
Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) για την κατασκευή και λειτουργία του έργου «Κτιριακό συγκρότημα τουρισμού – αναψυχής “INTEGRATED RESORT COMPLEX ELLINIKOU” στη Ζώνη Εκμετάλλευσης Α-A1.2 του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά». Ένα έργο της κοινοπραξίας Hard Rock International – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, που μαζί με τα υπόλοιπα στο Ελληνικό θα αλλάξει την τουριστική εικόνα της πρωτεύουσας.
Ακίνητα: Οι 10 επενδυτικές ευκαιρίες στο ελληνικό real estate [πίνακας]
Σύμφωνα με την ΣΜΠΕ το «INTEGRATED RESORT COMPLEX ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» συνδυάζει πολυτελές Ξενοδοχείο 5 αστέρων, Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο υψηλών προδιαγραφών, υπερσύγχρονο Χώρο Ψυχαγωγίας / Άθλησης / Συνάθροισης κοινού, παροχές Εστίασης (εστιατόρια, café, bar), , Καζίνo, συγκρότημα SPA και Πισίνας και καταστήματα λιανικής πώλησης.
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής, αξιοποιώντας το εξαιρετικό κλίμα της Αττικής και παρέχοντας ειδικά διαμορφωμένους εξωτερικούς χώρους. O σχεδιασμός του έργου διακρίνεται για:
· τις πρωτοποριακές αρχιτεκτονικές συνθετικές αρχές που το διέπουν
· την ασφαλή και σύγχρονη κατασκευή
· την ασφαλή λειτουργία του
· τη φιλική προς το περιβάλλον συμπεριφορά του
· τη φιλική προς τους χρήστες του συμπεριφορά του
Τοπόσημο της ευρύτερης περιοχές
Το έργο αυτό έχει ως στόχο να αποτελέσει ένα τοπόσημο της ευρύτερης περιοχής του αστικού ιστού και να προσφέρει μία αξιόλογη εμπειρία αναψυχής και πολιτισμού, τονίζει η ΣΜΠΕ. Η ανάπτυξη του «INTEGRATED RESORT COMPLEX ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» (IRC Ελληνικού) προορίζεται να αποτελέσει ένα πρωτοποριακό τουριστικό «προϊόν» αναψυχής, με στόχο να συμβάλει σε μία εμπειρία που θα προωθήσει ολόκληρη την ανάπτυξη του Μητροπολιτικού Πόλου, ώστε να γίνει ένας από τους πρωταρχικούς προορισμούς τόσο για τους Αθηναίους, όσο και για τους τουρίστες. Το συνολικό κτιριακό συγκρότημα διακρίνεται σε δύο κύριες ογκοπλαστικές ενότητες: τη Βάση (Podium) και τον Πύργο. Ο Πύργος επίσης διακρίνεται σε τρεις επιμέρους ογκοπλαστικές ενότητες, με βάση, κορμό και στέψη.
Ο σχεδιασμός
Στον Πύργο χωροθετούνται οι κύριες ξενοδοχειακές λειτουργίες και στη Βάση (Podium) όλες οι υπόλοιπες λειτουργίες. Οι ποικίλοι υπαίθριοι χώροι, οι προσβάσεις, τα λειτουργικά δώματα, οι κήποι και το υδάτινο στοιχείο συμπληρώνουν την αρχιτεκτονική και λειτουργική σύνθεση και συναποτελούν στοιχεία του ευρύτερου αρχιτεκτονικού σχεδιασμού του έργου.
Ο αρχιτεκτονικός και ο κυκλοφοριακός σχεδιασμός σέβονται το περιφερειακό και το τοπικό κυκλοφοριακό πλαίσιο, επιτυγχάνοντας αποτελεσματικότητα της κυκλοφορίας και του τρόπου προσέγγισης. Ο σχεδιασμός και η σήμανση, όπως αναφέρει η ΣΜΠΕ, επιτυγχάνουν σαφείς κατευθυντήριες ρυθμίσεις, για την πρόσβαση, τη στάθμευση και την αποχώρηση, που αποτελούν πρωταρχικό ζήτημα για την εύρυθμη λειτουργία του κτιριακού συγκροτήματος.
Η έκταση καλύπτεται εξωτερικά από το κύριο οδικό δίκτυο της Αττικής, που περιλαμβάνει δύο βασικούς άξονες της περιοχής, τη Λεωφόρο Ποσειδώνος και τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης. Δημιουργείται για την εξυπηρέτηση του Μητροπολιτικού Πόλου εσωτερικό δίκτυο με τρεις βασικούς άξονες κάθετους στις δύο βασικές αρτηρίες πρόσβασης (κατεύθυνση ανατολή – δύση), ενός άξονα στην κατεύθυνση βορρά νότου, ενός άξονα στο παραλιακό μέτωπο και μιας περιφερειακής οδού γύρω από τις εγκαταστάσεις του κανόε-καγιάκ.
Ο σχεδιασμός και η φύτευση των υπαίθριων χώρων έλαβε υπόψη της την ανάλυση και την προσαρμογή στην χλωρίδα της Αττικής γης, του παράκτιου Σαρωνικού μετώπου, καθώς και της περιοχής του Μητροπολιτικού Πόλου του Ελληνικού. Η παλέτα φύτευσης αποτελείται από είδη με χαμηλές υδατικές ανάγκες, δοκιμασμένης αντοχής στο μικροκλίμα της περιοχής μελέτης και τις συνθήκες γειτνίασης με τη θάλασσα. Δίνεται έμφαση στη δημιουργία και συντήρηση σε καλή κατάσταση χώρων πρασίνου.
Η επιλογή αυτή στοχεύει στη δημιουργία και διατήρηση αναβαθμισμένου αισθητικά περιβάλλοντος, με βελτιωμένο μικροκλίμα και καλές συνθήκες για την υγεία των εργαζομένων και των επισκεπτών. Η εξοικονόμηση και η προστασία των υδατικών πόρων αποτελεί προτεραιότητα τόσο στον σχεδιασμό όσο και στη λειτουργία και διαχείριση του έργου.
Οι επιλογές εξοπλισμού χαμηλής κατανάλωσης, η αξιοποίηση για την άρδευση νερού που θα προέρχεται από την τριτογενή επεξεργασία λυμάτων του κεντρικού συστήματος επεξεργασίας του Ελληνικού, σε συνδυασμό με την εφαρμογή αποτελεσματικών ελέγχων και συντήρησης συμβάλουν στον περιορισμό της κατανάλωσης. Αναφορικά με τα απόβλητα, δίνεται έμφαση στη δραστική μείωση της παραγωγής, την επαναχρησιμοποίηση και την ανακύκλωση. Για τα ρεύματα ειδικών αποβλήτων προβλέπεται η διαχείρισή τους σε συνεργασία με σχετικά συλλογικά συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισής τους. Ο αριθμός των εργαζομένων στο σύνολο του έργου θα ανέρχεται περίπου στους 2.300, των χρηστών περίπου στους 1.120, ενώ των επισκεπτών στους 10.000 ανά εκδήλωση (για περίπου 80 εκδηλώσεις ετησίως).


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με τους 40άρηδες Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA