
Η Vodafone σε ειδική εκδήλωση για τους εταιρικούς της πελάτες, παρουσίασε λύσεις Τεχνητής Νοημοσύνης, με αιχμή του δόρατος το Microsoft 365 Copilot, που ενσωματώνεται αρμονικά στο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών που προσφέρει το Vodafone Business, με επίκεντρο την επιχείρηση και τις ανάγκες της.
Στην εκδήλωση στελέχη από όλο το φάσμα της αγοράς, ενημερώθηκαν από εκπροσώπους της Vodafone και της Microsoft για την αναμόρφωση της αγοράς εργασίας από το AI και τα πολλαπλά οφέλη αυτής της τεχνολογίας για την ανταγωνιστικότητα και παραγωγικότητα ανθρώπινου δυναμικού και των οργανισμών μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα.
Στα 541 εκατ. ευρώ τα έσοδα της Vodafone Ελλάδος κατά το α’ οικονομικό εξάμηνο
Vodafone και εφαρμογές AI
Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα με στοιχεία πρόσφατων ερευνών, περίπου το 54% των εργαζομένων στην Ελλάδα χρησιμοποιεί ήδη εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στην εργασία του, ωστόσο λιγότεροι από τους μισούς είναι εκπαιδευμένοι για αυτό. To Vodafone Business, παραμετροποιεί τα ψηφιακά εργαλεία προκειμένου να ανταποκρίνονται ακριβώς στις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης, και διαθέτει το πλέον εξειδικευμένο προσωπικό που λειτουργεί συμβουλευτικά και καθοδηγεί τους επαγγελματίες για την υιοθέτηση ολοκληρωμένων και ασφαλών λύσεων.
Με την τεχνητή νοημοσύνη να εξελίσσεται ραγδαία, η συνεργασία με τους κατεξοχήν ειδικούς είναι κρίσιμη για την επιτυχή ενσωμάτωση και αξιοποίηση αυτής της τεχνολογίας, ώστε να προστατεύονται επαρκώς τα δεδομένα και να εφαρμόζονται αποτελεσματικά οι πολιτικές ασφαλείας της επιχείρησης. Το Microsoft 365 Copilot ξεχωρίζει ακριβώς σε αυτό το πεδίο, προσφέροντας ένα πολύ πιο ολοκληρωμένο και ασφαλές περιβάλλον σε σύγκριση με τις λύσεις Bring Your Own AI (BYOAI).
Η AI αλλάζει δραστικά την εργασία και τη ζωή
Ο Νίκος Κορωνέλλος, Vodafone Business Director, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Οι εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης αλλάζουν δραστικά την εργασία και τη ζωή όπως τις γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Το Generative AI δεν είναι απλώς ένα σύνθημα, αλλά καταλύτης για την καινοτομία, την παραγωγικότητα και την ανάπτυξη. Είτε πρόκειται για βελτιστοποίηση της επιχειρησιακής ικανότητας των εταιρειών ή τη μεγιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη, αυτή η τεχνολογία έχει τη δύναμη να αναδιαμορφώσει όλους τους κλάδους της οικονομίας και να δημιουργήσει ένα μέλλον πιο έξυπνο, πιο γρήγορο και πιο συνδεδεμένο. Στο Vodafone Business, έχουμε δεσμευτεί να βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή αυτής της επανάστασης με λύσεις αιχμής που εκτοξεύουν την ανταγωνιστικότητα και την παραγωγικότητα των εταιρικών μας πελατών, εμπλουτίζοντας τους ρόλους των εργαζόμενων με γνώμονα εκείνοι να πετυχαίνουν περισσότερα σε λιγότερο χρόνο, και να επικεντρώνονται σε εργασίες υψηλής αξίας και δημιουργικότητας.
Η επόμενη μέσα στην εξυπηρέτηση πελατών
Την επόμενη μέρα στην εξυπηρέτηση των πελατών και τη στρατηγική συνεργασία της Vodafone με τη Microsoft, περιέγραψε η Χριστίνα Παρασκευοπούλου, Head of Commercial Operations της Vodafone Ελλάδας. Συγκεκριμένα, υπογράμμισε πως τα επόμενα 10 χρόνια Vodafone και Microsoft θα επενδύσουν περί τα 1,5 δισ. δολάρια σε πελατοκεντρικές υπηρεσίες cloud και AI, ενώ παρουσίασε τον ψηφιακό βοηθό της Vodafone, τoν TOBi, ο οποίος μόνο στην Ελλάδα διεκπεραιώνει 250.000 ερωτήσεις πελατών το μήνα και επιλύει περίπου 2 στα 3 ζητήματα χωρίς να χρειάζεται να μεταβιβάσει την κλήση σε εκπρόσωπο. Όπως σημείωσε η ίδια: «Φέτος, προχωρήσαμε και στην υλοποίηση της Gen AI εκδοχής του Τobi, τον Super TOBi, η οποία βασίζεται σε τεχνολογία Μicrosoft Αzure ΟpenAI, και τα πρώτα αποτελέσματα είναι πολύ ενθαρρυντικά. Ο Super TOBi κατανοεί σε μεγαλύτερο βάθος έχει πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια απαντήσεων και μπορεί να διαχειριστεί αποτελεσματικότερα και πιο σύνθετα αιτήματα πελατών, προσφέροντας μια πιο φυσική συνομιλία, γρήγορες απαντήσεις και πιο εξατομικευμένες απαντήσεις».


Latest News

Εξαφανίζονται τα εκπτωτικά stickers από τα σούπερ μάρκετ - Πώς γίνονται οι προσφορές
Πώς θα αποφύγουμε τις προσφορές «μαϊμού» - Τι λένε προμηθευτές και εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ

Πώς οι τράπεζες θα μειώσουν και άλλο τα «κόκκινα δάνεια» - Το ιστορικό ρεκόρ
Κάτω από 5 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια στις τέσσερις συστημικές τράπεζες - Πότε θα επιτύχουν την απόλυτη σύγκλιση με το μέσο ευρωπαϊκό όρο

Στα 17,4 τρισ. θα εκτοξευθούν οι συναλλαγές μέσω κινητών - Τι δείχνει μελέτη
Η αξία των πληρωμών με εικονικές κάρτες, θα αυξηθεί κατά 235% έως το 2029 και θα ανέλθει στα 17,4 τρισεκατομμύρια δολάρια

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων
Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

BriQ Properties: Πώληση δύο ακινήτων στον Πύργο Αθηνών έναντι 4,23 εκατ.
Τα συγκεκριμένα ακίνητα είναι πλήρως μισθωμένα και είχαν εκτιμηθεί με συνολική αξία 4,15 εκατ. ευρώ

Frigoglass: Σύναψη σύμβασης δανείου με Kar-Tess Holding – Οι όροι
Η Kar-Tess είναι μέτοχος της εισηγμένης, ελέγχοντας τo 48,39%

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025

Βασιλάκης: Οι υποδομές κλειδί για την τουριστική ανάπτυξη της Κρήτης
«Να κάνουμε κριτική στο Δημόσιο γιατί δεν ξέρει πώς να οργανώσει διαχρονικά ακόμη και τα χρήματα από αυτοχρηματοδοτούμεν κονδύλια», είπε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Aegean Ευτύχιος Βασιλάκης

«Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης»: Προσελκύοντας αμερικανικές επενδύσεις στην Κρήτη
Στο συνέδριο μίλησαν ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ, κ. Μπρατάκος και ο γ.γ. του ελληνο-αμερικανικού εμπορικού επιμελητηρίου, κ. Κωστόπουλος

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,