
Δυο νέες σύγχρονες μονάδες προστέθηκαν στο στόλο των ρυμουλκών της χώρας μας το τελευταίο διάστημα σύμφωνα με την Ελληνική Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών, Ναυαγοσωστικών, Αντιρρυπαντικών και Πλοίων Υποστήριξης Υπεράκτιων Εγκαταστάσεων.
Η ένωση των Ρυμουλκών με ανακοίνωση της αναφέρει ότι η εταιρεία μέλος της ΜΑΡΣ, απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα. Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο ρυμουλκό διαθέτει εξειδικευμένο εξοπλισμό για την ασφαλή εκτέλεση ρυμουλκήσεων σε εγκαταστάσεις μεταφοράς και αποθήκευσης υγραερίου, σύμφωνα με τα πρότυπα της Διεθνούς Ένωσης Διαχειριστών Πλοίων και Εγκαταστάσεων Αερίου (SIGTTO). Επίσης μία ακόμη εταιρεία η SVS απέκτησε πολύ πρόσφατα νεότευκτο ρυμουλκό SVSI.
Ο Πρόεδρος της Ένωσης κ. Παύλος Ξηραδάκης τόνισε μεταξύ άλλων ότι η αγορά των νέων ρυμουλκών αποτελεί συνέχεια μια σειράς επενδύσεων που έχουν πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού του κλάδου μας.
«Είναι σημαντικό ότι με αφορμή το Π.Δ. 83/2022 έχουμε πλέον στην Ελλάδα σύγχρονα ρυμουλκά που ποτέ μέχρι τώρα δεν υπήρξαν στην χώρα μας» τονίζει ο κ. Ξηραδάκης και προσθέτει ότι «με βάση τη νέα νομοθεσία, έγιναν επενδύσεις από το σύνολο των εταιρειών ρυμούλκησης, και όχι από μια μόνο εταιρεία. Είναι σημαντικό το γεγονός ότι ο αριθμός των απασχολούμενων ρυμουλκών αυξήθηκε με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι θέσεις εργασίες. Είναι σημαντικό ότι σύγχρονα ρυμουλκά υπάρχουν πλέον στα περισσότερα λιμάνια και όχι μόνο στα μεγάλα, αυξάνοντας έτσι την ασφάλεια στις λιμενικές εγκαταστάσεις και τα πλοία που εξυπηρετούνται σε αυτές. Είναι σημαντικό ότι πλέον οι ναυτικοί μπορούν να εργάζονται με ασφάλεια μέσα στα ρυμουλκά και όχι να κινδυνεύουν». Κλείνοντας ο κ. Ξηραδάκης υπογραμμίζει «ότι ο δρόμος του εκσυγχρονισμού και της ασφάλειας στον κλάδο των ρυμουλκών αποτελεί μια πραγματικότητα. Η επί δεκαετίες απαράδεκτη, ακόμη και επικίνδυνη, παροχή υπηρεσιών ρυμούλκησης, προς όφελος συντεχνιακών συμφερόντων, έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Η προσπάθεια που συνεχίζουν να καταβάλουν τα συμφέροντα αυτά προκειμένου κατ’ ουσίαν να καταργήσουν το ΠΔ 83/2022 και τη νέα εποχή στις ρυμουλκήσεις που αυτό έφερε, επαναφέροντας συνθήκες Μεσαίωνα στον χώρο μας, είναι καταδικασμένη σε οικτρή αποτυχία. Εξάλλου, τα ίδια τα γεγονότα, σε κάθε επίπεδο, τους διαψεύδουν πλέον καθημερινά».


Latest News

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί