H μεγαλύτερη ημέρα online αγορών που έχει υπάρξει ποτέ, αποδείχθηκε η φετινή Cyber Monday, σύμφωνα με νέα στοιχεία της Adobe και της Salesforce.
Οι αγοραστές στις ΗΠΑ ξόδεψαν 13,3 δισεκατομμύρια δολάρια (σύμφωνα με την Adobe) ή 12,8 δισεκατομμύρια δολάρια (σύμφωνα με την Salesforce) μόνο τη Δευτέρα. Και στις δύο περιπτώσεις, ο φετινός αριθμός ήταν αυξημένος – έστω και κατά ένα χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό σε σχέση με την περσινή σημαντική ημέρα ψηφιακών πωλήσεων, η οποία ωστόσο έθεσε το προηγούμενο ρεκόρ online αγορών.
Black Friday – Cyber Monday: Ορόσημο για τις αλυσίδες τεχνολογίας
Τι αγόρασαν στη Cyber Monday
«Επισήμως την ανακηρύσσουμε ως την καλύτερη και πιο αποδοτική ημέρα εκπτώσεων», δήλωσε στο Business Insider η διευθύντρια της Salesforce, Caila Schwartz. «Ήταν μία από τις καλύτερες ημέρες για online εκπτώσεις σε σύγκριση με την υπόλοιπη εβδομάδα, με συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων να συγκεντρώνουν τις προτιμήσεις».
Οι μεγάλες μειώσεις τιμών σε κατηγορίες όπως τα ηλεκτρονικά είδη, όπου σημειώθηκε 30% έκπτωση κατά μέσο όρο, σύμφωνα με την Adobe που παρακολουθεί τους δείκτες του συγκεκριμένου τομέα, ή τα είδη ένδυσης με 39% έκπτωση κατά μέσο όρο, που παρακολουθείται από την Salesforce, ενθάρρυναν τους αγοραστές που πιέστηκαν το προηγούμενο διάστημα από τον πληθωρισμό, να ξοδέψουν περισσότερα.
Εν τω μεταξύ, άλλοι δαπάνησαν σε είδη πολυτελείας και άλλα μεγάλα αντικείμενα για τα οποία αποταμίευαν από τις αρχές του έτους και σχεδίαζαν να τα αγοράσουν κατά τη διάρκεια αυτής της ημέρα.
Στο σύνολό τους, η εστίαση στις προσφορές και οι πιο προσεκτικά σχεδιασμένες αγορές υποδηλώνουν έναν αγοραστή που εξακολουθεί να είναι πιεσμένος από τις υψηλές τιμές, αλλά παρόλα αυτά είναι πρόθυμος να ξοδέψει κατά τη διάρκεια κρίσιμων στιγμών – ένα προφίλ που απηχεί τις πρόσφατες παρατηρήσεις από τις κλήσεις κερδών των μεγάλων λιανοπωλητών.
Η μέση αξία της παραγγελίας ανήλθε σε 124 δολάρια ανά συναλλαγή και περιλάμβανε 3,5 αντικείμενα, σύμφωνα με τη Salesforce.
Τα σημεία αγοράς
Όπως αναμενόταν, οι αγοραστές χρησιμοποίησαν όλο και περισσότερο τα τηλέφωνά τους για να βρουν και να αγοράσουν αντικείμενα, με περισσότερα από τα τρία τέταρτα των επισκέψεων στον ιστότοπο να προέρχονται από κινητές συσκευές, ανέφερε η Salesforce.
Δεν είναι τυχαίο ότι οι πωλήσεις μέσω κινητών τηλεφώνων αντιπροσώπευαν περισσότερο από το ήμισυ του συνολικού ποσού της Cyber Monday, όπως διαπίστωσε και η Adobe.
«Βλέπουμε ότι ο καταναλωτής αισθάνεται πολύ πιο άνετα όχι μόνο να κάνει έρευνα και περιήγηση από το τηλέφωνό του, αλλά και να πραγματοποιεί συναλλαγές από το τηλέφωνό του για τα μεγαλύτερα είδη», εξήγησε η Schwartz της Salesforce.
«Με αυτές τις μεγαλύτερες αγορές – ηλεκτρονικά είδη πολυτελείας, ακόμη και έπιπλα και συσκευές – η εμπειρία μέσω κινητού γίνεται πολύ καλύτερη, πιο διαισθητική», πρόσθεσε.
Οι ηλεκτρονικοί αγοραστές ήταν επίσης πιο πολυάσχολοι από ό,τι συνήθως τις ημέρες που προηγήθηκαν της Δευτέρας – που κάποιοι ονομάζουν πλέον Cyber Week – με την Ημέρα των Ευχαριστιών και τη Black Friday να σημειώνουν σημαντική αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με πέρυσι.
H εστίαση στις προσφορές και οι πιο προσεκτικά σχεδιασμένες αγορές υποδηλώνουν έναν αγοραστή που εξακολουθεί να είναι πιεσμένος από τις υψηλές τιμές, αλλά παρόλα αυτά είναι πρόθυμος να ξοδέψει κατά τη διάρκεια κρίσιμων στιγμών – ένα προφίλ που απηχεί τις πρόσφατες παρατηρήσεις από τις κλήσεις κερδών των μεγάλων λιανοπωλητών.
«Οι πρώιμες εκπτώσεις ήταν αρκετά ισχυρές ώστε πολλοί καταναλωτές αισθάνθηκαν άνετα να πατήσουν το κουμπί της αγοράς νωρίτερα κατά τη διάρκεια της Cyber Week, με την Cyber Monday να γίνεται η «τελευταία κλήση» για τους αγοραστές να επωφεληθούν από τις μεγάλες προσφορές των διακοπών», πρόσθεσε στο Business Insider και ο επικεφαλής αναλυτής της Adobe Digital Insights, Vivek Pandya.
Οι μεγαλύτερες εκπτώσεις φαίνεται να έχουν τελειώσει, αλλά κάποιες μειώσεις παραμένουν, και οι πωλήσεις μέχρι στιγμής σηματοδοτούν μια ισχυρή έναρξη της εορταστικής περιόδου στο λιανικό εμπόριο.
Η Adobe αναμένει ότι οι συνολικές πωλήσεις των εορτών στις ΗΠΑ φέτος θα ξεπεράσουν τα 240 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένες κατά 8,4% σε σχέση με πέρυσι. Ενώ οι προβλέψεις της Salesforce είναι πιο κοντά στην αύξηση 8% για την περίοδο αυτή. «Παραμένουμε σε καλό δρόμο για μια ακόμη ψηφιακή περίοδο εορτών που θα σπάσει ρεκόρ», κατέληξε ο Schwartz.
Latest News
«Έπεσε» η κυβέρνηση Μπαρνιέ στη Γαλλία - Πέρασε η πρόταση δυσπιστίας
Με 331 ψήφους υπέρ της ψήφου δυσπιστίας από τις συνολικές 574, η κυβέρνηση Μπαρνιέ στη Γαλλία - Αβέβαιη η επόμενη ημέρα
GM: Αναδιάρθρωση και λουκέτα στην Κίνα θα φέρουν «χασούρα» 5 δισ. δολάρια
Η General Motors αναμένει συρρίκνωση των δραστηριοτήτων της στην κοινοπραξία της Κίνας μεταξύ 2,6 και 2,9 δισ. δολαρίων
Ποιος ήταν ο CEO της UnitedHealthcare που δολοφονήθηκε στο Μανχάταν
Ο 50χρονος Τόμσον, διορίστηκε διευθύνων σύμβουλος της UnitedHealthcare, του ασφαλιστικού κλάδου της UnitedHealth Group, το 2021
Οι «εξωφρενικές» προβλέψεις της Saxo Bank για το 2025 - Τα χειρότερα σενάρια για τον κόσμο
Οι «ετήσιες εξωφρενικές προβλέψεις» (Outrageous Predictions) είναι μια σειρά γεγονότων που, αν και είναι εξαιρετικά απίθανο, θα μπορούσαν απλώς να συμβούν
Fed για δασμούς Τραμπ: Οι καταναλωτές να προετοιμαστούν για νέο γύρο ανατιμήσεων
Οι νέοι δασμοί Τραμπ θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε έναν ακόμα γύρο αυξήσεων τιμών - Τι εκτιμά ο CEO της Fed Ρίτσμοντ
Γιατί ο CEO της Nomura έκανε... χαρακίρι στον μισθό του
Το αφεντικό της τράπεζας Nomura της Ιαπωνίας προχώρησε σε εθελοντική περικοπή στον μισθό του κατά 30%, μετά από ένα τραγικό περιστατικό όπου υπάλληλος της τράπεζας προσπάθησε να σκοτώσει ένα ζευγάρι πελατών της. Ο Kentaro Okuda, ο οποίος ηγείται της Nomura από το 2020, θα λάβει μειωμένο μισθό για τους επόμενους τρεις μήνες, με πολλά άλλα […]
Λαγκάρντ: Η μάχη με τον πληθωρισμό πλησιάζει στο τέλος της, αλλά δεν έχει τελειώσει ακόμη
Η Κριστίνα Λαγκάρντ προειδοποιεί ότι η οικονομία είναι πιθανό να παραμείνει εύθραυστη βραχυπρόθεσμα
Νικητές και χαμένοι της ομορφιάς από τους δασμούς του Ντόναλντ Τραμπ
Η επιβολή δασμών από τον Ντόναλντ Τραμπ θίγουν και την αγορά ομορφιάς - Νικητές και χαμένοι στις εταιρείες
Η πρώτη σιδηροδρομική εταιρεία που κρατικοποιούν οι Εργατικοί
Ως μέρος ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επανεθνικοποίησης, η South Western Railway θα περιέλθει υπό δημόσια ιδιοκτησία τον Μάιο
«Το σχέδιο μείωσης κόστους δεν είναι αρκετό» - Η μάχη στη Volkswagen συνεχίζεται
Δεν υπάρχει καμία συμφωνία μεταξύ διοίκησης ηγεσίας και εργατών της Volkswagen