
Πρόστιμο 2,61 δισεκατομμυρίων λιρών (75 εκατομμύρια δολάρια) επέβαλε η αρχή ανταγωνισμού στην Google της Alphabet Inc, κατηγορώντας τον τεχνολογικό κολοσσό ότι εκμεταλλεύτηκε τη δεσπόζουσα θέση του στην αγορά υπηρεσιών διακομιστών διαφημίσεων.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η τουρκική ρυθμιστική αρχή, η Google έχει ευνοήσει τη δική της υπηρεσία από την πλευρά της προσφοράς (SSP) έναντι των αντιπάλων της και αυτή η κίνηση δυσκόλεψε τις λειτουργίες των ανταγωνιστών της.
Η Google πρέπει να διασφαλίσει εντός έξι μηνών ότι οι ανταγωνιστές δεν βρίσκονται σε μειονεκτική θέση και να παρέχει σε SSP τρίτων παρόμοιους όρους που ισχύουν για τις δικές της υπηρεσίες, πρόσθεσε η ρυθμιστική αρχή.
Google-Meta: Στο στόχαστρο των Βρυξελλών για «μυστικές διαφημίσεις» που στοχεύουν εφήβους
Google Reklamcılık ve Pazarlama Ltd. Şti., Google International LLC, Google LLC, Google Ireland Limited ve Alphabet Inc. hakkında yürütülen soruşturma sonuçlandı.
Rekabet Kurulunun (Kurul), 18.05.2023 tarihli ve 23-23/432-M sayılı kararı uyarınca, Google Reklamcılık ve Pazarlama…
— Rekabet Kurumu (@RekabetKurumu) December 13, 2024
Η μη συμμόρφωση θα έχει ως αποτέλεσμα περαιτέρω καθημερινά πρόστιμα, ανέφερε η αρχή. Η Google μπορεί να ασκήσει έφεση κατά της απόφασης.
Τον Ιούνιο, η τουρκική αντιμονοπωλιακή επιτροπή επέβαλε στην Google πρόστιμο 482 εκατομμυρίων λιρών για την υπηρεσία αναζήτησης ξενοδοχείων.
Στο μικροσκόπιο της Ευρώπης
Υπενθυμίζεται ότι προ ημερών, οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές ζήτησαν από την Google να παράσχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με μια μυστική διαφημιστική συνεργασία με τη Meta, η οποία παρακάμπτει τους κανόνες της ίδιας της εταιρείας αναζήτησης σχετικά με το πώς πρέπει να αντιμετωπίζονται οι ανήλικοι στο διαδίκτυο.
Αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής εξετάζουν μια σειρά από διαφημιστικές καμπάνιες που προωθούν το Instagram σε εφήβους στο YouTube.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλούνται οι Financial Times, τον περασμένο Οκτώβριο, οι ρυθμιστικές αρχές της επιτροπής διέταξαν τους δικηγόρους της Alphabet, της μητρικής εταιρείας της Google, να ελέγξουν και να συγκεντρώνουν δεδομένα, παρουσιάσεις, εσωτερικές συνομιλίες και email που σχετίζονται με τις διαφημιστικές καμπάνιες.
Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι το υλικό αυτό συγκεντρώθηκε στην εσωτερική έρευνα της Google, με την κωδική ονομασία “Tangerine Owl”. Αυτές οι πληροφορίες παρουσιάστηκαν σε αξιωματούχους των Βρυξελλών που αποφασίζουν αν θα δράσουν.
Η επιτροπή αρνήθηκε να σχολιάσει.
Η «συνεργασία» Google-Meta
Κατά τη διάρκεια της διαφημιστικής καμπάνιας, που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά σε έρευνα FT που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο, το προσωπικό της Google βοηθούσε τη Meta να παρακάμψει τις πολιτικές της εταιρείας αναζήτησης σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η διαδικτυακή διαφήμιση μπορεί να κατευθύνεται σε ανηλίκους.
Ενώ η Google απαγορεύει την εξατομίκευση διαφημίσεων για εφήβους, η καμπάνια για το Instagram στο YouTube ώθησε σκόπιμα μηνύματα σε μια ομάδα χρηστών που χαρακτηρίζονται ως «άγνωστοι» στο σύστημά της. Οι υπάλληλοι της Google είπαν στη Meta ότι διέθετε εσωτερικά δεδομένα που έδειχναν ότι αυτή η ομάδα στρέφεται σε άτομα κάτω των 18 ετών και ότι ήταν ένας τρόπος «χακαρίσματος» των διασφαλίσεων του κοινού στο σύστημά τους.
Χρησιμοποιώντας αυτές τις πληροφορίες, η Spark Foundry, θυγατρική του γαλλικού διαφημιστικού κολοσσού Publicis, ξεκίνησε ένα επιτυχημένο πιλοτικό πρόγραμμα μάρκετινγκ στον Καναδά. Στη συνέχεια, η καμπάνια επεκτάθηκε στις ΗΠΑ νωρίτερα φέτος, με σχέδια να κυκλοφορήσει σε όλο τον κόσμο και σε άλλες εφαρμογές Meta, συμπεριλαμβανομένου του Facebook. Ωστόσο, μετά το δημοσίευμα των FT το έργο ακυρώθηκε.


