Οι εργαζόμενοι της Volkswagen ετοιμάζονται να εγκαταλείψουν τις εργασίες τους για δεύτερη φορά αυτόν τον μήνα τη Δευτέρα (9 Δεκεμβρίου), καθώς η ηγεσία και οι συνδικαλιστές εισέρχονται σε έναν τέταρτο γύρο συνομιλιών, με επίκεντρο τις επώδυνες περικοπές στην ομώνυμη μάρκα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Οι λεγόμενες προειδοποιητικές απεργίες αυξάνουν την πίεση στη VW να σπάσει το αδιέξοδο.
Volkswagen: Ο CEO λέει στους εργαζόμενους ότι το σχέδιο μείωσης του κόστους δεν είναι αρκετό
Σχεδόν 100.000 εργαζόμενοι εγκατέλειψαν τις θέσεις τους την περασμένη εβδομάδα αφού η διοίκηση απέρριψε πρόταση του συνδικάτου για μείωση των πληρωμών μερισμάτων και περικοπή ορισμένων μπόνους. Η επικεφαλής του συμβουλίου επιχείρησης του συνδικάτου Ντανιέλα Καβάλο είπε ότι οι συνομιλίες της Δευτέρας «είναι πιθανό να καθορίσουν τον δρόμο προς τα εμπρός: συμβιβασμό ή κλιμάκωση», αναφέρει το Bloomberg.
Ανένδοτη η διοίκηση της Volkswagen
Όμως ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen AG, Όλιβερ Μπλούμε, είπε πριν μερικές ημέρες στους εργαζόμενους ότι οι προτάσεις του συνδικάτου για μείωση του κόστους αποτελούν σημείο εκκίνησης για διαπραγματεύσεις, αλλά δεν φτάνουν αρκετά μακριά για να αντιμετωπίσουν το πλήγμα που έχει υποστεί η ανταγωνιστικότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
«Εμείς, η διοίκηση, δεν λειτουργούμε σε έναν κόσμο φαντασίας», είπε ο Μπλούμε σε χιλιάδες εργάτες που συγκεντρώθηκαν στο Wolfsburg. «Λαμβάνουμε αποφάσεις σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Ανησυχούμε για το μέλλον της εταιρείας μας».
Το αδιέξοδο και οι απεργίες είναι δαπανηρές για τη Volkswagen, η οποία αγωνίζεται να αντιμετωπίσει το υψηλότερο λειτουργικό κόστος, την πτώση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα και τον εντεινόμενο ανταγωνισμό από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Δύο ώρες διακοπής παραγωγής σε τέσσερις γραμμές συναρμολόγησης στο κύριο εργοστάσιο της VW στο Wolfsburg μεταφράζεται σε απώλεια περίπου 400 έως 600 οχημάτων.
Η εταιρική δομή της Volkswagen δίνει στους εργαζομένους ισχυρή φωνή στις βασικές αποφάσεις, δυσκολεύοντας τη διοίκηση να προχωρήσει σε επώδυνες περικοπές κόστους. Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων καταλαμβάνουν τις μισές από τις θέσεις του εποπτικού συμβουλίου της εταιρείας, ενώ η πολιτεία της VW, η Κάτω Σαξονία, κατέχει δύο επιπλέον έδρες.
Latest News
Γυρίζουν την πλάτη στην Καλιφόρνια οι ασφαλιστικές εταιρείες - Η φωτιά θα επιδεινώσει το πρόβλημα
Πολλές ασφαλιστικές εταιρείες διέκοψαν την κάλυψη σε περιοχές της Καλιφόρνια μετά τις πυρκαγιές του 2017 και του 2018
«Ψήνεται» mega deal στην μόδα - Η Prada φλερτάρει με την Versace
Τι θα σημαίνει για την αγορά πολυτελείας η συμφωνία Prada με Versace - Γιατί «κόπηκε» η συμφωνία με την Tapestry και την Coach
Η Ινδία θα... πληρώσει - Οι παγκόσμιες εταιρείες αλκοόλ απαιτούν 466 εκατομμύρια δολάρια
Diageo, η Pernod Ricard και η Carlsberg, ανάμεσα στις επιχειρήσεις που ζητούν τις οφειλές από την Ινδία - Ο ρόλος της κατανάλωσης
Ποιες αναδείχθηκαν οι καλύτερες πόλεις για να ζεις το 2024 - Η θέση της Αθήνας
Στις 25 καλύτερες πόλεις του κόσμου για να ζει κανείς συμπεριλήφθηκε και η Αθήνα για το 2024 - Ποιες είναι οι χειρότερες στη λίστα
Η διώρυγα των «στεναγμών» - Ο Τραμπ ανεβάζει το θερμόμετρο για τον Παναμά [γράφημα]
Ο εκλεγμένος πρόεδρος Τραμπ μεταξύ άλλων κάνει λόγο για σημαντική αύξηση της επιρροής της Κίνας στη διώρυγα του Παναμά
Ολική ανατροπή στην αυτοκινητοβιομηχανία - Επί ποδός για τους δασμούς Τραμπ
Καμπανάκι στην αυτοκινητοβιομηχανία - Κίνδυνος να καταστούν ακριβά πολλά ανταλλακτικά αυτοκινήτων που παράγονται σε αγορές χαμηλού κόστους
Δεν φταίνε οι φόροι για τα αυξημένα δίδακτρα στα ιδιωτικά
Οι μη ακαδημαϊκές δραστηριότητες από το πιάνο μέχρι το πόλο έχουν λάβει μεγάλες επενδύσεις στην ιδιωτική εκπαίδευση
Η σιωπή της Shein δεν βοηθά στην πολυπόθητη IPO - Τι συνέβη στην ακρόαση στο Λονδίνο
Εάν λάβει την έγκριση, η Shein σκοπεύει να εισαχθεί στο Λονδίνο το πρώτο εξάμηνο του έτους, με την IPO να ολοκληρώνεται και πριν το Πάσχα
Γιατί μια εξαγορά της Γροιλανδίας από τις ΗΠΑ θα ήταν η συμφωνία του αιώνα
Από τότε που ο Τόμας Τζέφερσον αγόρασε τη Λουιζιάνα το 1803 μέχρι την αγορά της Αλάσκας από τους Ρώσους στο σήμερα - Ποια τα οφέλη για τους Γροιλανδούς
Πέρασε το τεστ ο Μιλέι: Η Αργεντινή πλήρωσε 4,3 δισ. στους κατόχους ομολόγων
Παρά την πληρωμή η Αργεντινή έχει σημαντικές προκλήσεις μπροστά της - Οι επόμενες κινήσεις του Χαβιέ Μιλέι