
Η Tesla σκοπεύει να ξεκινήσει την υπηρεσία ρομποταξί με έναν εταιρικό στόλο που υποστηρίζεται από εξ αποστάσεως τηλεχειρισμό ανθρώπινου προσωπικού για μεγαλύτερη ασφάλεια, όπως ανέφερε η Deutsche Bank σε σημείωμα μετά από συνάντηση με τον επικεφαλής επενδυτικών σχέσεων της εταιρείας.
Η κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων του δισεκατομμυριούχου Ίλον Μασκ εξακολουθεί να σκοπεύει να λανσάρει το φθηνότερο όχημά της το πρώτο εξάμηνο του επόμενου έτους και άλλα μοντέλα αργότερα μέσα στο έτος, σύμφωνα με όσα αποκάλυψε η γερμανική τράπεζα μετά τη συνάντηση που είχε αντιπροσωπεία της με τον επικεφαλής των επενδυτικών σχέσεων Travis Axelrod.
Η Tesla σχεδιάζει να λανσάρει την υπηρεσία ρομποταξί στην Καλιφόρνια και το Τέξας το επόμενο έτος
Η Tesla σχεδιάζει να λανσάρει την υπηρεσία ρομποταξί στην Καλιφόρνια και το Τέξας το επόμενο έτος, δήλωσε η Deutsche Bank. Η Tesla είχε θέσει αυτόν τον στόχο νωρίτερα φέτος.
«Η Tesla πιστεύει ότι θα ήταν λογικό να υποθέσει κανείς ότι κάποιος τύπος τηλεχειρισμού θα χρειαζόταν τουλάχιστον αρχικά για λόγους ασφάλειας», ανέφερε η τράπεζα στο σημείωμά της. «Η Διοίκηση σκοπεύει να ξεκινήσει εξ ολοκλήρου με τον στόλο που ανήκει στην εταιρεία» και να χρησιμοποιήσει μια εσωτερικά αναπτυγμένη εφαρμογή ride-hail, ανέφερε.
Η Deutsche Bank αύξησε επίσης τον στόχο της τιμής για τις μετοχές της Tesla στα 370 δολάρια από 295 δολάρια. Η μετοχές της Tesla έκλεισε με πτώση περίπου 1,28% στα 384,24 δολάρια τη Δευτέρα.
Τι είναι τα ρομποταξί της Tesla
Μετά από καθυστέρηση μερικών ετών από τον χρόνο της αρχικής εξαγγελίας, ο Ιλον Μασκ τον περασμένο Οκτώβριο παρουσίασε ένα δίθυρο αυτόνομο όχημα της Tesla που προορίζεται να λειτουργεί ως ρομποταξί.
Οι πόρτες του οχήματος είναι σχεδιασμένες όταν ανοίγουν να μοιάζουν, σύμφωνα με τους κατασκευαστές, με «φτερά γλάρου». Το όχημα που δεν έχει τιμόνι και πεντάλ ονομάζεται «Cybercab» με τον Μασκ να αναφέρει ότι η παραγωγή θα ξεκινήσει το 2026 με τα οχήματα να είναι διαθέσιμα προς αγορά για λιγότερο από 30.000 δολάρια.


Latest News

Τα... καμάρια της Silicon Valley δεν πλήρωσαν φόρους εκατοντάδων δισ. δολαρίων
Οι κορυφαίες αμερικανικές εταιρείες τεχνολογίας, γνωστές ως Silicon Six, δημιουργούν κέρδη δισεκατομμυρίων, αλλά «κλέβουν» το δημόσιο ταμείο

Ξεπέρασαν τις 15.000 οι επισκέπτες στη Beyond 2025
Η BEYOND 2025 συγκέντρωσε περισσότερους από 300 εκθέτες από την Ελλάδα και από 10 χώρες

Πώς θα προστατευτείτε από ηλεκτρονικές απάτες σε καιρούς οικονομικής αβεβαιότητας
Επιτήδειοι με κακούς σκοπούς μπορεί να επιχειρήσουν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση και οι χρήστες να πέσουν θύματα σε ηλεκτρονικές απάτες

Οι start-ups που δημιουργούν εργαλεία παραγωγικότητας είναι το νέο μεγάλο στοίχημα της ΑΙ - Ποιες είναι
Οι επενδυτές ποντάρουν σε AI startups που αναπτύσσουν πρακτικές εφαρμογές της ΑΙ αναζητώντας μεγάλα κέρδη χωρίς τεράστιες δαπάνες

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να μοιράζεστε ποτέ με την τεχνητή νοημοσύνη
To ChatGPT, όπως και άλλα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, εξελίσσονται χρησιμοποιούνται από όλο και περισσότερους ανθρώπους για μια ευρεία γκάμα αναζητήσεων

Ποιες είναι οι 10 χώρες με τα περισσότερα ταλέντα στην AI
Έρευνα της Microsoft, με τη συμμετοχή 31.000 ατόμων σε 31 χώρες, έδειξε ότι το 66% των επιχειρήσεων δεν θα προσλάμβανε κάποιον χωρίς δεξιότητες στην τεχνητή νοημοσύνη

Η συμβολή της ΑΙ στην κατανόηση της σεισμικής κρίσης στη Σαντορίνη
Τα πρώτα αποτελέσματα της χρήση υψηλής τεχνολογίας και τεχνητής νοημοσύνης στην παρακολούθηση της σεισμικής δραστηριότητας στη Σαντορίνη

Alphabet και Nvidia επενδύουν στην εταιρεία του Σάτσκεβερ, συνιδρυτή της OpenAI
Σύμφωνα με το Reuters, Alphabet και Nvidia επενδύουν στην SSI του Ίλια Σάτσκεβερ που είχε αποχωρήσει πέρυσι από την OpenAI δημιουργό του ChatGTP

Πισσαρίδης (LSE): Η μάχη για την AI κερδίζεται με επενδύσεις και αλλαγές
Για την ανάγκη επενδύσεων στην Τεχνητή Νοημοσύνη και τα βήματα που πρέπει να κάνει η Ευρώπη ώστε να μη χάσει ακόμα περισσότερο έδαφος από τις ΗΠΑ, μίλησε ο Χριστόφορος Πισσαρίδης, Regius Professor, London School of Economics and Political Science

Παπαστεργίου: Ειδική γραμματεία για την AI στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
«Η Ελλάδα είναι ένα τρένο που ξεκινάει σιγά σιγά και θα τρέξει γρήγορα. Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να αντιμετωπίσουμε ενδεχόμενα προβλήματα για να μην χάσουμε χρόνο», σημείωσε ο κ. Ππαστεργίου