
Πολύωρες απεργίες σε εννέα εργοστάσια αυτοκινήτων και εξαρτημάτων της Volkswagen σε όλη τη Γερμανία ξεκίνησαν οι εργαζόμενοι, σταματώντας τις γραμμές συναρμολόγησης.
Χιλιάδες άνθρωποι συγκεντρώθηκαν στα κεντρικά γραφεία της Volkswagen στο Βόλφσμπουργκ. Διαδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν επίσης στο εργοστάσιο του Ανόβερου, το οποίο απασχολεί περίπου 14.000 άτομα, και σε άλλα εργοστάσια εξαρτημάτων και αυτοκινήτων, όπως στο Έμντεν, στο Σάλτσγκιτερ και στο Μπράουνσβαϊκ.
Volkswagen: Προειδοποιητικές απεργίες από Δευτέρα
Μόνο στο κύριο εργοστάσιο της Volkswagen στο Βόλφσμπουργκ, η δίωρη απεργία σημαίνει ότι δεν μπορούν να κατασκευαστούν αρκετές εκατοντάδες αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένου του εμβληματικού Golf, δήλωσαν στο Reuters πηγές.
Οι απεργίες, οι οποίες θα μπορούσαν να κλιμακωθούν σε 24ωρες αν δεν επιτευχθεί συμφωνία στον επόμενο γύρο των διαπραγματεύσεων, θα μειώσουν την παραγωγή της Volkswagen, όταν η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει ήδη μειωμένες παραδόσεις και κατακόρυφη πτώση των κερδών της.
«Το πόσο μακρά και πόσο έντονη πρέπει να είναι αυτή η αντιπαράθεση στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων είναι ευθύνη της Volkswagen» εξηγεί ο Thorsten Groeger, ο οποίος ηγείται των διαπραγματεύσεων εκ μέρους του συνδικάτου IG Metall.
Τα αιτήματα του συνδικάτου και της Volkswagen
Η Daniela Cavallo, επικεφαλής του εργοστασιακού συμβουλίου της Volkswagen, επανέλαβε ότι οι μεγαλύτεροι μέτοχοι της Volkswagen, στους οποίους, εκτός από την Κάτω Σαξονία, περιλαμβάνεται μια εταιρεία χαρτοφυλακίου που ελέγχεται από τις οικογένειες Porsche και Piech, ενδέχεται επίσης να χρειαστεί να κάνουν θυσίες όσον αφορά το ετήσιο μέρισμα. Ωστόσο δεν διευκρίνισε τι θα συνεπαγόταν αυτό.
Το συνδικάτο πρότεινε την περασμένη εβδομάδα τη παραίτηση από τα μπόνους για το 2025 και το 2026
Η Cavallo δήλωσε ότι ο τέταρτος γύρος διαπραγματεύσεων που έχει προγραμματιστεί για τις 9 Δεκεμβρίου θα οδηγήσει είτε στην εξεύρεση κοινού εδάφους από τις δύο πλευρές είτε σε κλιμάκωση.
Το συνδικάτο πρότεινε την περασμένη εβδομάδα μέτρα που, όπως είπε, θα εξοικονομούσαν 1,5 δισ. ευρώ (1,6 δισ. δολάρια), συμπεριλαμβανομένης της παραίτησης από τα μπόνους για το 2025 και το 2026, τα οποία η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης απέρριψε.
Η Volkswagen ζητά μείωση μισθών κατά 10%, λέγοντας ότι πρέπει να μειώσει το κόστος και να ενισχύσει τα κέρδη για να υπερασπιστεί το μερίδιο αγοράς, καθώς οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες παλεύουν με την αδύναμη ζήτηση, το υψηλό κόστος παραγωγής, τον ανταγωνισμό από τους κινέζους ανταγωνιστές και τη βραδύτερη από την αναμενόμενη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα.
Η εταιρεία απείλησε επίσης να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία για πρώτη φορά στην 87χρονη ιστορία της.


Latest News

Πόσο θα στοιχίσουν οι μειώσεις τελών δικτύου στη Γερμανία ;
Τα σχέδια για τα τέλη δικτύου μεταφοράς ηλεκτρικής ενέρεγειας στη Γερμανία θα κόστιζαν 6,5 δισ. δολάρια ετησίως

Γιατί κινδυνεύουν οι «οικονομικοί στόχοι» του Τραμπ - Τι λεει ο Ελ-Εριάν
Ο Μοχάμεντ Ελ-Εριάν υπογραμμίζει ότι αν η ανάπτυξη φρενάρει , τότε το ταξίδι γίνεται πολύ δύσκολο για τον προορισμό

Σταματά την παραγωγή χάλυβα στη Γαλλία η ArcelorMittal
Σε παύση εργασιών προχωρά η ArcelorMittal - Αρκετά μειωμένη η ζήτηση

Νάγκελ: Η Γερμανία χρειάζεται μεταρρυθμίσεις - Τα μέτρα που προτείνει
Ο πρόεδρος της Bundesbank, Γιοαχίμ Νάγκελ, προτείνει μέτρα για την τόνωση της οικονομικής ανάκαμψης

ΕΕ: Οι ΗΠΑ δεν επιδιώκουν συμφωνία για την αποφυγή δασμών
Ο Ευρωπαίος Επίτροπος, Μάρος Σέφτοβιτς διακρίνει απροθυμία από την πλευρά των ΗΠΑ

Καζίμιρ (ΕΚΤ): Δεν είναι ώρα για βιασύνη
Ο Καζίμιρ βλέπει ανοδικούς κινδύνους για τον πληθωρισμό

Μαρκ Κάρνεϊ: Πώς ο πρώην κεντρικός τραπεζίτης της Αγγλίας έγινε πρωθυπουργός του Καναδά
Ως πρώην κεντρικός τραπεζίτης της Αγγλίας ο Μαρκ Κάρνεϊ γνώρισε από κοντά το σκεπτικό του Ντόλαντ Τραμπ

Τι ζητά ο Μασκ από την Ιταλία - Γιατί θέλει συνάντηση με τον Ματαρέλα
Τι επιδιώκει ο ιδρυτής του Starlink, Ίλον Μασκ, με ιταλική προεδρική συνάντηση

Δεν αποκλείει ύφεση στις ΗΠΑ ο Τραμπ
Η χώρα διέρχεται «περίοδο μετάβασης», είπε ο Ρεπουμπλικάνος μεγιστάνας

Αγόρασε κι εσύ ένα κάστρο, μπορείς!
Κάστρα και μεσαιωνικά φρούρια βγαίνουν προς πώληση, αλλά η αποκατάστασή τους μόνο απλή υπόθεση δεν είναι