Latest News

Υπάρχει η «5η Διάσταση»; – Τι αποκαλύπτουν οι επιστήμονες
Μέχρι σήμερα, οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τέσσερις βασικές διαστάσεις στον κόσμο μας: ύψος, μήκος, πλάτος και χρόνο.

Αυξήθηκε η πιθανότητα πρόσκρουσης μεγάλου αστεροειδή στη Σελήνη
Ενδεχόμενη πρόσκρουση του διαστημικού βράχου 2024 YR4 θα απελευθέρωνε ενέργεια περίπου 8 μεγατόνων και ίσως γινόταν ορατή από τη Γη.

Τελευταία ευκαιρία για τη Δ. Μακεδονία - Το σχέδιο της ΔΕΗ και το «καμένο» master plan του 2020
Το ρεαλιστικό σχέδιο της ΔΕΗ για τη μετάβαση στη Δυτική Μακεδονία - Η αποτυχία του master plan του 2020 για την απολιγνιτοποίηση

Ο ναυτιλιακός γίγαντας CMA CGM ενώνει τις δυνάμεις του με startup ΑΙ
Η πενταετής συνεργασία Uα ανεβάσει τις δαπάνες που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη της CMA CGM στα 500 εκατ. ευρώ

BEYOND 2025 AI Forum: Από τον Ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας έως την Πράσινη Τεχνολογία
Εκτενώς παρουσιάστηκε στο BEYOND 2025 AI Forum η ανάπτυξη της εθνικής στρατηγικής για το AI, κύριος άξονας της οποίας είναι η μέριμνα για κάθε πολίτη χωριστά

Οι κυβερνοαπειλές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους το α' τρίμηνο του 2025
Η έρευνα της Trend Micro αναλύει τα δεδομένα κυβερνοεπιθέσεων του 2024, προσφέροντας ποσοτικές και ποιοτικές εκτιμήσεις των κινδύνων που θα απασχολήσουν τις επιχειρήσεις το 2025

Συνεργασία Schneider Electric-Dimand για πιο βιώσιμα και ενεργειακά αποδοτικά κτίρια
Μέχρι σήμερα, οι δύο εταιρείες έχουν συνεργαστεί, τόσο σε νέα κτίρια, όσο και σε ανακαινισμένες εμβληματικές δομές που αναβαθμίζουν το αστικό τοπίο της Αθήνας και του Πειραιά

Είναι τα έγγραφα PDF το νέο όπλο στις κυβερνοεπιτιθέσεις;
Με πάνω από 400 δισ. PDF να ανοίγονται πέρυσι και το 87% των οργανισμών να βασίζονται σε PDF για καθημερινή επικοινωνία, οι επιτιθέμενοι εκμεταλλεύονται την αξιόπιστη αυτή μορφή αρχείου

Vodafone: Νέα υπηρεσία κυβερνοασφάλειας για συσκευές επιχειρήσεων
Με το Lookout Mobile Security η Vodafone προσφέρει προστασία απέναντι σε κακόβουλα λογισμικά, επιθέσεις phishing, μη ασφαλή δίκτυα και άλλες απειλές που στοχεύουν τις κινητές συσκευές

Το Ισραήλ «χρησιμοποιεί τον κώδικά μου για να σκοτώνει παιδιά» - Η υπάλληλος της Microsoft που ύψωσε το ανάστημά της
Η Ιμπτιχάλ Αμπουσάντ διαμαρτυρήθηκε για τον πόλεμο του Ισραήλ στη Γάζα και την τεχνογνωσία που προσφέρει η Microsoft στον ισραηλινό στρατό