
Το σλόγκαν της αλυσίδας φαστ φουντ KFC «να θες να γλείφεις τα δάκτυλά σου» αναφέρεται συνήθως στο κοτόπουλο, αλλά αποκτά διαφορετικό νόημα στη νεότερη εκδοχή του, όπως φαίνεται από τα νέα που έρχονται από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η σάλτσα και τα ντιπ πρωταγωνιστούν στο «Saucy», ένα πρωτότυπο κατάστημα που εγκαινιάζεται την Παρασκευή στο Ορλάντο των ΗΠΑ. Το εστιατόριο, που διαφοροποιείται σε εμφάνιση από το γνωστό κόκκινο της αλυσίδας, επικεντρώνεται γύρω από 11 νέα dips και φιλέτο κοτόπουλου – και τα δύο αγαπημένα των καταναλωτών που ανήκουν στη γενιία Gen-Z και που λαχταρούν να απολαμβάνουν γεύσεις και κοτόπουλο χωρίς κόκαλα.
Το λανσάρισμα του Saucy έρχεται εν μέσω δύσκολων καιρών για την αλυσίδα KFC, η οποία έχει καταγράψει αρκετά συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης για τα εστιατόριά της στις ΗΠΑ

Πτωτική πορεία για τα KFC
Το λανσάρισμα του Saucy έρχεται εν μέσω δύσκολων καιρών για την αλυσίδα που ανήκει στην Yum Brands, η οποία έχει καταγράψει αρκετά συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης για τα εστιατόριά της στις ΗΠΑ.
Οι προσπάθειες της KFC για γεύματα σε συμφέρουσες τιμές και προσφορές περιορισμένου χρόνου δεν έχουν απήχηση στους καταναλωτές, με αποτέλεσμα η αλυσίδα φαστ φουντ να αγωνίζεται ενάντια στις πιο μοντέρνες αλυσίδες εστιατορίων που εστιάζουν στο κοτόπουλο, όπως η Wingstop και η Raising Cane’s.
First in the world!
Saucy by @KFC
Opening soon on Alafaya Trail near Curry Ford Road – Orlando, Florida, USA
Nothing yet online – still under construction. pic.twitter.com/cmqcmKtAwN— Keith W. Tyras (@keithtyras) December 15, 2024
Με το Saucy, η ιδέα ήταν να εκσυγχρονιστεί το σλόγκαν «finger lickin’ good» και να επικεντρωθεί σε ένα από τα πιο «εμβληματικά προϊόντα», τα οποία είναι οι προσφορές του, σύμφωνα με τον Κριστόφ Πόιριερ, επικεφαλής σχεδιασμού της KFC.
«Χτίζοντας σε αυτό το εκσυγχρονισμένο σλόγκαν καταλήξαμε σε ένα νέο όραμα, το οποίο είναι πολλές σάλτσες, πολύ χρώμα και πολλά ποτά», είπε ο Πόιρερ στο CNN, προσθέτοντας ότι «στοχεύει συγκεκριμένα στην Gen. Ζ».
Οι προσφορές είναι ελκυστικές για τους νεότερους που τρώνε περισσότερο εν κινήσει και μπορούν να προσαρμοστούν γενναιόδωρα, είπε ο Πόιρερ. Μια έρευνα στα μενού των εστιατορίων από την Technomic Ignite, μια συμβουλευτική εταιρεία τροφίμων, δείχνει ότι η διαθεσιμότητα σε προσφορές κοτόπουλου έχει αυξηθεί περισσότερο από 5% τα τελευταία πέντε χρόνια.
Εστιάζοντας σε 11 μπαχαρικά και βότανα στο τηγανητό κοτόπουλο, το κατάστημα Saucy κάνει το ντεμπούτο του εστιάζοντας σε διάφορες ποκιλίες από σάλτσες, που κυμαίνονται από πικάντικες, συμπεριλαμβανομένου ενός ράντσο πέστο jalapeño και μουστάρδας με μέλι κρεόλ, έως γλυκές, όπως teriyaki και ταϊλανδέζικες γλυκιές και πικάντικες σάλτσες.
Οι σάλτσες έχουν γίνει «βασικός μοχλός» καινοτομίας σε όλη τη βιομηχανία γρήγορης εστίασης, είπε ο R.J. Hottovy, επικεφαλής της έρευνας ανάλυσης στην Placer.ai, προσθέτοντας ότι η Saucy θα πρέπει «να βοηθήσει την KFC να εκσυγχρονίσει το brand της και να ευθυγραμμιστεί με τις τρέχουσες τάσεις της βιομηχανίας».
Το Saucy σερβίρει επίσης ένα περιορισμένο μενού σε σύγκριση με τα άλλα κλασικά καταστήματα της KFC, εστιάζοντας σε μερικά σάντουιτς, αλλά και σε νέα επιδόρπια, φρουτώδη ποτά και συνοδευτικά, όπως ψημένα ψωμάκια, πατάτες και λαχανοσαλάτα, που συγκαταλέγονται επίσης στο μενού.
Η εσωτερική διαρρύθμιση του καταστήματος διαθέτει περίπτερα για παραγγελία, καθίσματα και τραπέζια με έντονα χρώματα και χώρο για ζωντανή ψυχαγωγία με το εξωτερικό να καλύπτεται σε ροζ χρώμα με ένα φωτεινό λογότυπο Saucy που περιλαμβάνει μια μικρή αναφορά ότι είναι μάρκα της KFC.
Το Saucy ξεκινά την πορεία του ως ένα και μοναδικό κατάστημα, αλλά ενδέχεται να επεκταθεί και σε άλλες περιοχές στο μέλλον, εάν το concept βρει ανταπόκριση στους καταναλωτές.


Latest News

Έρχεται το επόμενο κύμα απολύσεων ομοσπονδιακών υπαλλήλων - Και θα είναι ακόμη πιο βάναυσο
Εκατοντάδες χιλιάδες υπάλληλοι της ομοσπονδιακής κυβέρνησης των ΗΠΑ αναμένεται να καρατομηθούν πάραυτα

Οι κρυφοί κίνδυνοι που εγκυμονούν τα οικογενειακά γραφεία
Οι ιδιωτικές εταιρείες διαχείρισης περιουσίας για τους υπερπλούσιους διαχειρίζονται πλέον τρισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Οι επικριτές λένε ότι είναι ανοιχτοί σε κατάχρηση

Δασμοί ή μποϊκοτάζ; Η αντίδραση της Jack Daniel's
Η μητρική του Jack Daniel's, Brown-Forman, πλήττεται από την απόφαση να μην πωλείται στον Καναδά το διάσημο bourbon

Ήρθε η ώρα για ένα ευρωπαϊκό δίκτυο κατασκόπων; Τι ζητά η Γερμανία
Το «καμπανάκι» από τη Γερμανία για τον κίνδυνο της Ευρώπης - Ο ρόλος της CIA και η πρόταση για τα «Euro Eyes»

Γιατί βγαίνει από το χρηματιστήριο η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα φαρμακείων στις ΗΠΑ
Η Walgreens ήρθε σε συμφωνία περίπου 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων με την Sycamore Partners

Η Ευρώπη είναι «εξαρτημένη» από τα φάρμακα - Οι κίνδυνοι για την εφοδιαστική αλυσίδα
Γιατί η Ευρώπη δεν έχει την πολυτέλεια να αντιμετωπίζει το θέμα της ασφάλειας των φαρμάκων ως δευτερεύον ζήτημα

Χωρίς τέλος οι συνέπειες των δασμών Τραμπ - Πόσο διαρκούν τελικά οι εμπορικοί πόλεμοι;
Οι δασμοί του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ θα κοστίζουν χρήματα στις επιχειρήσεις - Ο αντίκτυπος δεν πρόκειται να εξαφανιστεί σύντομα

ΕΕ – Όμιλος ΕΤΕπ: Θεμέλια για μια νέα πανευρωπαϊκή επενδυτική πλατφόρμα για οικονομικά προσιτή και βιώσιμη στέγαση.
Το Σχέδιο Δράσης για Προσιτή και Βιώσιμη Στέγαση που έχει προγραμματίσει επενδύσεις ύψους περίπου 10 δισ. ευρώ

Μπροστά στην «τέλεια καταιγίδα» τα σούπερ μάρκετ - Τι φέρνει η συρρίκνωση των κερδών
Τι συμβαίνει με τους λιανέμπορους σε Ευρώπη και ΗΠΑ - Οι νέοι στόχοι των σούπερ μάρκετ και το «ιερό δισκοπότηρο» της αγοράς

Θετικά τα αποτελέσματα για τη Macy's - Δυσοίωνες οι προοπτικές
Γιατί η Macy's «κρατά μικρό καλάθι», πίσω από το σχέδιο που έχει θέσει για το μέλλον ο διευθύνων σύμβουλός της, Τόνι Σπρινγκ