
Το Γραφείο Ανταγωνισμού του Καναδά μηνύει την Google για αντιανταγωνιστική συμπεριφορά στην online διαφήμισή της.
Σε ανακοίνωσή της, η αντιμονοπωλιακή υπηρεσία της χώρας ισχυρίζεται ότι η Google συνέδεσε παράνομα δύο διαφημιστικά εργαλεία για να διατηρήσει την κυριαρχία της στην αγορά και χρησιμοποίησε αυτή την κυρίαρχη θέση για να στρεβλώσει τις δημοπρασίες διαφημίσεων προτιμώντας τα δικά της εργαλεία.
Ο οργανισμός δήλωσε ότι κατέθεσε αίτηση στο Δικαστήριο Ανταγωνισμού, ένα ανεξάρτητο όργανο, το οποίο θα απαιτήσει από την Google να πουλήσει δύο από τα εργαλεία της διαφημιστικής τεχνολογίας.
Στο στόχαστρο της FTC η Microsoft – Ποιες κατηγορίες αντιμετωπίζει
Σε δήλωσή της η Google δήλωσε ότι η καταγγελία από τον Καναδά «αγνοεί τον έντονο ανταγωνισμό όπου οι αγοραστές και οι πωλητές διαφημίσεων έχουν πολλές επιλογές και ανυπομονούμε να προβάλουμε την υπόθεσή μας στο δικαστήριο».
«Τα εργαλεία μας για τη διαφημιστική τεχνολογία βοηθούν τους ιστότοπους και τις εφαρμογές να χρηματοδοτούν το περιεχόμενό τους και επιτρέπουν στις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να προσεγγίζουν αποτελεσματικά νέους πελάτες», δήλωσε ο Νταν Τέιλορ, αντιπρόεδρος της παγκόσμιας διαφήμισης.
Η Google «καταχράστηκε τη δεσπόζουσα θέση της»
Η υπόθεση αυτή επικεντρώνεται στις διαδικτυακές διαφημίσεις – τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στους χρήστες κατά την επίσκεψή τους σε άλλους ιστότοπους.
Το απόθεμα ψηφιακών διαφημίσεων – ο χώρος που οι εκδότες δικτυακών τόπων διαθέτουν προς πώληση – συχνά αγοράζεται και πωλείται μέσω αυτοματοποιημένων δημοπρασιών που χρησιμοποιούν ψηφιακές πλατφόρμες.
Αυτές οι πλατφόρμες είναι γνωστές ως εργαλεία τεχνολογίας διαφημίσεων, ενώ το σύνολο των εργαλείων που χρησιμοποιούνται κατά τη διαδικασία αγοράς είναι γνωστό ως στοίβα τεχνολογίας διαφημίσεων.
Σύμφωνα με το Γραφείο Ανταγωνισμού, από έρευνα διαπιστώθηκε ότι η Google «καταχράστηκε τη δεσπόζουσα θέση της». «Μέσω μιας σειράς υπολογισμένων αποφάσεων, που ελήφθησαν κατά τη διάρκεια πολλών ετών, η Google απέκλεισε τους ανταγωνιστές και εδραιώθηκε στο κέντρο της διαδικτυακής διαφήμισης», ανέφερε το Γραφείο Ανταγωνισμού στην ανακοίνωση που ανακοίνωσε τη μήνυση της Πέμπτης.
«Ο σχεδόν απόλυτος έλεγχος της Google στον τομέα της διαφημιστικής τεχνολογίας είναι αποτέλεσμα προμελετημένου σχεδιασμού και συμπεριφοράς και όχι ανώτερων ανταγωνιστικών επιδόσεων ή τυχαίων γεγονότων».


Latest News

ΕΕ: Οι ΗΠΑ δεν επιδιώκουν συμφωνία για την αποφυγή δασμών
Ο Ευρωπαίος Επίτροπος, Μάρος Σέφτοβιτς διακρίνει απροθυμία από την πλευρά των ΗΠΑ

Καζίμιρ (ΕΚΤ): Δεν είναι ώρα για βιασύνη
Ο Καζίμιρ βλέπει ανοδικούς κινδύνους για τον πληθωρισμό

Μαρκ Κάρνεϊ: Πώς ο πρώην κεντρικός τραπεζίτης της Αγγλίας έγινε πρωθυπουργός του Καναδά
Ως πρώην κεντρικός τραπεζίτης της Αγγλίας ο Μαρκ Κάρνεϊ γνώρισε από κοντά το σκεπτικό του Ντόλαντ Τραμπ

Τι ζητά ο Μασκ από την Ιταλία - Γιατί θέλει συνάντηση με τον Ματαρέλα
Τι επιδιώκει ο ιδρυτής του Starlink, Ίλον Μασκ, με ιταλική προεδρική συνάντηση

Δεν αποκλείει ύφεση στις ΗΠΑ ο Τραμπ
Η χώρα διέρχεται «περίοδο μετάβασης», είπε ο Ρεπουμπλικάνος μεγιστάνας

Αγόρασε κι εσύ ένα κάστρο, μπορείς!
Κάστρα και μεσαιωνικά φρούρια βγαίνουν προς πώληση, αλλά η αποκατάστασή τους μόνο απλή υπόθεση δεν είναι

Τι φέρνει σε μετοχές και ομόλογα ο τυφώνας Τραμπ - Πώς αλλάζει η σχέση ΗΠΑ, Ευρώπης
Σε σημείο καμπής χρηματαγορές και οικονομίες - Πού οδηγεί η ανατροπή της διατλαντικής σχέσης – Οι μετοχές των ΗΠΑ έχασαν τα μετεκλογικά κέρδη των $3,4 τρισ.

Ο μεγάλος διχασμός - Skechers, Walmart, Etsy απέναντι στους δασμούς Τραμπ
Το λιανεμπόριο εμφανίζεται διχασμένο, με μεγάλους παίκτες όπως οι Skechers, Walmart, Etsy, να είναι είτε αισιόδοξοι είτε επιφυλακτικοί

Η Toyota λανσάρει στην Κίνα το φθηνότερο ηλεκτρικό όχημα
Θα μπορέσει να ανταγωνιστεί η Toyota με το νέο της EV την BYD στην Κίνα;

Σαν καραμέλα από... μωρό - Τι είπε ο Τραμπ για Ζελένσκι και Ουκρανία
Αποκαλυπτική η συνέντευξη του προέδρου Τραμπ στο Fox News - Νέα επίθεση στον Ζελένσκι