Ο γίγαντας των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων AP Moller-Maersk έχει υπογράψει συμβόλαια για την παραγγελία 20 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου neo-panamax στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης στροφής του προς το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ως καύσιμο.
Maersk: Νέο πλοίο με διπλό καύσιμο στη στροφή προς την απαλλαγή από άνθρακα
Τα 20 πλοία διπλού καυσίμου συνολικής χωρητικότητας 300.000 teu έχουν παραγγελθεί σε τρία ναυπηγεία στην Κίνα και τη Νότια Κορέα. Δύο πλοία των 9.000 teu και έξι των 17.000 teu έχουν παραγγελθεί στο Yangzijiang Shipbuilding στην Κίνα. Άλλα 12 πλοία των 15.000 teu θα κατασκευαστούν στη Hanwha Ocean στη Νότια Κορέα και στη New Times Shipbuilding στην Κίνα, με κάθε ναυπηγείο να κατασκευάζει έξι πλοία το καθένα.
Πότε θα παραδοθούν τα πλοία στην Maersk
Η παράδοση των πρώτων πλοίων θα γίνει το 2028 και η τελευταία παράδοση θα πραγματοποιηθεί το 2030. Όλα τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα πρόωσης διπλού καυσίμου υγροποιημένου αερίου, δήλωσε η Maersk και πρόσθεσε ότι η παραγγελία αποτελεί μέρος ενός σχεδίου ανανέωσης του στόλου που παρουσίασε η εταιρεία με έδρα την Κοπεγχάγη τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους.
Ολα τα πλοία της Maersk θα διαθέτουν μηχανές διπλού καυσίμου με σκοπό να λειτουργούν με καύσιμα χαμηλότερων εκπομπών
Η Anda Cristescu, επικεφαλής της διεύθυνσης ναυλώσεων και νεότευκτων πλοίων της Maersk, δήλωσε: «Οι παραγγελίες αυτές αποτελούν μέρος του συνεχιζόμενου προγράμματος ανανέωσης του στόλου μας και συνάδουν με τη δέσμευσή μας για την απαλλαγή από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, καθώς όλα τα πλοία θα διαθέτουν μηχανές διπλού καυσίμου με σκοπό να λειτουργούν με καύσιμα χαμηλότερων εκπομπών».
«Λόγω των διαφορετικών μεγεθών τους, τα πλοία θα είναι σε θέση να καλύψουν πολλούς ρόλους και λειτουργίες στο μελλοντικό μας δίκτυο και θα μας δώσουν μεγάλη ευελιξία ανάπτυξης όταν θα είναι έτοιμα να εισέλθουν στο στόλο μας και σταδιακά, θα αντικαταστήσουν την υπάρχουσα χωρητικότητα του στόλου μας», πρόσθεσε.
Latest News
Καλογηράτος: Η Capital Clean Energy Carriers πρωτοστατεί στην πράσινη μετάβαση - Κλειδί το LNG
Ο CEO της Capital Clean Energy Carriers, κ. Γεράσιμος Καλογηράτος μίλησε στο 4ο ΟΤ FORUM που διοργανώνει ο Οικονομικός Ταχυδρόμος Χρηματιστήριο Αθηνών.
Στυλιανίδης: Απλοποιούμε το νηολόγιο για να έρθουν πλοία στην ελληνική σημαία
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης μίλησε στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου
Στην τελική ευθεία το master plan για το λιμάνι της Πάτρας - Το άνοιγμα στην κρουαζιέρα
Στόχο η καλύτερη διαχείριση των επισκεπτών κρουαζιέρας και στα δύο λιμάνια στην Πάτρα - Αναμένεται η έγκριση προεδρικού διατάγματος
Ο χρησμός της Bimco για τα τάνκερ - Τι αλλαγές φέρνει ο Τραμπ
Τι θα συμβεί όταν επανέλθει η κανονικότητα στην Ερυθρά Θάλασσα, ενώ πολλά θα εξαρτηθούν στην αγορά και από τον παράγοντα Τραμπ
Τρέχει το project αναβάθμισης της Μαρίνας Ερμιόνης δια χειρός Ν. Βαρδινογιάννη
Το έργο διαχειρίζεται το family office Tethys του Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη
Διογκώνεται το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού στη ναυτιλία - Αυξάνονται τα «ψεύτικα» βιογραφικά
Η ναυτιλία μαστίζεται από σημαντικές ελλείψεις προσωπικού λόγω του πολέμου στην Ουκρανία και των επιθέσεων των Χούθι
Νέο πλοίο από τη Maersk με διπλό καύσιμο - Η στροφή προς την απαλλαγή από άνθρακα
Το A.P. Møller είναι το 9ο πλοίο διπλού καυσίμου της Maersk, από μια συνολική παραγγελία 25 πλοίων που αναμένεται με βάση τον προγραμματισμό της να ολοκληρωθεί έως το 2027
Εισέρχεται στη χρηματοδότηση της ναυτιλίας η Attica Bank - Πού έδωσε το πρώτο δάνειο
Η χρηματοδότηση Attica Bank - Παγκρήτιας τράπεζας αφορά δύο αδελφά eco-type φορτηγά πλοία ξηρού φορτιού
Υποχώρησε η διακίνηση εμπορευμάτων στα λιμάνια της ΕΕ - «Κόντρα στο ρεύμα« η Ελλάδα [γράφημα]
H Ελλάδα μέσα από τα λιμάνια της διακίνησε 171,9 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων το 2023, επίδοση βελτιωμένη σε ετήσια βάση
Στη Χαλκίδα πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του ΔΣ της Ενωσης Λιμένων Ελλάδος
Μεταξύ των άλλων αποφασίστηκε πως η Ενωση Λιμένων Ελλάδος θα συμμετέχει στα Posidonia Sea Tourism Forum που θα διεξαχθούν 6 και 7 Μαΐου 2025