
Η Vodafone σε ειδική εκδήλωση για τους εταιρικούς της πελάτες, παρουσίασε λύσεις Τεχνητής Νοημοσύνης, με αιχμή του δόρατος το Microsoft 365 Copilot, που ενσωματώνεται αρμονικά στο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών που προσφέρει το Vodafone Business, με επίκεντρο την επιχείρηση και τις ανάγκες της.
Στην εκδήλωση στελέχη από όλο το φάσμα της αγοράς, ενημερώθηκαν από εκπροσώπους της Vodafone και της Microsoft για την αναμόρφωση της αγοράς εργασίας από το AI και τα πολλαπλά οφέλη αυτής της τεχνολογίας για την ανταγωνιστικότητα και παραγωγικότητα ανθρώπινου δυναμικού και των οργανισμών μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα.
Στα 541 εκατ. ευρώ τα έσοδα της Vodafone Ελλάδος κατά το α’ οικονομικό εξάμηνο
Vodafone και εφαρμογές AI
Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα με στοιχεία πρόσφατων ερευνών, περίπου το 54% των εργαζομένων στην Ελλάδα χρησιμοποιεί ήδη εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στην εργασία του, ωστόσο λιγότεροι από τους μισούς είναι εκπαιδευμένοι για αυτό. To Vodafone Business, παραμετροποιεί τα ψηφιακά εργαλεία προκειμένου να ανταποκρίνονται ακριβώς στις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης, και διαθέτει το πλέον εξειδικευμένο προσωπικό που λειτουργεί συμβουλευτικά και καθοδηγεί τους επαγγελματίες για την υιοθέτηση ολοκληρωμένων και ασφαλών λύσεων.
Με την τεχνητή νοημοσύνη να εξελίσσεται ραγδαία, η συνεργασία με τους κατεξοχήν ειδικούς είναι κρίσιμη για την επιτυχή ενσωμάτωση και αξιοποίηση αυτής της τεχνολογίας, ώστε να προστατεύονται επαρκώς τα δεδομένα και να εφαρμόζονται αποτελεσματικά οι πολιτικές ασφαλείας της επιχείρησης. Το Microsoft 365 Copilot ξεχωρίζει ακριβώς σε αυτό το πεδίο, προσφέροντας ένα πολύ πιο ολοκληρωμένο και ασφαλές περιβάλλον σε σύγκριση με τις λύσεις Bring Your Own AI (BYOAI).
Η AI αλλάζει δραστικά την εργασία και τη ζωή
Ο Νίκος Κορωνέλλος, Vodafone Business Director, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Οι εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης αλλάζουν δραστικά την εργασία και τη ζωή όπως τις γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Το Generative AI δεν είναι απλώς ένα σύνθημα, αλλά καταλύτης για την καινοτομία, την παραγωγικότητα και την ανάπτυξη. Είτε πρόκειται για βελτιστοποίηση της επιχειρησιακής ικανότητας των εταιρειών ή τη μεγιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη, αυτή η τεχνολογία έχει τη δύναμη να αναδιαμορφώσει όλους τους κλάδους της οικονομίας και να δημιουργήσει ένα μέλλον πιο έξυπνο, πιο γρήγορο και πιο συνδεδεμένο. Στο Vodafone Business, έχουμε δεσμευτεί να βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή αυτής της επανάστασης με λύσεις αιχμής που εκτοξεύουν την ανταγωνιστικότητα και την παραγωγικότητα των εταιρικών μας πελατών, εμπλουτίζοντας τους ρόλους των εργαζόμενων με γνώμονα εκείνοι να πετυχαίνουν περισσότερα σε λιγότερο χρόνο, και να επικεντρώνονται σε εργασίες υψηλής αξίας και δημιουργικότητας.
Η επόμενη μέσα στην εξυπηρέτηση πελατών
Την επόμενη μέρα στην εξυπηρέτηση των πελατών και τη στρατηγική συνεργασία της Vodafone με τη Microsoft, περιέγραψε η Χριστίνα Παρασκευοπούλου, Head of Commercial Operations της Vodafone Ελλάδας. Συγκεκριμένα, υπογράμμισε πως τα επόμενα 10 χρόνια Vodafone και Microsoft θα επενδύσουν περί τα 1,5 δισ. δολάρια σε πελατοκεντρικές υπηρεσίες cloud και AI, ενώ παρουσίασε τον ψηφιακό βοηθό της Vodafone, τoν TOBi, ο οποίος μόνο στην Ελλάδα διεκπεραιώνει 250.000 ερωτήσεις πελατών το μήνα και επιλύει περίπου 2 στα 3 ζητήματα χωρίς να χρειάζεται να μεταβιβάσει την κλήση σε εκπρόσωπο. Όπως σημείωσε η ίδια: «Φέτος, προχωρήσαμε και στην υλοποίηση της Gen AI εκδοχής του Τobi, τον Super TOBi, η οποία βασίζεται σε τεχνολογία Μicrosoft Αzure ΟpenAI, και τα πρώτα αποτελέσματα είναι πολύ ενθαρρυντικά. Ο Super TOBi κατανοεί σε μεγαλύτερο βάθος έχει πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια απαντήσεων και μπορεί να διαχειριστεί αποτελεσματικότερα και πιο σύνθετα αιτήματα πελατών, προσφέροντας μια πιο φυσική συνομιλία, γρήγορες απαντήσεις και πιο εξατομικευμένες απαντήσεις».


Latest News

Η δημιουργία του 4ου πόλου από Prada και Versace - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
H Prada ενώνει τις δυνάμεις της με την Versace για να «χτυπήσει» LVMH, Kering, Capri - Ανοδική η πορεία της στην ελληνική αγορά

Επιμένουν στους στόχους τριετίας οι τράπεζες παρά την επίδραση Τραμπ
Η διοίκηση της Πειραιώς στη διάρκεια της ετήσιας γενικής συνέλευσης των μετόχων περιέγραψε τα νέα σενάρια για τη μείωση των επιτοκίων - Έμφαση στις νέες πηγές εσόδων από τις τράπεζες

Στα σκαριά νέα εξαγορά από την Performance Technologies - Στο ραντάρ εταιρεία AI
Μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα ο κλάδος της τεχνητής νοημοσύνης, είπε ο CEO της Performance Technologies, για να διευκρινίσει ότι ήδη γίνονται συζητήσεις με ελληνική εταιρεία AI

Οι άξονες του στρατηγικού σχεδίου της Πειραιώς ως το 2028 - Τι αποκάλυψε ο Χρ. Μεγάλου
Ο CEO της Πειραιώς αναφέρθηκε και στη συμφωνία για την απόκτηση του 90% της μητρικής εταιρείας της Εθνικής Ασφαλιστικής

Θετικοί οι οιωνοί για τα AUMs των ελληνικών τραπεζών το 2025 - Τι εκτιμά η Jefferies
Τα υπό διαχείριση κεφάλαια (AUM) αυξήθηκαν κατά 9% το πρώτο τρίμηνο - Η Jefferies και οι ελληνικές τράπεζες

THEON: Αύξηση εσόδων 61%, νέες παραγγελίες ύψους 466 εκατ. ευρώ το 2024
Ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα κατέγραψε η THEON το 2024 ενώ περαιτέρω ισχυρή ανάπτυξη προβλέπει για το 2025

Στο πλευρό 98 μαθητών και μαθητριών που φοιτούν σε σχολεία τυφλών η αλυσίδα Μασούτης
H οικογένεια της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. «αγκαλιάζει με αγάπη και ευαισθησία τα παιδιά με οπτική αναπηρία, αναλαμβάνοντας έναν ιδιαίτερο ρόλο: αυτόν του νονού και της νονάς»

Τι αλλάζει με την ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές - Οδηγός ΕΑΕΕ
Όλες οι επιχειρήσεις με ετήσιο κύκλο εργασιών άνω των 500.000 ευρώ υποχρεούνται να συνάψουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο

Εδραιώνει τη θέση της ως εργοδότης επιλογής η HELLENiQ ENERGY
Προσέλκυση ταλέντων, σύνδεση με Έλληνες του εξωτερικού και συνεργασία με κορυφαία πανεπιστήμια

Tρόφιμα πρώτης ανάγκης διένειμε σε 598 οικογένειες η PCT
Έμπρακτη στήριξη ευάλωτων οικογενειών την πασχαλινή περίοδο από την COSCO - PCT