![Ελληνικό: Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/12/111-1.png)
Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) για την κατασκευή και λειτουργία του έργου «Κτιριακό συγκρότημα τουρισμού – αναψυχής “INTEGRATED RESORT COMPLEX ELLINIKOU” στη Ζώνη Εκμετάλλευσης Α-A1.2 του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά». Ένα έργο της κοινοπραξίας Hard Rock International – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, που μαζί με τα υπόλοιπα στο Ελληνικό θα αλλάξει την τουριστική εικόνα της πρωτεύουσας.
Ακίνητα: Οι 10 επενδυτικές ευκαιρίες στο ελληνικό real estate [πίνακας]
Σύμφωνα με την ΣΜΠΕ το «INTEGRATED RESORT COMPLEX ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» συνδυάζει πολυτελές Ξενοδοχείο 5 αστέρων, Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο υψηλών προδιαγραφών, υπερσύγχρονο Χώρο Ψυχαγωγίας / Άθλησης / Συνάθροισης κοινού, παροχές Εστίασης (εστιατόρια, café, bar), , Καζίνo, συγκρότημα SPA και Πισίνας και καταστήματα λιανικής πώλησης.
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής, αξιοποιώντας το εξαιρετικό κλίμα της Αττικής και παρέχοντας ειδικά διαμορφωμένους εξωτερικούς χώρους. O σχεδιασμός του έργου διακρίνεται για:
· τις πρωτοποριακές αρχιτεκτονικές συνθετικές αρχές που το διέπουν
· την ασφαλή και σύγχρονη κατασκευή
· την ασφαλή λειτουργία του
· τη φιλική προς το περιβάλλον συμπεριφορά του
· τη φιλική προς τους χρήστες του συμπεριφορά του
Τοπόσημο της ευρύτερης περιοχές
Το έργο αυτό έχει ως στόχο να αποτελέσει ένα τοπόσημο της ευρύτερης περιοχής του αστικού ιστού και να προσφέρει μία αξιόλογη εμπειρία αναψυχής και πολιτισμού, τονίζει η ΣΜΠΕ. Η ανάπτυξη του «INTEGRATED RESORT COMPLEX ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» (IRC Ελληνικού) προορίζεται να αποτελέσει ένα πρωτοποριακό τουριστικό «προϊόν» αναψυχής, με στόχο να συμβάλει σε μία εμπειρία που θα προωθήσει ολόκληρη την ανάπτυξη του Μητροπολιτικού Πόλου, ώστε να γίνει ένας από τους πρωταρχικούς προορισμούς τόσο για τους Αθηναίους, όσο και για τους τουρίστες. Το συνολικό κτιριακό συγκρότημα διακρίνεται σε δύο κύριες ογκοπλαστικές ενότητες: τη Βάση (Podium) και τον Πύργο. Ο Πύργος επίσης διακρίνεται σε τρεις επιμέρους ογκοπλαστικές ενότητες, με βάση, κορμό και στέψη.
Ο σχεδιασμός
Στον Πύργο χωροθετούνται οι κύριες ξενοδοχειακές λειτουργίες και στη Βάση (Podium) όλες οι υπόλοιπες λειτουργίες. Οι ποικίλοι υπαίθριοι χώροι, οι προσβάσεις, τα λειτουργικά δώματα, οι κήποι και το υδάτινο στοιχείο συμπληρώνουν την αρχιτεκτονική και λειτουργική σύνθεση και συναποτελούν στοιχεία του ευρύτερου αρχιτεκτονικού σχεδιασμού του έργου.
Ο αρχιτεκτονικός και ο κυκλοφοριακός σχεδιασμός σέβονται το περιφερειακό και το τοπικό κυκλοφοριακό πλαίσιο, επιτυγχάνοντας αποτελεσματικότητα της κυκλοφορίας και του τρόπου προσέγγισης. Ο σχεδιασμός και η σήμανση, όπως αναφέρει η ΣΜΠΕ, επιτυγχάνουν σαφείς κατευθυντήριες ρυθμίσεις, για την πρόσβαση, τη στάθμευση και την αποχώρηση, που αποτελούν πρωταρχικό ζήτημα για την εύρυθμη λειτουργία του κτιριακού συγκροτήματος.
