Από τη βιωσιμότητα των προϊόντων του ομίλου L’ Oreal και τις ανακυκλώσιμες συσκευασίες μέχρι τις αξίες και την ηθική του που αποτυπώνονται στη νέα καμπάνια, αλλά και την επένδυση σε ένα micro forest στην πολύβουη Κυψέλη, η γαλλική πολυεθνική εταιρεία επιχειρεί με κάθε τρόπο να κάνει… θόρυβο, να προκαλέσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ένα καλύτερο μέλλον.
«Έχουμε ευθύνη ως ηγέτες στον κλάδο μας να κάνουμε “θόρυβο” για έναν καλύτερο κόσμο», επισήμανε η Alessandra Delfini, CEO της L’ Oreal Hellas στο πλαίσιο του 4ου ΟΤ FORUM «Ένα νέο παραγωγικό πρότυπο – «”Ελλάδα 2030″» που διοργανώνει ο Οικονομικός Ταχυδρόμος στις 2 και 3 Δεκεμβρίου στο Μικρό Χρηματιστήριο Αθηνών.
ΟΤ FORUM «Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”» – Λεπτό προς λεπτό η πρώτη μέρα
Στην «καρδιά» της L’ Oreal
Ήταν το 2020 όταν ο όμιλος L’ Oreal εγκαινίασε σε παγκόσμιο επίπεδο το πρόγραμμα βιωσιμότητας «L’ Oreal for the Future», με το οποίο έθεσε ως στόχο μέχρι το 2030, να μειώσει κατά 50% κατά μέσο όρο και ανά τελικό προϊόν, τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου που συνδέονται με τη μεταφορά των προϊόντων του, σε σύγκριση με το 2016.
Δεν πρόκειται ωστόσο για κάτι ολότελα καινούργιο, καθώς η βιωσιμότητα ως θεωρία και πράξη βρίσκεται στον πυρήνα της L’ Oreal ήδη από το 1979, όταν έθεσε τέλος στις δοκιμές σε ζώα.
Το πρόγραμμα «L’ Oreal for the Future» περιλαμβάνει και μια σειρά από μικρά βήματα και σε εθνικό επίπεδο. Με το δεδομένο πως η αύξηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα είναι ένα τεράστιο πρόβλημα, η εταιρεία σκοπεύει το 2025 παγκοσμίως να φτάσει το 100% σε ΑΠΕ σε κάθε της εργοστάσιο.
«Ήδη το κλείσιμο του 2023 μάς βρήκε στο 91%. Στην Ελλάδα στο κέντρο διανομής στον Αυλώνα, μειώσαμε την ενεργιακή κατανάλωση και ανανεώσαμε τον στόλο των υπαλλήληων, φτάνοντας το -50% σε επίπεδα εκπομπών για την Ελλάδα. Η δέσμευσή μας είναι μακρόπνοη με φιλόδοξο KPI για το 2030, από τη συσκευασία, έως τις φόρμουλες και το ψηφιακό μάρκετινγκ», επισήμανε η κα. Delfini.
Το θέλει ο καταναλωτής
Σύμφωνα με την CEO της L’ Oreal Hellas, 6 στους 10 Έλληνες καταναλωτές θέλουν οι εταιρείες να αναλάβουν δράση για να επιλυθούν τα περιβαλλοντικά ζητήματα, κάτι που δείχνει πως η πίεση για ανάληψη δράσης, όπως επισημαίνει η ίδια η κα. Delfini, «είναι πιο ισχυρή στην Ελλάδα από ότι σε άλλες χώρες».
Αφουγκραζόμενοι αυτό που θέλει ο καταναλωτής, η εταιρεία λάνσαρε μια καινοτόμα καμπάνια, που δεν επικεντρώνεται στα προϊόντα αλλά στις αξίες της L’ Oreal, που μπορούν να συμβάλλουν στη θετική αλλαγή χάρη στην ομορφιά. «Ανεξάρτητα από το εάν κάποιοι θεωρούν ότι η ομορφιά είναι επιφανειακή εμείς πιστεύουμε πως μπορεί να συμβάλει στην κοινωνική πρόοδο».
Για να μετουσιωθεί η κουλτούρα της εταιρείας σε πράξη, εξάλλου, η L’ Oreal Hellas δημιούργησε στην Κυψέλη ένα μικρο-δάσος σε συνεργασία με το Δήμο Αθηναίων, όπου οι πολίτες μπορούν να κάνουν βόλτα, καταλαβαίνοντας πώς μπορεί ταυτόχρονα μια βιώσιμη προσέγγιση να βελτιώσει τις συνθήκες ζωής για όλους.
