Παρότι ο γερμανικός οίκος Hugo Boss φαίνεται ότι δεν θα καταφέρει να πετύχει τον στόχο για πωλήσεις 5 δισ. ευρώ το 2025, η ελληνική αγορά σίγουρα δεν είναι μέρος του προβλήματος, αφού συνεχίζει να καταγράφει διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης.

Hugo Boss: Πώς διαμορφώθηκαν τα κέρδη για το τρίτο τρίμηνο – Ο ρόλος της Κίνας

Εξ ου και για την επόμενη τριετία η γερμανική εταιρεία πολυτελούς μόδας σχεδιάζει να ενισχυθεί περαιτέρω η παρουσία των προϊόντων Hugo Boss στην εγχώρια αγορά με νέα σημεία λιανικής, αλλά και με τη διεύρυνση το πελατολογίου της χονδρικής.

Like a Boss

Διαθέτοντας ήδη 11 καταστήματα, τα 4 εκ των οποίων shop in shop στα attica stores και το ένα εποχικό (pop up store) στη Μύκονο, η Hugo Boss Ελλάς ΕΠΕ εξακολουθεί να «ράβει» υψηλούς τζίρους και εφέτος, αφού εκτός της εσωτερικής ζήτησης στα μεγέθη της εγχώριας θυγατρικής του γερμανικού ομίλου συμβάλλει και το ισχυρό τουριστικό ρεύμα.

Ας σημειωθεί ότι το 10,5% των attica stores, ήτοι περί τα 19 εκατ. ευρώ στο 10μηνο του 2024, είναι οι tax free πωλήσεις, οι οποίες εμφανίζουν ρυθμό ανάπτυξης σε αξία κατά 21% εφέτος.

Σε ό,τι αφορά το δίκτυο των καταστημάτων της Hugo Boss στην ελληνική αγορά, πολιτική του του ομίλου και κατ’ επέκταση της εταιρείας είναι κάθε πέντε-έξι χρόνια να προβαίνει σε ανακαίνιση κάθε σημείου πώλησης.

H εταιρεία το 2023 προχώρησε στη δημιουργία ειδικού σημείου πώλησης προϊόντων (franchise) στο Golden Hall σε συνεργασία με πολυκαταστήματα attica, ενώ εφέτος άνοιξε νέο σημείο πώλησης (shop in shop) στο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη επίσης εντός του καταστήματος των attica stores.

Επιπρόσθετα πέρσι ανακαίνισε τα καταστήματα της Γλυφάδας και της Αθήνας (Αμερικής 19), ενώ έκλεισε το κατάστημα της Λάρισας.

Εξάλλου τον περσινό Σεπτέμβριο η Hugo Boss υπέγραψε μισθωτική συμφωνία με την εταιρεία Invivo Capital Greece για την ενοικίαση του νεοκλασικού κτιρίου στη Βουκουρεστίου 33 προκειμένου να μεταφερθούν εκεί τα κεντρικά γραφεία και το showroom της γερμανικής εταιρείας ειδών ένδυσης και υπόδησης. Παλαιότερα στο εν λόγω ακίνητο στεγαζόταν το «στρατηγείο» του διάσημου Έλληνα σχεδιαστή μόδας Λάκη Γαβαλά.

Αύξηση κατά 46,6% στα κέρδη

Την περσινή χρήση, παρά τη διατήρηση ισχυρών πληθωριστικών πιέσεων, ο τζίρος και τα κέρδη της εταιρείας εκτινάχθηκαν.

Πιο αναλυτικά, ο κύκλος εργασιών της Hugo Boss Ελλάς ΕΠΕ ανήλθε σε 35,9 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 29% σε σχέση με το 2022, όταν τα έσοδα είχαν διαμορφωθεί σε 27,7 εκατ. ευρώ.

H αύξηση των πωλήσεων προήλθε κυρίως από την αύξηση της ζήτησης και συνεπώς της ποσότητας πωλήσεων, τόσο για τις χονδρικές όσο και για τις λιανικές πωλήσεις της εταιρείας.

Σε επίπεδο κερδοφορίας, το μικτό κέρδος ενισχύθηκε κατά 40%, στα 11,9 εκατ. ευρώ έναντι 8,5 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε 2,8 εκατ. ευρώ έναντι 2 εκατ. ευρώ την προηγουμένη χρήση σημειώνοντας αύξηση 38%.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η καθαρή κερδοφορία εμφάνισε υψηλότερη ανάπτυξη, καθώς αυξήθηκε κατά 46,6% στα 2,2 εκατ. ευρώ έναντι 1,5 εκατ. ευρώ το 2022.

Τα ίδια κεφάλαια κατά την 31η/12/2023 είναι θετικά στα 5,8 εκατ. ευρώ, ενώ κατά την περσινή χρονιά η εταιρεία προέβη σε διανομή μερίσματος ποσού 1,6 εκατ. ευρώ που αφορούσε κέρδη προηγούμενων χρήσεων.

Και Hugo και Boss

Εδώ και μερικά χρόνια οι μάρκες του γερμανικού ομίλου εισηγμένου στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης είναι οι Boss και Hugo τα οποία αναπτύσσονται αυτόνομα και με διακριτή ταυτότητα.
Αντίστοιχα και τα καταστήματα διαχωρίζονται πλέον σε Hugo και Boss, με τα πρώτα να περιλαμβάνουν νεανικά ρούχα και αξεσουάρ και να απευθύνονται στην Gen Z και τα δεύτερα να στοχεύουν σε μεγαλύτερες ηλικίες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις