
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Κράτους, έρχεται «μοιραία» να επιταχύνει και τον ψηφιακό μετασχηματισμό όλων των επιχειρήσεων που δεν έχουν ακόμα μεταβεί στην ψηφιακή εποχή.
Αυτό γίνεται ακόμα πιο έντονο ειδικά σε ό,τι αφορά την ανταλλαγή ηλεκτρονικών παραστατικών που τείνουν πλέον να γίνουν ο κανόνας.
Έτσι λοιπόν, μετά τα τιμολόγια, έρχεται η ώρα και για τα υπόλοιπα παραστατικά να γίνουν ηλεκτρονικά, και πρώτο στη σειρά είναι το Δελτίο Αποστολής.
Υποχρεωτικότητα – η λέξη κλειδί!
Παρά το γεγονός ότι εταιρείες όπως η Entersoft που ηγείται του ψηφιακού μετασχηματισμού με λύσεις όπως το E-Invoicing, έχουν ήδη ενσωματώσει τη δυνατότητα ψηφιακής διαχείρισης Δελτίων Αποστολής στις λύσεις τους, το βασικό που θα πρέπει να γνωρίζει κάθε επιχειρηματίας, είναι ότι η χρήση τους γίνεται υποχρεωτική από τη 1η Δεκεμβρίου!
Για την ακρίβεια, χιλιάδες εταιρείες από τομείς όπως τα καύσιμα, τα φαρμακευτικά προϊόντα, κ.λπ., καθώς και εταιρείες με ακαθάριστα έσοδα άνω των 200.000 Ευρώ, από 1η Δεκεμβρίου θα πρέπει να εκδίδουν Ψηφιακά Δελτία Αποστολής (ΨΔΑ).
Λίγους μήνες αργότερα, από την 1η Απριλίου 2025, το ΨΔΑ θα είναι υποχρεωτικό για όλες τις επιχειρήσεις και για όλες τις μετακινήσεις αγαθών!
Γιατί Ψηφιακά Δελτία Αποστολής
Ο βασικός λόγος για την ψηφιοποίηση γενικ, και των Δελτίων Αποστολής ειδικότερα, είναι προφανής: Ο έλεγχος της φοροδιαφυγής και η συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τους νόμους του Κράτους.
Παρ’ όλα αυτά, όλες αυτές οι αλλαγές πραγματοποιούνται σε όφελος των επιχειρήσεων, αφού κανένας επιχειρηματίας που ακολουθεί τους νόμους ως οφείλει, δεν θα ήθελε αθέμιτο ανταγωνισμό από κάποιον που δεν συμμορφώνεται.
Ταυτόχρονα, το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής εξαλείφει τα έντυπα (και μάλιστα σε πολλαπλά αντίτυπα), μειώνοντας δραστικά το κόστος της επιχείρησης και το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.
Επιπλέον, η αρχειοθέτηση και διαχείριση των Δελτίων Αποστολής, η εξαγωγή analytics και χρήσιμων συμπερασμάτων, ο έλεγχος των διαδρομών, η διαφάνεια στις παραδόσεις και πολλά άλλα, πραγματοποιούνται πλέον πολύ εύκολα αλλά και ταχύτατα.
Όλα αυτά οδηγούν σε ένα «τρίπτυχο επιτυχίας»:
1. Μείωση κόστους,
2.Εξοικονόμηση χρόνου και
3. Πρακτικά αυτόματη συμμόρφωση με τη νομοθεσία.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η συμμόρφωση είναι πολύ πιο σημαντική απ’ ότι ίσως φαίνεται με μία πρώτη ματιά, αφού οι επιχειρήσεις αποφεύγουν πρόστιμα και ποινές που πλήττουν όχι μόνο το ταμείο τους, αλλά και κάτι ακόμα πιο σημαντικό, τη φήμη τους.
Ψηφιακά Δελτία Αποστολής και e-Invoicing
Η υποστήριξη των Ψηφιακών Δελτίων Αποστολής γίνεται σχεδόν αυτόματα στην πραγματικότητα, για όσες επιχειρήσεις έχουν υιοθετήσει μία λύση e-Invoicing (όπως για παράδειγμα το Entersoft E-Invoicing), από έναν πιστοποιημένο πάροχο.
Εάν η επιχείρησή σας δεν χρησιμοποιεί ηλεκτρονική τιμολόγηση, τότε αφενός είναι ανοικτή σε μία σειρά από πιθανούς κινδύνους, αφετέρου μπορεί με μία κίνηση (την εγγραφή της σε μία λύση e-Invoicing) να λύσει δύο προβλήματα: Από τη μία μεριά, αυτό των ψηφιακών τιμολογίων, από την άλλη, αυτό των ψηφιακών δελτίων αποστολής.
Προσθέστε στα παραπάνω όλες τις ευκολίες που έχει μία Cloud λύση, και γίνεται φανερό ότι κάθε επιχείρηση μπορεί να περάσει τις βασικές της λειτουργίες στην ψηφιακή εποχή χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, καθώς:
– Δεν υπάρχει αρχική επένδυση.
– Όλοι έχουν πρόσβαση ανά πάσα στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή.
– Θέματα ασφάλειας αλλά και backup έχουν ήδη λυθεί από τον Πάροχο.
– Δεν υπάρχει η ανάγκη αναβάθμισης.
– «Πονοκέφαλοι» όπως η επικοινωνία με το myDΑΤΑ έχουν ήδη αντιμετωπιστεί
Η λύση Entersoft E-Invoicing: Ο Σύμμαχος σας για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της Επιχείρησής σας
Με την πολυετή της εμπειρία και τις επιτυχημένες υλοποιήσεις έργων ψηφιακού μετασχηματισμού στη Μεσαία και Μεγάλη Αγορά, η Entersoft παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση για e-Invoicing, προσαρμοσμένη στις πιο απαιτητικές ανάγκες της ελληνικής αγοράς.
Εμπιστευτείτε την εταιρεία που έχει δημιουργήσει την ισχυρότερη κοινότητα ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην Ελλάδα, με πάνω από 100 χιλιάδες χρήστες και ποσοστό διαβίβασης παραστατικών που ξεπερνά το 40% για το β’ εξάμηνο του 2023. Ανακαλύψτε πώς η λύση Entersoft E-Invoicing μπορεί να υποστηρίξει την επιχείρησή σας στην ψηφιακή εποχή εδώ.


Latest News

Η ρύθμιση που ξεκλειδώνει κουρέματα και ρυθμίσεις οφειλών σε νοικοκυριά κι επιχειρήσεις
Ο εξωδικαστικός μηχανισμός και η ένταξη περισσότερων υπερχρεωμένων νοικοκυριών κι επιχειρήσεων στις ρυθμίσεις οφειλών, το νέο στοίχημα ΥΠΕΘΟ και servicers

Οι δασμοί Τραμπ και οι άλλες προκλήσεις για τον κλάδο του καφέ
Οι δασμοί Τραμπ αναμένεται να είναι μία ακόμα πρόκληση για τον κλάδο του καφέ, που ήδη δοκιμάζεται από τις συνεχείς ανατιμήσεις και την κλιματική αλλαγή

Οι 2+1 καταλύτες που φέρνουν deals στην Πληροφορική
Τα πολλαπλά έργα ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, η ψηφιοποίηση της αγοράς και η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι οι καταλύτες που γεννούν νέα deals στην Πληροφορική - Ποιες είναι οι αβεβαιότητες που παραμένουν
![Επιχειρήσεις: Με τι επιτόκιο δανείζονται – Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/daneia-trapezes-768x432-1-600x338.jpg)
Με τι επιτόκιο δανείζονται οι ελληνικές επιχειρήσεις - Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]
Η υποχώρηση των επιτοκίων δημιουργεί αυξημένες ευκαιρίες για τις τράπεζες

Πώς «εθίστηκε» η αγορά στις προσφορές – Από τα προϊόντα κράχτες στο… ζύγι
Οι προσφορές και το χρονικό της γιγάντωσης των προσφορών στην ελληνική αγορά – Ο ρόλος των φθηνών ανώνυμων προϊόντων

Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και σούπερ μάρκετ το Μ. Σάββατο
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας - Οι συστάσεις του ΕΦΕΤ

Worldline: Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι ανθρώπινο και προσωποποιημένο
«Το μέλλον των πληρωμών δεν είναι απλώς ψηφιακό. Είναι έξυπνο, ανθρώπινο και εξατομικευμένο» επισήμανε ο κ. Κιτιξής, Country Head and Managing Director της Worldline

Πώς επηρεάζονται οι τραπεζικές συναλλαγές από τις αργίες
Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω web banking και mobile apps θα λειτουργούν κανονικά

Ποιοι χάνουν, ποιοι κερδίζουν από τη μείωση των επιτοκίων της ΕΚΤ
Νέα εποχή φθηνού χρήματος στην Ελλάδα με τη βούλα της ΕΚΤ - Η μείωση στα επιτόκια ρίχνει τα έσοδα στις τράπεζες και τις αποδόσεις στις καταθέσεις

Δωδώνη: Τριάντα χρόνια συγκρούσεων, 3 ιδιοκτήτες και ο νικητής
Μετά από 13 χρόνια και μεγάλη προσπάθεια τα αδέλφια Σαράντη αποκτούν το ισχυρότερο εξαγωγικό brand name στην φέτα, την Δωδώνη