Δυο νέες σύγχρονες μονάδες προστέθηκαν στο στόλο των ρυμουλκών της χώρας μας το τελευταίο διάστημα σύμφωνα με την Ελληνική Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών, Ναυαγοσωστικών, Αντιρρυπαντικών και Πλοίων Υποστήριξης Υπεράκτιων Εγκαταστάσεων.
Η ένωση των Ρυμουλκών με ανακοίνωση της αναφέρει ότι η εταιρεία μέλος της ΜΑΡΣ, απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα. Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο ρυμουλκό διαθέτει εξειδικευμένο εξοπλισμό για την ασφαλή εκτέλεση ρυμουλκήσεων σε εγκαταστάσεις μεταφοράς και αποθήκευσης υγραερίου, σύμφωνα με τα πρότυπα της Διεθνούς Ένωσης Διαχειριστών Πλοίων και Εγκαταστάσεων Αερίου (SIGTTO). Επίσης μία ακόμη εταιρεία η SVS απέκτησε πολύ πρόσφατα νεότευκτο ρυμουλκό SVSI.
Ο Πρόεδρος της Ένωσης κ. Παύλος Ξηραδάκης τόνισε μεταξύ άλλων ότι η αγορά των νέων ρυμουλκών αποτελεί συνέχεια μια σειράς επενδύσεων που έχουν πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού του κλάδου μας.
«Είναι σημαντικό ότι με αφορμή το Π.Δ. 83/2022 έχουμε πλέον στην Ελλάδα σύγχρονα ρυμουλκά που ποτέ μέχρι τώρα δεν υπήρξαν στην χώρα μας» τονίζει ο κ. Ξηραδάκης και προσθέτει ότι «με βάση τη νέα νομοθεσία, έγιναν επενδύσεις από το σύνολο των εταιρειών ρυμούλκησης, και όχι από μια μόνο εταιρεία. Είναι σημαντικό το γεγονός ότι ο αριθμός των απασχολούμενων ρυμουλκών αυξήθηκε με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι θέσεις εργασίες. Είναι σημαντικό ότι σύγχρονα ρυμουλκά υπάρχουν πλέον στα περισσότερα λιμάνια και όχι μόνο στα μεγάλα, αυξάνοντας έτσι την ασφάλεια στις λιμενικές εγκαταστάσεις και τα πλοία που εξυπηρετούνται σε αυτές. Είναι σημαντικό ότι πλέον οι ναυτικοί μπορούν να εργάζονται με ασφάλεια μέσα στα ρυμουλκά και όχι να κινδυνεύουν». Κλείνοντας ο κ. Ξηραδάκης υπογραμμίζει «ότι ο δρόμος του εκσυγχρονισμού και της ασφάλειας στον κλάδο των ρυμουλκών αποτελεί μια πραγματικότητα. Η επί δεκαετίες απαράδεκτη, ακόμη και επικίνδυνη, παροχή υπηρεσιών ρυμούλκησης, προς όφελος συντεχνιακών συμφερόντων, έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Η προσπάθεια που συνεχίζουν να καταβάλουν τα συμφέροντα αυτά προκειμένου κατ’ ουσίαν να καταργήσουν το ΠΔ 83/2022 και τη νέα εποχή στις ρυμουλκήσεις που αυτό έφερε, επαναφέροντας συνθήκες Μεσαίωνα στον χώρο μας, είναι καταδικασμένη σε οικτρή αποτυχία. Εξάλλου, τα ίδια τα γεγονότα, σε κάθε επίπεδο, τους διαψεύδουν πλέον καθημερινά».
Latest News
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Οι προτεραιότητες και οι στόχοι του υπουργείου Ναυτιλίας
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από σημαντικές προκλήσεις και δύσκολες γεωπολιτικές συγκυρίες, η ελληνική ναυτιλία παραμένει η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου
Οι νέες προκλήσεις για την ελληνική ναυτιλία
Η «πράσινη μετάβαση», οι επενδυτικές ανάγκες και η υιοθέτηση ρεαλιστικών λύσεων για τη βιωσιμότητα στην ελληνική και διεθνή ναυτιλία
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό