«Παρά την αβεβαιότητα που προκαλούν οι διεθνείς γεωπολιτικές εξελίξεις και οι αυξανόμενες ανάγκες αντιμετώπισης της κλιματικής κρίσης, η ελληνική οικονομία συνεχίζει να δείχνει αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα καθώς συνδυάζει τη δημοσιονομική σύνεση με την οικονομική ανάπτυξη», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο υφυπουργός Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής Στέφανος Γκίκας, με αφορμή την ψήφιση του Προϋπολογισμού του έτους 2025.
Και συνεχίζει:
«Με στόχο την περαιτέρω θωράκιση της οικονομίας και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών, η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη προχωρά και το 2025 σε νέες δημοσιονομικές παρεμβάσεις που επικεντρώνονται στη στήριξη του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, στην προσέλκυση νέων επενδύσεων, στην αντιμετώπιση του δημογραφικού και του στεγαστικού ζητήματος αλλά και της κλιματικής κρίσης και βέβαια, στην ενίσχυση των βασικών πυλώνων του κράτους όπως η υγεία, η παιδεία και η άμυνα.
Ο περιορισμός της φοροδιαφυγής, η μείωση της φορολογίας – αφού μειώνονται επιπλέον 12 φόροι – η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, η ενίσχυση των εισοδημάτων, η εφαρμογή αποτελεσματικών κοινωνικών πολιτικών και η στήριξη των επενδύσεων, συνιστούν μια ισορροπημένη και υπεύθυνη δημοσιονομική πολιτική, την οποία θα συνεχίσουμε να ακολουθούμε, με στόχο τη στήριξη της κοινωνίας και τη διατήρηση της διεθνούς αξιοπιστίας της χώρας μας.
Ειδικότερα, στο Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, οι πιστώσεις του τακτικού προϋπολογισμού είναι αυξημένες σε σχέση με το 2024 και πρόκειται να χρηματοδοτήσουν δράσεις για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της ναυτιλίας, τη φύλαξη θαλασσίων οδών και τη διαχείριση των μεταναστευτικών ροών, τη ναυτική εκπαίδευση, την αύξηση της νυχτερινής αποζημίωσης του προσωπικού, τις αυξήσεις σε επιδόματα, την καταβολή στεγαστικού επιδόματος στους φοιτητές των Ακαδημιών του Εμπορικού Ναυτικού και φυσικά να ενισχύσουν την εφαρμογή στοχευμένων μέτρων για την εθνική νησιωτική πολιτική».
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons