
H μεγαλύτερη ημέρα online αγορών που έχει υπάρξει ποτέ, αποδείχθηκε η φετινή Cyber Monday, σύμφωνα με νέα στοιχεία της Adobe και της Salesforce.
Οι αγοραστές στις ΗΠΑ ξόδεψαν 13,3 δισεκατομμύρια δολάρια (σύμφωνα με την Adobe) ή 12,8 δισεκατομμύρια δολάρια (σύμφωνα με την Salesforce) μόνο τη Δευτέρα. Και στις δύο περιπτώσεις, ο φετινός αριθμός ήταν αυξημένος – έστω και κατά ένα χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό σε σχέση με την περσινή σημαντική ημέρα ψηφιακών πωλήσεων, η οποία ωστόσο έθεσε το προηγούμενο ρεκόρ online αγορών.
Black Friday – Cyber Monday: Ορόσημο για τις αλυσίδες τεχνολογίας
Τι αγόρασαν στη Cyber Monday
«Επισήμως την ανακηρύσσουμε ως την καλύτερη και πιο αποδοτική ημέρα εκπτώσεων», δήλωσε στο Business Insider η διευθύντρια της Salesforce, Caila Schwartz. «Ήταν μία από τις καλύτερες ημέρες για online εκπτώσεις σε σύγκριση με την υπόλοιπη εβδομάδα, με συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων να συγκεντρώνουν τις προτιμήσεις».
Οι μεγάλες μειώσεις τιμών σε κατηγορίες όπως τα ηλεκτρονικά είδη, όπου σημειώθηκε 30% έκπτωση κατά μέσο όρο, σύμφωνα με την Adobe που παρακολουθεί τους δείκτες του συγκεκριμένου τομέα, ή τα είδη ένδυσης με 39% έκπτωση κατά μέσο όρο, που παρακολουθείται από την Salesforce, ενθάρρυναν τους αγοραστές που πιέστηκαν το προηγούμενο διάστημα από τον πληθωρισμό, να ξοδέψουν περισσότερα.
Εν τω μεταξύ, άλλοι δαπάνησαν σε είδη πολυτελείας και άλλα μεγάλα αντικείμενα για τα οποία αποταμίευαν από τις αρχές του έτους και σχεδίαζαν να τα αγοράσουν κατά τη διάρκεια αυτής της ημέρα.
Στο σύνολό τους, η εστίαση στις προσφορές και οι πιο προσεκτικά σχεδιασμένες αγορές υποδηλώνουν έναν αγοραστή που εξακολουθεί να είναι πιεσμένος από τις υψηλές τιμές, αλλά παρόλα αυτά είναι πρόθυμος να ξοδέψει κατά τη διάρκεια κρίσιμων στιγμών – ένα προφίλ που απηχεί τις πρόσφατες παρατηρήσεις από τις κλήσεις κερδών των μεγάλων λιανοπωλητών.
Η μέση αξία της παραγγελίας ανήλθε σε 124 δολάρια ανά συναλλαγή και περιλάμβανε 3,5 αντικείμενα, σύμφωνα με τη Salesforce.

