
Ο γίγαντας των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων AP Moller-Maersk έχει υπογράψει συμβόλαια για την παραγγελία 20 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου neo-panamax στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης στροφής του προς το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ως καύσιμο.
Maersk: Νέο πλοίο με διπλό καύσιμο στη στροφή προς την απαλλαγή από άνθρακα
Τα 20 πλοία διπλού καυσίμου συνολικής χωρητικότητας 300.000 teu έχουν παραγγελθεί σε τρία ναυπηγεία στην Κίνα και τη Νότια Κορέα. Δύο πλοία των 9.000 teu και έξι των 17.000 teu έχουν παραγγελθεί στο Yangzijiang Shipbuilding στην Κίνα. Άλλα 12 πλοία των 15.000 teu θα κατασκευαστούν στη Hanwha Ocean στη Νότια Κορέα και στη New Times Shipbuilding στην Κίνα, με κάθε ναυπηγείο να κατασκευάζει έξι πλοία το καθένα.
Πότε θα παραδοθούν τα πλοία στην Maersk
Η παράδοση των πρώτων πλοίων θα γίνει το 2028 και η τελευταία παράδοση θα πραγματοποιηθεί το 2030. Όλα τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα πρόωσης διπλού καυσίμου υγροποιημένου αερίου, δήλωσε η Maersk και πρόσθεσε ότι η παραγγελία αποτελεί μέρος ενός σχεδίου ανανέωσης του στόλου που παρουσίασε η εταιρεία με έδρα την Κοπεγχάγη τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους.
Ολα τα πλοία της Maersk θα διαθέτουν μηχανές διπλού καυσίμου με σκοπό να λειτουργούν με καύσιμα χαμηλότερων εκπομπών
Η Anda Cristescu, επικεφαλής της διεύθυνσης ναυλώσεων και νεότευκτων πλοίων της Maersk, δήλωσε: «Οι παραγγελίες αυτές αποτελούν μέρος του συνεχιζόμενου προγράμματος ανανέωσης του στόλου μας και συνάδουν με τη δέσμευσή μας για την απαλλαγή από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, καθώς όλα τα πλοία θα διαθέτουν μηχανές διπλού καυσίμου με σκοπό να λειτουργούν με καύσιμα χαμηλότερων εκπομπών».
«Λόγω των διαφορετικών μεγεθών τους, τα πλοία θα είναι σε θέση να καλύψουν πολλούς ρόλους και λειτουργίες στο μελλοντικό μας δίκτυο και θα μας δώσουν μεγάλη ευελιξία ανάπτυξης όταν θα είναι έτοιμα να εισέλθουν στο στόλο μας και σταδιακά, θα αντικαταστήσουν την υπάρχουσα χωρητικότητα του στόλου μας», πρόσθεσε.


Latest News

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα