Στην εξαγορά της Interpublic αναμένεται να προχωρήσει η Omnicom, σε μια συμφωνία ύψους 13 δισεκατομμυρίων δολαρίων που θα δημιουργήσει τη μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στον κόσμο σε όρους εσόδων και θα αναδιαμορφώσει την παγκόσμια βιομηχανία μάρκετινγκ.

Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, οι μέτοχοι της Interpublic θα λάβουν 0,344 μετοχές της Omnicom για κάθε μετοχή τους. Μόλις κλείσει η συναλλαγή, οι μέτοχοι της Omnicom θα ελέγχουν το 60,6% της ενοποιημένης εταιρείας και οι μέτοχοι της Interpublic θα κατέχουν το 39,4%.

Η συμφωνία έρχεται καθώς η τεχνητή νοημοσύνη προκαλεί σημαντική αναστάτωση στη βιομηχανία μάρκετινγκ, επιτρέποντας στις εταιρείες να δημιουργούν φθηνότερες, ταχύτερες και πιο στοχευμένες διαφημίσεις και αναγκάζοντας τις εταιρείες να επενδύσουν εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια για να αξιοποιήσουν την τεχνολογία.

Οι επόμενες κινήσεις της Omnicom

Η Omnicom πιστεύει ότι ο συνδυασμός με την Interpublic θα τη βοηθήσει να συγκεντρώσει πόρους για να αυξήσει τις επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη και να διατηρήσει τον κεντρικό της ρόλο στην παγκόσμια διαφημιστική επιχείρηση.

«Μέσα από αυτόν τον συνδυασμό, είμαστε έτοιμοι να επιταχύνουμε την καινοτομία και να αξιοποιήσουμε τις σημαντικές ευκαιρίες που δημιουργούν οι νέες τεχνολογίες σε αυτήν την εποχή των εκθετικών αλλαγών», δήλωσε ο John Wren, διευθύνων σύμβουλος της Omnicon. «Τώρα είναι η τέλεια στιγμή να συγκεντρώσουμε τις τεχνολογίες, τις δυνατότητες, το ταλέντο και τα γεωγραφικά μας αποτυπώματα για να φέρουμε στους πελάτες μας ανώτερα αποτελέσματα, βασισμένα στα δεδομένα».

Ο συνδυασμένος όμιλος των ΗΠΑ — ο οποίος απέφερε έσοδα 25,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως το 2023 — θα είναι μεγαλύτερος από τη γαλλική Publicis και τη βρετανική WPP, τις επόμενες μεγαλύτερες εταιρείες χαρτοφυλακίου στον κλάδο με βάση τα καθαρά έσοδα.

Η συναλλαγή αναμένεται να αποφέρει ετήσια εξοικονόμηση κόστους 750 εκατ. $. Ο Wren της Omnicom θα παραμείνει πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος. Ο Philippe Krakowsky, επικεφαλής της Interpublic, θα γίνει συμπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος των συνδυασμένων ομάδων.

Η Interpublic και η Omnicom κατέχουν η καθεμία ένα ποικίλο χαρτοφυλάκιο παγκόσμιων διαφημιστικών, μάρκετινγκ και πρακτορείων δημοσίων σχέσεων, συμπεριλαμβανομένων των McCann, FCB και Mediabrands υπό την Interpublic και BBDO και TBWA υπό την Omnicom.

Δεδομένης της επικάλυψης των περιουσιακών στοιχείων μεταξύ των δύο εταιρειών, ο συνδυασμός είναι πιθανό να προσελκύσει αντιμονοπωλιακό έλεγχο.

Η Omnicom και η Interpublic δήλωσαν ότι αναμένουν να κλείσουν τη συναλλαγή τους το δεύτερο εξάμηνο του 2025. Η νέα εταιρεία θα εισαχθεί στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Συνολικά, οι εταιρείες δημιούργησαν προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων ύψους 3,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023, κατανεμημένα κατά 57 % στις ΗΠΑ και στα υπόλοιπα διεθνώς. Και οι δύο εταιρείες θα διατηρήσουν τα τρέχοντα τριμηνιαία μερίσματά τους μέχρι το κλείσιμο της συμφωνίας. Η Omnicom είπε ότι θα εξαγοράσει επίσης μετοχές και θα πραγματοποιήσει άλλες εξαγορές.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Polestar: Αυξημένες πωλήσεις αναφέρει η σουηδική εταιρεία EV
Green |

Αυξημένες πωλήσεις αναφέρει η σουηδική Polestar

Αυξημένες λιανικές πωλήσεις και παραγγελιες για το τέταρτο τρίμηνο ανακοίνωσε την Πέμπτη η σουηδική Polestar, αυξάνοντας την αισιοδοξία των νευρικών επενδυτών σχετικά με τη ζήτηση για τα μοντέλα υψηλότερων τιμών του σουηδικού κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων (EV). Η εταιρεία ανακοίνωσε λιανικές πωλήσεις 12.256 για το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ,έναντι 11.640 κατα το ίδιο διάστημα του […]