Ένα ακόμη βήμα για την δημιουργία της Μαρίνας Ερμιόνης συνιστά η νέα περιβαλλοντική μελέτη που αφορά στην τροποποίηση και ανανέωση των περιβαλλοντικών όρων για το έργο «Τουριστικός Λιμένας (Μαρίνα) Ερμιόνης».
Το έργο αναπτύσσει η εταιρεία Ερμιονίδα ΑΕ στην οποία την πλειοψηφία έχει το family office Tethys του Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη ενώ ποσοστό 25% διαθέτει και η EMMA Capital.
Από την Ρόδο έως την Κέρκυρα – «Αλλάζουν πίστα» οι μαρίνες με επενδύσεις άνω των 500 εκατ.
H επένδυση υπολογίζεται σε πάνω από 20 εκατ. ευρώ και όπως τονίζεται στην περιβαλλοντική μελέτη που είναι σε δημόσια διαβούλευση με την προτεινόμενη τροποποίηση, στη θαλάσσια ζώνη της μαρίνας επιφάνειας 96,3 στρεμμάτων περίπου, δημιουργούνται συνολικά 256 θέσεις ελλιμενισμού (231 μόνιμες και 25 εποχιακές) για σκάφη αναψυχής διαφόρων κατηγοριών και μήκους έως 60m.
Η υπό ίδρυση Μαρίνα Ερμιόνης βρίσκεται στις ακτές της ΝΑ Πελοποννήσου εντός του Κόλπου της Ύδρας και συγκεκριμένα στο βορειοδυτικό μυχό του όρμου ‘’Λιμένας Ερμιόνης’’ και γειτονεύει με τον παραδοσιακό οικισμό της Ερμιόνης. Η υπό εξέταση μαρίνα θα είναι μία από τις σημαντικότερες υποδομές θαλάσσιου τουρισμού στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Πελοποννήσου, εξυπηρετώντας την ήδη υπάρχουσα σημαντική κίνηση και ζήτηση για ελλιμενισμό σκαφών αναψυχής στην ευρύτερη περιοχή των ακτών της Αργολίδας.
Η τροποποίηση των περιβαλλοντικών όρων αφορά σε μικρής κλίμακας αλλαγές στο σχεδιασμό του έργου προκειμένου για τη βελτιστοποίησή του.
Τι προβλέπει το επενδυτικό σχέδιο
Στη χερσαία ζώνη της μαρίνας, επιφάνειας 20,4 στρεμμάτων περίπου, διακρίνεται ένα Οικοδομικό Τετράγωνο (Ο.Τ.), όπως και στην ισχύουσα χωροθέτηση. Η μέγιστη συνολική επιτρεπόμενη δόμηση στη μαρίνα ανέρχεται σε 2.335 τ.μ. και αφορά σε κτιριακές υποδομές διοίκησης της μαρίνας, εμπορικών χρήσεων, χώρων εστίασης, τουριστικά καταλύματα (μη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα, διαμερίσματα) και υποστηρικτικές κτιριακές υποδομές για τη λειτουργία της μαρίνας.
Η μαρίνα θα διαθέτει όλες τις απαραίτητες υποδομές για τον άνετο και ασφαλή ελλιμενισμό των ελλιμενιζόμενων σκαφών, καθώς και την εξυπηρέτηση των επιβαινόντων σε αυτά και των επισκεπτών της γενικότερα, προσφέροντας ένα ευχάριστο και ποιοτικό περιβάλλον αναψυχής.
Επίσης εντός της μαρίνας διαμορφώνονται συνολικά τουλάχιστον 2.000 τ.μ. χώρων πρασίνου. Η διάταξη και ο σχεδιασμός των υποδομών της χερσαίας ζώνης θα πρέπει να εξασφαλίζει τη λειτουργική διασύνδεση υποδομών, δικτύων, κτιριακών συνόλων, χώρων πρασίνου και ελεύθερων χώρων. Το σύνολο των κτιριακών υποδομών και των χερσαίων διαμορφώσεων θα είναι προσβάσιμα σε ΑμεΑ.
Αναβάθμιση της περιοχής
Όπως τονίζεται στη μελέτη με την προτεινόμενη τροποποίηση χωροθέτησης της μαρίνας επιτυγχάνονται τα ακόλουθα:
- Αναβάθμιση της θαλάσσιας ζώνης της μαρίνας, με την αύξηση των διαθέσιμων θέσεων ελλιμενισμού που αφορούν σε μεγαλύτερα σκάφη αναψυχής.
- Βελτίωση της οργάνωσης της χερσαίας ζώνης της μαρίνας κυρίως σε ότι αφορά την οργάνωση των κτιριακών εγκαταστάσεων και του περιβάλλοντος χώρου, καθώς και τη στάθμευση οχημάτων.
- Αναβάθμιση των υποδομών της μαρίνας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του τομέα του θαλάσσιου τουρισμού όπως έχουν διαμορφωθεί σήμερα, και ιδίως στην περιοχή μελέτης.
Να σημειωθεί ότι σήμερα, στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή του όρμου ‘’Λιμένας Ερμιόνης’’ ελλιμενίζεται επ’ αγκύρα σημαντικός αριθμός σκαφών αναψυχής κατά τη θερινή περίοδο, δεδομένου ότι η περιοχή της Ερμιόνης αποτελεί σημαντικό πόλο έλξης τουρισμού και αναψυχής. Επομένως, η λειτουργία της Μαρίνας Ερμιόνης θα αναδείξει την δυναμικότητα της περιοχής και θα αναπτύξει με περιβαλλοντικά βιώσιμο τρόπο τον τομέα του θαλάσσιου τουρισμού, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη βελτίωση του επιπέδου του τουριστικού προϊόντος της περιοχής και κατ’ επέκταση στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.
Latest News
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,