
Από τη βιωσιμότητα των προϊόντων του ομίλου L’ Oreal και τις ανακυκλώσιμες συσκευασίες μέχρι τις αξίες και την ηθική του που αποτυπώνονται στη νέα καμπάνια, αλλά και την επένδυση σε ένα micro forest στην πολύβουη Κυψέλη, η γαλλική πολυεθνική εταιρεία επιχειρεί με κάθε τρόπο να κάνει… θόρυβο, να προκαλέσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ένα καλύτερο μέλλον.
«Έχουμε ευθύνη ως ηγέτες στον κλάδο μας να κάνουμε “θόρυβο” για έναν καλύτερο κόσμο», επισήμανε η Alessandra Delfini, CEO της L’ Oreal Hellas στο πλαίσιο του 4ου ΟΤ FORUM «Ένα νέο παραγωγικό πρότυπο – «”Ελλάδα 2030″» που διοργανώνει ο Οικονομικός Ταχυδρόμος στις 2 και 3 Δεκεμβρίου στο Μικρό Χρηματιστήριο Αθηνών.
ΟΤ FORUM «Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”» – Λεπτό προς λεπτό η πρώτη μέρα
Στην «καρδιά» της L’ Oreal
Ήταν το 2020 όταν ο όμιλος L’ Oreal εγκαινίασε σε παγκόσμιο επίπεδο το πρόγραμμα βιωσιμότητας «L’ Oreal for the Future», με το οποίο έθεσε ως στόχο μέχρι το 2030, να μειώσει κατά 50% κατά μέσο όρο και ανά τελικό προϊόν, τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου που συνδέονται με τη μεταφορά των προϊόντων του, σε σύγκριση με το 2016.
Δεν πρόκειται ωστόσο για κάτι ολότελα καινούργιο, καθώς η βιωσιμότητα ως θεωρία και πράξη βρίσκεται στον πυρήνα της L’ Oreal ήδη από το 1979, όταν έθεσε τέλος στις δοκιμές σε ζώα.
Το πρόγραμμα «L’ Oreal for the Future» περιλαμβάνει και μια σειρά από μικρά βήματα και σε εθνικό επίπεδο. Με το δεδομένο πως η αύξηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα είναι ένα τεράστιο πρόβλημα, η εταιρεία σκοπεύει το 2025 παγκοσμίως να φτάσει το 100% σε ΑΠΕ σε κάθε της εργοστάσιο.
«Ήδη το κλείσιμο του 2023 μάς βρήκε στο 91%. Στην Ελλάδα στο κέντρο διανομής στον Αυλώνα, μειώσαμε την ενεργιακή κατανάλωση και ανανεώσαμε τον στόλο των υπαλλήληων, φτάνοντας το -50% σε επίπεδα εκπομπών για την Ελλάδα. Η δέσμευσή μας είναι μακρόπνοη με φιλόδοξο KPI για το 2030, από τη συσκευασία, έως τις φόρμουλες και το ψηφιακό μάρκετινγκ», επισήμανε η κα. Delfini.
Το θέλει ο καταναλωτής
Σύμφωνα με την CEO της L’ Oreal Hellas, 6 στους 10 Έλληνες καταναλωτές θέλουν οι εταιρείες να αναλάβουν δράση για να επιλυθούν τα περιβαλλοντικά ζητήματα, κάτι που δείχνει πως η πίεση για ανάληψη δράσης, όπως επισημαίνει η ίδια η κα. Delfini, «είναι πιο ισχυρή στην Ελλάδα από ότι σε άλλες χώρες».
Αφουγκραζόμενοι αυτό που θέλει ο καταναλωτής, η εταιρεία λάνσαρε μια καινοτόμα καμπάνια, που δεν επικεντρώνεται στα προϊόντα αλλά στις αξίες της L’ Oreal, που μπορούν να συμβάλλουν στη θετική αλλαγή χάρη στην ομορφιά. «Ανεξάρτητα από το εάν κάποιοι θεωρούν ότι η ομορφιά είναι επιφανειακή εμείς πιστεύουμε πως μπορεί να συμβάλει στην κοινωνική πρόοδο».
Για να μετουσιωθεί η κουλτούρα της εταιρείας σε πράξη, εξάλλου, η L’ Oreal Hellas δημιούργησε στην Κυψέλη ένα μικρο-δάσος σε συνεργασία με το Δήμο Αθηναίων, όπου οι πολίτες μπορούν να κάνουν βόλτα, καταλαβαίνοντας πώς μπορεί ταυτόχρονα μια βιώσιμη προσέγγιση να βελτιώσει τις συνθήκες ζωής για όλους.
Εμπιστοσύνη στην ελληνική αγορά
Για την ανθεκτικότητα της ελληνικής αγοράς και το εξαιρετικό προφίλ του καταναλωτή μίλησε η κα. Delfini στο 4ο OT FORUM, κάνοντας λόγο για τον κλάδο της ομορφιάς που έχει υψηλή διείσδυση σε σχέση με άλλες αγορές. «Οι Έλληνες αγοράζουν, μάλιστα δαπανούν πάνω από 600 ευρώ κατ’ έτος, που είναι ένα μεγάλος αριθμός. Εμπιστεύονται τους ειδικούς και δεν φοβούνται γι’ αυτό.
Με την κατηγορία της ομορφιάς να αναπτύσσεται διαχρονικά με +4-5% με σταθερό ρυθμό ανάπτυξης εκτός των πανδημικών ετών και παρά τη γοργή επιτάχυνση λόγω της ευφορίας που ένιωθαν οι καταναλωτές, την τελευταί διετία, όλα «δείχνουν πως οι συνθήκες θα ηρεμήσουν και όλοι θα επιστρέφουμε πράγματι στην κανονικότητα», σημείωσε η κα. Delfini.


Latest News

Γιάννης Βρέντζος: «Η εισαγωγή της Alter Ego Media στο ΧΑ διαμορφώνει μία νέα σχέση εμπιστοσύνης των πολιτών με τα media»
Ο Γιάννης Βρέντζος, CEO της Alter Ego Media συμμετέχοντας στο Delphi Economic Forum X μίλησε για το ρόλο του χρηματιστηρίου στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και των επιχειρήσεων

Μαργώνης (Παπαστράτος): Εξάγουμε το 85% της παραγωγής - Εισφέρουμε πάνω από 1 δισ. στα κρατικά έσοδα
Ο Γιώργος Μαργώνης, διευθύνων σύμβουλος της Παπαστράτος μίλησε στο ΟΤ Delphi Economic Forum X για τα επενδυτικά σχέδια και την συνεισφορά της εταιρείας στην ελληνική οικονομία

Κοντόπουλος: «Το ΧΑ αντιδρά καλύτερα στον θόρυβο των αγορών – Ενδιαφέρον για νέα IPOS»
Για την αντίδραση του Χρηματιστηρίου Αθηνών στις έντονες διακυμάνσεις στις διεθνείς αγορές μίλησε ο Γιάννος Κοντόπουλος στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Η Zara έκανε ποδαρικό στο Μινιόν - Επιστροφή για το ιστορικό κτίριο μετά από 27 χρόνια
Στο ισόγειο του ιστορικού κτιρίου του Μινιόν, βρίσκεται το Zara Minion με τη νοσταλγική αναφορά σε δύο εμβληματικά λογότυπα

Νέα αμυντικά deals στην Ευρώπη από τη Metlen - Οι «δύο εκπλήξεις» στο Λονδίνο
Για τα σχέδια της Metlen και την IPO στο Λονδίνο μίλησε ο πρόεδρος και CEO Ευάγγελος Μυτιληναίος

Morgan Stanley: Φθηνές οι ελληνικές τράπεζες μετά την πτώση
Πώς θα επηρεαστούν από τη νέα πραγματικότητα οι ελληνικές τράπεζες, σύμφωνα με την Morgan Stanley

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

Όμιλος Alter Ego Media: Χρονιά εντυπωσιακής ανάπτυξης των οικονομικών μεγεθών το 2024
Μέρισμα 0,10 ευρώ ανά μετοχή και τριετές πρόγραμμα επανεπένδυσης μερίσματος (scrip)

Εκτόξευση εσόδων και EBITDA για την Austriacard από το 2019 έως σήμερα
«Όπλο» για την περαιτέρω ανάπτυξη της Austriacard είναι τα ταμειακά διαθέσιμα περίπου 90 εκατ. ευρώ τα οποία θα διατεθούν για εξαγορές και επενδύσεις, σύμφωνα με τον CEO Μανώλη Κοντό