Εμπιστοσύνη στην ελληνική αγορά
Για την ανθεκτικότητα της ελληνικής αγοράς και το εξαιρετικό προφίλ του καταναλωτή μίλησε η κα. Delfini στο 4ο OT FORUM, κάνοντας λόγο για τον κλάδο της ομορφιάς που έχει υψηλή διείσδυση σε σχέση με άλλες αγορές. «Οι Έλληνες αγοράζουν, μάλιστα δαπανούν πάνω από 600 ευρώ κατ’ έτος, που είναι ένα μεγάλος αριθμός. Εμπιστεύονται τους ειδικούς και δεν φοβούνται γι’ αυτό.
Με την κατηγορία της ομορφιάς να αναπτύσσεται διαχρονικά με +4-5% με σταθερό ρυθμό ανάπτυξης εκτός των πανδημικών ετών και παρά τη γοργή επιτάχυνση λόγω της ευφορίας που ένιωθαν οι καταναλωτές, την τελευταί διετία, όλα «δείχνουν πως οι συνθήκες θα ηρεμήσουν και όλοι θα επιστρέφουμε πράγματι στην κανονικότητα», σημείωσε η κα. Delfini.
Latest News
Από βαρίδι... game changer: Τα κόκκινα δάνεια επιστρέφουν στις τράπεζες
Εκτιμάται ότι μπορεί να επιστρέψουν πρώην κόκκινα δάνεια 15 δισ. στις ελληνικές τράπεζες μέσα στην επόμενη πενταετία
Πόσα πατατάκια Tsakiris πουλάει η Coca-Cola 3E - Πού «ποντάρει»
Οι Έλληνες ξοδεύουν 200 εκατ. ευρώ σε πατατάκια - Πώς ο Γιώργος Τσακίρης μας έμαθε να τρώμε τσιπς
Westnet: Ανακοίνωσε τη διανομή στην Ελλάδα των έξυπνων οικιακών συσκευών Dreame
Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Dreame που θα διανέμει πλέον η Westnet περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ρομποτικές σκούπες, ασύρματες σκούπες στικ, καθώς και σκούπες υγρής και ξηράς αναρρόφησης
«Έπεσαν» 0,72% οι τιμές στο «ράφι» - Σταθεροποίηση στο 11μηνο του 2024 [πίνακες]
Τι δείχνει η έρευνα του ΙΕΛΚΑ για τις τιμές τροφίμων στα σούπερ μάρκετ - Σε ποιες κατηγορίες σημειώνεται άνοδος και σε ποιες μείωση
Piney: Χρηματοδότηση 1,2 εκατ. ευρώ για να επεκτείνει το ευρωπαϊκό της αποτύπωμα
H Piney είναι εταιρεία - πάροχος υπηρεσιών καθαρισμού και τεχνολογικών λύσεων για διαχειριστές ακινήτων βραχυπρόθεσμης ενοικίασης
Η Interamerican εξαγοράζει τη Europ Assistance Greece
Παράλληλα η Interamerican Βοηθείας προχωρά στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της
ΗΡΩΝ PULSE: «Αναπάντεχες λύσεις» και στην ηλεκτροκίνηση, με φόρτιση Καθ’ οδόν!
Ένα νέο βήμα που εξελίσσει την παροχή υπηρεσιών ηλεκτροκίνησης
Εθνική και Eurobank στηρίζουν το deal ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ - Masdar
Εθνική και Eurobank συντονίζουν χρηματοδότηση ύψους μέχρι 750 εκατ. ευρώ - Οι δύο τράπεζες ενεργούν ως Βασικοί Κύριοι Διοργανωτές
Σαρωτική νίκη Μπρατάκου στο ΕΒΕΑ - Το μήνυμα που έστειλε ο νέος πρόεδρος
Ο συνδυασμός «ΑΛΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ» επικράτησε με 45 έδρες
Νέος Γενικός Διευθυντής στην Attica Bank ο Στυλιανός Ηλιάδης
Ο κ. Ηλιάδης εντάσσεται, επίσης, ως μέλος στην Εκτελεστική Επιτροπή και στην Επιτροπή Διαχείρισης Ενεργητικού-Παθητικού (ALCO) της Τράπεζας.