Μια ακόμα κινεζική σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Ο λόγος για την κινεζική Nio που δήλωσε την Κυριακή ότι θα ξεκινήσει τη νέα μάρκα ηλεκτρικών οχημάτων Firefly στις ευρωπαικές χώρες, στις αρχές του πρώτου εξαμήνου του 2025, στοιχηματίζοντας -μάλιστα – ότι θα βοηθήσει την εταιρεία να ξεπεράσει τους δασμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Honda – Nissan: Συγχώνευση – απάντηση στην υπαρξιακή απειλή των κινεζικών EV στην Ιαπωνία
Ο Γουίλιαμ Λι , διευθύνων σύμβουλος της Nio, δήλωσε στους δημοσιογράφους στην Guangzhou (Κίνα) ότι η εταιρεία θα συνεργαστεί με τοπικούς εταίρους για την πώληση και την εξυπηρέτηση του Firefly στις ευρωπαϊκές αγορές.
Η Nio παρουσίασε το εμπορικό σήμα Firefly το Σάββατο και το προώθησε ως ανταγωνιστικό προϊόν του Smart της Mercedes και του Mini της BMW, σημειώνει το Reuters.
Η εταιρεία σχεδίασε αρχικά το Firefly για να ενισχύσει το μερίδιο αγοράς της στην Ευρώπη, αλλά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε τον Οκτώβριο δασμούς στο δικό της και σε άλλα EV κινεζικής κατασκευής που πωλούνται στην Ευρώπη.
Ο Λι δήλωσε ότι οι δασμοί θα έχουν «σίγουρα» αντίκτυπο στο Firefly. «Αν δεν υπήρχαν δασμοί, σίγουρα θα είχε περισσότερες πιθανότητες στην αγορά».
«Ακόμα κι έτσι, το Firefly είναι πολύ ανταγωνιστικό επειδή είναι ένα προϊόν που αναπτύχθηκε με πραγματικές έξυπνες τεχνολογίες EV, στις οποίες η Nio επενδύει εδώ και μια δεκαετία. Είμαστε σίγουροι για την ανταγωνιστικότητα του προϊόντος του».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio δήλωσε επίσης ότι η Nio θα επιταχύνει την κατασκευή σταθμών ανταλλαγής μπαταριών στην Ευρώπη με απλούστερα σχέδια που εξοικονομούν χρόνο και κόστος για την κατασκευή.
Η Nio, είναι ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες EV της Κίνας με βάση τις πωλήσεις, έχει καταπολεμήσει τον αυξανόμενο ανταγωνισμό τιμών στην Κίνα λανσάροντας φτηνότερα μοντέλα φέτος, έχοντας νωρίτερα τον Μάιο παρουσιάσει ένα άλλο που ονόμασε «Onvo».
Latest News
Οι μεγάλες ευρωπαϊκές μετοχές εισέρχονται όλο και περισσότερο στη σκιά των αμερικανικών Megacap
Οι μεγάλες ευρωπαϊκές μετοχές δεν φαίνεται να βρίσκονται σε θέση να ανταγωνιστούν τις αντίστοιχες αμερικανικές
Ο Τραμπ κατηγορεί για υπερβολικά τέλη και ζητά πίσω τη διώρυγα του Παναμά
Ο Τραμπ απειλεί ότι θα απαιτήσει να επιστραφεί στις ΗΠΑ η Διώρυγα του Παναμά, πλήρως και χωρίς αμφισβήτηση»
Στο ανώτατο δικαστήριο έφτασε προσφυγή αγρότη εναντίον του γερμανικού κολοσσού Aldi
Η W Clappison Ltd ισχυρίζεται ότι η συμφωνία προμήθειας με την Aldi έληξε κατά τη φύτευση για Λαχανάκια Βρυξελλών αξίας 3,7 εκατομμυρίων λιρών χωρίς εύλογη προειδοποίηση
Αναδίπλωση Stellantis - Πίρνει πίσω την απόφαση για απολύσεις 1.000 υπαλλήλων
Εκπρόσωπος της Stellantis δήλωσε ότι οι εργαζόμενοι αναμένεται να επιστρέψουν στην εργασία τους, σύμφωνα με το πρόγραμμα, μετά το νέο έτος
Το Μεξικό προς απαγόρευση μεταλλαγμένου καλαμποκιού - Νέα κόντρα με τις ΗΠΑ;
Το Μεξικό υπερασπίζεται τις αυτόχθονες ποικιλίες καλαμποκιού εν μέσω διαμάχης με τις ΗΠΑ
Η αγορά kidult και πώς η Lego κατέκτησε τα... «μεγάλα παιδιά»
Τα τουβλάκια Lego κατέκτησαν τους ενήλικες, αυξάνοντας τα έσοδά της στα 10 δισεκατομμύρια δολάρια στην αγορά παιχνιδιών
Πώς προετοιμάζεται η Κίνα για να «υποδεχθεί» τον Τραμπ
Με διαφοροποίηση των εξαγωγών της προς τρίτες χώρες, αλλά και επιθετικά εμπορικά μέτρα απέναντι στις ΗΠΑ προετοιμάζεται η ηγεσία στο Πεκίνο για την εποχή Τραμπ 2.0
Ο αμερικανικός πληθωρισμός προκαλεί ανησυχία στις διεθνείς αγορές
Οι εκτιμήσεις της αμερικανικής FED για την αύξηση του πληθωρισμού στις ΗΠΑ το 2025, άνοιξε τον «ασκό του Αιόλου»
«Παγιδευμένη» στη Μέση Ανατολή η Pepsico - Τα κέρδη και οι όμηροι εργαζόμενοι
Η PepsiCo έχει 25.000 υπαλλήλους στο τμήμα Αφρικής, Μέσης Ανατολής και Νότιας Ασίας και είναι η κορυφαία εταιρεία σνακ στη Μέση Ανατολή και στην Αφρική σε πωλήσεις
Ο Μπάιντεν είναι ακόμα στο οβάλ γραφείο αλλά ο Τραμπ κινεί τις αγορές
Η εχθρότητα των Τραμπ και Μασκ προς την κυβέρνηση είναι άλλος ένα μπαλαντέρ που θα μπορούσε να ταράξει τις αγορές ομολόγων