Την αισιοδοξία τους διατηρούν οι αλυσίδες ένδυσης, όπως η Zara, η Pink Woman και η BSB, για την διατήρηση της ζήτησης για προϊόντα ειδικά προσανατολισμένα στις εορταστικές περιστάσεις από το δυναμικό γυναικείο κοινό, που παραδοσιακά στηρίζει στην πράξη το συγκεκριμένο είδος κατανάλωσης.

Μπορεί να ολοκληρώθηκαν οι εκπτωτικές Black Friday και Cyber Monday, να βρίσκεται ο καταναλωτής εν κύματος ακρίβειας που πλήττει την αγοραστική του δύναμη και η επίσημη εκπτιωτική περίοδος από 15 Ιανουαρίου μέχρι και τέλη Φεβρουαρίου να βρίσκεται προ των πυλών, τα πάρτι και οι έξοδοι αυτή την περίοδο, θέλουν τη λάμψη τους.

Χριστούγεννα: Πώς θα κινηθεί η αγορά – Τι σχεδιάζουν Jumbo, Κωτσόβολος, Πλαίσιο

Zara: Διαχρονική επιλογή σε περισσότερα σημεία

Στο casual chic επενδύει για ακόμη μια χρονιά η Zara, που βλέπει τα ρούχα της εορταστικής κολεξιόν να φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις των ευπώλητων για τις φετινές γιορτές.

Από τα παλτό με μείγμα μαλλιού σε έντονα χρώματα, όπως το κόκκινο, και τις πλεκτές ζακέτες με γούνινο γιακά, μέχρι τις πολυτελείς slingback γόβες με μεταλλικές λεπτομέρειες, τα παντελόνια με πιέτες, τις εβαζέ μάλλινες ή σατέν φούστες και τα μίντι φορέματα με χάντρες, τις μίνι φούστες με χάντρες και πούλιες με τις ασορτί πλεκτές ζακέτες, τα bodies και τα σατινέ πουκάμισα, τα κιμονό, τα εβαζέ φορέματα σε ουδέτερες ή basic αποχρώσεις, η ισπανική αλυσίδα προσφέρει όπως κάθε εορταστική σεζόν μια σειρά από επιλογές προσιτής πολυτέλειας.

Η διαχρονικότητα των ενδυμάτων του ισπανικού μητρικού ομίλου, αποτυπώνεται στο γεγονός πως στα ταμεία των Zara, Massimo Dutti, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, και Oysho -όλα δημοφιλή σήματα της ITX Ελλάς- «καταθέτουν» οι καταναλωτές στην Ελλάδα το 20% του προϋπολογισμού τους για ένδυση, με τον ισπανικό κολοσσό Inditex να επιβεβαιώνει και το 2023 την απόλυτη κυριαρχία του στην εγχώρια αγορά.

Zara

Το κατάστημα στην Τσιμισκή 45, στη Θεσσαλονίκη, άνοιξε τις πόρτες του στα μέσα Νοεμβρίου

Ενδεικτικό είναι ότι πέρσι ο κύκλος εργασιών, όπου κυριαρχεί η Zara, έφθασε στο ποσό ρεκόρ των 725,48 εκατ. ευρώ όταν ο συνολικός κύκλος εργασιών στο λιανικό εμπόριο ενδυμάτων σε ειδικευμένα καταστήματα ήταν 3,55 δισ. ευρώ σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ.

Εξάλλου αποτελεί το νούμερο 2 παίκτης στην εγχώρια αγορά online shopping ένδυσης και υπόδησης, με μερίδιο 6,3%. Αν στο μερίδιο αυτό συνυπολογιστεί και η Bershka που ανήκει στον ίδιο όμιλο, τότε ανεβαίνει στο το 9,1% των διαδικτυακών πωλήσεων.

Όπως είχε αποκαλύψει και ο επικεφαλής Ηλίας Μάλαμας, μετά το giga κατάστημα στον Πύργο του Πειραιά όπου συγκατοικεί με το Zara Home, και το πρόσφατο σημείο επί της οδού Τσιμισκή 45 στη Θεσσαλονίκη, η Zara που ήδη υπολογίζει ένα +9% σε διεθνές επίπεδο, ετοιμάζεται για το opening του «στρατηγείου» της στο κέντρο της Αθήνας και το αναγεννημένο Μινιόν.

Pink Woman: Αγορές με ξεχωριστή συλλογή και online

Ιδιαίτερη μνεία σε λούρεξ υφάσματα, πούλιες και στρας, σεμιζιέ φορέματα, γούνες faux, πουκάμισα με φλορά σχέδια ή διαφάνειες και midi φούστες, παντελόνια, σορτς και μπλέιζερ  από δερματίνη, γίνεται στη χριστουγεννιάτικη κολεξιόν της Pink Woman, όπως παρουσιάζεται σε ειδική κατηγορία στο site της, αλλά και στις βιτρίνες των καταστημάτων της σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Η Pink Woman που ιδρύθηκε το 2004 και αποτελεί ναυαρχίδα του ομίλου Intrafashion, αυτή την στιγμή διατηρεί το μεγαλύτερο δίκτυο φυσικών καταστημάτων -με 120 σημεία- από όλα τα ελληνικά brands.

Την ανάγκη των πωλήσεων στο ηλεκτρονικό κανάλι είχε τονίσει επίσης ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Intrafashion, Δημήτρης Ματεμτζής, που διατηρεί e-shop για το κυρίαρχο brand της Pink Woman, το οποίο συγκεντρώνει ένα μερίδιο 4,5% του τζίρου.

BSB: Εξειδίκευση και στις γιορτές

Με όχημα τα 123 καταστήματά της και το e-shop της BSB σε βασικούς εμπορικούς δρόμους και εμπορικά κέντρα σε όλη την Ελλάδα, η εταιρεία B & F του Βασίλη και της Σοφία Μπιθαρά προσφέρει και φέτος μια σειρά από επιλογές για τις καταναλώτριες.

Εκτός από τα εταιρικά και franchise καταστήματα του brand BSB -όπως και της Lynne που βρίσκεται υπό την ίδια σκέπη- εξίσου διευρυμένο παρουσιάζεται και το δίκτυο διανομής της εταιρείας μέσω χονδρικής σε 166 σημεία πώλησης στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, όπως και σε 620 σημεία πώλησης στο εξωτερικό , πάντα σε multi-brand stores.

Εξάλλου όπως αναφέρει και η διοίκηση, στόχος και για την επόμενη χρονιά παραμένει «η περαιτέρω επέκταση του δικτύου στην εγχώρια αγορά με έναρξη νέων καταστημάτων σε καίρια εμπορικά σημεία. Επίσης, σημαντική θεωρείται και η συνεχής εξωστρέφεια με επέκταση σε νέες αγορές».

Το βασικό σήμα της εταιρείας που δημιουργήθηκε το 1980, έχει αναδειχθεί σε σημείο αναφοράς για κάθε επίσημη ή εορταστική εμφάνιση, καθώς περιλαμβάνει μια σειρά από κολεξιόν που ενδείκυνται για διαφορετικές περιστάσεις.

Με την εξειδίκευση αυτή βαδίζει και φέτος, προσφέροντας φορέματα σε μαύρο, μπορντό, πράσινο και χρυσό χρώμα, με βελούδο, δαντέλα, παγιέτα και οποιοδήποτε άλλο διακοσμητικό στοιχείο, αλλά και outwear με γούνα faux, με πολλά εξ αυτών να βρίσκονται ήδη στις πρώτες θέσεις των best seller των φετινών γιορτών.

Επίσης στο ηλεκτρονικό κατάστημα διατηρεί και ειδικό section με προτάσεις του brand για δώρα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Όμιλος ΟΤΕ: Οργανωτικές αλλαγές από 1η Ιανουαρίου 2025
Επιχειρήσεις |

Οι αλλαγές στη διοικητική ομάδα του ΟΤΕ από 1η Ιανουαρίου 2025

Οι ανακατατάξεις που ανακοίνωσε ο Όμιλος ΟΤΕ έρχονται σε συνέχεια των αρχικών αλλαγών που πραγματοποιήθηκαν τον περασμένο Ιούλιο και την ανάληψη των καθηκόντων του διευθύνοντος συμβούλου από τον κ. Κώστα Νεμπή