
Μέσα στο 2025 θα ολοκληρωθεί η υλοποίηση του φιλόδοξου σχεδίου της Nike, με τους περίφημους 29 στόχους που επικεντρώνονται στους ανθρώπους, τον πλανήτη και το παιχνίδι, μα πρωτίστως στους αθλητές.
Αυτό εκφράζει εξάλλου το ταξίδι της εταιρείας που ξεκίνησε πριν από 54 χρόνια από τον Φιλ Νάιτ και τον Μπιν Μπόουερμαν , που με moto το «Just Do It» έχτισαν μια αθλητική αυτοκρατορία με βάση «τα καλύτερα παπούτσια τρεξίματος στον κόσμο». Παρά την πτώση των πωλήσεων και τη συρρίκνωση των μεριδίων τα τελευταία τρίμηνα, που οδήγησε στην αιφνίδια απομάκρυνση του Τζον Ντόναχιου από τη θέση του CEO τον Σεπτέμβριο και την επαναφορά του Έλιοτ Χιλ στην ενεργό δράση, ο στόχος της Nike παραμένει ξεκάθαρος: να υποστηρίζει και να προετοιμάζει τους αθλητές.
Αθλητικά είδη: Πώς Nike και Adidas έχασαν την κυριαρχία τους
Η Nike για την άρση των εμποδίων
Βασικός στόχος στο πλαίσιο του αναπτυξιακού της προγράμματος FY21 NIKE, είναι η ισότητα και η συμπερίληψη σε πολλαπλά επίπεδα. Ανάμεσά τους και η κατηγορία των Ενεργών Παιδιών, με το 50% της συμμετοχής από κορίτσια. Προώθηση του βιώσιμου αντικτύπου στην κοινότητα με το να κινηθούν τα παιδιά στις πόλεις-κλειδιά που έχει ορίσει η Nike, με 50% συμμετοχή κοριτσιών.
Η αλλαγή ζωών μέσω του αθλητισμού δεν μπορεί να γίνει χωρίς προπονητές που δεσμεύονται για το καλό των νεαρών αθλητών. Για τον εορτασμό της 5ης επετείου της σειράς προϊόντων και του προγράμματος «Play Academy» με την τενίστρια Ναόμι Οσάκα, η εταιρεία παρουσίασε έναν νέο, υποστηριζόμενο από έρευνα οδηγό προπονητικής που έχει σχεδιαστεί ειδικά για προπονητές στην Ιαπωνία, μια χώρα που βρίσκεται κοντά στις τελευταίες θέσεις των παγκόσμιων προηγμένων οικονομιών όσον αφορά την ισότητα των φύλων.
Παρά την πτώση των πωλήσεων και τη συρρίκνωση των μεριδίων της τα τελευταία τρίμηνα, που οδήγησε στην αιφνίδια απομάκρυνση του Τζον Ντόναχιου από τη θέση του CEO τον Σεπτέμβριο και την επαναφορά του Έλιοτ Χιλ στην ενεργό δράση, ο στόχος της Nike παραμένει ξεκάθαρος: να υποστηρίζει και να προετοιμάζει τους αθλητές.
Ο οδηγός έχει ως στόχο να παρέχει στους προπονητές τα εργαλεία που χρειάζονται για να δημιουργήσουν ένα πιο περιεκτικό, υποστηρικτικό περιβάλλον για τα κορίτσια στον αθλητισμό.
Επίσης, οι παιδικές χαρές είναι το σκηνικό στο οποίο τα παιδιά μπορούν να αθληθούν. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Σεούλ, όπου η Nike άνοιξε τη δεύτερη παιδική χαρά για όλους και έδωσε νέα ζωή σε δύο γηπεδάκια μπάσκετ που είχαν παλιώσει στις συνοικίες Gangnam, μετατρέποντάς το ένα σε χώρο παιχνιδιού πολλαπλών χρήσεων και το άλλο σε γήπεδο 3 x 3.

Η σειρά προϊόντων και το πρόγραμμα της Nike «Play Academy» με την τενίστρια Ναόμι Οσάκα
Εστίαση στα παιδικά running shoes
Ο κόσμος για τη Nike είναι ένας παιδικός στίβος. Χρειάζονται παπούτσια που να είναι κατασκευασμένα για τις συγκεκριμένες ανάγκες τους, αντί να προσαρμόζουν τα παπούτσια των ενηλίκων για ένα μικρότερο πόδι. Το Cosmic Runner είναι φτιαγμένο μόνο για παιδιά, προσφέροντάς τους άνεση κάτω από τα πόδια για το αναπτυξιακό τους στάδιο, ανθεκτικά υλικά για μαραθώνιες περιόδους παιχνιδιού και άλλα χαρακτηριστικά που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ πριν σε σιλουέτα Nike Kids.
Εστιάζοντας το ενδιαφέρον σε μικρά και μεγάλα παιδιά, η Nike και η Lego ανακοίνωσαν πρόσφατα μια πολυετή συνεργασία που εξυμνεί τον αθλητισμό και το δημιουργικό παιχνίδι για όλους. Η συνεργασία βασίζεται στην κοινή δέσμευση των δύο εταιρειών να επαναφέρουν τη διασκέδαση στο παιχνίδι.
Για να εμπνεύσει όλους τους μελλοντικούς αθλητές να επιτύχουν τις μεγαλύτερες δυνατότητές τους μέσω του παιχνιδιού, δεν θα χρειαστεί τίποτα λιγότερο από μια ολοκληρωτική επανάσταση στην προπονητική. Η εκδήλωση «Coach the Dream» στα παγκόσμια κεντρικά γραφεία της Nike συγκέντρωσε κορυφαίους του είδους από όλο τον κόσμο για να βοηθήσουν στην ενεργοποίηση ενός νέου μέλλοντος στην καθοδήγηση νεαρών αθλητών.


Latest News

Τα... καμάρια της Silicon Valley δεν πλήρωσαν φόρους εκατοντάδων δισ. δολαρίων
Οι κορυφαίες αμερικανικές εταιρείες τεχνολογίας, γνωστές ως Silicon Six, δημιουργούν κέρδη δισεκατομμυρίων, αλλά «κλέβουν» το δημόσιο ταμείο

Οι φαρμακοβιομηχανίες των ΗΠΑ αποθηκεύουν φάρμακα πριν την επιβολή δασμών
Η αύξηση των εξαγωγών απο την Ιρλανδία προς τις ΗΠΑ μπορεί εν μέρει να οφείλεται στη συσσώρευση αποθεμάτων, λέει η Τραπεζα της Ιρλανδίας.

Μπέσεντ: Το υπουργείο έχει εργαλεία για τις αναταραχές στην αγορά ομολόγων
Ο Σκοτ Μπέσεντ υποβάθμισε το σενάριο να πουλούν ξένες χώρες αμερικανικά ομόλογα - Τι είπε για τη συνάντηση με τον Πάουελ και το δολάριο

Κινέζος αξιωματούχος αποκαλεί τις ΗΠΑ «εχθρό» που υπονομεύει την επιβίωση του Χονγκ Κονγκ
Το Χονγκ Κονγκ, αντίθετα με την Κίνα, δεν επιβάλει δασμούς

Ομαδική αγωγή κατά της Stellantis για ελαττωματικούς αερόσακους
Ιταλικό δικαστήριο επέτρεψε την εκδίκαση της υπόθεσης κατά της Stellantis που μπορεί να επιφέρει τεράστιες αποζημιώσεις

Γύρισε ο τροχός - Η χρηματιστηριακή αξία της Hermès ξεπερνά την LVMH
Πώς η Hermès έγινε η τρίτη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία στην Ευρώπη - Τα λάθη της LVMH

Nike,Ugg ή Lululemon; Ποια μάρκα προτιμούν να αγοράζουν οι νέοι
Ανακατατάξεις και εκπλήξεις έκρυβε η έρευνα της Piper Sandler για τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων - Η θέση Nike, Ugg, Lululemon

Ο Τραμπ βάζει φραγμούς στο μεγάλο ταξίδι των διαμαντιών
Οι έμποροι προειδοποιούν για «στασιμότητα» καθώς τα διαμάντια που αποστέλλονται μέσω του βασικού κόμβου της Αμβέρσας μειώνονται κατά 85%

Σενάρια διαδοχής μετά την πτώση πωλήσεων - Ακόμη ένα πλήγμα για την LVMH
Η έλλειψη σαφήνειας σχετικά με το ποιος θα αναλάβει τα ηνία της LVMH, είναι αυτή που έχει αρχίσει να επιβαρύνει την εικόνα του ομίλου

Η αντίσταση του Χάρβαρντ στα νέα ήθη Τραμπ θα του κοστίσει 9 δισ. δολάρια
Οι αμερικανικές υπηρεσίες είχαν γνωστοποιήσει προηγουμένως ότι επανεξετάζουν περίπου 9 δισεκατομμύρια δολάρια από τις υποτροφίες και τις συμβάσεις του Χάρβαρντ