Μεγάλη είναι η πίεση που ασκεί η υψηλή ζήτηση της Gen Z για την μπίρα Guinness, η οποία είδε τη στρατηγική μάρκετινγκ στα social media να αποδίδει τα μέγιστα.
Ως συνέπεια, στρέφεται στα αποθέματά της στην Ιρλανδία για να μειώσει τις ελλείψεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, την ίδια στιγμή που η μητρική εταιρεία, Diageo, φέρεται να «παγώνει» προς το παρόν τις αποστολές στη Βόρεια Αμερική.
Guinness: Η Κιμ Καρντάσιαν… έγινε αιτία να ξεμένουν οι βρετανικές παμπ
Τα αποθέματα προορίζονται συνήθως για τους Ιρλανδούς πελάτες, ωστόσο τώρα χρησιμοποιούνται για να μειώσουν την πίεση στις βρετανικές παμπ, που δυσκολεύονται να ακολουθήσουν τους νέους λάτρεις της μετά την ψηφιακή καμπάνια μάρκετινγκ τα τελευταία χρόνια.
Ορισμένοι ιδιοκτήτες μάλιστα φέρονται να πωλούν με πλαφόν για να διασφαλίσουν ότι κάθε πελάτης θα πάρει ένα δίκαιο μερίδιο της μπίρας.
Η Diageo, στην οποία ανήκει η Guinness, έχει επίσης θέσει τα φορτία που προορίζονται για τη Βόρεια Αμερική σε αναμονή για πιθανή εκτροπή προς το Ηνωμένο Βασίλειο σε περίπτωση που τα αποθέματα ασφαλείας αποτύχουν να καλύψουν το κενό, σύμφωνα με τους Sunday Times, οι οποίοι πρώτοι ανέφεραν την έκακτη χρήση των αποθεμάτων της ιρλανδικής stout.
Η Diageo προσπαθεί να κερδίσει χρόνο πριν μπορέσει να ξεκινήσει μια «σταδιακή αναπλήρωση» το νέο έτος που θα βοηθήσει τις προμήθειες της Guinness να επανέλθουν στο φυσιολογικό
Η ζήτηση για Guinness
Εκπρόσωπος της Diageo ευχαρίστησε τους πελάτες για την υπομονή τους και δήλωσε ότι η ζήτηση παραμένει σε «πρωτοφανή επίπεδα».
«Παράγουμε σήμερα περισσότερη Guinness από όσο ποτέ άλλοτε στην 265χρονη ιστορία μας και συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε στενά με τους πελάτες σε όλο το δίκτυό μας για να διαχειριστούμε τη διανομή της Guinness όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά, διασφαλίζοντας ότι μεγιστοποιούμε την προσφορά και ελαχιστοποιούμε τις διακοπές για τις παμπ και τους λιανοπωλητές», πρόσθεσε.
Σύμφωνα και με τον Guardian, η Diageo προσπαθεί να κερδίσει χρόνο πριν μπορέσει να ξεκινήσει μια «σταδιακή αναπλήρωση» το νέο έτος που θα βοηθήσει τις προμήθειες της Guinness να επανέλθουν στο φυσιολογικό.
Θα γεμίσουν τα… βαρέλια το 2025;
Η πρόωρη αναπλήρωση του 2025 αποτελεί μέρος των προσπαθειών για την αποφυγή μιας ακόμη πιο οξείας έλλειψης, με την εταιρεία να αναμένει μια νέα βιασύνη για Guinness καθώς οι φίλαθλοι του αθλητισμού προετοιμάζονται για το πρωτάθλημα ράγκμπι Six Nations, το οποίο ξεκινά στις 31 Ιανουαρίου.
Η Guinness έχει κερδίσει σημαντικά έδαφος μεταξύ των γυναικών και των νέων, και ιδιαίτερα των Gen Zers, αφήνοντας πιο πίσω το παραδοσιακό καταναλωτικό κοινό των μεγαλύτερων ανδρών και των φιλάθλων των ομάδων ράγκμπι. Ακολουθεί μια προσπάθεια μάρκετινγκ τα τελευταία χρόνια, η οποία περιελάμβανε συνεργασία με φορείς επιρροής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αύξηση του προφίλ της Guinness.
Οι διασημότητες έχουν επίσης τροφοδοτήσει την τάση, με την Κιμ Καρνάσιαν να γίνεται πρωτοσέλιδο πέρυσι όταν ήπιε μια μπίρα σε μια παμπ του Λονδίνου. Ενώ και η τραγουδίστρια Ολίβια Ροντρίγκο προκάλεσε αίσθηση όταν φόρεσε ένα μπλουζάκι «Guinness is good 4U» (σ.σ. η Guinness σού κάνει καλό) όταν εμφανίστηκε στο Δουβλίνο φέτος.
Η αυξανόμενη δημοτικότητα του ποτού έχει επίσης τροφοδοτηθεί από τάσεις όπως το «splitting the G», ένα παιχνίδι στο οποίο οι παίκτες προσπαθούν να καταφέρουν να βάλουν τη γραμμή μεταξύ του αφρού και του stout στη μέση του γράμματος G στο ποτήρι της παμπ Guinness μετά την πρώτη γουλιά.
Η Guinness έχει κερδίσει σημαντικά έδαφος μεταξύ των γυναικών και των νέων, και ιδιαίτερα των Gen Zers, αφήνοντας πιο πίσω το παραδοσιακό καταναλωτικό κοινό των μεγαλύτερων ανδρών και των φιλάθλων των ομάδων ράγκμπι
Το μάρκετινγκ της Guinness
Υπήρξαν κάποιες εικασίες ότι η έλλειψη είναι απλώς μέρος ενός ευρύτερου κόλπου μάρκετινγκ, αν και οι ειδικοί δήλωσαν ότι οι ανησυχίες για τη διάθεση του προϊόντος είναι όντως πραγματικές.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Diageo ανακοίνωσε ότι δεν ήταν σε θέση να αυξήσει την προμήθειά της από το ζυθοποιείο της στο Δουβλίνο, το οποίο ήδη λειτουργούσε σε πλήρη δυναμικότητα.
Εκτιμάτει ωστόσο ότι η έλλειψη θα είναι προσωρινή, δεδομένου ότι η Diageo έχει διοχετεύσει χρήματα στο ζυθοποιείο St James’s Gate στην ιρλανδική πρωτεύουσα και κατασκευάζει επίσης ένα νέο ζυθοποιείο αξίας 200 εκατ. ευρώ στην κομητεία Kildare.
Latest News
Economist: Θα καταφέρει η Lego να παραμείνει η πιο «κουλ» εταιρεία παιχνιδιών;
Δύο είναι οι μεγάλες προκλήσεις της Lego, σύμφωνα με τον Economist: να συνεχίσει με τον ίδιο επιτυχημένο ρυθμό και να γίνει πιο πράσινη
Η οικονομία πολέμου επιβραδύνει το εμπόριο με την Κίνα
Η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στον σιδηρόδρομο είναι ενδεικτική των πιέσεων που υφίσταται η Ρωσία
Η Διώρυγα του Παναμά νέο γεωπολιτικό, οικονομικό κι εμπορικό μέτωπο
Ο Τραμπ προειδοποίησε ότι δεν θα αφήσει να πέσει η Διώρυγα του Παναμά σε «λάθος χέρια», αναφερόμενος στη συνεχώς αυξανόμενη επιρροή της Κίνας
Εκτός ελέγχου το δημόσιο χρέος της Γαλλίας
Τριπλασιάστηκε την τελευταία 20ετία, αυξήθηκε κατά 1 τρισ. ευρώ την τελευταία 10ετία και έφθασε το 113,7% του ΑΕΠ
Κοντά στα 4 τρισ. δολάρια η χρηματιστηριακή αξία της Apple
Οι επενδυτές στοιχηματίζουν ότι η δυναμική της τεχνητής νοημοσύνης θα φέρει στην Apple νέο κύκλο αύξησης των πωλήσεων για συσκευές iPhone
Οι Βρετανοί ξοδεύουν περισσότερα αυτά τα Χριστουγεννα
Τα πολυκαταστήματα στη Βρετανία σημειώνουν αύξηση των πωλήσεων κατά σχεδόν 7%, ενώ η Visa αναφέρει ότι οι διαδικτυακές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 6,1%
Γιατί αλλάζει μάρκα παγωτού o Βασιλιάς Κάρολος ;
Εντάλματα σε περισσότερες απο 300 εταιρείες χορήγησε ο Βρετανός βασιλιάς, συνεχίζοντας την παράδοση των προμηθευτών του βασιλικού οίκου
ΕΚΤ: Έρχονται πρόστιμα για τις «απείθαρχες» τράπεζες- Τι σχεδιάζει η κεντρική τράπεζα
Η ΕΚΤ από το 2014 έχει ανακοινώσει κατά μέσο όρο περισσότερα από 5.000 εποπτικά μέτρα ετησίως
DW: «Ηγεμών» ή «ασθενής» η Γερμανία στην Ευρώπη;
Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει η Γερμανία, άλλοτε «ατμομηχανή της οικονομίας» στην ΕΕ. Ωστόσο δεν χάνει τον ηγετικό της ρόλο στην Ευρώπη, σημειώνει η DW
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan