![Delfini (L’ Oreal Hellas): «Πρέπει να κάνουμε “θόρυβο” για έναν καλύτερο κόσμο»](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/12/ot_delfini.png)
Από τη βιωσιμότητα των προϊόντων του ομίλου L’ Oreal και τις ανακυκλώσιμες συσκευασίες μέχρι τις αξίες και την ηθική του που αποτυπώνονται στη νέα καμπάνια, αλλά και την επένδυση σε ένα micro forest στην πολύβουη Κυψέλη, η γαλλική πολυεθνική εταιρεία επιχειρεί με κάθε τρόπο να κάνει… θόρυβο, να προκαλέσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ένα καλύτερο μέλλον.
«Έχουμε ευθύνη ως ηγέτες στον κλάδο μας να κάνουμε “θόρυβο” για έναν καλύτερο κόσμο», επισήμανε η Alessandra Delfini, CEO της L’ Oreal Hellas στο πλαίσιο του 4ου ΟΤ FORUM «Ένα νέο παραγωγικό πρότυπο – «”Ελλάδα 2030″» που διοργανώνει ο Οικονομικός Ταχυδρόμος στις 2 και 3 Δεκεμβρίου στο Μικρό Χρηματιστήριο Αθηνών.
ΟΤ FORUM «Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”» – Λεπτό προς λεπτό η πρώτη μέρα
Στην «καρδιά» της L’ Oreal
Ήταν το 2020 όταν ο όμιλος L’ Oreal εγκαινίασε σε παγκόσμιο επίπεδο το πρόγραμμα βιωσιμότητας «L’ Oreal for the Future», με το οποίο έθεσε ως στόχο μέχρι το 2030, να μειώσει κατά 50% κατά μέσο όρο και ανά τελικό προϊόν, τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου που συνδέονται με τη μεταφορά των προϊόντων του, σε σύγκριση με το 2016.
Δεν πρόκειται ωστόσο για κάτι ολότελα καινούργιο, καθώς η βιωσιμότητα ως θεωρία και πράξη βρίσκεται στον πυρήνα της L’ Oreal ήδη από το 1979, όταν έθεσε τέλος στις δοκιμές σε ζώα.
Το πρόγραμμα «L’ Oreal for the Future» περιλαμβάνει και μια σειρά από μικρά βήματα και σε εθνικό επίπεδο. Με το δεδομένο πως η αύξηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα είναι ένα τεράστιο πρόβλημα, η εταιρεία σκοπεύει το 2025 παγκοσμίως να φτάσει το 100% σε ΑΠΕ σε κάθε της εργοστάσιο.
«Ήδη το κλείσιμο του 2023 μάς βρήκε στο 91%. Στην Ελλάδα στο κέντρο διανομής στον Αυλώνα, μειώσαμε την ενεργιακή κατανάλωση και ανανεώσαμε τον στόλο των υπαλλήληων, φτάνοντας το -50% σε επίπεδα εκπομπών για την Ελλάδα. Η δέσμευσή μας είναι μακρόπνοη με φιλόδοξο KPI για το 2030, από τη συσκευασία, έως τις φόρμουλες και το ψηφιακό μάρκετινγκ», επισήμανε η κα. Delfini.
Το θέλει ο καταναλωτής
Σύμφωνα με την CEO της L’ Oreal Hellas, 6 στους 10 Έλληνες καταναλωτές θέλουν οι εταιρείες να αναλάβουν δράση για να επιλυθούν τα περιβαλλοντικά ζητήματα, κάτι που δείχνει πως η πίεση για ανάληψη δράσης, όπως επισημαίνει η ίδια η κα. Delfini, «είναι πιο ισχυρή στην Ελλάδα από ότι σε άλλες χώρες».
Αφουγκραζόμενοι αυτό που θέλει ο καταναλωτής, η εταιρεία λάνσαρε μια καινοτόμα καμπάνια, που δεν επικεντρώνεται στα προϊόντα αλλά στις αξίες της L’ Oreal, που μπορούν να συμβάλλουν στη θετική αλλαγή χάρη στην ομορφιά. «Ανεξάρτητα από το εάν κάποιοι θεωρούν ότι η ομορφιά είναι επιφανειακή εμείς πιστεύουμε πως μπορεί να συμβάλει στην κοινωνική πρόοδο».
Για να μετουσιωθεί η κουλτούρα της εταιρείας σε πράξη, εξάλλου, η L’ Oreal Hellas δημιούργησε στην Κυψέλη ένα μικρο-δάσος σε συνεργασία με το Δήμο Αθηναίων, όπου οι πολίτες μπορούν να κάνουν βόλτα, καταλαβαίνοντας πώς μπορεί ταυτόχρονα μια βιώσιμη προσέγγιση να βελτιώσει τις συνθήκες ζωής για όλους.
Εμπιστοσύνη στην ελληνική αγορά
Για την ανθεκτικότητα της ελληνικής αγοράς και το εξαιρετικό προφίλ του καταναλωτή μίλησε η κα. Delfini στο 4ο OT FORUM, κάνοντας λόγο για τον κλάδο της ομορφιάς που έχει υψηλή διείσδυση σε σχέση με άλλες αγορές. «Οι Έλληνες αγοράζουν, μάλιστα δαπανούν πάνω από 600 ευρώ κατ’ έτος, που είναι ένα μεγάλος αριθμός. Εμπιστεύονται τους ειδικούς και δεν φοβούνται γι’ αυτό.
Με την κατηγορία της ομορφιάς να αναπτύσσεται διαχρονικά με +4-5% με σταθερό ρυθμό ανάπτυξης εκτός των πανδημικών ετών και παρά τη γοργή επιτάχυνση λόγω της ευφορίας που ένιωθαν οι καταναλωτές, την τελευταί διετία, όλα «δείχνουν πως οι συνθήκες θα ηρεμήσουν και όλοι θα επιστρέφουμε πράγματι στην κανονικότητα», σημείωσε η κα. Delfini.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Morgan Stanley: Το μεγάλο «πίβοτ» της Metlen, στα 48 ευρώ η τιμή στόχος](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/MYTILINAIOS--600x400.jpg)
Τιμή στόχο στα 48 ευρώ για τη Metlen, δίνει η Morgan Stanley
Ετήσια EBITDA τουλάχιστον 100 εκατ. ευρώ από το 2028 και μετά, με καλές προοπτικές ανόδου, εκτιμά η Morgan Stanley
![Βλαχόπουλος (Πειραιώς): Η ανθεκτικότητα είναι στρατηγική επιλογή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_MAR_1429-600x400.jpg)
Βλαχόπουλος (Πειραιώς) στο Euromoney: Στρατηγική επιλογή η ανθεκτικότητα
Ο κ. Βλαχόπουλος ανέφερε ότι η Πειραιώς αξιοποιεί την τεχνολογία για τα data με στόχο την απλοποίηση των διαδικασιών στις εταιρικές χρηματοδοτήσεις
![ΓΣΕΒΕΕ: Πρόταση-Σχέδιο Νόμου για αδειοδότηση των τεχνικών και βιοτεχνικών επαγγελμάτων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/DSC_0122-600x399.png)
Πρόταση-Σχέδιο Νόμου ΓΣΕΒΕΕ για αδειοδότηση των τεχνικών και βιοτεχνικών επαγγελμάτων
Μεταξύ άλλων περιλαμβάνεται η αναπτυξιακή προοπτική της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας μέσω της αναβάθμισης των δεξιοτήτων και της επαγγελματικής απελευθέρωσης
![L’Oréal Hellas: Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ υπουργείων Παιδείας και Κοινωνικής Συνοχής & Οικογένειας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/3-4-600x400.jpg)
L’Oréal Hellas: Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ υπουργείων Παιδείας και Κοινωνικής Συνοχής
Μια συνεργασία της L’Oréal Hellas που στόχο έχει να στηρίξει το μέλλον της κομμωτικής δημιουργώντας ευκαιρίες σε νέους σπουδαστές του κλάδου
![ΕΤΕπ: Ολική επαναφορά για επενδύσεις και αισιοδοξία στην Ελλάδα – Η σύγκριση με την Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/epixeiriseis-600x375.jpg)
ΕΤΕπ: Ολική επαναφορά για επενδύσεις και αισιοδοξία στην Ελλάδα – Η σύγκριση με την Ευρώπη
Τι αποκαλύπτει έκθεση της ΕΤΕπ που βασίζεται σε δημοσκοπήσεις περίπου 13.000 επιχειρήσεων σε όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ
![Eurolife FFH:Απόδοση 3,70% στα ατομικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/10/Eurolife-FFH-600x250.jpg)
Eurolife FFH:Απόδοση 3,70% στα ατομικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου
Η Eurolife FFH προσφέρει ουσιαστικό όφελος στους ασφαλισμένους της
![Ελληνικές τράπεζες: η Mediobanca ανεβάζει τις τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες – Προτιμά Πειραιώς, Alpha Bank](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_trapezes_flags_NEA_2025-600x352.png)
«Ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες από τη Mediobanka – Οι νέες τιμές στόχοι
Η τάση αύξησης των ελληνικών δανείων παραμένει ισχυρή και πολύ πάνω από τον μέσο όρο της ΕΕ, επισημαίνει μεταξύ άλλων η Mediobanca για τις ελληνικές τράπεζες
![Avax: Έναρξη κάλυψης από Euroxx – Στα 3,40 ευρώ/μετοχή η τιμή στόχος [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/05/avax-600x401.jpg)
Avax: Έναρξη κάλυψης από Euroxx – Στα 3,40 ευρώ/μετοχή η τιμή στόχος [πίνακας]
Οι εκτιμήσεις των αναλυτών της Euroxx για το διάστημα 2024-2028 - Η avax εκτιμάται ότι θα παράγει σημαντικές ελεύθερες ταμειακές ροές τα επόμενα έτ
![Τράπεζες: Γιατί φορτώνουν με επιπλέον έξοδα το τελευταίο τρίμηνο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ot_banking24a-600x352.png)
Γιατί «φορτώνουν» με επιπλέον έξοδα τους ισολογισμούς οι τράπεζες - Ο πήχης για τα μερίσματα
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η δημοσιοποίηση των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων από τις τράπεζες
![Miele Hellas: «Bonus» από τους Γερμανούς στην ελληνική εταιρεία – Το στοίχημα των 100 εκατ. ευρώ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/miele-1-600x400.jpg)
Το «bonus» των Γερμανών στη Miele Hellas, το στοίχημα των 100 εκατ. και ο Κωτσόβολος
Τι ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Miele Hellas για την πορεία ανάπτυξης – Το μήνυμα των ιδιοκτητών για την ανάθεση του cluster – Πώς θα αναπτυχθεί