Οι παγκόσμιες διαδικτυακές πωλήσεις κατά τη διάρκεια της Cyber Week, δηλαδή στο διάστημα από 26 Νοεμβρίου έως 2 Δεκεμβρίου, σημείωσαν ρεκόρ αύξησης, αγγίζοντας τα 314,9 δισ. δολάρια, σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση δεδομένων της Salesforce.
Όπως αποκαλύπτει η έκθεση της εταιρείας, που βασίστηκε σε δεδομένα από 1,5 δισ. καταναλωτές και 1,6 τρισ. προβολές σελίδων στην πλατφόρμα της Salesforce, η εορταστική περίοδος ξεκίνησε δυναμικά. Οι πωλήσεις για τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες της περιόδου αυξήθηκαν κατά 8% παγκοσμίως, ενώ κατά τη διάρκεια της Cyber Week σημειώθηκε αύξηση 6% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.
Ποιες είναι οι τάσεις στις σχέσεις καταναλωτών-Τεχνητής Νοημοσύνης
Οι περισσότερες πωλήσεις πραγματοποιήθηκαν τη Black Friday, φτάνοντας τα 74,4 δισ. δολάρια και σημειώνοντας αύξηση 5% σε σύγκριση με πέρυσι. Η Cyber Monday ακολούθησε με πωλήσεις 49,7 δισ. δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 2% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Ο καθοριστικός ρόλος της AI στις αγορές μας
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) και οι αυτόνομοι ΑΙ agents έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία της Cyber Week, επηρεάζοντας πωλήσεις αξίας 60 δισ. δολαρίων, μέσω εξατομικευμένων προσφορών και αλληλεπιδράσεων που ενίσχυσαν την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.
Μάλιστα, οι έμποροι λιανικής που χρησιμοποίησαν λύσεις Generative ΑΙ (Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη) και AI agents είδαν το conversion rate τους να αυξάνεται κατά 2%. Επιπλέον, οι λιανοπωλητές φαίνεται να χρησιμοποίησαν αυτά τα εργαλεία 18% περισσότερο κατά τη διάρκεια της Cyber Week απ’ ό,τι την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ, την ίδια στιγμή, οι καταναλωτές αξιοποίησαν κατά 38% περισσότερο τις λύσεις τεχνητής νοημοσύνης για τις αγορές τους.
Καθώς οι καταναλωτές όλων των ηλικιών εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με τις αγορές μέσω κινητών και οι εμπειρίες αγορών από κινητές συσκευές γίνονται ευκολότερες, το χάσμα μεταξύ επισκεψιμότητας και παραγγελιών (μέσω κινητών) μειώνεται.
Η τάση αυτή αναδεικνύει την αυξανόμενη προθυμία των καταναλωτών να πραγματοποιούν σημαντικές και υψηλής αξίας αγορές απευθείας από τα smart phones τους. Όπως είχε προβλεφθεί και από τον Δείκτη Αγορών (Shopping Index) της Salesforce τον προηγούμενο μήνα, οι παραγγελίες μέσω κινητών αντιπροσώπευσαν το 70% των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεων, αγγίζοντας το ποσό των 220 δισ. δολαρίων. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, η χρήση ψηφιακών πορτοφολιών αυξήθηκε κατά 16% παγκοσμίως.
Πωλήσεις την Cyber Week μέσω… social media
Αξίζει να σημειωθεί ότι, οι έμποροι λιανικής που εφάρμοσαν Social Commerce στρατηγικές είδαν το 19% των πωλήσεών τους κατά τη διάρκεια της Cyber Week να πραγματοποιείται μέσω πλατφορμών όπως το TikTok Shop και το Instagram.
Η φετινή Cyber Week έδειξε ξεκάθαρα πως η τεχνητή νοημοσύνη, οι φορητές συσκευές και η Social Commerce δραστηριότητα αποτελούν τους κύριους πυλώνες που διαμορφώνουν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου, προσφέροντας στους retailers καινοτόμους τρόπους να συνδέονται με τους πελάτες τους και να ενισχύουν τις πωλήσεις τους.
