Το σλόγκαν της αλυσίδας φαστ φουντ KFC «να θες να γλείφεις τα δάκτυλά σου» αναφέρεται συνήθως στο κοτόπουλο, αλλά αποκτά διαφορετικό νόημα στη νεότερη εκδοχή του, όπως φαίνεται από τα νέα που έρχονται από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η σάλτσα και τα ντιπ πρωταγωνιστούν στο «Saucy», ένα πρωτότυπο κατάστημα που εγκαινιάζεται την Παρασκευή στο Ορλάντο των ΗΠΑ. Το εστιατόριο, που διαφοροποιείται σε εμφάνιση από το γνωστό κόκκινο της αλυσίδας, επικεντρώνεται γύρω από 11 νέα dips και φιλέτο κοτόπουλου – και τα δύο αγαπημένα των καταναλωτών που ανήκουν στη γενιία Gen-Z και που λαχταρούν να απολαμβάνουν γεύσεις και κοτόπουλο χωρίς κόκαλα.
Το λανσάρισμα του Saucy έρχεται εν μέσω δύσκολων καιρών για την αλυσίδα KFC, η οποία έχει καταγράψει αρκετά συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης για τα εστιατόριά της στις ΗΠΑ
Πτωτική πορεία για τα KFC
Το λανσάρισμα του Saucy έρχεται εν μέσω δύσκολων καιρών για την αλυσίδα που ανήκει στην Yum Brands, η οποία έχει καταγράψει αρκετά συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης για τα εστιατόριά της στις ΗΠΑ.
Οι προσπάθειες της KFC για γεύματα σε συμφέρουσες τιμές και προσφορές περιορισμένου χρόνου δεν έχουν απήχηση στους καταναλωτές, με αποτέλεσμα η αλυσίδα φαστ φουντ να αγωνίζεται ενάντια στις πιο μοντέρνες αλυσίδες εστιατορίων που εστιάζουν στο κοτόπουλο, όπως η Wingstop και η Raising Cane’s.
First in the world!
Saucy by @KFC
Opening soon on Alafaya Trail near Curry Ford Road – Orlando, Florida, USA
Nothing yet online – still under construction. pic.twitter.com/cmqcmKtAwN— Keith W. Tyras (@keithtyras) December 15, 2024
Με το Saucy, η ιδέα ήταν να εκσυγχρονιστεί το σλόγκαν «finger lickin’ good» και να επικεντρωθεί σε ένα από τα πιο «εμβληματικά προϊόντα», τα οποία είναι οι προσφορές του, σύμφωνα με τον Κριστόφ Πόιριερ, επικεφαλής σχεδιασμού της KFC.
«Χτίζοντας σε αυτό το εκσυγχρονισμένο σλόγκαν καταλήξαμε σε ένα νέο όραμα, το οποίο είναι πολλές σάλτσες, πολύ χρώμα και πολλά ποτά», είπε ο Πόιρερ στο CNN, προσθέτοντας ότι «στοχεύει συγκεκριμένα στην Gen. Ζ».
Οι προσφορές είναι ελκυστικές για τους νεότερους που τρώνε περισσότερο εν κινήσει και μπορούν να προσαρμοστούν γενναιόδωρα, είπε ο Πόιρερ. Μια έρευνα στα μενού των εστιατορίων από την Technomic Ignite, μια συμβουλευτική εταιρεία τροφίμων, δείχνει ότι η διαθεσιμότητα σε προσφορές κοτόπουλου έχει αυξηθεί περισσότερο από 5% τα τελευταία πέντε χρόνια.
Εστιάζοντας σε 11 μπαχαρικά και βότανα στο τηγανητό κοτόπουλο, το κατάστημα Saucy κάνει το ντεμπούτο του εστιάζοντας σε διάφορες ποκιλίες από σάλτσες, που κυμαίνονται από πικάντικες, συμπεριλαμβανομένου ενός ράντσο πέστο jalapeño και μουστάρδας με μέλι κρεόλ, έως γλυκές, όπως teriyaki και ταϊλανδέζικες γλυκιές και πικάντικες σάλτσες.
Οι σάλτσες έχουν γίνει «βασικός μοχλός» καινοτομίας σε όλη τη βιομηχανία γρήγορης εστίασης, είπε ο R.J. Hottovy, επικεφαλής της έρευνας ανάλυσης στην Placer.ai, προσθέτοντας ότι η Saucy θα πρέπει «να βοηθήσει την KFC να εκσυγχρονίσει το brand της και να ευθυγραμμιστεί με τις τρέχουσες τάσεις της βιομηχανίας».
Το Saucy σερβίρει επίσης ένα περιορισμένο μενού σε σύγκριση με τα άλλα κλασικά καταστήματα της KFC, εστιάζοντας σε μερικά σάντουιτς, αλλά και σε νέα επιδόρπια, φρουτώδη ποτά και συνοδευτικά, όπως ψημένα ψωμάκια, πατάτες και λαχανοσαλάτα, που συγκαταλέγονται επίσης στο μενού.
Η εσωτερική διαρρύθμιση του καταστήματος διαθέτει περίπτερα για παραγγελία, καθίσματα και τραπέζια με έντονα χρώματα και χώρο για ζωντανή ψυχαγωγία με το εξωτερικό να καλύπτεται σε ροζ χρώμα με ένα φωτεινό λογότυπο Saucy που περιλαμβάνει μια μικρή αναφορά ότι είναι μάρκα της KFC.
Το Saucy ξεκινά την πορεία του ως ένα και μοναδικό κατάστημα, αλλά ενδέχεται να επεκταθεί και σε άλλες περιοχές στο μέλλον, εάν το concept βρει ανταπόκριση στους καταναλωτές.
Latest News
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο
Πώς η ΑΙ πρόκειται να τις αλλάξει ριζικά τις εφαρμογές γνωριμιών
Οι εφαρμογές γνωριμιών σταθμίζουν πώς η AI θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται μέσω διαδικτύου
Τραμπ: Ποιος είναι ο εκλεκτός για επικεφαλής του Οικονομικού Συμβουλίου του
Τo Οικονομικό Συμβούλιο θα συμβουλεύει τον Τραμπ για την οικονομική πολιτική που θα ακολουθήσει και αποτελείται από τρία μέλη
Νέο αντιμονοπωλιακό πλήγμα για τη Google - Στο στόχαστρο των ιαπωνικών αρχών
Οι ιαπωνικές αρχές αναμένεται να εκδώσουν σύντομα εντολή παύσης ζητώντας από την Google να σταματήσει τις μονοπωλιακές πρακτικές της
Ευρώπη: Παγιδευμένη στον ιστό των χιλιάδων κανόνων, που η ίδια ψήφισε
Η πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν προσπαθεί να ανταποκριθεί στις επικρίσεις με την υπόσχεση να αντιμετωπίσει τις επαχθείς απαιτήσεις υποβολής εκθέσεων στην ΕΕ
Sueddeutsche Zeitung: Η Volkswagen θα μειώσει έως και 10% τις αποδοχές διοικητικών στελεχών
Σύμφωνα με την Sueddeutsche Zeitung, η μείωση θα ισχύσει για τις πληρωμές μπόνους του Μαΐου, οδηγώντας στη μείωση των αποδοχών κατά 10% το 2025 και το 2026
Νέα χρηματοδότηση 65 εκατ. δολαρίων για την ICEYE - Στα 158 εκατ. το σύνολο για το 2024
Στον τρέχοντα γύρο χρηματοδότησης συμμετείχαν funds που διαχειρίζονται οι Solidium Oy, BlackRock, Seraphim, Plio Limited και ο Christo Georgiev