Τα σημεία αγοράς
Όπως αναμενόταν, οι αγοραστές χρησιμοποίησαν όλο και περισσότερο τα τηλέφωνά τους για να βρουν και να αγοράσουν αντικείμενα, με περισσότερα από τα τρία τέταρτα των επισκέψεων στον ιστότοπο να προέρχονται από κινητές συσκευές, ανέφερε η Salesforce.
Δεν είναι τυχαίο ότι οι πωλήσεις μέσω κινητών τηλεφώνων αντιπροσώπευαν περισσότερο από το ήμισυ του συνολικού ποσού της Cyber Monday, όπως διαπίστωσε και η Adobe.
«Βλέπουμε ότι ο καταναλωτής αισθάνεται πολύ πιο άνετα όχι μόνο να κάνει έρευνα και περιήγηση από το τηλέφωνό του, αλλά και να πραγματοποιεί συναλλαγές από το τηλέφωνό του για τα μεγαλύτερα είδη», εξήγησε η Schwartz της Salesforce.
«Με αυτές τις μεγαλύτερες αγορές – ηλεκτρονικά είδη πολυτελείας, ακόμη και έπιπλα και συσκευές – η εμπειρία μέσω κινητού γίνεται πολύ καλύτερη, πιο διαισθητική», πρόσθεσε.
Οι ηλεκτρονικοί αγοραστές ήταν επίσης πιο πολυάσχολοι από ό,τι συνήθως τις ημέρες που προηγήθηκαν της Δευτέρας – που κάποιοι ονομάζουν πλέον Cyber Week – με την Ημέρα των Ευχαριστιών και τη Black Friday να σημειώνουν σημαντική αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με πέρυσι.
H εστίαση στις προσφορές και οι πιο προσεκτικά σχεδιασμένες αγορές υποδηλώνουν έναν αγοραστή που εξακολουθεί να είναι πιεσμένος από τις υψηλές τιμές, αλλά παρόλα αυτά είναι πρόθυμος να ξοδέψει κατά τη διάρκεια κρίσιμων στιγμών – ένα προφίλ που απηχεί τις πρόσφατες παρατηρήσεις από τις κλήσεις κερδών των μεγάλων λιανοπωλητών.
«Οι πρώιμες εκπτώσεις ήταν αρκετά ισχυρές ώστε πολλοί καταναλωτές αισθάνθηκαν άνετα να πατήσουν το κουμπί της αγοράς νωρίτερα κατά τη διάρκεια της Cyber Week, με την Cyber Monday να γίνεται η «τελευταία κλήση» για τους αγοραστές να επωφεληθούν από τις μεγάλες προσφορές των διακοπών», πρόσθεσε στο Business Insider και ο επικεφαλής αναλυτής της Adobe Digital Insights, Vivek Pandya.
Οι μεγαλύτερες εκπτώσεις φαίνεται να έχουν τελειώσει, αλλά κάποιες μειώσεις παραμένουν, και οι πωλήσεις μέχρι στιγμής σηματοδοτούν μια ισχυρή έναρξη της εορταστικής περιόδου στο λιανικό εμπόριο.
Η Adobe αναμένει ότι οι συνολικές πωλήσεις των εορτών στις ΗΠΑ φέτος θα ξεπεράσουν τα 240 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένες κατά 8,4% σε σχέση με πέρυσι. Ενώ οι προβλέψεις της Salesforce είναι πιο κοντά στην αύξηση 8% για την περίοδο αυτή. «Παραμένουμε σε καλό δρόμο για μια ακόμη ψηφιακή περίοδο εορτών που θα σπάσει ρεκόρ», κατέληξε ο Schwartz.


Latest News

Εξαίρεση του καφέ απο τους δασμούς ζητά η βιομηχανία απο τον Τραμπ
Οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι ο μεγαλύτερος εισαγωγέας και καταναλωτής καφέ στον κόσμο

Χάνουν την πρόσβαση στην κινεζική αγορά εκατοντάδες εργοστάσια κρέατος των ΗΠΑ
Η απώλεια της πρόσβασης στην κινεζική αγορά θα προκαλούσε νέο πλήγμα 5 δισ. δολ. στους αγρότες των ΗΠΑ

«Η Γερμανία επέστρεψε»: O Μερτς εξασφαλίζει υποστήριξη για χρέος και δαπάνες
Η είδηση της συμφωνίας αύξησε τις αποδόσεις των κρατικών ομολόγων της ευρωζώνης, τις μετοχές και το ευρώ

Foxconn: Μείωση κερδών για το δ’ τρίμηνο 2024 αλλά πρόβλεψη για αύξηση εσόδων το 2025
Η Foxconn υποστηρίζει ότι πλέον διαθέτει πιο ανθεκτικές αλυσίδες εφοδιασμού για να αντιμετωπίσει τον εμπορικό πόλεμο

Οι δασμοί Τραμπ απειλούν και τις εξαγωγές γαλλικών τυριών
Το 2024, η Γαλλία εξήγαγε γαλακτοκομικά προϊόντα αξίας 342 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ - Ο κλάδος φοβάται ότι θα μπορούσε να είναι ο επόμενος στόχος

Επιδείνωση των προβλέψεων για το ρυθμό ανάπτυξης της γαλλικής οικονομίας
Η Τράπεζα της Γαλλίας αναμένει αύξηση του ΑΕΠ 0,7% εφέτος

Κοντά σε συμφωνία TikTok-Τραμπ - Επιταχυντής των εξελίξεων η Oracle
Η TikTok έχει προθεσμία μέχρι τις 5 Απριλίου για να οριστικοποιήσει την πώληση σε αγοραστή με έδρα τις ΗΠΑ

Δικαστές εναντίον Τραμπ - Καλείται να επαναφέρει χιλιάδες απολυμένους εργαζόμενους
Διαπιστώθηκε παραβίαση των κανονισμών που διέπουν τις απολύσεις ομοσπονδιακών εργαζομένων υπό τον Τραμπ

Η Ρωσία επιλέγει κρυπτονομίσματα - Πώς θα διαχειριστεί το εμπόριο πετρελαίου
Οι ρωσικές πετρελαϊκές εταιρείες έχουν χρησιμοποιήσει το Tether, το bitcoin και το ether

Πώς η Sephora «παίρνει κεφάλι» στη μάχη του ανταγωνισμού
Από το «φαινόμενο του κραγιόν», στα Sephora Kids, το TikTok και την premium θέση σε όλο τον κόσμο