Το σλόγκαν της αλυσίδας φαστ φουντ KFC «να θες να γλείφεις τα δάκτυλά σου» αναφέρεται συνήθως στο κοτόπουλο, αλλά αποκτά διαφορετικό νόημα στη νεότερη εκδοχή του, όπως φαίνεται από τα νέα που έρχονται από τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Τζακ Κάουιν: Πώς έφτασε από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. – Το προφίλ του Αυστραλού επιχειρηματία

Η σάλτσα και τα ντιπ πρωταγωνιστούν στο «Saucy», ένα πρωτότυπο κατάστημα που εγκαινιάζεται την Παρασκευή στο Ορλάντο των ΗΠΑ. Το εστιατόριο, που διαφοροποιείται σε εμφάνιση από το γνωστό κόκκινο της αλυσίδας, επικεντρώνεται γύρω από 11 νέα dips και φιλέτο κοτόπουλου – και τα δύο αγαπημένα των καταναλωτών που ανήκουν στη γενιία Gen-Z και που λαχταρούν να απολαμβάνουν γεύσεις και κοτόπουλο χωρίς κόκαλα.

Το λανσάρισμα του Saucy έρχεται εν μέσω δύσκολων καιρών για την αλυσίδα KFC, η οποία έχει καταγράψει αρκετά συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης για τα εστιατόριά της στις ΗΠΑ

KFC

Πτωτική πορεία για τα KFC

Το λανσάρισμα του Saucy έρχεται εν μέσω δύσκολων καιρών για την αλυσίδα που ανήκει στην Yum Brands, η οποία έχει καταγράψει αρκετά συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης για τα εστιατόριά της στις ΗΠΑ.

Οι προσπάθειες της KFC για γεύματα σε συμφέρουσες τιμές και προσφορές περιορισμένου χρόνου δεν έχουν απήχηση στους καταναλωτές, με αποτέλεσμα η αλυσίδα φαστ φουντ να αγωνίζεται ενάντια στις πιο μοντέρνες αλυσίδες εστιατορίων που εστιάζουν στο κοτόπουλο, όπως η Wingstop και η Raising Cane’s.

Με το Saucy, η ιδέα ήταν να εκσυγχρονιστεί το σλόγκαν «finger lickin’ good» και να επικεντρωθεί σε ένα από τα πιο «εμβληματικά προϊόντα», τα οποία είναι οι προσφορές του, σύμφωνα με τον Κριστόφ Πόιριερ, επικεφαλής σχεδιασμού της KFC.

«Χτίζοντας σε αυτό το εκσυγχρονισμένο σλόγκαν καταλήξαμε σε ένα νέο όραμα, το οποίο είναι πολλές σάλτσες, πολύ χρώμα και πολλά ποτά», είπε ο Πόιρερ στο CNN, προσθέτοντας ότι «στοχεύει συγκεκριμένα στην Gen. Ζ».

Οι προσφορές είναι ελκυστικές για τους νεότερους που τρώνε περισσότερο εν κινήσει και μπορούν να προσαρμοστούν γενναιόδωρα, είπε ο Πόιρερ. Μια έρευνα στα μενού των εστιατορίων από την Technomic Ignite, μια συμβουλευτική εταιρεία τροφίμων, δείχνει ότι η διαθεσιμότητα σε προσφορές κοτόπουλου έχει αυξηθεί περισσότερο από 5% τα τελευταία πέντε χρόνια.

Εστιάζοντας σε 11 μπαχαρικά και βότανα στο τηγανητό κοτόπουλο, το κατάστημα Saucy κάνει το ντεμπούτο του εστιάζοντας σε διάφορες ποκιλίες από σάλτσες, που κυμαίνονται από πικάντικες, συμπεριλαμβανομένου ενός ράντσο πέστο jalapeño και μουστάρδας με μέλι κρεόλ, έως γλυκές, όπως teriyaki και ταϊλανδέζικες γλυκιές και πικάντικες σάλτσες.

Οι σάλτσες έχουν γίνει «βασικός μοχλός» καινοτομίας σε όλη τη βιομηχανία γρήγορης εστίασης, είπε ο R.J. Hottovy, επικεφαλής της έρευνας ανάλυσης στην Placer.ai, προσθέτοντας ότι η Saucy θα πρέπει «να βοηθήσει την KFC να εκσυγχρονίσει το brand της και να ευθυγραμμιστεί με τις τρέχουσες τάσεις της βιομηχανίας».

Το Saucy σερβίρει επίσης ένα περιορισμένο μενού σε σύγκριση με τα άλλα κλασικά καταστήματα της KFC, εστιάζοντας σε μερικά σάντουιτς, αλλά και σε νέα επιδόρπια, φρουτώδη ποτά και συνοδευτικά, όπως ψημένα ψωμάκια, πατάτες και λαχανοσαλάτα, που συγκαταλέγονται επίσης στο μενού.

Η εσωτερική διαρρύθμιση του καταστήματος διαθέτει περίπτερα για παραγγελία, καθίσματα και τραπέζια με έντονα χρώματα και χώρο για ζωντανή ψυχαγωγία με το εξωτερικό να καλύπτεται σε ροζ χρώμα με ένα φωτεινό λογότυπο Saucy που περιλαμβάνει μια μικρή αναφορά ότι είναι μάρκα της KFC.

Το Saucy ξεκινά την πορεία του ως ένα και μοναδικό κατάστημα, αλλά ενδέχεται να επεκταθεί και σε άλλες περιοχές στο μέλλον, εάν το concept βρει ανταπόκριση στους καταναλωτές.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή