Με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, καταργείται η υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας κατά την ανανέωση της άδειας τους ή για τη χορήγηση νέας άδειας.

Με τη ρύθμιση αυτή, μειώνεται η γραφειοκρατία κατά τη διαδικασία ανανέωσης των αδειών λαϊκών αγορών ενώ, παράλληλα, οι πωλητές λαϊκών αγορών δεν κινδυνεύουν να χάσουν τη δουλειά τους λόγω χρεών.

Ίκανοποιείται έτσι ακόμα ένα αίτημα των παραγωγών και των επαγγελματιών πωλητών λαϊκών αγορών που πρόσφερει ταχύτερες διαδικασίες ανανέωσης αδειών και, κυρίως, εργασιακή ασφάλεια στους πωλητές.

Η υποχρέωση τήρησης των ασφαλιστικών και φορολογικών υποχρεώσεων των πωλητών λαϊκών αγορών συνεχίζει να υφίσταται και να ελέγχεται από τις αρμόδιες αρχές (ΑΑΔΕ και e-ΕΦΚΑ).

Τάκης Θεοδωρικάκος στο 4o OT FORUM: Έρχονται 600 εκατ. ευρώ στη βιομηχανία την επόμενη διετία

Στροφή στα social media

Την ίδια ώρα, στροφή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις λαϊκές αγορές καθώς οι πωλητές τους σπεύδουν να αξιοποιήσουν την τεχνολογία για να επιτύχουν την καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών και ιδιαίτερα των καταναλωτών νεαρής ηλικίας.

πως αναφέρει σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Παναττική Ομοσπονδία Σωματείων Πωλητών Λαϊκών Αγορών: «Με στόχο την ενίσχυση των λαϊκών αγορών στις περιοχές ευθύνης τους και την καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών, τα Σωματεία της Γ’ και της Στ’ Λαϊκής Αγοράς Αθηνών υλοποιούν διαφημιστική εκστρατεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η εκστρατεία απευθύνεται κυρίως σε νέους ανθρώπους, οι οποίοι μπορεί να διαμένουν κοντά σε λαϊκές αγορές αλλά συχνά δεν γνωρίζουν τη λειτουργία και τα προϊόντα που προσφέρουν, τη μεγάλη ποικιλία που έχουν αλλά και την πολύ καλή ποιότητα των προϊόντων στους πάγκους παραγωγών και πωλητών.

Εκστρατεία στις πλαρφόρμες

Η εκστρατεία για τις λαϊκές αγορές πραγματοποιείται στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ( Facebook, το Instagram, το TikTok, το YouTube και το WhatsApp), με τη χρήση βίντεο, φωτογραφιών και κειμένου.

Τα σωματεία, με πρωτοβουλία του προέδρου της Γ’ Λαϊκής Αγοράς Αθηνών και γενικού γραμματέα της ΠΟΣΠΛΑ Κώστα Σφύρλα, και του προέδρου της Στ’ Λαϊκής Αγοράς Αθηνώ και αναπληρωτή προέδρου της ομοσπονδίας Χρήστου Λέου, επιδιώκουν να δείξουν στους καταναλωτές τη μοναδική ποικιλία φρέσκων προϊόντων και τις προσιτές τιμές που μπορούν να βρουν στις λαϊκές αγορές.

Από είδη διατροφής, όπως φρέσκα λαχανικά και φρούτα, κατεψυγμένα τρόφιμα, τυροκομικά, αλλαντικά, ψάρια και θαλασσινά, μέχρι ρούχα, παπούτσια, είδη σπιτιού, άνθη και φυτά, οι λαϊκές αγορές της Αθήνας καλύπτουν μια ευρεία γκάμα αναγκών, προωθώντας ταυτόχρονα προϊόντα από ελληνικές και ευρωπαϊκές βιοτεχνίες. Οι αναρτήσεις που κοινοποιούνται στα επίσημα προφίλ των σωματείων δείχνουν, ήδη, την ανταπόκριση του κοινού και την προσέλκυση νέων καταναλωτών».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tax
Συνταξιοδοτικό: Οι 7 κατηγορίες που παίρνουν σύνταξη πριν από τα 62 το 2025
Tax |

Συνταξιοδοτικό: Οι 7 κατηγορίες που παίρνουν σύνταξη πριν από τα 62 το 2025

Σήμερα οι ασφαλισμένοι αναγνωρίζουν έως και 7 έτη, εφόσον αυτά περιλαμβάνονται στη λίστα των 12 κατηγοριών πλασματικών χρόνων που ορίζει η νομοθεσία. Ποιοι μπορούν να πάρουν νωρίτερα σύνταξη