Δώρα, μετρητά και νέες εμπειρίες περιλαμβάνονται ση λίστα δώρων των Ελλήνων για τα φετινά Χριστούγεννα, με 3 στους 10 (28%) να δηλώνουν πως δεν επιθυμούν πλέον δώρα, αλλά χρήματα για να μπορούν να έχουν την ευελιξία και τη δυνατότητα να αγοράζουν ό,τι θέλουν. Η φετινή λίστα ε΄χει και μια είσοδο έκπληξη

Αυτό προκύπτει από τη νέα έρευνα της Revolut η οποία αποκαλύπτει τι έχουν βάλει οι Έλληνες φέτος στη Χριστουγεννιάτικη λίστα τους και πώς ετοιμάζονται να ξοδέψουν τα χρήματά τους στις γιορτές.

Χριστούγεννα: Πώς θα κινηθεί η αγορά – Τι σχεδιάζουν Jumbo, Κωτσόβολος, Πλαίσιο

Το 29% των Ελλήνων επιθυμεί υλικά αγαθά, ενώ ακολουθούν η ψυχαγωγία και δραστηριότητες (21%) και οι αγορές ειδών πολυτελείας, που συνήθως δεν θα αγόραζαν (9%).

Σύμφωνα με την έρευνα, τα υλικά αγαθά και τα μετρητά βρίσκονται στην κορυφή της λίστας. Το 29% των Ελλήνων επιθυμεί να λάβει ρούχα, αξεσουάρ ή ηλεκτρονικά είδη και το 28% θα προτιμήσει τα μετρητά, για να μπορέσει να αγοράσει αυτό που θέλει. Στην τρίτη θέση με 21% βρίσκεται η αναζήτηση για νέες εμπειρίες.

Συμπίπτουν οι επιθυμίες νεότερων και μεγαλύτερων

Εάν επικεντρωθούμε σε διαφορετικές ηλικίες, δεν θα δούμε μεγάλες διαφορές, αφού, για παράδειγμα, η πρώτη επιλογή για την Gen-Z αλλά και τους άνω των 65 ετών, είναι τα υλικά αγαθά. Τα χρήματα έρχονται στη δεύτερη θέση και την τριάδα συμπληρώνουν οι νέες εμπειρίες, αποκαλύπτοντας ότι αυτές οι δύο γενιές μοιάζουν περισσότερο απ’ όσο νομίζουμε.

Ψηλά τα ταξίδια

Στην ερώτηση σχετικά με το ποιες δραστηριότητες και εμπειρίες θα ήθελαν να δοκιμάσουν, τα ταξιδιωτικά πακέτα βρέθηκαν στην κορυφή της λίστας (66%), με όλες τις ηλικίες να τη θεωρούν ως την καλύτερη επιλογή. Οι Έλληνες δείχνουν επίσης ενδιαφέρον για σπα και θεραπείες ευεξίας (19%), καθώς και για συναυλίες και εισιτήρια (14%). Οι εκδρομές ή οι υπαίθριες δραστηριότητες και τα μαθήματα ή η ενασχόληση σε εργαστήρια (workshops) δεν φαίνεται να έχουν τόσο μεγάλη απήχηση, καθώς μόνο το 6,4% και το 6,2%, αντίστοιχα, δήλωσαν ότι θα ήθελαν να συμμετέχουν.

Δήλωση

Ο Ignacio Zunzunegui, Επικεφαλής Ανάπτυξης στη Νότια Ευρώπη της Revolut, δήλωσε: «Τα αποτελέσματα αυτά δείχνουν ότι, αν και τα υλικά αγαθά εξακολουθούν να έχουν θέση στις καρδιές των Ελλήνων, οι άνθρωποι εκτιμούν όλο και περισσότερο τις στιγμές που εμπλουτίζουν τη ζωή τους ή προτιμούν την ευελιξία που προσφέρουν τα μετρητά. Είτε πρόκειται για την απόκτηση του πιο περιζήτητου εισιτηρίου συναυλίας, είτε για την αναζήτηση νέων εμπειριών και ταξιδιών, οι άνθρωποι απομακρύνονται από τα παραδοσιακά δώρα. Καθώς μπαίνουμε στην τελική ευθεία για τα Χριστούγεννα, ίσως μια νέα πολιτιστική εμπειρία να είναι αυτό που βρίσκεται στην κορυφή της λίστας επιθυμιών κάποιου αγαπημένου μας προσώπου.»

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Οικονομία