Πέρασαν 15 μήνες από τότε που η κακοκαιρία Daniel χτύπησε τις περιοχές της Θεσσαλίας, Φθιώτιδας και της Εύβοιας.

Και οι καταστροφές στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο παραμένουν με τις όποιες παρεμβάσεις να έχουν γίνει να είναι μπαλώματα…

Daniel: Οι προσκλήσεις του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

Με πρωτοφανή καθυστέρηση αν και ακολουθήθηκε η διαδικασία του «κατεπείγοντος», το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δημοσίευσε τις σχετικές αποφάσεις που εγκρίνουν τη διαδικασίας διαπραγμάτευσης, χωρίς προηγούμενη δημοσίευση, για την ανάθεση των έργων αποκατάστασης των ζημιών που προκάλεσε ο Daniel.

Θεσσαλία: Τι συμβαίνει με τον πρωτογενή τομέα έναν χρόνο μετά τον Daniel [γραφήματα]

Καλεί τις εργοληπτικές εταιρείες που διαθέτουν αποδεδειγμένη εμπειρία στην εκτέλεση έργων αντίστοιχης κατηγορίας υποδομών να λάβουν μέρος στη διαδικασία. Αυτές είναι οι ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ.

Πρόκειται για έργα ύψους 899 εκατ. ευρώ στο σιδηροδρομικό δίκτυο και 458 εκατ. ευρώ στο οδικό δίκτυο. Συμπεριλαμβάνονται και οι αποφάσεις για την ανάθεση υπηρεσιών συμβούλων παρακολούθησης των έργων.

Τα έργα για το σιδηροδρομικό δίκτυο

Οι αποφάσεις για τα έργα αποκατάτασης των ζημιών του Daniel στο σιδηροδρομικό δίκτυο είναι:

1.      Αποκατάσταση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης, από την έξοδο του Σ.Σ. Δομοκού (Χ.Θ. 288+600) έως την είσοδο του Σ.Σ. Κραννώνα (Χ.Θ. 328+840) με προϋπολογισμό 173.600.000 ευρώ

2.      «Αποκατάσταση των συστημάτων Σηματοδότησης, ETCS L1, Τηλεδιοίκησης και Ηλεκτροκίνησης στο τμήμα της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από το ΣΣ Παλαιοφάρσαλο (Χ.Θ 296+245) έως ΣΣ Κράννων (ΧΘ 336+330) με προϋπολογισμό 37.200.000 ευρώ

3.      «Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου με προϋπολογισμό 181.660.00 ευρώ

4.      Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, σε εντοπισμένα τμήματα της γραμμής με προϋπολογισμό 57.660.000,00

Επίσης περιλαμβάνεται και η απόφαση για την «Παροχή Υπηρεσιών Συμβούλου για την υποβοήθηση της ΕΥΔΕ/ΚΣΣΥ στον έλεγχο μελετών και την παρακολούθηση των εργασιών των κατεπειγόντων έργων αποκατάστασης των βλαβών των σιδηροδρομικών υποδομών» με προϋπολογισμό 4.582.056,28 ευρώ.

Τα έργα για το οδικό δίκτυο

Τα έργα για την αποκατάσταση των ζημιών του Daniel στο οδικό δίκτυο και άλλες υποδομές είναι:

1.      «Κατεπείγοντα έργα αποκατάστασης βλαβών των υποδομών συνεπεία των έντονων καιρικών φαινομένων «Daniel» και «Elias» Δήμων: Ιστιαίας-Αιδηψού, Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας, Δομοκού, Λαμίας, Αλμυρού, Φαρσάλων και Σοφάδων» με προϋπολογισμό 170.000.000 ευρώ

2.      «Κατεπείγοντα έργα αποκατάστασης βλαβών των υποδομών συνεπεία των έντονων καιρικών φαινομένων «Daniel» και «Elias» Δήμων: Τεμπών, Τυρνάβου, Ελασσόνας, Αγιάς, Λαρισαίων, Φαρκαδόνας, Κιλελέρ, Παλαμά, Μουζακίου, Τρικκαίων και Καρδίτσας» με συνολικό προϋπολογισμό 183.999.999 ευρώ

3.      «Κατεπείγοντα έργα αποκατάστασης βλαβών των υποδομών συνεπεία των έντονων καιρικών φαινομένων «Daniel» και «Elias» Δήμων: Αργιθέας, Λίμνης Πλαστήρα, Μετεώρων και Πύλης» με συνολικό προϋπολογισμό 267.499.999 ευρώ

4.      «Κατεπείγοντα έργα αποκατάστασης βλαβών των υποδομών συνεπεία των έντονων καιρικών φαινομένων «Daniel» και «Elias» Δήμων: Ζαγοράς – Μουρεσίου, Νοτίου Πηλίου, Βόλου και Ρήγα Φεραίου» με συνολικό προϋπολογισμό 278.199.000.

5.      «Αποκατάσταση βλαβών που προκλήθηκαν από τις κακοκαιρίες “Daniel” και “Elias” στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας συντήρησης του ΥΠ.Υ.ΜΕ. στις περιφέρειες Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας» με προϋπολογισμό 19.500.000 ευρώ. Για τα συγκεκριμένα έργα καλούνται οι εργοληπτικές εταιρείες ΑΕΚΚ ΚΡΗΤΗΣ, ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ ΑΕ και ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΑΤΕΒΕ ΙΝΤΕΡΚΑΤ.

Εξάλλου με άλλη απόφαση προβλέπεται η «Παροχή Υπηρεσιών Συμβούλου για την υποβοήθηση της ΕΥΔΕ/ΚΣΣΥ στον έλεγχο μελετών και την παρακολούθηση των εργασιών των κατεπειγόντων έργων αποκατάστασης των βλαβών των οδικών υποδομών», ύψους 3.700.000 ευρώ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές
OT FORUM – Δημήτρης Ανδριόπουλος: H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
OT FORUM |

Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια

Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου