Πρόστιμο 2,61 δισεκατομμυρίων λιρών (75 εκατομμύρια δολάρια) επέβαλε η αρχή ανταγωνισμού στην Google της Alphabet Inc, κατηγορώντας τον τεχνολογικό κολοσσό ότι εκμεταλλεύτηκε τη δεσπόζουσα θέση του στην αγορά υπηρεσιών διακομιστών διαφημίσεων.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η τουρκική ρυθμιστική αρχή, η Google έχει ευνοήσει τη δική της υπηρεσία από την πλευρά της προσφοράς (SSP) έναντι των αντιπάλων της και αυτή η κίνηση δυσκόλεψε τις λειτουργίες των ανταγωνιστών της.
Η Google πρέπει να διασφαλίσει εντός έξι μηνών ότι οι ανταγωνιστές δεν βρίσκονται σε μειονεκτική θέση και να παρέχει σε SSP τρίτων παρόμοιους όρους που ισχύουν για τις δικές της υπηρεσίες, πρόσθεσε η ρυθμιστική αρχή.
Google-Meta: Στο στόχαστρο των Βρυξελλών για «μυστικές διαφημίσεις» που στοχεύουν εφήβους
Google Reklamcılık ve Pazarlama Ltd. Şti., Google International LLC, Google LLC, Google Ireland Limited ve Alphabet Inc. hakkında yürütülen soruşturma sonuçlandı.
Rekabet Kurulunun (Kurul), 18.05.2023 tarihli ve 23-23/432-M sayılı kararı uyarınca, Google Reklamcılık ve Pazarlama…
— Rekabet Kurumu (@RekabetKurumu) December 13, 2024
Η μη συμμόρφωση θα έχει ως αποτέλεσμα περαιτέρω καθημερινά πρόστιμα, ανέφερε η αρχή. Η Google μπορεί να ασκήσει έφεση κατά της απόφασης.
Τον Ιούνιο, η τουρκική αντιμονοπωλιακή επιτροπή επέβαλε στην Google πρόστιμο 482 εκατομμυρίων λιρών για την υπηρεσία αναζήτησης ξενοδοχείων.
Στο μικροσκόπιο της Ευρώπης
Υπενθυμίζεται ότι προ ημερών, οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές ζήτησαν από την Google να παράσχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με μια μυστική διαφημιστική συνεργασία με τη Meta, η οποία παρακάμπτει τους κανόνες της ίδιας της εταιρείας αναζήτησης σχετικά με το πώς πρέπει να αντιμετωπίζονται οι ανήλικοι στο διαδίκτυο.
Αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής εξετάζουν μια σειρά από διαφημιστικές καμπάνιες που προωθούν το Instagram σε εφήβους στο YouTube.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλούνται οι Financial Times, τον περασμένο Οκτώβριο, οι ρυθμιστικές αρχές της επιτροπής διέταξαν τους δικηγόρους της Alphabet, της μητρικής εταιρείας της Google, να ελέγξουν και να συγκεντρώνουν δεδομένα, παρουσιάσεις, εσωτερικές συνομιλίες και email που σχετίζονται με τις διαφημιστικές καμπάνιες.
Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι το υλικό αυτό συγκεντρώθηκε στην εσωτερική έρευνα της Google, με την κωδική ονομασία “Tangerine Owl”. Αυτές οι πληροφορίες παρουσιάστηκαν σε αξιωματούχους των Βρυξελλών που αποφασίζουν αν θα δράσουν.
Η επιτροπή αρνήθηκε να σχολιάσει.
Η «συνεργασία» Google-Meta
Κατά τη διάρκεια της διαφημιστικής καμπάνιας, που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά σε έρευνα FT που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο, το προσωπικό της Google βοηθούσε τη Meta να παρακάμψει τις πολιτικές της εταιρείας αναζήτησης σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η διαδικτυακή διαφήμιση μπορεί να κατευθύνεται σε ανηλίκους.
Ενώ η Google απαγορεύει την εξατομίκευση διαφημίσεων για εφήβους, η καμπάνια για το Instagram στο YouTube ώθησε σκόπιμα μηνύματα σε μια ομάδα χρηστών που χαρακτηρίζονται ως «άγνωστοι» στο σύστημά της. Οι υπάλληλοι της Google είπαν στη Meta ότι διέθετε εσωτερικά δεδομένα που έδειχναν ότι αυτή η ομάδα στρέφεται σε άτομα κάτω των 18 ετών και ότι ήταν ένας τρόπος «χακαρίσματος» των διασφαλίσεων του κοινού στο σύστημά τους.
Χρησιμοποιώντας αυτές τις πληροφορίες, η Spark Foundry, θυγατρική του γαλλικού διαφημιστικού κολοσσού Publicis, ξεκίνησε ένα επιτυχημένο πιλοτικό πρόγραμμα μάρκετινγκ στον Καναδά. Στη συνέχεια, η καμπάνια επεκτάθηκε στις ΗΠΑ νωρίτερα φέτος, με σχέδια να κυκλοφορήσει σε όλο τον κόσμο και σε άλλες εφαρμογές Meta, συμπεριλαμβανομένου του Facebook. Ωστόσο, μετά το δημοσίευμα των FT το έργο ακυρώθηκε.
Latest News
Οι κίνδυνοι στα smartphones από τα κακόβουλα NFC tags - Τι λέει η Kaspersky
«Η τεχνολογία NFC είναι εξαιρετικά πρακτική, αλλά μπορεί να αποτελέσει φορέα κακόβουλων δραστηριοτήτων», προειδοποιεί ο επικεφαλής ερευνητής ασφάλειας στην Kaspersky
Η ΕΕ επαναξιολογεί τις έρευνες σε Apple, Google και Meta
Σύμφωνα με το νόμο για τις ψηφιακές αγορές, οι Βρυξέλλες ξεκίνησαν έρευνες τον περασμένο Μάρτιο για τις big tech Apple, Google και Meta
Στα χέρια του Μασκ και το TikTok; - Πώς θα παίξει τη «χρυσή μετοχή» το Πεκίνο
Οι δραστηριότητες του TikTok στις ΗΠΑ θα μπορούσαν να αποτιμηθούν σε περίπου 40 έως 50 δισεκατομμύρια δολάρια
Facebook: Το ψεύτικο «μήνυμα απενεργοποίησης λογαριασμού» – Τι πρέπει να κάνετε
Έρχεται μήνυμα από φίλους για απενεργοποίηση λογαριασμού του Facebook
Νέο μπλόκο ΗΠΑ στις εξαγωγές μικροτσίπ και τεχνολογίας ΑΙ
Στόχος των νέων περιορισμών είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες να διατηρήσουν την κυρίαρχη θέση τους στην τεχνητή νοημοσύνη
Meta και Amazon «κόβουν» τα προγράμματα συμπερίληψης – Νέα συνάντηση Τραμπ και Ζάκερμπεργκ
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ συνεχίζει την επίθεση φιλίας στον Τραμπ καθώς οι αμερικανικές επιχειρήσεις προετοιμάζονται για ισχυροποίηση των συντηρητικών φωνών.
Οι Κινέζοι ανταγωνιστές «ροκανίζουν» το μερίδιο αγοράς των iPhone της Apple - Ο ρόλος της AI
Το iPhone υποχώρησε κατά μία μονάδα στο 18% του μεριδίου αγοράς το 2024
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
Γιατί 1 στους 4 Αμερικάνους αποφεύγουν την Τεχνολογία Tesla
Είναι εξαιρετικά σπάνια η εμπλοκή ενός επιχειρηματία τόσο ανοιχτά στην πολιτική με τρόπο που να οδηγεί σε μποϋκοτάζ της Tesla