Μια ακόμα κινεζική σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Ο λόγος για την κινεζική Nio που δήλωσε την Κυριακή ότι θα ξεκινήσει τη νέα μάρκα ηλεκτρικών οχημάτων Firefly στις ευρωπαικές χώρες, στις αρχές του πρώτου εξαμήνου του 2025, στοιχηματίζοντας -μάλιστα – ότι θα βοηθήσει την εταιρεία να ξεπεράσει τους δασμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Honda – Nissan: Συγχώνευση – απάντηση στην υπαρξιακή απειλή των κινεζικών EV στην Ιαπωνία
Ο Γουίλιαμ Λι , διευθύνων σύμβουλος της Nio, δήλωσε στους δημοσιογράφους στην Guangzhou (Κίνα) ότι η εταιρεία θα συνεργαστεί με τοπικούς εταίρους για την πώληση και την εξυπηρέτηση του Firefly στις ευρωπαϊκές αγορές.
Η Nio παρουσίασε το εμπορικό σήμα Firefly το Σάββατο και το προώθησε ως ανταγωνιστικό προϊόν του Smart της Mercedes και του Mini της BMW, σημειώνει το Reuters.
Η εταιρεία σχεδίασε αρχικά το Firefly για να ενισχύσει το μερίδιο αγοράς της στην Ευρώπη, αλλά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε τον Οκτώβριο δασμούς στο δικό της και σε άλλα EV κινεζικής κατασκευής που πωλούνται στην Ευρώπη.
Ο Λι δήλωσε ότι οι δασμοί θα έχουν «σίγουρα» αντίκτυπο στο Firefly. «Αν δεν υπήρχαν δασμοί, σίγουρα θα είχε περισσότερες πιθανότητες στην αγορά».
«Ακόμα κι έτσι, το Firefly είναι πολύ ανταγωνιστικό επειδή είναι ένα προϊόν που αναπτύχθηκε με πραγματικές έξυπνες τεχνολογίες EV, στις οποίες η Nio επενδύει εδώ και μια δεκαετία. Είμαστε σίγουροι για την ανταγωνιστικότητα του προϊόντος του».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio δήλωσε επίσης ότι η Nio θα επιταχύνει την κατασκευή σταθμών ανταλλαγής μπαταριών στην Ευρώπη με απλούστερα σχέδια που εξοικονομούν χρόνο και κόστος για την κατασκευή.
Η Nio, είναι ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες EV της Κίνας με βάση τις πωλήσεις, έχει καταπολεμήσει τον αυξανόμενο ανταγωνισμό τιμών στην Κίνα λανσάροντας φτηνότερα μοντέλα φέτος, έχοντας νωρίτερα τον Μάιο παρουσιάσει ένα άλλο που ονόμασε «Onvo».
Latest News
Γιατί ένας γίγαντας των ομολόγων βλέπει ακόμη και άνοδο επιτοκίων από την Fed
Η Pimco είναι σίγουρη για σταθερά επιτόκια στο άμεσο μέλλον, όμως δεν αποκλείει και την άνοδο λόγω πολιτικών του Τραμπ
Η Primark «χάνει τη λάμψη της» - Απογοητευτικές οι πωλήσεις τα Χριστούγεννα
Η μητρική της εταιρεία, ABF, απέδωσε την πτώση της Primark στους επιφυλακτικούς καταναλωτές και τον... κακό καιρό
Να σε κάψω Γιάννη, να σ΄ αλείψω λάδι - Η ανέξοδη υποστήριξη Tesco και Lidl στους βρετανούς αγρότες
Ο εμπορικός διευθυντής της Tesco, δήλωσε ότι το μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ στη Βρετανία «κατανοεί πλήρως» τις ανησυχίες που εγείρονται από «πολλές μικρότερες φάρμες»
Μοιράζουν «χρήμα» και φέτος οι ευρωπαϊκές τράπεζες – Τι βλέπουν UBS, Citigroup
Τι μερίσματα και εξαγορές τίτλων θα ανακοινώσουν οι μεγαλύτερες εισηγμένες ευρωπαϊκές και βρετανικές τράπεζες
Το μεγάλο στοίχημα της Ισπανίας - Γιατί βάζει φρένο στις αγορές ακινήτων από ξένους [γράφημα]
Το ποσοστό του εισοδήματος που δίνουν οι ευρωπαίοι για στέγαση – πρωτιά της Ελλάδας
Γιατί ο Τραμπ κατηγορεί την Bank of America και την JPMorgan
Οι δυο τράπεζες αρνήθηκαν την κατηγορία λέγοντας ότι ακολουθούν το νόμο και τις οδηγίες από τις ρυθμιστικές αρχές
Σε νέα αύξηση των επιτοκίων προχωρά η κεντρική τράπεζα της Ιαπωνίας
Το διοικητικό συμβούλιο της κεντρικής τράπεζας στην Ιαπωνία είναι πιθανό να αυξήσει τα βραχυπρόθεσμα επιτόκια στο 0,5% από 0,25%
«Καμπάνα» στην PayPal από την Νέα Υόρκη για αποτυχίες στον κυβερνοχώρο
Πρόστιμο 2 εκατομμυρίων δολαρίων καλείται να πληρώσει η PayPal στην πολιτεία της Νέας Υόρκης για αστοχίες στον κυβερνοχώρο
Ο Ρούμπιο πάει Παναμά, ο Τραμπ μεθοδεύει «επιστροφή» της διώρυγας
Ο Ρούμπιο αναμένεται να αναχωρήσει στις 31 Ιανουαρίου και να ταξιδέψει την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου
Οι απαιτήσεις - στόχοι της ΕΕ θα στοιχίσουν 1,5 δισ. στη Volkswagen
Μεγάλο το κόστος για τη VW απο την εφαρμογή των κλιματικών στόχων της ΕΕ