Mια νέα σχεδιαστική ιδέα παρουσίασε η Pizza Hut στις ΗΠΑ, που ενσωματώνει αρκετές από τις πρωτοπορίες που έχουν ήδη σημειώσει επιτυχία σε αλυσίδες όπως η Chipotle.
Ο νέος σχεδιασμός περιλαμβάνει ανάμεσα σε άλλα και μια open kitchen, έναν σταθμό παρασκευής πίτσας στο κέντρο του εστιατορίου, επιτρέποντας στους πελάτες να βλέπουν τους υπαλλήλους να κάνουν τις παραγγελίες τους. Είναι μέρος των ευρύτερων αλλαγών που παρουσιάζει η Pizza Hut σε μια ανακαινισμένη τοποθεσία, καθώς η αλυσίδα αντιμετωπίζει τις υποτονικές πωλήσεις και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό.
KFC: Το «χρυσό» deal της Food Plus – Ο τζίρος των 42 εκατ. ευρώ και το drive through
Πρόκειται για το εστιατόριο της Pizza Hut στο Plano, στο Τέξας, που εμφανίζεται με ένα εκσυγχρονισμένο εσωτερικό, με κιόσκια με οθόνη αφής για να κάνουν οι πελάτες τις παραγγελίες τους και θερμαινόμενα ντουλάπια για την παραλαβή. Το εξωτερικό διαθέτει μια λωρίδα drive-thru με σερβίρισμα ενός νέου μενού «Hut ‘N Go», το οποίο διαθέτει νέους ψηφιακούς πίνακες μενού και σερβίρει τα πιο δημοφιλή φαγητά της, σε μια προσπάθεια να μειωθούν οι χρόνοι αναμονής.
Εμπορευματοποίηση-Pizz Hut, σημειώσατε 1
Η Pizza Hut και οι αντίπαλοί της αγωνίζονται καθώς οι πελάτες που είναι επιφυλακτικοί με τον πληθωρισμό, αναζητούν αξία. Ο κλάδος αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από εφαρμογές παράδοσης τρίτων που έχουν αντικαταστήσει την παράδοση πίτσας – ένα αμερικανικό στήριγμα – με άλλες επιλογές, συμπεριλαμβανομένων των McDonald’s, για τις παραγγελίες to-go, σύμφωνα με τον Τζόναθαν Μέιζ και το Restaurant Business Magazine.
Ο Μέιζ δήλωσε στο CNN ότι η Pizza Hut έχει μια περίεργη ιστορία, επειδή ξεκίνησε ως εστιατόριο πλήρους εξυπηρέτησης μέχρι που η Domino’s ανέβηκε στο προσκήνιο και «ξεκίνησε την εμπορευματοποίηση της επιχείρησης πίτσας», γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές να μην εμφανίζουν τη δέσμευση που είχαν παλαιότερα στα εμπορικά σήματα.
«Καθώς το delivery και το take-out επικράτησαν, η πίτσα έγινε περισσότερο ένα φαγητό που τρώγεται στο σπίτι παρά σε εστιατόριο», ανέφερε σχετικά. «Το μοντέλο που η Pizza Hut είχε χρησιμοποιήσει με επιτυχία για μερικές δεκαετίες, δεν ήταν πια της μόδας».
Τι φέρνει το μέλλον για την Pizza Hut
Η ανακαινισμένη τοποθεσία έχει το ίδιο μέγεθος και τον ίδιο αριθμό εργαζομένων με την προηγούμενη. Η Pizza Hut δοκιμάζει το συγκεκριμένο concept στο Τέξας πριν τον επεκτείνει και σε άλλες πόλεις των ΗΠΑ, αν και ήδη το έχει εφαρμόσει σε περίπου 2.000 εστιατόρια διεθνώς.
Η τοποθεσία στο Τέξας σηματοδοτεί την πρώτη φορά που φέρνει τη μορφή αυτή στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά περιλαμβάνει κάποιες πρόσθετες πινελιές, όπως τα κιόσκια με οθόνη αφής και το σταθμό παρασκευής πίτσας που βρίσκεται μπροστά.
«Ξέρουμε ότι ο καταναλωτής περιμένει ταχύτητα, ακρίβεια και ένα καλύτερο προϊόν σε σχέση με το παρελθόν, αλλά περιμένει επίσης μια εμπειρία», δήλωσε στο CNN η Σάνον Γκαρσία, πρόεδρος της Pizza Hut για τις παγκόσμιες αγορές franchise. «Η στιγμή είναι κατάλληλη όταν σκεφτόμαστε έναν κόσμο μετά την πανδημία που έχει γίνει πολύ πιο ψηφιακός».
Μέρος αυτής της εμπειρίας είναι η τοποθέτηση των εργαζομένων μπροστά και στο κέντρο με έναν σταθμό παρασκευής πίτσας τύπου Chipotle, ο οποίος ήταν «εξαιρετικά επιτυχημένος» στις διεθνείς τοποθεσίες της και οδήγησε σε αύξηση των πωλήσεων, πρόσθεσε η Γκαρσία.
«Αυτό δείχνει γιατί η εμπειρία έχει σημασία», είπε. «Δεν πρόκειται μόνο για την ευκολία και τη μείωση της αναμονής για την ίδια την αλυσίδα, αλλά συσχετίζεται με μια διαφορετική εμπειρία για τους καταναλωτές, η οποία οδηγεί επίσης σε αύξηση των συναλλαγών».
Κάτι που φαίνεται πως χρειάζεται η Pizza Hut της Yum Brands, αφού παρουσίασε μείωση 1% στις πωλήσεις του ίδιου καταστήματος κατά το πιο πρόσφατο τρίμηνο.
Latest News
Η Ινδία θα... πληρώσει - Οι παγκόσμιες εταιρείες αλκοόλ απαιτούν 466 εκατομμύρια δολάρια
Diageo, η Pernod Ricard και η Carlsberg, ανάμεσα στις επιχειρήσεις που ζητούν τις οφειλές από την Ινδία - Ο ρόλος της κατανάλωσης
Ποιες αναδείχθηκαν οι καλύτερες πόλεις για να ζεις το 2024 - Η θέση της Αθήνας
Στις 25 καλύτερες πόλεις του κόσμου για να ζει κανείς συμπεριλήφθηκε και η Αθήνα για το 2024 - Ποιες είναι οι χειρότερες στη λίστα
Η διώρυγα των «στεναγμών» - Ο Τραμπ ανεβάζει το θερμόμετρο για τον Παναμά [γράφημα]
Ο εκλεγμένος πρόεδρος Τραμπ μεταξύ άλλων κάνει λόγο για σημαντική αύξηση της επιρροής της Κίνας στη διώρυγα του Παναμά
Ολική ανατροπή στην αυτοκινητοβιομηχανία - Επί ποδός για τους δασμούς Τραμπ
Καμπανάκι στην αυτοκινητοβιομηχανία - Κίνδυνος να καταστούν ακριβά πολλά ανταλλακτικά αυτοκινήτων που παράγονται σε αγορές χαμηλού κόστους
Δεν φταίνε οι φόροι για τα αυξημένα δίδακτρα στα ιδιωτικά
Οι μη ακαδημαϊκές δραστηριότητες από το πιάνο μέχρι το πόλο έχουν λάβει μεγάλες επενδύσεις στην ιδιωτική εκπαίδευση
Η σιωπή της Shein δεν βοηθά στην πολυπόθητη IPO - Τι συνέβη στην ακρόαση στο Λονδίνο
Εάν λάβει την έγκριση, η Shein σκοπεύει να εισαχθεί στο Λονδίνο το πρώτο εξάμηνο του έτους, με την IPO να ολοκληρώνεται και πριν το Πάσχα
Γιατί μια εξαγορά της Γροιλανδίας από τις ΗΠΑ θα ήταν η συμφωνία του αιώνα
Από τότε που ο Τόμας Τζέφερσον αγόρασε τη Λουιζιάνα το 1803 μέχρι την αγορά της Αλάσκας από τους Ρώσους στο σήμερα - Ποια τα οφέλη για τους Γροιλανδούς
Πέρασε το τεστ ο Μιλέι: Η Αργεντινή πλήρωσε 4,3 δισ. στους κατόχους ομολόγων
Παρά την πληρωμή η Αργεντινή έχει σημαντικές προκλήσεις μπροστά της - Οι επόμενες κινήσεις του Χαβιέ Μιλέι
Μια ακόμη από τις Big Tech, η Microsoft προσφέρει ενα εκατ. δολ. για την ορκωμοσία Τράμπ
Microsoft, Google, Meta και Amazon έχουν δώσει ή πρόκειται να συμβάλλουν. με ένα εκατ. δολ η κάθε μια, στο ταμείο για την ορκωμοσία Τράμπ
Εντονο ενδιαφέρον για το ναυπηγείο της Thyssenkrupp - Eνδιαφέρον απο DEUTZ
Η θυγατρική της Thyssenkrupp, TKNS -που κατασκευάζει υποβρύχια κ φρεγάτες- συγκεντρώνει το ενδιαφέρον αρκετών εταιρειών