Η πολυαναμενόμενη ενημέρωση λογισμικού της Apple που ενσωματώνει το ChatGPT στον ψηφιακό βοηθό Siri είναι από την Τετάρτη διαθέσιμη για τους χρήστες iPhone, iPad και Mac, καθώς η εταιρεία ποντάρει στην τεχνητή νοημοσύνη για να τονώσει τις πωλήσεις.
Όπως είχε προαναγγείλει η Apple τον Ιούνιο, το ChatGPT θα ενεργοποιείται όταν ο χρήστης κάνει ερωτήσεις που το ίδιο το Siri δεν μπορεί να απαντήσει. Η Apple έχει διαβεβαιώσει ότι τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών θα μένουν προστατευμένα και ότι το ιστορικό ερωτήσεων δεν θα αποθηκεύεται.
Αν δεν τους αρκεί το μοντέλο GPT-4o που προσφέρει δωρεάν το Siri, οι χρήστες θα μπορούν να πληρώνουν για αναβαθμισμένες συνδρομητικές υπηρεσίες του ChatGPT μέσω της ίδιας της Apple.
Η διάθεση της ενημέρωσης iOS 18.2 είναι σημαντικό ορόσημο για την Apple, η οποία στήριξε τη διαφημιστική καμπάνια του νέου iPhone 16 στο Apple Intelligence, μια σουίτα εργαλείων AI.
Το πρώτο τμήμα της σουίτας διατέθηκε τον Οκτώβριο και περιλαμβάνει εργαλεία που διορθώνουν κείμενα, καθώς και έναν νέο σχεδιασμό για το Siri που κάνει όλη την οθόνη να λάμπει.
Για το 2025 η Apple έχει υποσχεθεί περισσότερες βελτιώσεις για το Siri, το οποίο θα αποκτήσει την ικανότητα να χειρίζεται εφαρμογές.
Η ενσωμάτωση του ChatGPT είναι επίσης μια σημαντική νίκη για την OpenAI, η οποία βάζει το πιο σημαντικό προϊόν της μπροστά στα μάτια εκατομμυρίων χρηστών iPhone.
Οι δύο εταιρείες δεν έχουν διευκρινίσει τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας τους.
Οι νέες λειτουργίες είναι διαθέσιμες στα iPhone 16 και τις εκδόσεις Pro και Pro Max του iPhone 15.
Επίσης, στα iPad με επεξεργαστή A17 Pro ή M1, καθώς και σε Mac με επεξεργαστή M1 ή μεταγενέστερο.
Μετά την εγκατάσταση της τελευταίας ενημέρωσης, τα iPhone θα χρειαστεί να κατεβάσουν μεγάλα αρχεία που περιλαμβάνουν τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης της Apple.
Οι ενημερώσεις περιλαμβάνουν επίσης το εργαλείο Playground, το οποίο δημιουργεί εικόνες με βάση τις οδηγίες του χρήστη, καθώς και το Image Wand, το οποίο αφαιρεί ατέλειες και ανεπιθύμητα αντικείμενα από φωτογραφίες.
Πηγή: in.gr
Latest News
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων
Στο στόχαστρο των Βρυξελλών Google και Meta για «μυστικές διαφημίσεις»
Οι ρυθμιστικές αρχές ζητούν πληροφορίες για συνεργασία που παρακάμπτει τους κανόνες του γίγαντα αναζήτησης για ανηλίκους