Στο πλαίσιο αυτό, φέτος η Salesforce συνέβαλε καθοριστικά στη διαχείριση της αυξημένης ζήτησης κατά τη διάρκεια της Cyber Week. Συγκεκριμένα, παρείχε στις επιχειρήσεις λιανικής σχεδόν 100% διαθεσιμότητα (uptime), μέσω των εργαλείων της, όπως το Commerce Cloud που διαχειρίστηκε σχεδόν 50 εκατ. παραγγελίες με 99.999% διαθεσιμότητα, το Marketing Cloud που απέστειλε σχεδόν 56,5 δισ. προωθητικά μηνύματα, το Service Cloud που χειρίστηκε & επέλυσε περισσότερα από 3,8 δισ. αιτήματα πελατών.
Επιπλέον, μέσω της χρήσης της ΑΙ, η Salesforce παρείχε 60 δισ. προτάσεις προϊόντων, ενώ το Agentforce, το οποίο έγινε παγκοσμίως διαθέσιμο πρόσφατα, παρήγαγε 1,67 εκατ. απαντήσεις και αποφάσεις μέσω μεγάλων γλωσσικών μοντέλων (LLM) για την εκτέλεση ενεργειών που σχετίζονται με το λιανεμπόριο.
Latest News
Απώλειες 200.000 θέσεων εργασίας φέρνει η AI στη Wall Street
Ποια τμήματα των παγκόσμιων τραπεζών θα επηρεαστούν περισσότερο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Το θηριώδες ποσό που εξασφάλισε η startup που ανταγωνίζεται την OpenAI
Η startup τεχνητής νοημοσύνης Anthropic πλησιάζει σε συμφωνία για να συγκεντρώσει επιπλέον 2 δισεκατομμύρια δολάρια
Επένδυση 11 δισ. από την AWS για υποδομές τεχνητής νοημοσύνης
Η Amazon και άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας επενδύουν δισεκατομμύρια δολάρια σε υποδομές τεχνητής νοημοσύνης
Mega deal για τις ανάγκες της ΑΙ - Σε πορεία συγχώνευσης Getty Images και Shutterstock
Ο Craig Peters, CEO της Getty θα παραμείνει διευθύνων σύμβουλος της νέας συνδυασμένης επιχείρησης αξιας 3,7 δισ. δολ. - Υπολογίζουν σε συνέργειες μεταξύ 150 και 200 εκατ. δολ.
Χρηματοδότηση-ρεκόρ για τις startup τεχνητής νοημοσύνης το 2024
Το συνολικό ποσό χρηματοδότησης για startup επιχειρήσεις αυξήθηκε το περασμένο έτος, κατά περίπου ένα τρίτο σε σχέση με το 2023
Νέα πανίσχυρα gaming chips με τη χρήση ΑΙ ανακοίνωσε η Nvidia
Η Nvidia ανέφερε ότι τα τσιπ της σειράς RTX 50 θα υποστηρίζουν μια δυνατότητα που ονομάζεται DLSS 4 που χρησιμοποιεί AI
Αύξηση κατά 15% το 2025 στην παραγωγή ημιαγωγών με κινητήρια δύναμη την AI
Η IDC αναμένει διψήφια ανάπτυξη για την παγκόσμια βιομηχανία ημιαγωγών το 2025, αλλά η βιομηχανία θα πρέπει να πορευτεί σε πολλαπλές μεταβλητές
Mega-επένδυση 80 δισ. δολαρίων της Microsoft σε AI data center
Πάνω από το ήμισυ των δαπανών της Microsoft ύψους 80 δισ. δολαρίων θα πραγματοποιηθεί στις ΗΠΑ, δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Μπραντ Σμιθ.
Αναστάτωση στη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή με ψεύτικους λογαριασμούς του Μπαχ
Ψεύτικοι λογαριασμοί και e-mail ως… Τόμας Μπαχ επικοινωνούν με υψηλόβαθμα πρόσωπα, σύμφωνα με καταγγελία που έκανε η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή
Nvidia: Αύξησε την αξία της κατά 2 τρισ. δολάρια - H πιο κερδισμένη εταιρεία του 2024
Η χρηματιστηριακή αξία του κατασκευαστή ημιαγωγών, Nvidia, αυξήθηκε κατά πάνω από 2 τρισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι