
Τους νέους, οριστικοποιημένους κανονισμούς για την καθαρή ηλεκτρική ενέργεια (CER) παρουσίασε την Τρίτη η κυβέρνηση του Καναδά.
Καναδάς: Σε «χάος» η κυβέρνηση – Νέο υπουργό Οικονομικών διόρισε ο Τριντό
Οι κανονισμοί αυτοί αποσκοπούν στη δημιουργία ενός δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας με μηδενικές εκπομπές CO2 έως το 2050 και ουσιαστικά σηματοδοτούν την εγκαταλειψη του προηγούμενου στόχου για ένα δίκτυο ουδέτερων εκπομπών έως το 2035.
Αλλαγή σχεδίων
Η Οτάβα επέστρεψε τον αρχικό της στόχο μετά από ανατροφοδότηση από ορισμένες επαρχίες και συμμετέχοντες της ενεργειακής βιομηχανίας, οι οποίοι δήλωσαν ότι το σχέδιο κανονισμών CER θα καθιστούσε τον εφοδιασμό ηλεκτρικής ενέργειας στον Καναδά λιγότερο αξιόπιστο, ακριβότερο και θα κινδύνευε να δημιουργήσει αδρανή περιουσιακά στοιχεία, δήλωσαν κυβερνητικοί αξιωματούχοι σε ενημέρωση.
Ο Καναδάς παράγει ήδη το 85% της ηλεκτρικής του ενέργειας από καθαρές πηγές όπως η υδροηλεκτρική ενέργεια, η αιολική και η ηλιακή ενέργεια, αλλά οι λιγότερο φιλόδοξοι κανονισμοί σημαίνουν ότι θα είναι πιο δύσκολο για τη χώρα να επιτύχει τον κλιματικό της στόχο για μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 45-50% κάτω από τα επίπεδα του 2005 έως το 2035.
«Δεν θα έλεγα ότι κάναμε πίσω στη φιλοδοξία όσον αφορά την απαλλαγή του δικτύου από τον άνθρακα, αλλά μάθαμε μέσω των διαβουλεύσεων ότι υπήρχε ανάγκη για περισσότερη ευελιξία», δήλωσε στο Reuters ο υπουργός Φυσικών Πόρων του Καναδά Τζόναθαν Γουίλκινσον σε συνέντευξή του.
Οι οριστικοποιημένοι κανονισμοί θα μειώσουν σχεδόν 181 μεγατόνους σωρευτικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από το δίκτυο μεταξύ 2024 και 2050, ενώ το σχέδιο κανονισμών είχε ως στόχο τη μείωση 342 μεγατόνων μέχρι τα μέσα του αιώνα.
Ο προηγούμενος στόχος για τον περιορισμό των εκπομπών από κάθε μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας σε 30 τόνους άνθρακα ανά γιγαβατώρα τροποποιήθηκε σε υψηλότερο όριο 65 τόνων ανά γιγαβατώρα.
Οι εγκαταστάσεις παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας θα μπορούν επίσης να εκπέμπουν επιπλέον 35 τόνους ανά γιγαβατώρα εάν χρησιμοποιούν μονάδες αντιστάθμισης εκπομπών.


Latest News

Τα οφέλη και τα εμπόδια για τη μαζική στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Πρόσφατη μελέτη δείχνει πώς η επιλογή EV θα μπορούσε να ενισχύσει τους ιδιοκτήτες, αλλά και την ενεργειακή αυτονομία των πόλεων

Μειώνει τις επενδύσεις σε πράσινη ενέργεια η γερμανική RWE
Υπάρχει αβεβαιότητα στο επενδυτικό περιβάλλον λέει ο CEO της RWE - Τι σχεδιάζει η εταιρεία

Πώς θα είναι η Γαλλία το 2100 - Θερμότερη κατά 4°C
Η Météo France αναλύει τις επιπτώσεις από την προβλεπόμενη αύξηση της μέσης θερμοκρασίας στη χώρα τα επόμενα 75 χρόνια

Η τελευταία δεκαετία είναι η θερμότερη στα χρονικά - Εφιαλτική η συνέχεια
Οι αλλαγές στο κλίμα και ειδικά η υπερθέρμανση, είναι ιδιαίτερα εμφανής στους ωκεανούς

Ερχεται το τέλος του ESG; - Οι μεγάλες εταιρείες, οι στόχοι βιωσιμότητας και τα μπόνους στελεχών
Η υποχώρηση από τους κλιματικούς στόχους του ESG στις αμοιβές στελεχών αντανακλά και κάποιες ανησυχίες των επενδυτών

Πιο κοντά στην κατάκτηση της παγκόσμιας αγοράς η BYD - Ή μήπως όχι;
Η πεντάλεπτη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων από την εταιρεία του Κινέζου δισεκατομμυριούχου Γουάνγκ Τσουανφού και οι κρίσεις σε τρεις ηπείρους

Nέο ρεκόρ θερμότητας στο κλίμα το 2024 - Γιατί κορυφαίοι επιστήμονες βρίσκονται σε απόγνωση
Απελπισμένοι εμφανίζονται οι επιστήμονες σχετικά με το κλίμα

Πώς η προεδρία Τραμπ.... αποφόρτισε τις εταιρείες φόρτισης EV - Εφιαλτική βουτιά των μετοχών
Βουτιά 70% έχουν κάνει οι μετοχές εταιρειών που προμηθεύουν την αγορά με φορτιστές για ηλεκτρικά οχήματα, λόγω της πολιτικής Τραμπ

Τιμήθηκαν 27 εταιρείες για αποκατάσταση και αναδάσωση - Το μήνυμα Παπασταύρου
Ειδική εκδήλωση από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για το θεσμό του Αναδόχου Αποκατάστασης και Αναδάσωσης

Βασική υποψήφια η Ισπανία για το νέο «προσιτό» ηλεκτρικό της Stellantis
Leapmotor και Stellantis σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τη μαζική παραγωγή του οχήματος το πρώτο τρίμηνο του 2026