Περισσότερα από 5 δισεκατομμύρια δολάρια υπολογίζει τις επιπτώσεις από την αναδιάρθρωσή της στην Κίνα η αυτοκινητοβιομηχανία General Motors, που εκτός των άλλων αναμένεται να προβεί και σε κλεισίματα εργοστασίων.
General Motors: Προς κέρδη ρεκόρ, παρά τις αυξήσεις μισθών μετά τις απεργίες
Η εταιρεία αναμένει ότι η αναδιάρθρωση των εργασιών της κοινοπραξίας με την SAIC Motor Corp. επί κινεζικού εδάφους θα κοστίσει περισσότερα από 5 δισεκατομμύρια δολάρια σε μη μετρητά και αποσβέσεις, όπως αποκάλυψε σε ομοσπονδιακή κατάθεση το πρωί της Τετάρτης.
Το πρόσημο των δραστηριοτήτων της GM στην Κίνα έχει ανατραπεί και από κέρδη καταγράφει ζημιές την τελευταία δεκαετία
Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Ντιτρόιτ ανακοίνωσε ότι αναμένει να μειώσει την αξία των δραστηριοτήτων της στην κοινοπραξία της στην Κίνα μεταξύ 2,6 και 2,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αναμένει επίσης άλλα 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε χρεώσεις για την αναδιάρθρωση της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του κλεισίματος εργοστασίων και της βελτιστοποίησης χαρτοφυλακίου, σύμφωνα με την κατάθεση.
Η General Motors, η οποία προανήγγειλε σχέδια για αναδιάρθρωση των εργασιών της στην Κίνα, δεν αποκάλυψε επιπλέον λεπτομέρειες σχετικά με τα αναμενόμενα λουκέτα σε παραγωγικές μονάδες.
General Motors: Πώς θα γίνει η αναδιάρθρωση
«Όπως έχουμε πει επανειλημμένα, εστιάζουμε στην αποδοτικότητα του κεφαλαίου και στην πειθαρχία του κόστους και συνεργαζόμαστε με την SGM για να μεταμορφώσουμε την δραστηριότητά μας στην Κίνα προκειμένου να είμαστε βιώσιμοι και κερδοφόροι στην αγορά. Είμαστε κοντά στην ολοκλήρωση του σχεδίου αναδιάρθρωσης με τον εταίρο μας και αναμένουμε τα αποτελέσματά μας στην Κίνα το 2025 να δείξουν βελτίωση από έτος σε έτος», ανέφερε η General Motors σε ανακοίνωσή της.
Η αυτοκινητοβιομηχανία εκτιμά ότι η κοινοπραξία «έχει τη δυνατότητα να αναδιαρθρωθεί χωρίς νέες επενδύσεις μετρητών». Το μεγαλύτερο μέρος των δαπανών αναδιάρθρωσης αναμένεται να αναγνωριστεί ως μη μετρητά, με ειδικές επιβαρύνσεις στοιχείων κατά το τέταρτο τρίμηνο. Αυτό σημαίνει ότι θα επηρεάσουν τα καθαρά έσοδα της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά όχι τα προσαρμοσμένα κέρδη της προ τόκων και φόρων – μια βασική μέτρηση που παρακολουθεί η Wall Street.
Ο οικονομικός διευθυντής της GM, Paul Jacobson, κατά τη διάρκεια συνεδρίου της UBS την Τετάρτη είπε ότι οι εταιρείες είναι «πολύ κοντά στην οριστικοποίηση των πάντων» σχετικά με την αναδιάρθρωση της Κίνας. Είπε ότι η GM αναμένει ότι οι ενέργειες που δρφομολογούνται θα καταστήσουν τις δραστηριότητες «επικερδείς σε μικρότερη κλίμακα» μέχρι το επόμενο έτος χωρίς να απαιτηθούν επενδύσεις σε πρόσθετα κεφάλαια.
Το πρόσημο των δραστηριοτήτων της GM στην Κίνα έχει ανατραπεί και από κέρδη καταγράφει ζημιές την τελευταία δεκαετία, καθώς ο ανταγωνισμός αυξάνεται από εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες που υποστηρίζονται από την κυβέρνηση και καθώς επικρατεί μια αλλαγή γενεών στις αντιλήψεις των καταναλωτών για την αυτοκινητοβιομηχανία και τα ηλεκτρικά οχήματα.
Τα έσοδα από μετοχές από κινεζικές δραστηριότητες και κοινοπραξίες της GM κορυφώθηκαν σε περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2014 και το 2015.
Το μερίδιο αγοράς της GM στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένων των κοινοπραξιών της, έχει υποχωρήσει από περίπου 15% το 2015 σε 8,6% πέρυσι — την πρώτη φορά που έχει πέσει κάτω από 9% από το 2003. Τα έσοδα από μετοχές της GM από τις δραστηριότητες έχουν επίσης μειωθεί κατά 78,5% από την κορύφωση το 2014, σύμφωνα με τις ρυθμιστικές καταθέσεις.
Οι μάρκες της GM με έδρα τις ΗΠΑ, όπως η Buick και η Chevrolet, έχουν δει τις πωλήσεις της να μειώνονται περισσότερο από τις πωλήσεις της κοινοπραξίας με τις SAIC Motor, Wuling Motors και άλλες. Τα μοντέλα της κοινοπραξίας αντιπροσώπευαν περίπου το 60% των 2,1 εκατομμυρίων οχημάτων της που πωλήθηκαν πέρυσι στην Κίνα.
Η αυτοκινητοβιομηχανία του Ντιτρόιτ ανέφερε για τρία συνεχόμενα τρίμηνα μειωμένα έσοδα από μετοχές για τις κινεζικές δραστηριότητές της φέτος, συνολικού ύψους 347 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ μόνο κατά το τρίτο τρίμηνο οι ζημιές ανήλθαν σε 137 εκατομμύρια δολάρια.
Latest News
Γιατί η Κομισιόν θα καταβάλει σε γερμανό πολίτη 400 ευρώ αποζημίωση
Το Δικαστήριο της ΕΕ διαπίστωσε ότι η Κομισιόν διαβίβασε τα προσωπικά δεδομένα στις Ηνωμένες Πολιτείες χωρίς τις κατάλληλες εγγυήσεις
«Μαχαίρι» στους μισθούς κατά 300 εκατ. ευρώ στην VW έως το 2030
Η διοίκηση της Volkswagen σχεδιάζει να προβεί σε περικοπές μισθών άνω των 300 εκατομμυρίων ευρώ έως το 2030
Το αθέμιτο πλεονέκτημα των κρατικών κινεζικών αεροπορικών εταιρειών
Η ικανότητα να συνεχίσουν να πετούν πάνω από τη Ρωσία βοηθά τρεις μεγάλες κρατικές αεροπορικές να υπονομεύσουν τους ευρωπαίους ανταγωνιστές
Γερμανία: Βουτιά στις παραγγελίες στη μεταποίηση
Η οικονομία στη Γερμανία πιθανώς συρρικνώθηκε και το 2024 και η Bundesbank προβλέπει ανάκαμψη μόλις 0,2% φέτος
Roche: Εξαγορά έναντι 1,5 δισ. δολαρίων της βιοφαρμακευτικής Poseida
H Roche με την εξαγορά της Poseida Therapeutics εισέρχεται στον τομέα των σύνθετων θεραπειών πολλών τύπων καρκίνου του αίματος
Ο «ροκ σταρ» κεντρικός τραπεζίτης που θέλει να γίνει πρωθυπουργός του Καναδά
Ο πρώην διοικητής της Τράπεζας της Αγγλίας, Μαρκ Κάρνεϊ μπαίνει στο κάδρο ως διάδοχος του αποχωρούντος Τζάστιν Τριντό
Η Αλάσκα μηνύει την κυβέρνηση Μπάιντεν γιατί απαγόρευσε τις γεωτρήσεις σε προστατευόμενη έκταση
O Μπάιντεν απαγόρευσε νέες «offshore» γεωτρήσεις σε μια τεράστια θαλάσσια έκταση στην Αλάσκα
Washington Post: Μετά τις ηχηρές αποχωρήσεις, ο Μπέζος κάνει απολύσεις
Ο εκδοτικός κλάδος και πολλά ειδησεογραφικά μέσα όπως η Washington Post, δίνουν μάχη επιβίωσης στην ψηφιακή εποχή
Και ο Μπουρλά της Pfizer στο Μαρ-α-Λάγκο - Η συνάντηση με τον Τραμπ
Η Pfizer είναι μία από τις πολλές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Meta και Amazon, που έχουν υποσχεθεί χρήματα για την ορκωμοσία Τραμπ
Από την Kiko Milano στη Gisou - Συγχωνεύσεις κι εξαγορές «ομορφαίνουν» την αγορά και το 2025
Μετά την Kiko Milano, μάρκες όπως οι Gisou, Medik8, Merit, IGK και One/Size θέλουν να πρωταγωνιστήσουν στα επόμενα mega deals - Μπορούν;