Η έκταση καλύπτεται εξωτερικά από το κύριο οδικό δίκτυο της Αττικής, που περιλαμβάνει δύο βασικούς άξονες της περιοχής, τη Λεωφόρο Ποσειδώνος και τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης. Δημιουργείται για την εξυπηρέτηση του Μητροπολιτικού Πόλου εσωτερικό δίκτυο με τρεις βασικούς άξονες κάθετους στις δύο βασικές αρτηρίες πρόσβασης (κατεύθυνση ανατολή – δύση), ενός άξονα στην κατεύθυνση βορρά νότου, ενός άξονα στο παραλιακό μέτωπο και μιας περιφερειακής οδού γύρω από τις εγκαταστάσεις του κανόε-καγιάκ.
Ο σχεδιασμός και η φύτευση των υπαίθριων χώρων έλαβε υπόψη της την ανάλυση και την προσαρμογή στην χλωρίδα της Αττικής γης, του παράκτιου Σαρωνικού μετώπου, καθώς και της περιοχής του Μητροπολιτικού Πόλου του Ελληνικού. Η παλέτα φύτευσης αποτελείται από είδη με χαμηλές υδατικές ανάγκες, δοκιμασμένης αντοχής στο μικροκλίμα της περιοχής μελέτης και τις συνθήκες γειτνίασης με τη θάλασσα. Δίνεται έμφαση στη δημιουργία και συντήρηση σε καλή κατάσταση χώρων πρασίνου.
Η επιλογή αυτή στοχεύει στη δημιουργία και διατήρηση αναβαθμισμένου αισθητικά περιβάλλοντος, με βελτιωμένο μικροκλίμα και καλές συνθήκες για την υγεία των εργαζομένων και των επισκεπτών. Η εξοικονόμηση και η προστασία των υδατικών πόρων αποτελεί προτεραιότητα τόσο στον σχεδιασμό όσο και στη λειτουργία και διαχείριση του έργου.
Οι επιλογές εξοπλισμού χαμηλής κατανάλωσης, η αξιοποίηση για την άρδευση νερού που θα προέρχεται από την τριτογενή επεξεργασία λυμάτων του κεντρικού συστήματος επεξεργασίας του Ελληνικού, σε συνδυασμό με την εφαρμογή αποτελεσματικών ελέγχων και συντήρησης συμβάλουν στον περιορισμό της κατανάλωσης. Αναφορικά με τα απόβλητα, δίνεται έμφαση στη δραστική μείωση της παραγωγής, την επαναχρησιμοποίηση και την ανακύκλωση. Για τα ρεύματα ειδικών αποβλήτων προβλέπεται η διαχείρισή τους σε συνεργασία με σχετικά συλλογικά συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισής τους. Ο αριθμός των εργαζομένων στο σύνολο του έργου θα ανέρχεται περίπου στους 2.300, των χρηστών περίπου στους 1.120, ενώ των επισκεπτών στους 10.000 ανά εκδήλωση (για περίπου 80 εκδηλώσεις ετησίως).
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Από το Σαρακήνικο μέχρι τη Σαντορίνη: Οι 5 πληγές που γεννούν πολεοδομικές αυθαιρεσίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/sarakiniko05-600x400.jpg)
Σαρακήνικο, Σαντορίνη, Μύκονος: Οι 5 πληγές που γεννούν πολεοδομικές αυθαιρεσίες
Οι χρόνιες πολεοδομικές ασθένειες αναδεικνύονται από τις υποθέσεις δόμησης στο Σαρακήνικο, τη Σαντορίνη και τη Μύκονο - Ειδική σύσκεψη στο Μαξίμου εντός της εβδομάδας
![Μετρό: Τέλη του 2025 θα φτάσει στον Ευαγγελισμό ο μετροπόντικας της νέας γραμμής](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/metropontikas2_grammi4_avax-600x400.jpeg)
Πώς προχωράει η γραμμή 4 του Μετρό - Πότε φτάνει στον Ευαγγελισμό ο μετροπόντικας
Σε εξέλιξη βρίσκεται η κατασκευή της νέας γραμμής του Μετρό της Αθήνας, η οποία πρόκειται να καλύψει μία μεγάλη έκταση περιοχών
![ΣΔΙΤ: Έγκριση υλοποίησης μονάδων ολοκληρωμένης ανακύκλωσης και ανάκτησης αποβλήτων σε Κω και Κάλυμνο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/recycle-600x450.jpg)
«Πράσινο φως» μονάδων ανακύκλωσης και ανάκτησης αποβλήτων σε Κω και Κάλυμνο
Τι αποφάσισε η αρμόδια Διυπουργική Επιτροπή ΣΔΙΤ
![Αλέξανδρος Εξάρχου: Στο ραντάρ της Aktor εξαγορές – Ενδιαφέρον από funds για το επενδυτικό πρόγραμμα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Alexandros_Exarchou_aktor-600x400.jpg)
Εξάρχου: Στο ραντάρ της Aktor εξαγορές – Ενδιαφέρον από funds για τις επενδύσεις του ομίλου
Ο Αλέξανδρος Εξάρχου πρόεδρος και CEO της Aktor τόνισε το ενδιαφέρον του ομίλου για εξαγορές στον τομέα των παραχωρήσεων
![Υπουργείο Υποδομών: Τέλη Νοεμβρίου παραδίδεται ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος – Οι συμπληρωματικές εργασίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/patra-pyrgos-dromos-1-600x369.jpg)
Υπουργείο Υποδομών: Τέλη Νοεμβρίου παραδίδεται ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα - Πύργος
Οι συμπληρωματικές εργασίες κοστολογούνται στα 72,5 εκατ. ευρώ
![ΕΥΔΑΠ – Δήμος Σπάτων: Επεσαν οι υπογραφές για το Δίκτυο Αποχέτευσης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/unnamed-35-600x400.jpg)
Αποκτά δίκτυο αποχέτευσης ο Δήμος Σπάτων - Επεσαν οι υπογραφές
H κατασκευή του δικτύου αποχέτευσης στον Δήμο Σπάτων-Αρτέμιδος από την ΕΥΔΑΠ έχει συμβατικό προϋπολογισμό 55,3 εκατ. ευρώ
![ΑLUMIL: Εκτίμηση για τζίρο 450 εκατ. ευρώ, πάνω από τις αρχικές προβλέψεις](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/Δελτίο-Τύπου_ALUMIL_Κεντρική-Φωτογραφία-600x414.jpg)
ΑLUMIL: Εκτίμηση για τζίρο 450 εκατ. ευρώ, πάνω από τις αρχικές προβλέψεις
Η ALUMIL εγκαινίασε το νέο της βαφείο ενισχύοντας τη συνολική παραγωγική της ικανότητα και επιταχύνει τους χρόνους εξυπηρέτησης πελατών
![Ρυθμιστικό σχέδιο Αθήνας – Αττικής: Πώς θα αναπτυχθεί η πρωτεύουσα έως το 2035](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/Hellinikon-1024x401-1-600x235.jpg)
Η Αθήνα την επόμενη 10ετία – Η νέα πόλη των 30.000 κατοίκων και η επέκταση του Μετρό στον Μητροπολιτικό Πόλο του Ελληνικού
Με επίκεντρο τον πόλο του Ελληνικού το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας – Αττικής
![Daniel και Elias: Προχωράνε τα έργα αποκατάστασης 1,25 δισ. ευρώ σε Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/kakokairia-karditsa-2-1-600x400.jpg)
Daniel και Elias: Προχωράνε τα έργα αποκατάστασης 1,25 δισ. ευρώ σε Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα
Τις αποφάσεις για τα έργα αποκατάστασης των ζημιών σε οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο από τις κακοκαιρίες Daniel και Elias υπέγραψε η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών
![Υπερταμείο: Στο «σφυρί» 110 παλιά μηχανήματα των ΕΑΣ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/03/pyrkal-600x309.jpg)
Από δράπανα μέχρι τόρνους – Στο σφυρί 110 παλιά μηχανήματα των ΕΑΣ
Το Υπερταμείο για τις ανάγκες ανάπτυξης του κυβερνητικού πάρκου στον Υμηττό βγάζει σε ηλεκτρονική δημοπρασία αποχαρακτηρισμένο εξοπλισμό των ΕΑΣ (πρώην ΠΥΡΚΑΛ)