσχυση του digital store, ανάπτυξη νέων υπηρεσιών, ανακαίνιση χώρων, τεχνολογική αναβάθμιση και υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση.
Συγκεκριμένα, και το 2025 τα πολυκαταστήματα attica θα δώσουν προτεραιότητα στη συνεχή αναβάθμιση των χώρων προσφέροντας μοναδική αισθητική και περαιτέρω ενίσχυση της προϊοντικής ποικιλίας, εισάγοντας και αναπτύσσοντας premium, αλλά και niche brands που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις και επιθυμίες των πελατών τους. Παράλληλα, θα επενδύσουν περαιτέρω στο digital store με εμπλουτισμό του αριθμού των μαρκών που παρουσιάζουν.
Με στόχο να συνεχίσουν να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία για τον πελάτη, τα πολυκαταστήματα attica αναπτύσσουν περαιτέρω εξατομικευμένες, premium υπηρεσίες, όπως personal shopping σε VIP room και beauty treatments, εκπλήσσοντας θετικά και ενισχύοντας τη σχέση με τους πελάτες τους μέσω πρωτότυπων pop-up events. Παράλληλα εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη εμπειρία αγορών μέσα από omnichannel υπηρεσίες όπως το «Click & Collect» και η κατ’ οίκον παράδοση.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος, Πρόεδρος Δ.Σ. σημείωσε ότι: «Η αναπτυξιακή μας πορεία επιβεβαιώνει την ορθότητα της στρατηγικής και την εμπιστοσύνη των πελατών μας στο όραμα των attica. Με μια ισχυρή διοικητική ομάδα, συνεχίζουμε να επενδύουμε και να αναπτυσσόμαστε, δημιουργώντας αξία για τους πελάτες μας και την ελληνική αγορά».
Ο Δημοσθένης Μπούμης, Διευθύνων Σύμβουλος και μέλος του Δ.Σ. των πολυκαταστημάτων attica, παρουσιάζοντας τα attica και εστιάζοντας στο «Elevation Project» ανέφερε ότι: «Το συγκεκριμένο project αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της στρατηγικής μας για τα επόμενα χρόνια. Με εκτεταμένες επενδύσεις και αξιοποίηση των διεθνών τάσεων στο experiential retail, στο product offering, στις υπηρεσίες, στην υποδομή, στην τεχνολογία και στο ανθρώπινο δυναμικό, αναβαθμίζουμε συνεχώς τη εμπειρία για τους πελάτες μας και ενισχύουμε τη θέση μας στην ελληνική αγορά πολυτελών και επώνυμων προϊόντων».
Στο πλαίσιο συζήτησης πάνελ στην οποία συμμετείχαν ο Διευθύνων Σύμβουλος, Δημοσθένης Μπούμης, και τα δύο νέα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, Paolo de Cesare και Florence Rollet, συζητήθηκε η ανοδική πορεία, οι προοπτικές της αγοράς στην Ελλάδα, αλλά και οι προκλήσεις, ενώ αναδείχθηκαν οι παγκόσμιες τάσεις στη διαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη.


Latest News

Νέος πρόεδρος της ΚΕΕΕ ο Γιάννης Βουτσινάς
Στη ψηφοφορία o Γιάννης Βουτσινάς επικράτησε του Γιάννη Μπρατάκου, με 69 έναντι 49 ψήφων

Η μεγάλη ευκαιρία της ΕΕ να φτάσει τις ΗΠΑ στις startups - Τι γίνεται στην Ελλάδα
Η Ευρώπη επενδύει πολλά στο κομμάτι των startups, ειδικά στην ΑΙ, ώστε να κλείσει το κενό με τις ΗΠΑ - Τι δείχνουν τα τελευταία στοιχεία

Vodafone: Ολοκλήρωση δύο έργων για την ψηφιακή αναβάθμιση του Δημοσίου Τομέα
Τα έργα που ολοκλήρωσε η Vodafone είναι το νέο πληροφοριακό σύστημα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ο μετασχηματισμός των υπηρεσιών στα ελληνικά Προξενεία

Οι αυξήσεις στις τιμές ρίχνουν το τζίρο στις επιχειρήσεις εστίασης
«Όσο μπορούμε κρατάμε τις τιμές, αλλά ο κόσμος κάνει πλέον μικρό λογαριασμό» λένε οι επαγγελματίες της εστίασης παραδεχόμενοι ότι η ακρίβεια αποτελεί πρόβλημα

Πενήντα χρόνια χωρίς τον Αριστοτέλη Ωνάση - Ο βίος και η πολιτεία του Έλληνα κροίσου
Ο επιχειρηματίας που άφησε το στίγμα του στην ιστορία της Ελλάδας - Τα μυστικά της επιτυχίας του

Ανατροπή στις επενδύσεις των ΑΕΕΑΠ – Τι αλλάζει
Το βαθύ discount στις μετοχές των Ανώνυμων Εταιρειών Επενδύσεων σε Ακίνητη Περιουσία (ΑΕΕΑΠ) και οι προσδοκίες – Οι αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο

Με ταχείς ρυθμούς ο «γάμος» Entersoft-Softone
Η ενιαία Entersoft-Softone βρίσκεται σε διαδικασία επιλογής εμπορικής ονομασίας, ενοποίησης διοικητικών δομών αλλά και διαμόρφωσης του protfolio λύσεων που θα προσφέρει προς τους πελάτες της

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία

Οκτώ νέα αεροσκάφη στο στόλο της Aegean
Προσθέτει 8 νέα αεροσκάφη Airbus A321 - Έφτασε τα 58 στο σύνολο