Μετά τα τρόφιμα και τα προϊόντα κάθε είδους, τώρα η Amazon στέλνει στα σπίτια και… αυτοκίνητα. Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου εγκαινίασε τη νέα του πλατφόρμα Amazon Autos και στέλνει τα αυτοκίνητα της ιαπωνικής Hyundai ως… πακέτο στο σπίτι.
Οι αγοραστές σε 48 μητροπολιτικές περιοχές των ΗΠΑ μπορούν τώρα να ολοκληρώσουν ολοκληρωμένες αγορές αυτοκινήτων – συμπεριλαμβανομένης της ανταλλαγής, της χρηματοδότησης και του προγραμματισμού της παραλαβής του οχήματος – από τον τοπικό συνεργαζόμενο αντιπρόσωπο της Hyundai απευθείας στο Amazon.
Amazon Transcribe: Διαθέσιμη στα ελληνικά η ζωντανή μετατροπή ομιλίας σε κείμενο
Συνεργασία Amazon και Hyundai
Ο διαδικτυακός retailer σχεδιάζει να προσθέσει επιπλέον αντιπροσώπους Hyundai, περισσότερες μάρκες αυτοκινήτων και διευρυμένες επιλογές χρηματοδοτικής μίσθωσης και χρηματοδότησης. Το πρόγραμμα θα επεκταθεί και σε άλλες πόλεις το επόμενο έτος.
«Με το Amazon Autos, φέρνουμε την απλότητα και την ευκολία που περιμένουν οι πελάτες από το Amazon στις αγορές αυτοκινήτων, μια από τις μεγαλύτερες αγορές τους, ενώ προσφέρουμε στους εμπόρους ένα νέο κανάλι για να συνδεθούν με ένα ευρύ κοινό», εξήγησε στο Modern Retail η Fan Jin, παγκόσμιος επικεφαλής του Amazon Autos.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη Hyundai ως αποκλειστικό συνεργάτη έναρξης και ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε περισσότερες μάρκες και να επεκτείνουμε την επιλογή μας στους πελάτες καθώς το πρόγραμμα αναπτύσσεται», πρόσθεσε.
Για τους εμπόρους, το Amazon Autos προσφέρει ένα νέο κανάλι πωλήσεων που τους συνδέει με εκατομμύρια πελάτες της Amazon. Με τον εξορθολογισμό των αρχικών βημάτων περιήγησης και αγοράς στο διαδίκτυο, το Amazon Autos επιτρέπει στους εμπόρους να επικεντρωθούν στο πιο συναρπαστικό μέρος του ταξιδιού: τη στιγμή που οι πελάτες παραλαμβάνουν το νέο τους αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία. Αυτή η προσωπική εμπειρία θέτει τα θεμέλια για βαθιά αφοσίωση των πελατών και αξιόπιστες, μακροχρόνιες σχέσεις.
Το Amazon Autos ξεκινάει αρχικά με νέα οχήματα Hyundai και θα επεκταθεί για να συμπεριλάβει επιπλέον μάρκες αυτοκινήτων το επόμενο έτος, αυξάνοντας την επιλογή των οχημάτων που είναι διαθέσιμα στους πελάτες.
Μια βολική, εξορθολογισμένη εμπειρία
Με το Amazon Autos, οι πελάτες μπορούν να αναζητήσουν διαθέσιμα οχήματα από τους τοπικούς συμμετέχοντες εμπόρους με βάση το μοντέλο, τον εξοπλισμό, το χρώμα, τα χαρακτηριστικά και πολλά άλλα – όλα σε ένα μέρος. Μόλις οι πελάτες επιλέξουν ένα όχημα, μπορούν να εξασφαλίσουν χρηματοδότηση, να υπογράψουν ηλεκτρονικά τα χαρτιά και να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους με λίγα κλικ. Αφού οριστικοποιήσουν τις πληροφορίες πληρωμής τους, οι πελάτες θα επιλέξουν μια ημέρα και ώρα για να παραλάβουν το νέο τους αυτοκίνητο από την εν λόγω τοπική αντιπροσωπεία.
