
Για δεκαετίες η Bud Light ήταν η Νο1 μπίρα σε πωλήσεις μεταξύ των draft στην Αμερική. Πρόσφατα, όμως, έχασε τα σκήπτρα από την Michelob Ultra της Anheuser-Busch InBev η οποία την ξεπέρασε σε πωλήσεις, σηματοδοτώντας το τέλος μιας εποχής κυριαρχίας για τη Bud Light, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώνει η Draftlines Technologies, σύμφωνα με δημοσίευμα του CNN.
Για πολλά χρόνια, η Bud Light ήταν η μεγαλύτερη βαρελίσια μπίρα, μπροστά από την αναπτυσσόμενη «αδελφή» μάρκα Michelob Ultra. Το χάσμα άρχισε να κλείνει στα μέσα του περασμένου έτους, μετά από το μποϊκοτάζ στην Bud Light που προκλήθηκε από μιας διαφήμισης στο Instagram, με πρωταγωνιστή τον διεμφυλικό influencer Dylan Mulvaney. Πέρα από το μποϊκοτάζ των πελατών, ορισμένα μπαρ αφαίρεσαν την μπίρα από τους καταλόγους τους, προκαλώντας μακροπρόθεσμη ζημιά στις πωλήσεις.
AB InBev: Ομοφοβικό μποϊκοτάζ μείωσε κατακόρυφα τις πωλήσεις της Bud Light
Έκτοτε, η Michelob Ultra κέρδισε την πρωτιά, προσπερνώντας τη Bud Light τον Νοέμβριο και συνεχίζοντας να αυξάνει τις πωλήσεις της τον Δεκέμβριο.
«Η άνοδος της Michelob Ultra ως ηγέτιδας στις βαρελίσιες μπύρες αντανακλά τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών», εκτιμά η Jennifer Hauke, ιδρύτρια της Draftlines.
Πρόκειται για ένα πλήγμα για τη Bud Light, η οποία είδε τις πωλήσεις της να πέφτουν στην τρίτη θέση στα καταστήματα τροφίμων κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Νο. 1 είναι η Modelo Especial, της ανταγωνίστριας Constellation Brands και ακολουθεί η Michelob Ultra.
Στις πωλήσεις από το έτος έως τις 3 Νοεμβρίου, η Michelob Ultra συνεχίζει να είναι η μεγαλύτερη μπίρα της A-B InBev όσον αφορά τις πωλήσεις στους λιανοπωλητές, σημειώνοντας αύξηση 4%, ενώ οι πωλήσεις της Bud Light σημείωσαν βουτιά 13%, σύμφωνα με στοιχεία της Circana.
Ηταν «αναπόφευκτο»
Η ανατροπή ήταν «αναπόφευκτη», δήλωσε ο Bryan Roth, αναλυτής της Feel Goods Company, καθώς οι πωλήσεις της Bud Light τόσο στα μπαρ όσο και στα καταστήματα λιανικής μειώνονταν σταθερά τα τελευταία αρκετά χρόνια.
Η Michelob Ultra δεν αναστήθηκε απλώς επειδή η Bud Light έπεσε. Τα τελευταία χρόνια η A-B InBev έχει διαθέσει περισσότερα χρήματα για το μάρκετινγκ για να προσελκύσει καταναλωτές μπίρας που θέλουν να πίνουν πιο υγιεινά και με χαμηλούς υδατάνθρακες.
«Το Michelob Ultra έχει την ικανότητα να απευθύνεται σε οποιονδήποτε, ενώ το Bud Light δυσκολεύεται να διατηρήσει πιστούς πότες», πρόσθεσε.
Η Michelob Ultra ανέβασε το προφίλ της με εντυπωσιακές αθλητικές χορηγίες, συμπεριλαμβανομένης της Team USA για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, καθώς και πολλά τουρνουά ποδοσφαίρου και πρωταθλήματα, όπως το Major League Soccer, το Copa America και το ανανεωμένο Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων της FIFA. Το χαρτοφυλάκιό του θα επεκταθεί τον επόμενο χρόνο με την κυκλοφορία μιας μη αλκοολούχου εκδοχής.
Η Bud Light, από την άλλη, έστρεψε τις προσπάθειές της στο μάρκετινγκ για να κερδίσει ξανά συντηρητικούς πότες. Η μάρκα έγινε η επίσημη μπίρα του UFC στα τέλη του περασμένου έτους και έχει διατηρήσει τη μεγάλη διαφημιστική της παρουσία κατά τη διάρκεια κολεγιακών και επαγγελματικών αγώνων ποδοσφαίρου, καθώς και τη χορηγία της σε φεστιβάλ μουσικής κάντρι.


Latest News

Λαγκάρντ: Ελπίζω ότι ο Τραμπ δεν θα απολύσει τον Πάουελ – Τι λέει για συμφωνία ΗΠΑ-ΕΕ
Η Λαγκάρντ δήλωσε ότι δεν θα σχολιάσει τις επιπτώσεις στις αγορές ενός γεγονότος που ελπίζει πως «δεν βρίσκεται καν στο τραπέζι»

Πρόωρες εκλογές στη Γαλλία εξετάζει ο Μακρόν
Σύμφωνα με το Bloomberg, ο Γάλλος πρόεδρος προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την αυξημένη δημοτικότητά του που προέρχεται από τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο των ευρω-ατλαντικών σχέσεων

Κομισιόν: Νέος κανονισμός για την τόνωση των αμυντικών επενδύσεων
Σύμφωνα με την Κομισιόν, οι προτεινόμενες αλλαγές θα ενισχύσουν την ικανότητα της ΕΕ και των κρατών μελών να αναπτύσσουν, να κλιμακώνουν και να καινοτομούν σε βασικές αμυντικές ικανότητες

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες συμμετέχουν στο έργο για το κύριο άρμα μάχης (MBT)
Υπο το συντονισμό της Thales, το project για το κύριο άρμα μάχης (MBT) - Μια ελληνική και δυο κυπριακές εταιρείες στην ευρωπαική κοινοπραξία

Γιατί η Samsung επιδιώκει τεχνολογική συμμαχία με κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ
Η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη μετατόπιση του επιχειρηματικού στόχου της Samsung από ακόλουθο σε πρωτοπόρο

Η δυσκολία των ρομπότ να φτιάξουν παπούτσια και οι δασμοί Τραμπ
Οι δασμοί δεν θα δώσουν δουλειά σε αμερικανικά χέρια, αλλά σε ακούραστες πλην αδέξιες μηχανές - Τι έδειξε το φιάσκο με τα παπούτσια της Nike

Mega deal στο χώρο των ασφαλιστικών εταιρειών - Συγχώνευση Helvetia - Baloise
Η συγχώνευση των Helvetia - Baloise θα δημιουργήσει εναν απο τους 10 μεγαλύτερους ευρωπαϊκούς ομίλους στις ασφάλειες

Τη μείωση της τιμής των φαρμάκων εξετάζει ο Τραμπ- Ανησυχία στις φαρμακοβιομηχανίες
Σχεδόν τρεις φορές ακριβότερα είναι τα φάρμακα στις ΗΠΑ σε σχέση με άλλες ανεπτυγμένες χώρες -Ο Ντόναλντ Τραμπ θέλει να ρίξει τις τιμές
![ΔΝΤ: Σοκ στην οικονομία από τον εμπορικό πόλεμο – Οι προβλέψεις για Ελλάδα, Ευρωζώνη, ΗΠΑ, Κίνα, κόσμο [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/dnt01-600x388.jpg)
Σοκ στην οικονομία - Οι μεγαλύτεροι δασμοί εδώ και ένα αιώνα [γραφήματα]
«Βουτιά» στις προβλέψεις ΔΝΤ για παγκόσμια ανάπτυξη - «Καμπανάκι» για Ευρωζώνη, Γερμανία - Οι προκλήσεις της Κίνας

Επίσκεψη Βανς στην Ινδία: Οι σχέσεις Ουάσινγκτον και Νέου Δελχί θα διαμορφώσουν τον 21ο αιώνα
Η επίσκεψη του Βανς στην Ινδία πραγματοιείται σε μια στιγμή που το Νέο Δελχί επιχειρεί να διαπραγματευθεί τους αμερικανικούς τελωνειακούς δασμούς στα προϊόντα του