Ο γίγαντας των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων AP Moller-Maersk έχει υπογράψει συμβόλαια για την παραγγελία 20 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου neo-panamax στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης στροφής του προς το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ως καύσιμο.
Maersk: Νέο πλοίο με διπλό καύσιμο στη στροφή προς την απαλλαγή από άνθρακα
Τα 20 πλοία διπλού καυσίμου συνολικής χωρητικότητας 300.000 teu έχουν παραγγελθεί σε τρία ναυπηγεία στην Κίνα και τη Νότια Κορέα. Δύο πλοία των 9.000 teu και έξι των 17.000 teu έχουν παραγγελθεί στο Yangzijiang Shipbuilding στην Κίνα. Άλλα 12 πλοία των 15.000 teu θα κατασκευαστούν στη Hanwha Ocean στη Νότια Κορέα και στη New Times Shipbuilding στην Κίνα, με κάθε ναυπηγείο να κατασκευάζει έξι πλοία το καθένα.
Πότε θα παραδοθούν τα πλοία στην Maersk
Η παράδοση των πρώτων πλοίων θα γίνει το 2028 και η τελευταία παράδοση θα πραγματοποιηθεί το 2030. Όλα τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα πρόωσης διπλού καυσίμου υγροποιημένου αερίου, δήλωσε η Maersk και πρόσθεσε ότι η παραγγελία αποτελεί μέρος ενός σχεδίου ανανέωσης του στόλου που παρουσίασε η εταιρεία με έδρα την Κοπεγχάγη τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους.
Ολα τα πλοία της Maersk θα διαθέτουν μηχανές διπλού καυσίμου με σκοπό να λειτουργούν με καύσιμα χαμηλότερων εκπομπών
Η Anda Cristescu, επικεφαλής της διεύθυνσης ναυλώσεων και νεότευκτων πλοίων της Maersk, δήλωσε: «Οι παραγγελίες αυτές αποτελούν μέρος του συνεχιζόμενου προγράμματος ανανέωσης του στόλου μας και συνάδουν με τη δέσμευσή μας για την απαλλαγή από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, καθώς όλα τα πλοία θα διαθέτουν μηχανές διπλού καυσίμου με σκοπό να λειτουργούν με καύσιμα χαμηλότερων εκπομπών».
«Λόγω των διαφορετικών μεγεθών τους, τα πλοία θα είναι σε θέση να καλύψουν πολλούς ρόλους και λειτουργίες στο μελλοντικό μας δίκτυο και θα μας δώσουν μεγάλη ευελιξία ανάπτυξης όταν θα είναι έτοιμα να εισέλθουν στο στόλο μας και σταδιακά, θα αντικαταστήσουν την υπάρχουσα χωρητικότητα του στόλου μας», πρόσθεσε.
Latest News
Οι προτεραιότητες και οι στόχοι του υπουργείου Ναυτιλίας
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από σημαντικές προκλήσεις και δύσκολες γεωπολιτικές συγκυρίες, η ελληνική ναυτιλία παραμένει η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου
Οι νέες προκλήσεις για την ελληνική ναυτιλία
Η «πράσινη μετάβαση», οι επενδυτικές ανάγκες και η υιοθέτηση ρεαλιστικών λύσεων για τη βιωσιμότητα στην ελληνική και διεθνή ναυτιλία
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων
Χούθι, Πούτιν και Τραμπ καθορίζουν την παγκόσμια ναυτιλία
Οι νέες παράμετροι αποτελούν μια σημαντική πρόκληση, που παρά τις επενδύσεις θα έχει επιπτώσεις και ανατροπές στη διεθνή σκηνή
Ρεκόρ εσόδων από την κρουαζιέρα το 2024 αλλά και γκρίνια για το «τέλος»
Τα έσοδα από την κρουαζιέρα ανήλθαν στο 1 δισ. ευρώ το 2024 – Διαμαρτύρονται οι εταιρείες για την επιβολή του τέλους