«Η καταχώριση του αποθέματός μας στο Amazon αλλάζει τα δεδομένα για τον τρόπο με τον οποίο συνδεόμαστε με τους αγοραστές αυτοκινήτων», σημείωσε και ο Στίβεν Σαχ, γενικός διευθυντής πωλήσεων της South Bay Hyundai. «Μας επιτρέπει να παρουσιάζουμε τα οχήματά μας σε εκατομμύρια καθημερινούς αγοραστές, ενώ παράλληλα καθορίζουμε εκ των προτέρων τις τιμές μας. Μπορούμε πλέον να προσεγγίσουμε ένα μεγάλο τοπικό κοινό με την άνετη και διαφανή εμπειρία που περιμένουν οι πελάτες όταν κάνουν αγορές από το Amazon. Οι πελάτες έρχονται ενθουσιασμένοι για να παραλάβουν το νέο τους αυτοκίνητο και μπορούμε να χτίσουμε αυτές τις πελατειακές σχέσεις από εκεί και πέρα. Αυτή η εμπειρία τοποθετεί πραγματικά τους εμπόρους για επιτυχία στην εκσυγχρονιζόμενη οικονομία».
Το Amazon Autos ξεκινάει αρχικά με νέα οχήματα Hyundai και θα επεκταθεί για να συμπεριλάβει επιπλέον μάρκες αυτοκινήτων το επόμενο έτος, αυξάνοντας την επιλογή των οχημάτων που είναι διαθέσιμα στους πελάτες. Θα προστεθούν επίσης λειτουργίες όπως η χρηματοδοτική μίσθωση και οι διευρυμένες επιλογές χρηματοδότησης, καθώς και η επέκταση της προσφοράς σε περισσότερες πόλεις των ΗΠΑ.
Latest News
Νέες απολύσεις εργαζομένων στη Meta - Τι ισχυρίστηκε ο Zάκερμπεργκ
Αυτή θα είναι μια έντονη χρονιά και θέλω να βεβαιωθώ ότι έχουμε τους καλύτερους ανθρώπους στις ομάδες μας, είπε μεταξύ άλλων το αφεντικό της Meta Platforms
Τεχνητή νοημοσύνη: Ποιοι και γιατί σχεδιάζουν επενδύσεις σε ΑΙ αντί προσλήψεις προσωπικού
Νέα δημοσκόπηση λέει ότι το 51% των ηγετικών στελεχών επιχειρήσεων στοχεύουν να ανακατευθύνουν τις επενδύσεις φέτος στην τεχνητή νοημοσύνη
Οι κίνδυνοι στα smartphones από τα κακόβουλα NFC tags - Τι λέει η Kaspersky
«Η τεχνολογία NFC είναι εξαιρετικά πρακτική, αλλά μπορεί να αποτελέσει φορέα κακόβουλων δραστηριοτήτων», προειδοποιεί ο επικεφαλής ερευνητής ασφάλειας στην Kaspersky
Η ΕΕ επαναξιολογεί τις έρευνες σε Apple, Google και Meta
Σύμφωνα με το νόμο για τις ψηφιακές αγορές, οι Βρυξέλλες ξεκίνησαν έρευνες τον περασμένο Μάρτιο για τις big tech Apple, Google και Meta
Στα χέρια του Μασκ και το TikTok; - Πώς θα παίξει τη «χρυσή μετοχή» το Πεκίνο
Οι δραστηριότητες του TikTok στις ΗΠΑ θα μπορούσαν να αποτιμηθούν σε περίπου 40 έως 50 δισεκατομμύρια δολάρια
Facebook: Το ψεύτικο «μήνυμα απενεργοποίησης λογαριασμού» – Τι πρέπει να κάνετε
Έρχεται μήνυμα από φίλους για απενεργοποίηση λογαριασμού του Facebook
Νέο μπλόκο ΗΠΑ στις εξαγωγές μικροτσίπ και τεχνολογίας ΑΙ
Στόχος των νέων περιορισμών είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες να διατηρήσουν την κυρίαρχη θέση τους στην τεχνητή νοημοσύνη
Meta και Amazon «κόβουν» τα προγράμματα συμπερίληψης – Νέα συνάντηση Τραμπ και Ζάκερμπεργκ
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ συνεχίζει την επίθεση φιλίας στον Τραμπ καθώς οι αμερικανικές επιχειρήσεις προετοιμάζονται για ισχυροποίηση των συντηρητικών φωνών.
Οι Κινέζοι ανταγωνιστές «ροκανίζουν» το μερίδιο αγοράς των iPhone της Apple - Ο ρόλος της AI
Το iPhone υποχώρησε κατά μία μονάδα στο 18% του μεριδίου αγοράς το 2024
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια