Οι παγκόσμιοι κολοσσοί πολυτελείας από την LVMH έως την Kering είδαν τις πωλήσεις τους στην Κίνα να πέφτουν τους πρώτους εννέα μήνες του 2024 καθώς η οικονομία αγωνιζόταν να ανακάμψει από την στεγαστική κρίση. Για τον λόγο αυτό η Bulgari επεκτείνει το αποτύπωμά της στην Ινδία για να εκμεταλλευτεί την ισχυρή ανάπτυξη και τα ευνοϊκά δημογραφικά στοιχεία, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Bulgari, Ζαν-Κριστόφ Μπαμπίν. Ο ιστότοπος της μάρκας αναφέρει 13 μπουτίκ και επίσημους λιανοπωλητές στην Ινδία.

LVMH: Τα πέντε παιδιά του Mr «Louis Vuitton» ανεβαίνουν στην ιεραρχία για τη διαδοχή

«Βλέπουμε περισσότερη ζήτηση για πολυτέλεια τους επόμενους μήνες ή χρόνια, κάτι που θα ωθήσει την Ινδία, αν όχι στην πρώτη τριάδα, αλλά πιθανώς στην πρώτη πεντάδα ή στις οκτώ κορυφαίες αγορές παγκοσμίως», είπε ο Μπαμπίν στο Bloomberg.

Η Bulgari θα ενισχύσει την παρουσία της στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κίνα τα επόμενα δύο χρόνια για να προσεγγίσει περισσότερους πελάτες πολυτελείας σε μικρότερες πόλεις αντί να ανοίγει νέα φυσικά καταστήματα, είπε. Η υπερπροσφορά ακινήτων και η πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα της χώρας θα μπορούσαν να χρειαστούν αρκετά χρόνια πριν ανακάμψει η οικονομία, πρόσθεσε.

Ανάκαμψη στην κινεζική αγορά τα επόμενα δύο χρόνια

Η απειλή του εκλεγμένου προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ να επιβάλει νέους δασμούς στην Κίνα δημιουργεί πρόσθετη αβεβαιότητα για την οικονομία. Ο Μπάμπιν είπε, ωστόσο, ότι βλέπει μικρό αντίκτυπο στον τομέα της πολυτέλειας, καθώς τα περισσότερα είδη μόδας που εισάγονται στην Κίνα προέρχονται από ευρωπαϊκές χώρες όπως η Γαλλία και η Ιταλία.

Οι πωλήσεις της LVMH στην περιοχή που περιλαμβάνει την Κίνα μειώθηκαν κατά 16% το τρίτο τρίμηνο, περισσότερο από την πτώση της κατά 14% τους προηγούμενους τρεις μήνες. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bulgari βλέπει την αγορά πολυτελών προϊόντων της Κίνας να ανακάμπτει τα επόμενα δύο χρόνια.

Ο Μπάμπιν υποβάθμισε την επιβράδυνση της βιομηχανίας πολυτελείας, λέγοντας ότι η σχετική αδυναμία του τρέχοντος έτους οφείλεται εν μέρει στις συγκρίσεις με ένα ασυνήθιστα ισχυρό 2023, όταν η ζήτηση τροφοδοτήθηκε από την εξοικονόμηση καταναλωτών που δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια των ετών καραντίνας της Covid-19.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή