Η Pizza Hut έχει επικριθεί στη Βρετανία για χρήση «επικίνδυνου μάρκετινγκ» μέσω του οποίου προσέφερε σε πελάτες «δωρεάν περιστροφές» σε διαδικτυακά καζίνο με παραλαβή από το κατάστημα.

Οι διαδικτυακές παραγγελίες πίτσας συνοδεύονταν από ένα μήνυμα που συγχαίρει τους πελάτες που «ξεκλείδωναν έως και 300 δωρεάν περιστροφές στο αγαπημένο σας καζίνο». Το μήνυμα συνέχιζε: «Δεν απαιτείται κατάθεση! Διεκδικήστε τις περιστροφές σας σήμερα!»

Pizza Hut: Πώς θα τρώμε πίτσα στο μέλλον; Τι δείχνει το νέο κατάστημα

Τα διαδικτυακά παιχνίδια καζίνο συνδέονται με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά εθισμού από τις περισσότερες άλλες μορφές τζόγου, σύμφωνα με πολλές μελέτες. Η βρετανική κυβέρνηση πρόσφατα πήρε μέτρα για να περιορίσει το μέγιστο ποντάρισμα σε τέτοια παιχνίδια σε £5, ή £2 για των κάτω των 25 ετών, ένα μέτρο που θα τεθεί σε ισχύ το επόμενο έτος.

Η προωθητική ενέργεια της Pizza Hut προκάλεσε οργή από ακτιβιστές, συμπεριλαμβανομένου του πρώην αρχηγού του Συντηρητικού Κόμματος, Ίαν Ντάνκαν Σμιθ, και της Άνι Άστον, της οποίας ο σύζυγος, Λουκ, αυτοκτόνησε μετά από μάχη με τον εθισμό στον τζόγο που τροφοδοτείται εν μέρει από «δωρεάν» στοιχήματα.

Η Άστον είπε στον Guardian: «Η απερισκεψία αυτής της ενέργειας της Pizza Hut είναι συγκλονιστική. Το να προσφέρεις εκατοντάδες δωρεάν περιστροφές σε εξαιρετικά εθιστικά παιχνίδια καζίνο, ενώ το να μην γνωρίζεις αν αυτοί οι άνθρωποι μπορεί να αναρρώσουν από έναν εθισμό δεν είναι απλώς απρόσεκτο, αλλά επικίνδυνο.

Pizza Hut

Η Pizza Hut συμβάλλει στον εθισμό μέσω του μάρκετινγκ

«Η Pizza Hut πρέπει να τερματίσει αυτήν την προσφορά το συντομότερο δυνατό πριν χαθούν ζωές», είπε ο Ντάνκαν Σμιθ, ο οποίος προεδρεύει μιας διακομματικής κοινοβουλευτικής ομάδας που εξετάζει τις επιπτώσεις από τον τζόγο, τονίζοντας ότι η συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια υποδηλώνει ότι η κυβέρνηση έπρεπε να θεσπίσει αυστηρότερους κανονισμούς για τη διαφήμιση και το μάρκετινγκ τυχερών παιχνιδιών.

Δεν είναι καν δυνατό να παραγγείλετε μια πίτσα χωρίς τα προϊόντα διαδικτυακού καζίνο να προωθηθούν στους ανθρώπους

«Αυτό είναι ακόμη μια απόδειξη για το πόσο εκτός ελέγχου έχει γίνει η διαφήμιση τζόγου. Δεν είναι καν δυνατό να παραγγείλεις μια πίτσα χωρίς τα προϊόντα διαδικτυακού καζίνο να προωθούνται στους ανθρώπους», είπε στον Guardian.

Η προσφορά της Pizza Hut, η οποία δεν είναι πλέον διαθέσιμη, αποτελεί μέρος μιας εμπορικής συμφωνίας με την επωνυμία προώθησης καζίνο Free Spins Loops, που ανέκει σε μια επιχείρηση που ονομάζεται Digital Adventures, η οποία με τη σειρά της ανήκει σε μια εταιρεία χαρτοφυλακίου, την Quantum International Holdings.

Ένας εκπρόσωπος της Digital Adventures κατηγόρησε τα διαφημιστικά δίκτυα τρίτων για την ενέργεια που εμφανίστηκε στον ιστότοπο της Pizza Hut.

«Αυτές οι τοποθετήσεις ελέγχονται από ένα εξωτερικό δίκτυο προγραμματισμού που έχει ενσωματωμένες δυνατότητες προστασίας ηλικίας άνω των 18 ετών.

«Η εν λόγω διαφήμιση ήταν ενεργή για σύντομο χρονικό διάστημα στα τέλη Νοεμβρίου πριν αφαιρεθεί προληπτικά στις 28 Νοεμβρίου και έκτοτε εξαφανίστηκε», είπαν.

Το Εργατικό Κόμμα έχει προτείνει δύο μέτρα από τη Λευκή Βίβλο της προηγούμενης κυβέρνησης για τα τυχερά παιχνίδια, συμπεριλαμβανομένου του ορίου μεριδίων ψηφιακών κουλοχέρηδων και της επιβολής μιας εισφοράς 100 εκατομμυρίων λιρών ετησίως στον τομέα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή