H μεγαλύτερη ημέρα online αγορών που έχει υπάρξει ποτέ, αποδείχθηκε η φετινή Cyber Monday, σύμφωνα με νέα στοιχεία της Adobe και της Salesforce.
Οι αγοραστές στις ΗΠΑ ξόδεψαν 13,3 δισεκατομμύρια δολάρια (σύμφωνα με την Adobe) ή 12,8 δισεκατομμύρια δολάρια (σύμφωνα με την Salesforce) μόνο τη Δευτέρα. Και στις δύο περιπτώσεις, ο φετινός αριθμός ήταν αυξημένος – έστω και κατά ένα χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό σε σχέση με την περσινή σημαντική ημέρα ψηφιακών πωλήσεων, η οποία ωστόσο έθεσε το προηγούμενο ρεκόρ online αγορών.
Black Friday – Cyber Monday: Ορόσημο για τις αλυσίδες τεχνολογίας
Τι αγόρασαν στη Cyber Monday
«Επισήμως την ανακηρύσσουμε ως την καλύτερη και πιο αποδοτική ημέρα εκπτώσεων», δήλωσε στο Business Insider η διευθύντρια της Salesforce, Caila Schwartz. «Ήταν μία από τις καλύτερες ημέρες για online εκπτώσεις σε σύγκριση με την υπόλοιπη εβδομάδα, με συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων να συγκεντρώνουν τις προτιμήσεις».
Οι μεγάλες μειώσεις τιμών σε κατηγορίες όπως τα ηλεκτρονικά είδη, όπου σημειώθηκε 30% έκπτωση κατά μέσο όρο, σύμφωνα με την Adobe που παρακολουθεί τους δείκτες του συγκεκριμένου τομέα, ή τα είδη ένδυσης με 39% έκπτωση κατά μέσο όρο, που παρακολουθείται από την Salesforce, ενθάρρυναν τους αγοραστές που πιέστηκαν το προηγούμενο διάστημα από τον πληθωρισμό, να ξοδέψουν περισσότερα.
Εν τω μεταξύ, άλλοι δαπάνησαν σε είδη πολυτελείας και άλλα μεγάλα αντικείμενα για τα οποία αποταμίευαν από τις αρχές του έτους και σχεδίαζαν να τα αγοράσουν κατά τη διάρκεια αυτής της ημέρα.
Στο σύνολό τους, η εστίαση στις προσφορές και οι πιο προσεκτικά σχεδιασμένες αγορές υποδηλώνουν έναν αγοραστή που εξακολουθεί να είναι πιεσμένος από τις υψηλές τιμές, αλλά παρόλα αυτά είναι πρόθυμος να ξοδέψει κατά τη διάρκεια κρίσιμων στιγμών – ένα προφίλ που απηχεί τις πρόσφατες παρατηρήσεις από τις κλήσεις κερδών των μεγάλων λιανοπωλητών.
Η μέση αξία της παραγγελίας ανήλθε σε 124 δολάρια ανά συναλλαγή και περιλάμβανε 3,5 αντικείμενα, σύμφωνα με τη Salesforce.
Τα σημεία αγοράς
Όπως αναμενόταν, οι αγοραστές χρησιμοποίησαν όλο και περισσότερο τα τηλέφωνά τους για να βρουν και να αγοράσουν αντικείμενα, με περισσότερα από τα τρία τέταρτα των επισκέψεων στον ιστότοπο να προέρχονται από κινητές συσκευές, ανέφερε η Salesforce.
Δεν είναι τυχαίο ότι οι πωλήσεις μέσω κινητών τηλεφώνων αντιπροσώπευαν περισσότερο από το ήμισυ του συνολικού ποσού της Cyber Monday, όπως διαπίστωσε και η Adobe.
«Βλέπουμε ότι ο καταναλωτής αισθάνεται πολύ πιο άνετα όχι μόνο να κάνει έρευνα και περιήγηση από το τηλέφωνό του, αλλά και να πραγματοποιεί συναλλαγές από το τηλέφωνό του για τα μεγαλύτερα είδη», εξήγησε η Schwartz της Salesforce.
«Με αυτές τις μεγαλύτερες αγορές – ηλεκτρονικά είδη πολυτελείας, ακόμη και έπιπλα και συσκευές – η εμπειρία μέσω κινητού γίνεται πολύ καλύτερη, πιο διαισθητική», πρόσθεσε.
Οι ηλεκτρονικοί αγοραστές ήταν επίσης πιο πολυάσχολοι από ό,τι συνήθως τις ημέρες που προηγήθηκαν της Δευτέρας – που κάποιοι ονομάζουν πλέον Cyber Week – με την Ημέρα των Ευχαριστιών και τη Black Friday να σημειώνουν σημαντική αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με πέρυσι.
H εστίαση στις προσφορές και οι πιο προσεκτικά σχεδιασμένες αγορές υποδηλώνουν έναν αγοραστή που εξακολουθεί να είναι πιεσμένος από τις υψηλές τιμές, αλλά παρόλα αυτά είναι πρόθυμος να ξοδέψει κατά τη διάρκεια κρίσιμων στιγμών – ένα προφίλ που απηχεί τις πρόσφατες παρατηρήσεις από τις κλήσεις κερδών των μεγάλων λιανοπωλητών.
«Οι πρώιμες εκπτώσεις ήταν αρκετά ισχυρές ώστε πολλοί καταναλωτές αισθάνθηκαν άνετα να πατήσουν το κουμπί της αγοράς νωρίτερα κατά τη διάρκεια της Cyber Week, με την Cyber Monday να γίνεται η «τελευταία κλήση» για τους αγοραστές να επωφεληθούν από τις μεγάλες προσφορές των διακοπών», πρόσθεσε στο Business Insider και ο επικεφαλής αναλυτής της Adobe Digital Insights, Vivek Pandya.
Οι μεγαλύτερες εκπτώσεις φαίνεται να έχουν τελειώσει, αλλά κάποιες μειώσεις παραμένουν, και οι πωλήσεις μέχρι στιγμής σηματοδοτούν μια ισχυρή έναρξη της εορταστικής περιόδου στο λιανικό εμπόριο.
Η Adobe αναμένει ότι οι συνολικές πωλήσεις των εορτών στις ΗΠΑ φέτος θα ξεπεράσουν τα 240 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένες κατά 8,4% σε σχέση με πέρυσι. Ενώ οι προβλέψεις της Salesforce είναι πιο κοντά στην αύξηση 8% για την περίοδο αυτή. «Παραμένουμε σε καλό δρόμο για μια ακόμη ψηφιακή περίοδο εορτών που θα σπάσει ρεκόρ», κατέληξε ο Schwartz.
Latest News
Πόσοι κρύβουν χρήματα από τους συντρόφους τους
Οι δικηγόροι λένε ότι μυστικοί λογαριασμοί έρχονται συχνά στο φως κατά τη διάρκεια αιτήσεων για στεγαστικά δάνεια
Ρεκόρ για την Tesco - Έζησε τα... καλύτερα Χριστούγεννα όλων των εποχών
Πώς έφτασε η Tesco να ελέγχει πλέον το 28,5% της βρετανικής αγοράς - Οι εκτιμήσεις για το 2025
Πόλος έλξης των Αμερικανών η Ισπανία - Τι γίνεται με τη χρυσή βίζα
Τον Απρίλιο τελειώνει το πρόγραμμα golden visa στην Ισπανία και οι Αμερικανοί σπεύδουν να εξασφαλίσουν τη διαμονή τους
Ποιοι θέλουν να εξαγοράσουν το Tik Tok - Μήπως όμως δεν... πωλείται;
Ο Κέβιν Ο' Λίρι του ριάλιτι «Shark Tank» και ο δισεκατομμυριούχος Φραν ΜακΚορτ θέλουν να αγοράσουν την TikTok στις ΗΠΑ
ΕΕ: Καμπανάκι για την οικονομία – Επιβεβαιώνεται η έκθεση Ντράγκι
Τι αναφέρει έκθεση που περιγράφει τις μελλοντικές προκλήσεις για την ανταγωνιστικότητα της ΕΕ
Μία μόνο μείωση των επιτοκίων από την Fed βλέπουν οι traders για το 2025
Τα στοιχεία για την αγορά εργασίας που ενισχύουν την εκτίμηση για λιγότερες μειώσεις επιτοκίων από την Fed
Mega deal 16,4 δισ. δολ στον ενεργειακό τομέα των ΗΠΑ - Η Constellation Energy αποκτά την Calpine
Για την Constellation Energy, με τον συνυπολογισμό του χρέους, η συναλλαγή αποτιμά την Calpine στα 26,6 δισ. δολάρια.
ESG: Γιατί δικαστής στο Τέξας έβγαλε παράνομες τις επενδύσεις για συνταξιοδοτικά προγράμματα
Η αγωγή των πιλότων έναντι της American Airlines και τις επενδύσεις με κριτήρια ESG
H Stellantis κατακτά το στόχο για τα αποθέματα της Β Αμερικής- Μειώθηκαν κατά 100.000 οχήματα
Τα αποθέματα του ομίλου Stellantis στη Βόρεια Αμερική μειώθηκαν κατα 100.000
Ανησυχητικά χαμηλά τα επίπεδα αποθέματος φυσικού αερίου στη Βρετανία, λέει η Centrica
Τα επίπεδα αποθήκευσης φυσικού αεριου στη Βρετανία είναι 26% χαμηλότερα απο την αντίστοιχη περυσινή περίοδο