
Στάσεις εργασίας από τη Δευτέρα ξεκινάνε οι εργαζόμενοι της Volkswagen AG σε όλη τη Γερμανία, καθώς η ηγεσία του συνδικάτου δεν κατάφερε να καταλήξει σε συμφωνία με τη διοίκηση της επιχείρησης σχετικά με τον τρόπο που θα μειωθεί το κόστος.
«Εάν χρειαστεί, αυτή θα είναι η πιο σκληρή μάχη συλλογικών διαπραγματεύσεων που έχει δει ποτέ η Volkswagen» είπε ο Thorsten Groeger, επικεφαλής διαπραγματευτής του συνδικάτου IG Metall στις συνομιλίες με τη VW. Οι προειδοποιητικές απεργίες θα ξεκινήσουν σε όλα τα εργοστάσια, πρόσθεσε.
«Η Volkswagen έχει βάλει φωτιά στις συλλογικές μας συμβάσεις», συνέχισε προσθέτοντας ότι οι ενέργειες της διοίκησης επιδεινώνουν την κατάσταση.
Η εταιρεία επιδιώκει έναν εποικοδομητικό διάλογο για την επίτευξη μιας κοινά υποστηριζόμενης λύσης, υποστήριξε ο εκπρόσωπος της Volkswagen, προσθέτοντας ότι η εταιρεία έχει λάβει συγκεκριμένα μέτρα ως απάντηση στις προγραμματισμένες απεργίες.
Η Volkswagen απέρριψε την Παρασκευή τις πιο πρόσφατες προτάσεις των συνδικαλιστών για την αποφυγή κλεισίματος εργοστασίων ως ανεπαρκείς.
Πού διαφωνούν συνδικάτο και Volkswagen
Διοίκηση και συνδικάτο έχουν έρθει σε αντιπαράθεση για το πώς θα αντιμετωπίσουν την πτώση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα, το υψηλότερο λειτουργικό κόστος και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από τους Κινέζους κατασκευαστές.
Ενώ η διοίκηση έχει δηλώσει ότι η εταιρεία πρέπει να κλείσει τρία γερμανικά εργοστάσια και να απολύσει χιλιάδες εργαζομένους, οι εκπρόσωποι των συνδικάτων πιέζουν να παραμείνουν τα εργοστάσια ανοιχτά.
Στη Γερμανία, τα συνδικάτα οργανώνουν συχνά προειδοποιητικές απεργίες ή προσωρινές αποχωρήσεις για να ασκήσουν πίεση στη διοίκηση όταν οι μισθολογικές διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε αδιέξοδο.
Η εταιρική δομή της VW δίνει στους εργαζόμενους ισχυρή φωνή στις βασικές αποφάσεις, καθιστώντας δύσκολο για τη διοίκηση να προωθήσει μονομερώς επώδυνες περικοπές κόστους. Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων καταλαμβάνουν τις μισές από τις έδρες του εποπτικού συμβουλίου της εταιρείας, ενώ το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας, όπου εδρεύει η VW, κατέχει δύο επιπλέον έδρες.


Latest News

Πού μπορείτε να αγοράσετε ελβετικά ακίνητα χωρίς να είστε Ελβετοί
Τώρα μπορείτε να αγοράσετε ακίνητα σε πολυτελή κοινότητα στην Ελβετία – αλλά για λίγα μόνο χρόνια ακόμη

Ποια πόλη καθιστά υποχρεωτική την εκπαίδευση μαθητών στην ΑΙ
Ακόμη και μαθητές δημοτικού θα εκπαιδεύονται στην τεχνητή νοημοσύνη

Ο κινεζικός δράκος βρυχάται: Για 8ο συνεχές έτος το μεγαλύτερο εμπορικό έθνος στον κόσμο
Στα 6 τρισ. δολ. ανήλθαν οι εισαγωγές και εξαγωγές αγαθών της Κίνας - Οι ΗΠΑ παραμένουν ο ο μεγαλύτερος εμπορικός εταίρος

Lloyd's of London: Zημιές 2,3 δισ. από τις φωτιές στο Λος Άντζελες
Το κόστος των πυρκαγιών μπορεί να είναι μεγαλύτερο από τις αρχικές εκτιμήσεις, εκτιμά η ασφαλιστική

Πώς το Facebook Marketplace «κρατάει» τους νέους στην πλατφόρμα
Με 1,1 δισεκατομμύριο χρήστες σε 70 χώρες, το Facebook Marketplace ανταγωνίζεται το eBay και το Craigslist, σύμφωνα με το BusinessDasher

Fed: Ταχύτατες μειώσεις επιτοκίων σε ενδεχόμενο ύφεσης – Τα στοιχήματα των traders
Οι δύσκολες μεταβλητές για τη Fed

Αυξάνονται οι κλοπές φορτίων καφέ στις ΗΠΑ
Μειώνονται τα αποθέματα καφέ στις αποθήκες της Βραζιλίας

Τα «αστέρια» που γεννιούνται μέσα από την κρίση - Το case study της Ελλάδας
Οι έντονες οικονομικές πιέσεις αναγκάζουν τις χώρες στην προώθηση μεταρρυθμίσεων, προκειμένου να ωθήσουν την ανάκαμψη

Πόσο θα στοιχίσουν οι μειώσεις τελών δικτύου στη Γερμανία ;
Τα σχέδια για τα τέλη δικτύου μεταφοράς ηλεκτρικής ενέρεγειας στη Γερμανία θα κόστιζαν 6,5 δισ. δολάρια ετησίως

Γιατί κινδυνεύουν οι «οικονομικοί στόχοι» του Τραμπ - Τι λεει ο Ελ-Εριάν
Ο Μοχάμεντ Ελ-Εριάν υπογραμμίζει ότι αν η ανάπτυξη φρενάρει , τότε το ταξίδι γίνεται πολύ δύσκολο για τον προορισμό