Με έμπνευση από το σλόγκαν «finger lickin’ good» της KFC (σ.σ. «είναι ωραία όταν από τη νοστιμιά, γλύφεις τα δάχτυλά σου»)  και εμβληματικά πιάτα, όπως τα tenders – τα κομμάτια κοτόπουλο χωρίς κόκκαλα, με το διπλό πανάρισμα- η αμερικανική αλυσίδα γρήγορου φαγητού αποφάσισε να δημιουργήσει ένα νέο concept που δεν θα θυμίζει σε τίποτα… KFC και θα απευθύνεται αποκλειστικά στους λάτρεις των συγκεκριμένων φαγητών, τη Gen Z.

Όπως δηλώνει και το όνομά του, η σάλτσα και τα ντιπ είναι οι πρωταγωνιστές στο «Saucy», με το πρώτο σημείο να ανοίγει την ερχόμενη Δευτέρα στο Ορλάντο. Το εστιατόριο, το οποίο απεμπολεί το γνωστό κόκκινο χρώμα της αλυσίδας και υιοθετεί το έντονο ροζ, επικεντρώνεται γύρω από 11 νέες σάλτσες και τα tenders κοτόπουλου – και τα δύο αγαπημένα φαγητά της Gen-Z.

Τζακ Κάουιν: Πώς έφτασε από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. – Το προφίλ του Αυστραλού επιχειρηματία

Το λανσάρισμα του Saucy έρχεται εν μέσω δύσκολων καιρών για την αλυσίδα που ανήκει στη Yum Brands, η οποία έχει σημειώσει αρκετά συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης για τα εστιατόριά της στις ΗΠΑ. Οι προσπάθειες της KFC με εκπτώσεις και  προσφορές περιορισμένου χρόνου δεν έχουν βρει απήχηση στους καταναλωτές, με αποτέλεσμα να χάνει μερίδια από τις πιο σύγχρονες αλυσίδες κοτόπουλου, όπως η Wingstop και η Raising Cane’s.

Το άνοιγμα μιας αυτόνομης ιδέας όπως το Saucy, αντί της ενσωμάτωσης των ιδεών που προβάλει, στο KFC βοηθά τη μάρκα να αποκτήσει μια σειρά από νέες εμπειρίες και της δίνει τη δυνατότητα να εμφανίσει και ένα άλλο πρόσωπο.

Η μαγεία των tenders της KFC

Με το Saucy, η ιδέα ήταν να εκσυγχρονιστεί το σλόγκαν «finger lickin’ good» και να επικεντρωθεί σε ένα από τα πιο «εμβληματικά προϊόντα» της, τα tenders, σύμφωνα με τον Christophe Poirier, επικεφαλής του concept officer της KFC.

«Βασιζόμενοι σε αυτό το εκσυγχρονισμένο moto “finger lickin’ good”, καταλήξαμε σε ένα νέο όραμα, το οποίο είναι πολλές σάλτσες, πολλά χρώματα και πολλά ποτά», εξήγησε ο Poirer στο CNN, τονίζοντας πως ότι «απευθύνεται ειδικά στη Gen Z».

Τα tenders είναι ελκυστικά για τους νεότερους επειδή είναι εύκολο να καταναλωθούν εν κινήσει και μπορούν να προσαρμοστούν στις δικές τους επιθυμίες. Απόδειξη της δημοφιλίας τους, η έρευνα για τα μενού των εστιατορίων από την Technomic Ignite, σύμφωνα με την οποία η διαθεσιμότητα των tenders κοτόπουλου έχει αυξηθεί περισσότερο από 5% τα τελευταία πέντε χρόνια.

KFC

Saucy, όπως… σάλτσα

Σε μια αναφορά στα 11 μπαχαρικά και βότανα της KFC που χρησιμοποιεί στο τηγανητό κοτόπουλό της, το Saucy κάνει το ντεμπούτο του με τον ίδιο αριθμό σαλτσών που σερβίρονται σε τέσσερα μπολάκια. Οι σάλτσες κυμαίνονται από πικάντικες, όπως jalapeño pesto ranch και κρεολική μουστάρδα με μέλι, έως γλυκές, όπως teriyaki και Thai sweet and spicy.

Γιατί όμως να δοθεί τόση έμφαση στις σάλτσες; Έχουν εξελιχθεί σε ένα «βασικό μοχλό» καινοτομίας σε ολόκληρη τη βιομηχανία γρήγορης εστίασης, σύμφωνα και με τον R.J. Hottovy, επικεφαλής της αναλυτικής έρευνας της Placer.ai, προσθέτοντας ότι η ιδέα του Saucy θα πρέπει να «βοηθήσει την KFC να εκσυγχρονίσει το εμπορικό σήμα της και να ευθυγραμμιστεί με τις τρέχουσες τάσεις της βιομηχανίας».

«Με την επέκταση των επιλογών σάλτσας, η KFC μπορεί να διατηρήσει ένα απλοποιημένο μενού παρόμοιο με αυτό των ανταγωνιστών της, προσφέροντας παράλληλα στους πελάτες τη δυνατότητα να εξατομικεύουν τις παραγγελίες τους ώστε να ταιριάζουν με τις γευστικές τους προτιμήσεις», επισήμανε ο Hottovy στο CNN.

Το Saucy σερβίρει επίσης ένα πιο λιτό μενού σε σύγκριση με τη «μητρική»της, εστιάζοντας σε ορισμένα σάντουιτς, όπως και νέα επιδόρπια, φρουτώδη ποτά και συνοδευτικά.

Το εσωτερικό διαθέτει κιόσκια για παραγγελίες, καθίσματα και τραπέζια με έντονα χρώματα και χώρο για ζωντανή ψυχαγωγία, ενώ ο εξωτερικός χώρος καλύπτεται από ροζ χρώμα με ένα φωτεινό λογότυπο του Saucy που περιλαμβάνει μια μικρή αναφορά ότι πρόκειται για μάρκα KFC. Οι παραγγελίες μπορούν επίσης να ληφθούν στο drive-thru.

Το Saucy θα έχει αρχικά μόνο μία τοποθεσία, αλλά ενδέχεται να επεκτείνει την ιδέα στο μέλλον. KFC

Η άνοδος των spin-offs

Το άνοιγμα μιας αυτόνομης ιδέας αντί της ενσωμάτωσης των ιδεών στο KFC βοηθά τη μάρκα να αποκτήσει μια σειρά από νέες εμπειρίες και της δίνει τη δυνατότητα να εμφανίσει και ένα άλλο πρόσωπο.

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στην Taco Bell, την έτερη αλυσίδα που ανήκει στη Yum. Την περασμένη εβδομάδα, άνοιξε ένα νέο καφέ κοντά στο Σαν Ντιέγκο, το οποίο στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό σε ποτά και σνακ που απευθύνονται σε νεότερους πελάτες και πιθανότατα μιμείται την επιτυχία του concept CosMc’s που ανήκει στη McDonald’s.

Αναφερόμενος σε αυτές τις δύο έννοιες, ο David Henkes, ανώτερος διευθυντής και επικεφαλής στρατηγικών συνεργασιών της Technomic, δήλωσε στο CNN ότι οι αλυσίδες «το κάνουν αυτό περισσότερο ως μια ευκαιρία να πειραματιστούν και να δημιουργήσουν μια “θερμοκοιτίδα” για την καινοτομία που τους επιτρέπει να δοκιμάσουν πράγματα που διαφορετικά δεν ταιριάζουν σήμερα στο μενού της αλυσίδας».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή