Έχοντας τις ανάγκες των πελατών στο επίκεντρο, η ΔΕΗ σχεδιάζει να προσφέρει νέα προϊόντα, λύσεις προστιθέμενης αξίας, αλλά και υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, όπως ανακοινώθηκαν στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo, στις 13 Δεκεμβρίου.
Με στόχο την διευκόλυνση των πελατών της, η ΔΕΗ εισάγει προσωποποιημένη εμπειρία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, νέα ηλεκτρονικά εργαλεία και εύχρηστο ψηφιακό λογαριασμό, πρωτοβουλία για την ενίσχυση της συμπερίληψης, αλλά και νέο ωράριο καταστημάτων.
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Στο πλαίσιο του 7ου Συνεδρίου Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Επικεφαλής Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Ομίλου ΔΕΗ, κ. Γιώργος Καρακούσης, ανέφερε: ««Στη ΔΕΗ, έχουμε στο επίκεντρο τον άνθρωπο. Ακούμε ουσιαστικά τις ανάγκες και τις προσδοκίες κάθε γενιάς, προσφέροντας διαφάνεια, προσωποποιημένες λύσεις και υπηρεσίες με πραγματική προστιθέμενη αξία. Η στρατηγική της ΔΕΗ επικεντρώνεται στη δημιουργία μίας ολιστικής προσέγγισης των αναγκών των πελατών, πέρα από την απλή προμήθεια ενέργειας. Στόχος μας είναι να είμαστε η πρώτη επιλογή των πελατών, όχι από συνήθεια, αλλά επειδή είμαστε η πιο σύγχρονη και φιλική προς το περιβάλλον και τους καταναλωτές εταιρεία. Γι’ αυτό φροντίζουμε διαρκώς να κάνουμε την καθημερινότητα των πελατών μας πιο εύκολη και ουσιαστικά καλύτερη».».
Προσωποποιημένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση
Φιλοδοξώντας να αποτελέσει σημείο αναφοράς στην εξυπηρέτηση πελατών, η ΔΕΗ σχεδιάζει νέο μοντέλο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του πελάτη από έναν συγκεκριμένο, εξειδικευμένο εκπρόσωπο, ο οποίος θα διασφαλίζει προσωπική σχέση, βαθιά γνώση και άμεση ανταπόκριση. Στις αρχές του 2025, η υπηρεσία θα ξεκινήσει να παρέχεται δωρεάν, 24/7.
Καινοτόμος ψηφιακός λογαριασμός
Ένας νέος ψηφιακός λογαριασμός, αλλά και ένας νέος κωδικός QR στον έγχαρτο λογαριασμό που θα οδηγεί σε βίντεο με ψηφιακή εκπρόσωπο (avatar) και θα επεξηγεί τα πεδία του λογαριασμού, θα τεθούν σε ισχύ από τη ΔΕΗ στο πρώτο τρίμηνο του 2025, προσφέροντας εύκολη πρόσβαση και αναλυτική παρουσίαση χρεώσεων, κατανάλωσης και ιστορικού, καθώς και δυνατότητα άμεσης πληρωμής χωρίς σύνδεση σε εφαρμογή, διευκολύνοντας, τους πελάτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία.
ElectricianPass: Νέα υπηρεσία πιστοποίησης ηλεκτρικών εγκαταστάσεων
Η ΔΕΗ εγκαινιάζει την υπηρεσία ElectricianPass, η οποία θα είναι διαθέσιμη από το πρώτο τρίμηνο του 2025. Με αυτή την υπηρεσία, η απόκτηση της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) γίνεται εύκολα, γρήγορα και με την αξιοπιστία της ΔΕΗ. , με ραντεβού προσαρμοσμένο στη διαθεσιμότητα του πελάτη. Μέσα από το ElectricianPass οι πελάτες θα μπορούν να χρεώσουν την υπηρεσία στον λογαριασμό τους εφάπαξ ή με πλάνο δόσεων.
Καταστήματα: Πρωτοβουλία για την ενίσχυση της συμπερίληψης και νέο ωράριο
Η ΔΕΗ εγκαινιάζει ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα αισθητηριακής προσβασιμότητας στα καταστήματά της σε συνεργασία με την οργάνωση, The Happy Act για την χαρτογράφηση χώρων, την εισαγωγή ειδικών σημάνσεων και την παροχή χώρων αποφόρτισης για την καλύτερη εξυπηρέτηση ατόμων με νευροδιαφορετικότητα.
Παράλληλα, παραμένοντας προσηλωμένη στην άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της και προσαρμοζόμενη στις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, η ΔΕΗ αλλάζει το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων της από την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2025. Τα καταστήματα πλέον θα λειτουργούν από τις 8:00 έως τις 15:00 κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο, ενώ κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή θα είναι ανοιχτά από τις 8:00 έως τις 20:00.
Latest News
Η επικοινωνία καταλύτης στις ESG πρωτοβουλίες των επιχειρήσεων
Το 83% των Ελλήνων πολιτών πιστεύει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να ενεργούν προς όφελος όλων των ενδιαφερόμενων πλευρών και όχι να δίνουν προτεραιότητα κυρίως στους μετόχους τους
«Καρφιά» Κορκίδη στην κυβέρνηση: Η «επόμενη μέρα» του προϋπολογισμού και των τραπεζών
Ο κ. Κορκίδης κάνει λόγο για καθημερινή «μάχη» των για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς τους, ενώ προσθέτει με νόημα πως η κυβέρνηση «έχει στρέψει το βλέμμα της στη βελτίωση της χρηματοπιστωτικής επέκτασης των συστημικών τραπεζών»
Motor Oil και Σύλλογος «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ»: Δράση Ζωής και Ελπίδας για εθελοντές δότες μυελού των οστών
Μια πρωτοβουλία του Ομίλου Motor Oil και του Συλλόγου «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ» που πλημμύρισε με ελπίδα και ζωή Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Έρχονται νέα data centers - Συνεργασία ΑΔΜΗΕ και Serverfarm
Η Gemini σχεδιάζει την κατασκευή και λειτουργία hyperscale-ready Data Centers στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας
Νέος Κύκλος Επιτάχυνσης για καινοτόμες startups στη Νοτιοανατολική Ευρώπη από το StartSmart SEE Accelerator
Το πρόγραμμα διαρκεί 12 εβδομάδες και επικεντρώνεται σε κρίσιμα θέματα σχετικά με την ανάπτυξη μιας startup
Πότε μηδενίζουν οι προμήθειες των τραπεζών – Τα ψιλά γράμματα των νέων μέτρων
Στα 350 εκατ. ευρώ υπολόγισε το κόστος για τις τράπεζες από τα κυβερνητικά μέτρα ο Κωστής Χατζηδάκης - Τι θα ισχύσει για συναλλαγές μέσω IRIS
Τι σηματοδοτεί η εισαγωγή της Metlen στο LSE - Το μήνυμα Μυτιληναίου
Τι αναφέρει η επίσημη ανακοίνωσή της Metlen για το dual listing σε ΧΑ και LSE μέσα στο 2025
Alter Ego Media: Νέο Website, Νέα Εποχή και Μετασχηματισμός σε Media Tech Group
Η νέα ιστοσελίδα της Alter Ego Media είναι σχεδιασμένη με επίκεντρο τον χρήστη, προσφέροντας αναβαθμισμένη εμπειρία πλοήγησης
Research Greece για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Τιμή στόχο στα 25,8 ευρώ με σύσταση «buy»
Σύσταση αγοράς (Own It) για το καλύτερο play στις υποδομές στην χώρα προτείνει για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η Research Greece
Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για το δεύτερο κύκλο «Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ» - Ποιοι είναι οι δικαιούχοι
Οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις έως και την Παρασκευή 03 Ιανουαρίου 2025 και ώρα 17:00