
Mια νέα σχεδιαστική ιδέα παρουσίασε η Pizza Hut στις ΗΠΑ, που ενσωματώνει αρκετές από τις πρωτοπορίες που έχουν ήδη σημειώσει επιτυχία σε αλυσίδες όπως η Chipotle.
Ο νέος σχεδιασμός περιλαμβάνει ανάμεσα σε άλλα και μια open kitchen, έναν σταθμό παρασκευής πίτσας στο κέντρο του εστιατορίου, επιτρέποντας στους πελάτες να βλέπουν τους υπαλλήλους να κάνουν τις παραγγελίες τους. Είναι μέρος των ευρύτερων αλλαγών που παρουσιάζει η Pizza Hut σε μια ανακαινισμένη τοποθεσία, καθώς η αλυσίδα αντιμετωπίζει τις υποτονικές πωλήσεις και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό.
KFC: Το «χρυσό» deal της Food Plus – Ο τζίρος των 42 εκατ. ευρώ και το drive through
Πρόκειται για το εστιατόριο της Pizza Hut στο Plano, στο Τέξας, που εμφανίζεται με ένα εκσυγχρονισμένο εσωτερικό, με κιόσκια με οθόνη αφής για να κάνουν οι πελάτες τις παραγγελίες τους και θερμαινόμενα ντουλάπια για την παραλαβή. Το εξωτερικό διαθέτει μια λωρίδα drive-thru με σερβίρισμα ενός νέου μενού «Hut ‘N Go», το οποίο διαθέτει νέους ψηφιακούς πίνακες μενού και σερβίρει τα πιο δημοφιλή φαγητά της, σε μια προσπάθεια να μειωθούν οι χρόνοι αναμονής.

Εμπορευματοποίηση-Pizz Hut, σημειώσατε 1
Η Pizza Hut και οι αντίπαλοί της αγωνίζονται καθώς οι πελάτες που είναι επιφυλακτικοί με τον πληθωρισμό, αναζητούν αξία. Ο κλάδος αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από εφαρμογές παράδοσης τρίτων που έχουν αντικαταστήσει την παράδοση πίτσας – ένα αμερικανικό στήριγμα – με άλλες επιλογές, συμπεριλαμβανομένων των McDonald’s, για τις παραγγελίες to-go, σύμφωνα με τον Τζόναθαν Μέιζ και το Restaurant Business Magazine.
Ο Μέιζ δήλωσε στο CNN ότι η Pizza Hut έχει μια περίεργη ιστορία, επειδή ξεκίνησε ως εστιατόριο πλήρους εξυπηρέτησης μέχρι που η Domino’s ανέβηκε στο προσκήνιο και «ξεκίνησε την εμπορευματοποίηση της επιχείρησης πίτσας», γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές να μην εμφανίζουν τη δέσμευση που είχαν παλαιότερα στα εμπορικά σήματα.
«Καθώς το delivery και το take-out επικράτησαν, η πίτσα έγινε περισσότερο ένα φαγητό που τρώγεται στο σπίτι παρά σε εστιατόριο», ανέφερε σχετικά. «Το μοντέλο που η Pizza Hut είχε χρησιμοποιήσει με επιτυχία για μερικές δεκαετίες, δεν ήταν πια της μόδας».
Τι φέρνει το μέλλον για την Pizza Hut
Η ανακαινισμένη τοποθεσία έχει το ίδιο μέγεθος και τον ίδιο αριθμό εργαζομένων με την προηγούμενη. Η Pizza Hut δοκιμάζει το συγκεκριμένο concept στο Τέξας πριν τον επεκτείνει και σε άλλες πόλεις των ΗΠΑ, αν και ήδη το έχει εφαρμόσει σε περίπου 2.000 εστιατόρια διεθνώς.
Η τοποθεσία στο Τέξας σηματοδοτεί την πρώτη φορά που φέρνει τη μορφή αυτή στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά περιλαμβάνει κάποιες πρόσθετες πινελιές, όπως τα κιόσκια με οθόνη αφής και το σταθμό παρασκευής πίτσας που βρίσκεται μπροστά.
«Ξέρουμε ότι ο καταναλωτής περιμένει ταχύτητα, ακρίβεια και ένα καλύτερο προϊόν σε σχέση με το παρελθόν, αλλά περιμένει επίσης μια εμπειρία», δήλωσε στο CNN η Σάνον Γκαρσία, πρόεδρος της Pizza Hut για τις παγκόσμιες αγορές franchise. «Η στιγμή είναι κατάλληλη όταν σκεφτόμαστε έναν κόσμο μετά την πανδημία που έχει γίνει πολύ πιο ψηφιακός».
Μέρος αυτής της εμπειρίας είναι η τοποθέτηση των εργαζομένων μπροστά και στο κέντρο με έναν σταθμό παρασκευής πίτσας τύπου Chipotle, ο οποίος ήταν «εξαιρετικά επιτυχημένος» στις διεθνείς τοποθεσίες της και οδήγησε σε αύξηση των πωλήσεων, πρόσθεσε η Γκαρσία.
«Αυτό δείχνει γιατί η εμπειρία έχει σημασία», είπε. «Δεν πρόκειται μόνο για την ευκολία και τη μείωση της αναμονής για την ίδια την αλυσίδα, αλλά συσχετίζεται με μια διαφορετική εμπειρία για τους καταναλωτές, η οποία οδηγεί επίσης σε αύξηση των συναλλαγών».
Κάτι που φαίνεται πως χρειάζεται η Pizza Hut της Yum Brands, αφού παρουσίασε μείωση 1% στις πωλήσεις του ίδιου καταστήματος κατά το πιο πρόσφατο τρίμηνο.


Latest News

Γιατί η Sony αυξάνει τις τιμές του PlayStation 5 στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο
Η Sony ανέφερε «ένα σκηνικό ενός δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος, συμπεριλαμβανομένου του υψηλού πληθωρισμού και των κυμαινόμενων συναλλαγματικών ισοτιμιών»

Σε κρίση το μεγαλύτερο διυλιστήριο της Ιταλίας τρία χρόνια μετά την πώληση από τη Lukoil
Η αναφορά των Financial Times σε γνωστό Έλληνα εφοπλιστή -το όνομα του οποίου έχει συνδεθεί με τη Lukoil- και το ρωσικό πετρέλαιο.

Υποψίες για χειραγώγηση της Wall Street από τον Ντόναλντ Τραμπ
Δημοκρατικοί βουλευτές καταγγέλλουν χοντρό χρηματιστηριακό παιχνίδι με τα «είπα-ξείπα» του πλανητάρχη για τους δασμούς

Βουτιά στις πωλήσεις της LVMH - Προ των πυλών μεγάλη ύφεση στην αγορά πολυτελείας
Η LVMH ελέγχεται από τον γάλλο δισεκατομμυριούχο Μπερνάρ Αρνό, διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρο του ομίλου,

Ηχηρό όχι Χάρβαρντ σε συμφωνία με την κυβέρνηση Τραμπ
Το Χάρβαρντ δεν θα «διαπραγματευτεί την ανεξαρτησία του ή τα συνταγματικά του δικαιώματα»

Τι ανησυχεί την Γέλεν
Αμφισβητείται «η ασφάλεια του θεμελίου του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού συστήματος, δηλαδή των αμερικανικών ομολόγων», λέει η Γέλεν

Τρόμος στη Βρετανία για «πλημμυρίδα» κινεζικών προϊόντων μετά τους δασμούς Τραμπ
Οι εταιρείες στη Βρετανία σημαίνουν συναγερμό για τα φθηνότερα αγαθά που «ανακατευθύνονται» από τις ΗΠΑ προς άλλες αγορές

Η ΕΕ δίνει κινητά μίας χρήσης στο προσωπικό που ταξιδεύει στις ΗΠΑ
Η ΕΕ, φοβούμενη πιθανή κατασκοπεία από τις ΗΠΑ, άλλαξε τις ταξιδιωτικές οδηγίες για τους αξιωματούχους της, αναφέρουν οι FT

Σε δίκη ο δημιουργός της Meta - Γιατί εξαγόρασε Instagram και WhatsApp
Οι αμερικανικές αρχές επιβολής της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας επιδιώκουν να ακυρώσουν τις συμφωνίες απόκτησης των Instagram και WhatsApp απο τη Meta

Σε αναστολή τα αντίμετρα της ΕΕ στους δασμούς Τραμπ - Ποια είναι τα επόμενα βήματα
Τα αντίμετρα της ΕΕ που μπαίνουν σε αναστολή καλύπτουν αμερικανικές εξαγωγές αξίας 21 δισ. ευρώ