Τους βασικούς στόχους του στρατηγικού σχεδίου 2025 – 2027 που θέτει το Υπερταμείο παρουσίασαν ο CEO Γρηγόρης Δημητριάδης και τα μέλη της διοίκησης.
Ο κ. Δημητριάδης έθεσε ως στόχο στο τέλος της τριετίας την αύξηση κατά 35% της λειτουργικής κερδοφορίας στα 114 εκατ. ευρώ αλλά και της απόδοσης των περιουσιακών στοιχείων στο 3,4% από 2,5%.
Χατζηδάκης: Πέντε κρίσιμες αλλαγές στο Υπερταμείο
Ταυτόχρονα έκανε γνωστό με αφορμή τη λήξη της θητείας του ότι θα θέσει ξανά υποψηφιος για την επόμενη διοίκηση.
Το νέο Εθνικό Επενδυτικό Ταμείο
Το Υπερταμείο προχωρά επίσης και στη σύσταση του νέου Εθνικού Επενδυτικού Ταμείου.
Ο κ. Δημητριάδης έκανε γνωστό ότι την άνοιξη του 2025 θα είναι έτοιμο το ταμείο θα λειτουργεί ως θυγατρική με ξεχωριστό ΔΣ και αρχικό κεφάλαιο 303 εκατ. ευρώ.
Στο δεύτερο εξάμηνο του 2025 θα ξεκινήσει την επενδυτική του δραστηριότητα ως μέτροχος μειοψηφίας σε επτά με 10 επενδυτικά projects, όπως εκτίμησε ο CEΟ.
Στο ΧΑ οι κεντρικές αγορές
Στους στόχους του στρατηγικού σχεδίου το Υπερταμείο έχει θέσει την συγχώνευση των κεντρικών αγορών της Αθήνας (ΟΚΑΑ) και της Θεσσαλονίκης (ΚΑΘ).
Όπως ανήγγειλε ο κ. Δημητριάδης ο νέος φορέας θα εισαχθεί στο Χρηματιστήριο Αθηνών, ενώ έκανε γνωστό πώς εξετάζεται και η μετεγκατάσταση των δύο αγορών. Για τον ΟΚΑΑ μελετάται η περίπτωση της Φυλής και για την ΚΑΘ το πρώην στρατόπεδο Γκόνου
Τα 22 περιφερειακά αεροδρόμια
Ο αναπληρωτής CEO στο Υπερταμείο Στέφανος Γιουρέλης εκτίμησε ότι στο τέλος του 2027 θα έχει ολοκληρωθεί η παραχώρηση των 22 περιφερειακών αεροδρομίων.
Σημειωθηκαν οι χρόνοι ρεκόρ στην παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας.
Ο κ. Δημητριάδης έκανε επίσης γνωστό ότι και τα 22 αεροδρόμια θα παραχωρηθούν «πακέτο» με διαγωνισμό στα μέσα του 2025.
Οι προκλήσεις
Για το Υπερταμείο παραμένουν μεγάλες προκλήσεις οι περιπτώσεις των ΕΤΑΔ, ΟΑΣΑ και ΕΛΤΑ.
Για την ΕΤΑΔ τέθηκε ως στόχος το ξεκαθάρισμα των 36.000 ακινήτων ενώ στο τέλος του 2027 θα εχουν αποτιμηθεί 6.000 ακίνητα.
Για τα ΕΛΤΑ παραμένει ο στόχος του μετασχηματισμού, ενώ για τον ΟΑΣΑ τον Ιανουάριο τίθεται σε λειτουργία η υπηρεσία TAP N’ PAYγια την πληρωμές των εισιτηρίων με ανέπαφο τρόπο.
—
Latest News
Πτώση 27,7% σε αξία και 14,3% σε ποσότητα στις κρητικές εξαγωγές το εννιάμηνο 2024 [γραφήματα]
οι συνολικές εξαγωγές του 2024 προβλέπεται να κλείσουν με αρνητικό πρόσημο, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΣΕΚ Αλκιβιάδη Καλαμπόκη
Τι έδειξε το ταμείο των εμπόρων τα Χριστούγεννα - Η έρευνα της ΕΣΕΕ [γραφήματα]
Τι έδειξε πανελλαδική έρευνα της ΕΣΕΕ στους εμπόρους για το ταμείο της χριστουγεννιάτικης και πρωτοχρονιάτικης αγοράς
Άνοδος 4,9% στη βιομηχανική παραγωγή τον Νοέμβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία [γραφήματα]
Ο μέσος Γενικός Δείκτης Βιομηχανικής Παραγωγής της περιόδου Ιανουαρίου - Νοεμβρίου 2024 παρουσίασε αύξηση 5,3%, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
ΙΟΒΕ: Σε υψηλό 16ετίας το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα το 2024
Ο δείκτης του ΙΟΒΕ για το 2024 δείχνει ότι κινείται σε υψηλότερα επίπεδα και μετά την οικονομική κρίση που ξεκίνησε το 2008
Θεοδωρικάκος: Δεν είναι αποδεκτές αυξήσεις 15% στα ασφάλιστρα Υγείας - Έρχεται νέος νόμος - Τέλος ο δείκτης ΙΟΒΕ
Ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος κάλεσε τις εταιρείες να προσαρμοστούν άμεσα – Έλεγχος και για καρτέλ στην ιδιωτική υγεία - Πλήρης επιβεβαίωση του ΟΤ
Σταθεροποίηση των τιμών το 2025 «βλέπει» η αγορά - Τι έδειξε έρευνα του ΙΕΛΚΑ
Σύμφωνα με τον ΙΕΛΚΑ, 2 στις 3 επιχειρήσεις αναμένουν κάποια μικρή κερδοφορία το 2024 - Τι φέρνει το 2025
Αντίστροφη μέτρηση για τον κατώτατο μισθό του 2025 – Ξεκινά η διαβούλευση
Ο κατώτατος μισθός για το 2025 θα αποφασιστεί την 1η Απριλίου έχοντας προηγηθεί τον Ιανουάριο η διαδικασία διαβούλευσης
Διπλό φρένο στις αυξήσεις στα ασφάλιστρα - Στον ΟΤ το σχέδιο της κυβέρνησης
Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια του κλάδου υγείας και οι αυξήσεις των ασφαλίστρων απασχόλησαν ευρεία κυβερνητική σύσκεψη υπό τον Μητσοτάκη – Οι αποφάσεις
Με ρυθμό διπλάσιο της ΕΕ «τρέχει» η ελληνική οικονομία - Οι εκτιμήσεις του ΟΗΕ
Σύμφωνα με τον ΟΗΕ η παγκόσμια ανάπτυξη θα παραμείνει υποτονική εν μέσω παρατεταμένης αβεβαιότητας - Πώς θα κινηθούν τα επιτόκια
Τζιτζικώστας: «Εξοικονόμηση 1 δισ. ευρώ ετησίως από την εφαρμογή του eFTI»
Ο νέος κανονισμός αποτέλεσε δέσμευση του Ευρωπαίου επιτρόπου Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού. κ. Τζιτζικώστας